Nieuwe Volkswagen ID BUGGY Beoordeling

Volkswagen ID BUGGY Review:

De Volkswagen ID BUGGY. Het elektrische idee van de Volkswagen ID Buggy heeft zijn ruw terreindebuut gemaakt, voor een optreden op het populaire Pebble Beach Concours d’Elegance in Monterey, Californië, voor een gelegenheid in het populaire Pebble Beach Concours d’Elegance.





De Duitse autofabrikant Volkswagen zegt de motivatie achter de ID. Surrey zal het aanpassingsvermogen van de nieuwe MEB-fase laten zien, die de organisatie verwacht dat de nieuwe MEB-fase geschikt zal zijn voor zowel grootschalige productie als kleine elektrische voertuigen. Het podium zal de toekomstige elektrische actieradius van de autofabrikant ondersteunen, inclusief de ID.

Het Bouw van de Volkswagen ID BUGGY:

Het is vaag met welke organisatie, of organisaties, gesprekken worden gevoerd om de koets te produceren. VW zou geen namen geven; de zeebries en de onbewolkte lucht of het eeuwige supercargezicht om te aanschouwen waren geenszins voldoende om de lippen van Volkswagen-werknemers te ontlasten.

Het is denkbaar dat deze anonieme organisatie e.Go Mobile is. VW meldde in maart dat e.Go Mobile zijn eerste externe medeplichtige zou zijn die het elektrische podium van MEB zou gebruiken om verschillende EV’s te verzenden, ondanks het modelaanbod van Volkswagen. Een toegewijde voertuigonderneming wordt nu geregeld, bovengenoemde VW tegelijkertijd.

Een Volkwagen vertegenwoordiger informeerde onze dat er geen keuze is over welk voertuig in het kader van deze associatie met e.Go Mobile zal worden gecreëerd. Het zou de surrey kunnen zijn; het zou ook een ander voertuig kunnen zijn.

En daarna is er Ford. Voorafgaand aan dit jaar verklaarden de twee autofabrikanten een organisatie waarin Ford elektrische auto’s levert die afhankelijk zijn van het MEB van Volkswagen.

Eindelijk, de Volkswagen ID Buggy is een soepele kruiser in tegenstelling tot een kustlijn vliegtuigen. Het stelt effectief het aanpassingsvermogen rond het elektrische stadium van VW tentoon. Alles in aanmerking genomen, voorspelt Volkswagen basisonderdelen in de ID Buggy die gebruikt wordt om verschillende elektrische voertuigen van de koper zo snel mogelijk te besturen. Ook is het een redelijk vermoeden dat de ID Buggy’s generatie neefjes en nichtjes meer apparaten zullen hebben, waaronder zinloze dingen zoals toegangswegen.

Hoe is het om met Volkswagen ID BUGGY te rijden?

Volkswagen ID Buggy is eenvoudig, en dat is eigenlijk wat het zou moeten zijn. Geen rommeligheid of wonderkindernij die veelvoorkomende luxeartikelen opblazen. Dit ontspanningsvoertuig, dat door de jaren ’60 van de vorige eeuw verlevendigd werd, heeft geen dak of ingangen – al kan een doek tussen de omtrek van de voorruit en de Targa-bar als zon- of lichtklimatuurautomaat worden verlengd. Zonder toegangswegen, de bestuurder verhuist in, en geen zweet, afhankelijk van iemands algemene welzijn en aanpassingsvermogen.

De VW ID Buggy torent boven zijn motivatie uit – het opmerkelijke Meyers Manx rijtuig dat in de Californische oever- en surfcultuur van de jaren ’60 van een belangrijke plaats inneemt. Volkswagen ID Buggy was bovendien een rustiger, soepeler dan de Meyers Manx.

Het belangrijkste detail in de Volkswagen ID Buggy is de afwezigheid van highlights en do-fathers. Het zeskantige stuur, is niet bedekt met schakelaars; er zijn slechts twee of drie bedieningselementen op de dwarsbalk. Een beetje ingebouwde voorraad aan de juiste kant van het geleidingswiel stelt de bestuurder in staat om het voertuig in beweging te brengen, te schakelen en te parkeren. Een geavanceerde instrumentgroep geeft de fundamentele gegevens, zoals de snelheid, weer.

Sterker nog, zelfs de rempedalen en de pedalen van het gas gaan door met dit gestripte structuurverhaal.

Het dashboard en het reizigersterritorium zijn net zo goed gedaan. Deze afwezigheid van “spullen” gaat meer over de capaciteit dan over de structuur, ondanks het feit dat het matgroen en het matte blauw aan de onderzijde van het dashboard een visuele verklaring vormt. De Volkswagen ID Buggy is bedoeld om in de componenten te worden aangedreven, wat er ook gebeurt. Zo hebben de ID BUGGY waterdicht gemaakt.

De achterwielaangedreven is voorzien van een elektrische motor die 201 trekkracht levert en een maximaal koppel van 228 koppel. Hij heeft een 62-kilowattuur accu die 155 km kan afleggen op een eenzame lading. Er is geen EPA-meter voor het bereik. Het kan versnellen van een stop tot 62 km per uur in 7,2 seconden.

Alles bij elkaar genomen, bood de Volkswagen ID Buggy een leuke en eenvoudige, onrustige rit aan. Het zorgde gemakkelijk voor de bochten van de straten en zijn brede lichaam en hogere achterkant gaf het vermoeden dat alles goed en goed is, zelfs tijdens het rijden in het midden van andere veel grotere auto’s voor de reiziger.

Volkswagen ID BUGGY Design:

Volkswagen zegt de ID Buggy is verlevendigd door Amerikaanse rijtuigen uit de jaren zestig en zeventig, die regelmatig gebaseerd waren op het frame en de loopapparatuur van de mainstream kever.

Hoe het ook zij, deze rijtuigen waren geen Volkswagen-creatie: de gedachte werd teweeggebracht door de Californische specialist Bruce Meyers, die het skelet van de kever afkortte, zich op een glasvezellichaam haastte, de motor afstemde en stevige banden voor een gelukkiger straatcapaciteit in de auto opnam.

Tegenwoordig is de ID. Het idee van de wagen verwacht het gevoel van plezier terug te krijgen: de carrosserie wordt geproduceerd met slechts twee glasvezelplaten, met een verhuisband die de huurders een verzekering biedt in het geval van de Buggy’s die van streek zijn. Een scheidbare bekleding biedt enige zekerheid van de componenten, ondanks het feit dat de ingangen consequent open.



Volkswagen ID Buggy rijdt op 18-inch wielen, met BF Goodrich banden voor ruw terrein die het idee geven van een goede opstelling van een go-anyplace familie. Het feit dat er geen grille aan de voorzijde is aangebracht – in combinatie met LED-kenmerken en split-tone lakwerk – moet de elektrische status van de band voor de toeschouwers duidelijk maken.

Volkswagen ID BUGGY Interieur:

Binnenin (Interieur), het bord dat de neus van het ID structureert. Buggy maakt een diepgaand voorraadrek onder de voorruit. In tegenstelling tot de meeste huidige auto’s is er geen infotainment framework: in tegenstelling tot de meeste andere auto’s is er geen infotainment framework: in tegenstelling tot de beschikbaarheid van Bluetooth is het mogelijk om een mobiele telefoon te koppelen aan de luidsprekers van het voertuig.

Het afspelen van het geluid wordt beperkt door het contact van het bedieningswiel. In de tussentijd demonstreert een computergestuurde bestuurdersvitrine de snelheid van het voertuig, met sectiestelen die de wijzers, lichten en de keuzeschakelaar voor de rijmodus bedienen; er wordt geadverteerd voor de instellingen van de aandrijving, neutraal, achteruit en park.

Ergens anders is er een cubby met rits voor kleine dingen in het brandpunt van de voetruimte, met een groter voorraadgebied achterin voor grotere dingen. De stoelen zijn gemaakt van een waterdicht materiaal zodat ze na slordig 4×4 ravotten kunnen worden afgespoten, met in de vloer lekke openingen om het water uit de lodge te laten ontsnappen.

 

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: