Nieuwe Renault clio 2019 Beoordeling

3.5

De 2019 Renault Clio is volledig opnieuw ontworpen en het begeleidt mengselstimulus

2019Renault Clio prijs?

CLIO

COOL & SOUND #2 TCe 75

Aanbevolen catalogusprijs BTW  € 17.325

Korting  –  € 1.375


Prijs na korting BTW € 15.950

Extra overnamepremie – € 3.000


Prijs na overname BTW € 12.950

Bijkomende recyclagepremie – € 1.000


Prijs na recyclage BTW € 11.950

uitrusting 

  • Alu 16″-velgen Pulsize
  • Automatische airconditioning
  • Buitenafwerking met chroomaccenten
  • Geïntegreerd navigatiesysteem Media-Nav
  • In de hoogte en diepte regelbaar stuurwiel in imitatieleder
  • Koplampen met automatische ontsteking
  • Mistkoplampen
  • Ruitenwissers vooraan met regensensor

CLIO

COOL & SOUND #1 TCe 75

Aanbevolen catalogusprijs BTW € 15.325

Korting – € 1.275


Prijs na korting BTW € 14.050

Extra overnamepremie – € 3.000


Prijs na overname BTW € 11.050

Bijkomende recyclagepremie – € 1.100


Prijs na recyclage BTW € 9.950

Uitrusting

  • Boordcomputer
  • Centrale deurvergrendeling
  • Elektrische en verwarmde buitenspiegels
  • Elektrische ruiten vooraan
  • In de hoogte regelbare bestuurderszetel
  • Manuele airconditioning
  • Neerklapbare achterbank 1/3-2/3
  • Radio Connect R&GO DAB, Bluetooth, Plug & Music
  • Renault startkaart
  • Snelheidsregelaar en -begrenzer

Renault CLIO 2019 Afmetingen

DE Totale lengte van Renault CLIO 2019 is 4063 mm, Totale breedte met buitenspiegels is 1945 mm en Totale inhoud van bagageruimte (VDA) – met bandenpompset  is300 liter

Overzicht

Het langverwachte van nieuwe Renault Clio stadsvoertuig 2019 demonstreerde eindelijk zijn gezicht.

Een einddoel om te evolueren naar het topbereik van het stadsdeel voertuig (je weet wel, waar de A1 en de Mini leven), heeft de nieuwe Renault Clio 2019 enorme aantallen waliteiten uit de meest recente lijn Renault-voertuigen vergroot, voor bijvoorbeeld, de Talisman en de Megane brengen voort.

Het demonstreerde zijn gezicht vóór de snel naderende ontdekking op de Autosalon van Genève in maart van dit jaar en het is een in algemene zin de voorkeur verdienend voertuig ten opzichte van vroeger. Echter, met de nieuwe fase komen ook nieuwe motoren, nieuwe Interieur en nieuwe afmetingen tot een nieuwe redenering. De nieuwe Clio is echt korter in contrast met de voorouder. Ook lager. Hoe het ook zij, ruimer van binnen. Op de een of andere manier hebben de ingenieurs van Renault de Tardis-impact bereikt met de nieuwe Cio en ik zal u laten zien hoe. Allereerst. Waarom ziet de verdoemenis er zo uit als zijn voorvader?

Buitenkant van Renault CLIO 2019

De nieuwe vijfde generatie van Clio is de eerste Renault die zich in de CMF-B-fase bevindt. Die fase stelde de specialisten in staat om anderhalf jaar op te zetten, het gewicht omlaag te brengen en het plan te veranderen op een manier die niet van tevoren kon worden bereikt. Ik realiseer me dat het nieuwe voertuig er veel uit ziet als het verouderde voertuig, maar dat is voor een uitzonderlijk geldige rechtvaardiging. Deals voor de Renault Clio IV die elk jaar sinds de presentatie in 2012 is ontwikkeld. Renault had niet echt een motiverende kracht om het veel te transformeren, ongeacht of het buitenplan van het nieuwe model lijkt op dat van het actieve model, I keek zorgvuldig en zag een paar opvallende contrasten.

Als een kwestie van eerste belang is de nieuwe 2019 Renault Clio V een halve centimeter korter dan voorheen, en vertrouwend op de trim, meer dan een centimeter lager.

Bovendien ontdekte Renault hoe de wielbasis met precies 0,23 centimeter af te korten was. Een beetje abnormaal, zou je niet zeggen?

Alles bij elkaar is autosnelwegen sinds de jaren negentig exponentieel gegroeid en ik sta volledig achter de Renault-planners en -ontwerpers die erachter kwamen hoe de lengte van de Clio onder controle te houden.

2019 Renault Clio

De structuur helt duidelijk richting de nieuwe Talisman en de Megane. In werkelijkheid lijkt de nieuwe Clio enigszins op de kindvariant van de Megane. Dat is het waard om dankbaar voor te zijn, want het heeft bovendien de essentiële vorm behouden van de ‘greeploze’ achteringangen van de liefste Clio IV en de geweldige Franse aantrekkingskracht. Vooral met de Trim Initiale Paris. Dat lijkt op Denali in GMC of de Luxury-lijn in de BMW-wereld. Oke, ik weet het, ik kwam te ver met deze correlatie, maar ik deed het bewust.

Renault moet de Clio echt naar de hogere regionen brengen. zij moeten het doen, want het voertuig trekt steeds rijkere piepgeluiden in de showrooms. De RS-lijn en de Initiale Parijs tonen zijn doelen.

“De belangrijkste reden waarom de kopers van Clio kunnen kiezen, is een betrouwbare configuratie”, zegt Vincent Dubroca, productmanager van Clio. “Veel meer dan in andere marktdelen, maar daarnaast ook tegenover zijn directe rivalen.”

Dit is de reden waarom Renault CLIO 2019 rijk moet uitzien.

Het principe, uiteraard onmiskenbaare wijzigingen voegen de vermenging van nieuwe lichtbakken en taillights in overeenstemming met de overblijfsel van de line-up van Renault. Twee unieke vormen – de R.S. Line en de Initiale Paris – spreken het meeste dat Renault kan bieden met de Clio voor het heden, en ze zien er wel uit. Allemaal met uitzonderlijke 17-inch stijlafbeeldingen in sublieme stijl – chromen subtiliteiten voor de Initiale Parijs of carbon-aangedreven versieringen voor de R.S. Lijn.

Een andere zekerheid van buitenaf die me in ontzetting had gedraaid: All-LED-koplampen zijn toegankelijk voor het bereik! Ik vind dat heel goed!

2019 Renault CLIO Interieur

“De Clio 4-instrumentengroep was rijk aan verbetering en nog geen data”, aldus Laurens Van lair Acker, CEO van Renault. Hij voegde daaraan toe dat “de ontwerpers vinden het leuk om knoppen te verwijderen omdat Apple knoppen wegneemt.” In ieder geval, in een mobiele telefoon, concentreer je je, en de voertuig doe je 120 km / u. “

Dit is, vrouwen en nobele mannen, de absoluut beste zin die ik lang, lang in een officiële verklaring heb gezien. Gewoon om later te ontdekken dat de hash meer wordt gebruikt voor telefoons, maar wat is er verdomme aan de hand? De reden dat ik deze rommel componeer, is van fundamenteel belang – de binnenkant van de Renault Clio 2019 is volledig gereviseerd in contrast met zijn voorganger.

De meest essentiële rariteit is voor mij in elk geval de komst van legitieme koelingvangsten onder het gigantische focale scherm.

Wat meer is, ze voelen zich voldoende groot voor ‘geen-kijkactiviteit’. Ik vind dat heel leuk. Toyota deed hetzelfde met de nieuwe RAV4 air-con controls.

Afgezien van deze fundamentele, maar toch schitterende verandering, kreeg de nieuwe Clio het grootste centraal geplaatste scherm op elk punt dat in een Renault-voertuig werd geïntroduceerd. Het 9,3-inch scherm is het hoogtepunt van de vermeende Smart Cockpit in de nieuwe Clio. Hij is naar de bestuurder gekanteld en in een weergavepositie geïntroduceerd. Gecombineerd met de enorme 7-inch of 10-inch gecomputeriseerde show achter het controlewiel, biedt de Clio de beste shows in de portie. Het is geen grote verrassing dat Renault het heeft uitgerust met de meest up-to-date Easy Link-gerelateerde frameworks. Dit is een nieuwe Renault-innovatie die in 2017 is blootgelegd met vijf pijlers:

2019 Renault Clio

Het maken van een consistente mobiele telefoonvoertuigassociatie om moeiteloos naar online-substantie en -administraties op het extra grote scherm te gaan

Stimuleren van de verbinding tussen de bestuurder, zijn voertuig en Renault met MY Renault-applicatie

Het maken van meer slimme samenwerkingen tussen het bijbehorende voertuig en het bijbehorende huis

Het voertuig op de straat en de stad richten voor meer avontuurlijke avonturenontmoetingen

Oversteken van ieders bijbehorende voertuig met leveranciers van rijtaakdeling en ride sharing

De nieuwe Clio waardeert elk van deze upgrades die echt al waren opgeschoond met Easy Link vestiging in de Talisman en de Megane.

2019 Renault Clio

Momenteel heeft Renault, naast de imperatieve nieuwe innovatie, de algehele ergonomie aanzienlijk verbeterd.

Wat meer is, dat komt ondanks de manier waarop het voertuig een kortere wielbasis heeft. De slankere voorstoel, net als het volledig gereviseerde dashboard, opende voldoende ruimte in de lodge voor de integratie van de voorstoelen met een langere stoelbasis. Reizigers op de achterbank hebben momenteel een centimeter of twee meer voor hun knieën in contrast met de Clio IV. Alles binnenin, hoe het ook zij, waardeer een veel opmerkelijker gevoel van extravagantie. Hard dashboardplastic (de primaire tekortkoming van de Clio IV) is volledig verdrongen door delicate aanraakmaterialen. De entreeborden waarderen de delicate vacht ook, maar ook als alternatief. Met mijn brede betrokkenheid bij de Renault Clio, kan ik je onmiddellijk laten zien dat het onderscheid tussen de sectieniveaumodellen en de opgeschaalde modellen groot zal zijn.

Personalisatie is bovendien een grote beproeving bij de Clio. Autorijders van Renault vonden het moeilijk, omdat het nieuwe voertuig echte aanpassingsalternatieven biedt voor het focale geruststellen, het dashboard, de toegangspanelen, het geleidingswiel en de armleuningen. Bovendien kunt u kiezen tussen een paar verschillende omringende lichttinten, acht onderscheidende structuurplannen voor de lodge en zelfs de schaduw van de verbetering van de ventilatieopeningen.

Ik laat je weten. Renault zal proberen om met de nieuwe 2019 Clio op te klimmen.


2019 RENAULT CLIO AANDRIJFLIJN EN PRESTATIES

2019 Renault Clio

Een blik op de nieuwe Clio onthult niet de omvang van de progressie die Renault heeft gemaakt. Hoewel het er uit ziet als zijn voorloper, is dit een zeer gevarieerd voertuig op een basisniveau. Het is een voertuig dat lager is, bijna 50 kilo lichter, en een die tegen 2020 een kraakachtig cross-overaandrijvingsframe zal dragen. Ik daag je uit om een ​​ander klein stadsvoertuig met mengselaandrijving te vinden. Leg natuurlijk wat opzij voor de Yaris Hybrid. Mogelijk dat de Suzuki Swift Hybrid er tegen kan, ondanks het feit dat die als het ware een zachte cross-over setup heeft.

De helft en de helft, hoe het ook zij, zijn op dit moment niet toegankelijk.

De basis van de Clio halve en halve opstelling is een kleine gasmotor met 89 sterkte en een elektrische motor die extra 40 ritten genereert.

Gesterkt door een 1.2 kWh-batterij, zal de instelling van het kruinenspel zich echt als een tijdlang gedragen. Dat is eigenlijk wat de autoriteiten van Renault aanbevelen, ondanks het feit dat ik niet echt kan waarnemen hoe zo’n kleine batterij genoeg elektronen kan geven aan de Clio om als een EV te bewegen. In eerdere rapporten werd aanbevolen dat de Clio een volledig EV-bereik van meer dan 3 mijl zou hebben. Dat is echter niet het belangrijkste sterke punt. De elektrische motor is er om het brandstofverbruik met 40 procent te verminderen. Gebruik van brandstof van wat, kunt u vragen. Naar alle waarschijnlijkheid – van een door Nissan gemaakte, 1,6-liter normaal aangezogen, brandstofmotor. Aangesloten, maken de 40-trek elektrische motor en de 1.6-liter 128 aandrijving.

2019 Renault Clio

Ondanks de helft en de helft, is dat een behoorlijke uitbreiding, maar toch zal het onbetwistbaar niet zo’n grote dealer zijn als de ICE-gecontroleerde Clio.

Om te beginnen bood Renault zes verschillende motoralternatieven aan voor de nieuwe 2019 Clio:

  • 1,0-liter normaal afgezogen gasmotor met 65 sterkte
  • 1,0-liter normaal afgezogen gasmotor met 75 sterkte
  • Gasmotor met 1,0-liter turbomotor en 99 sterkte
  • 1,0-liter turbomotor met gasmotor en 129 sterkte
  • 1.5 liter turbodieselmotor met 84 koppel
  • 1.5 liter turbodieselmotor met 114 koppel

Ik besef dat je meer te weten wilt komen over de Clio GT en de Clio R.S. Niets is legitiem vanaf nu, maar ik heb het gevoel dat dit de hele jazz over hen is:

  • 1,3-liter benzinemotor met turbocompressor en 150 aandrijving voor de Clio GT
  • 1.8-litermotor met turbocharger en 225 aandrijving voor de Clio R.S.
  • 2019 Renault Clio
  • Dat is echt een goed voorteken!
  • engine Horsepower

Brandstof

  • 1,0 liter normaal aangezogen 65 HP
  • 1,0 liter normaal aangezogen 75 HP
  • 1,0-liter turbocharget 99 pk
  • 1,0-liter turbomotor met 129 pk
  • 1,3-liter 150-pk turbocharger
  • 1,8-liter turbomotor 225 PK

Diesel

  • 1.5-liter turbodiesel 84 pk
  • 1.5-liter turbodiesel 114 pk

  • renault clio grandtour 2018 review
  • renault clio ervaringen
  • review renault clio grandtour
  • renault clio 75 pk test
  • test renault clio 2018
  • renault clio 0.9 tce test
  • test renault clio tce 90
  • renault clio 1.2 i

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: