Nieuwe Porche 911 coupé Beoordeling

5

Porsche 911 2019 prijs:

Benzine:

Porsche 911 2019 Coupé Carrera 2S: € 123.396,-

  • Benzine
  • Handm versn dub koppeling en autom modus
  • 450 pk
  • 8.9 l / 100 km
  • CO2 : 205 g/km
  • 2 deuren
  • 4 zitplaatsen

Porsche 911 Coupé 2019 Carrera 4S:  € 131.382,-

  • Benzine
  • Handm versn dub koppeling en autom modus
  • 450 pk
  • 9 l / 100 km
  • CO2 : 206 g/km
  • 2 deuren
  • 4 zitplaatsen

Porsche 911 2019 afmetingen:

  • Lengte:  4.519 mm
  • Breedte excl. spiegels:  1.852 mm
  • Breedte incl. spiegels:  2.024 mm
  • Hoogte:  1.300 mm
  • Wielbasis:  2.450 mm

Porsche 911 2019 prestaties

  • vermogen:  450 pk / 331 kW
  • Max. koppel:  530 Nm
  • Acceleratie (0-100 km/h):  3,6 s
  • Topsnelheid:  306 km/h

Porsche 911 2019 verbruik:

  • Verbruik:  9,0 l/100 km
  • Verbruik in de stad:  11,1 l/100 km
  • Tankinhoud:  67 liter
  • Co2-uitstoot:  206 g/km
  • Emissieklasse:  Euro 6d-TEMP-EVAP

Overzicht:

De Porsche 911 is verbazingwekkend krachtig gebleken voor ontwerpen van meer dan vijf voorbije decennia. Het uiterlijk, de elementen en de motivatie zijn onfatsoenlijk maar veelzijdig. Momenteel is het de ideale gelegenheid voor de volgende fase, maar in een vergelijkbare cursus.

Een andere 911 is meerdere keren gebeurd slechts acht sinds 1963. Sommige van die generatiesprongen zijn enorm (de 996 was in een hogere positie, watergekoeld en uitermate een geheel nieuw voertuig). Af en toe gaan ze geleidelijk over de subtiliteiten. Dit, de 992, is een soort middelgrote beweging van de 991.

Het hele lichaam is, voor alle plannen en doeleinden, nieuw. Eerder waren de schil en de huid voor 66% van staal. Momenteel is het eenzame 33%, de rest is aluminium in plaat, uitdrijving en gegoten structuren. Uiterlijk is elk metalen bord veranderd. Het lichaam is uitgebreider en shapelier maar tegelijkertijd op die ecstatically pretentieloze 911 manier.

De snijlijn van de dop en zijn vormen is terug te zien in de G-opstelling van 1974. De kalligrafie op de staart en het plan van de volledig eenvoudige rev-teller beide gebaar naar de 901. De ziel van dat voertuig woont hier, ze moeten voorstellen.

Ook, inderdaad, het woont hier. De nieuwe 911, vergelijkbaar met elke 911, is geen diva. Het is maar een voertuig, dat is de intrige. Dus de 992 doet al het voertuigachtige spul: de kofferbak, het kind met secundaire lounges, de redelijk opstaande loge, het vlotte uitzicht. Alles werkt gewoon … Het kalmeert dagelijkse gewoonten; de capaciteit om voorbij het verkeer te sluipen of snelwegen in te slikken.

Hoe het ook zij, het is niet alleen een voertuig, toch? Behalve als je onder een steen hebt geleefd, zul je weten over het door rassen gestolde patrimonium waarvan de 911 een voorbeeld is. Wat meer is, zijn de echte krachtige eigenschappen voldoen dat. De melodie van zijn motor, de verbondenheid van het frame, de equalisatie en nauwkeurigheid van de bedieningselementen. Een Porsche is levendiger op de manier waarop hij met je omgaat.

Deze tegengestelde autoriteit van zowel het gemeenschappelijke als het spannende is op betrouwbare wijze wat de 911 buitengewoon maakte. Aldus deed het zijn capaciteit om met de gelegenheden vooruit te gaan. Zie halverwege en deze leeftijd één naast de ander, en de effecten van vooruitgang worden weerspiegeld in een praktisch divergerende lobby van-mirrors increment in circumference. Het is het middel waarmee de wereld is verhuisd.

Voor zover als de Carrera S en 4S aangedreven, is het nieuwe voertuig aanzienlijk uitgebreider dan de 991. Wat jammer is omdat minimalisatie een onderdeel was van wat een 911 nuttig maakte, ongeacht of het in de stad was of een B-straat inhaalde . Toch kun je elke reden waarnemen waarom het ontwikkeld is. Meer breedte betekent meer grip, en ruimte voor meer uitgebreide en grotere breedte banden de achterkant is 21-inchers. De 911 blijft hangen als een superauto.

De binnenkant is overwegend nieuw. Het bevat mogelijk een aantal visuele herinneringen aan voorbije voertuigen, maar het bestaat volledig los van al het andere. De interfaces gaan over herconfigureerbare schermen, de hardware en driver-help zijn voltooid.

Voor de S en 4S hebben we momenteel 30 een groter aantal rossen dan voorheen, met 450 pk en schommelt 0-62 mph soms zoals aangegeven door hardware, maar zweven rond de mid-drieën.

De motor, een 3,0-liter turbo, is in wezen een soortgelijke die opnieuw werd gemaakt voor de landing van turbo’s halverwege het leven van de actieve 991. Hoe het ook zij, het heeft een hogere druk, sluw piezo-infuus en in essentie geheel nieuwe acceptatie en rookkaders. Turbo’s en intercoolers zijn nieuw en groter, en ze liggen des te gunstiger voor een scherpere reactie. De dampen krijgen ook deeltjeskanalen.

De PDK-transmissie is een compleet nieuwe achtversnellingsbak. Het is een stuk eenvoudiger, maar voor het grootste deel is het op hoge snelheid verbonden met brandstof. Zowel de zevende als de achtste zijn zo lang, het voertuig komt echt op zijn ongeveer 190 mph aan het beste einde van de 6e plaats.

In het geval vinden we vergelijkende standaarden als voorheen nog tal van voordelige revisies. Ze hebben een hoger geplaatste uitrusting (met willekeurige vierwielbesturing zoals eerder), betere remmen en nieuwe standaard veelzijdige dempers met een bredere reikwijdte dan de 991.

Voor lucht zijn er op voorhand dynamische koelvouwen die, indien geopend, eveneens de fronthef ongeldig maken. De achterspoiler heeft op dit moment drie standen: naar beneden, een ‘eco’-positie met lage weerstand in de middelste stand en de full-speed instelling die ervoor zorgt dat je op het land blijft terwijl je de topsnelheid van het lichte luchtschip nadert. De spoiler is perfect ingebouwd als hij naar beneden gaat, maar als hij opkomt lijkt het alsof de hele kont wegtuimelt. Oh Oh.

Porsche 911 coupé 2019 testrit:

Overal is capaciteit. Deze motor ontploft niet van uitblijven van inactiviteit tot de beperking van de max. Motoraandrijving. Evenmin hoeft het de redline te borstelen voordat hij zijn best doet. Hij trekt gewoon, waar de naald ook vandaan komt. Oké, er is weinig speling in de sub-3000rpm zone, genoeg om je eraan te herinneren waarom de nat-asp voorouders zo verslavend waren. Hoe het ook zij, desondanks is het een onmiskenbare verbetering voor het actieve voertuig met turbocompressor.

Omdat het transport nooit echt ontbreekt, camoufleert het de kwaliteit van zijn essentie. Hoe het ook zij, het is echt pittig. Niet absurd of angstaanjagend supersnelle, niet precies, maar alle dingen die als snel worden beschouwd. Gebruik de lagere past zich slim aan en het zal je uit de hoeken duwen, majestueus overweldigen, en trek in een rechte lijn als de skyline zelf beweegt.

De geluiden laten tegenwoordig een kleine mis. Het beste einde van 7.500 tpm is aangenaam fantastisch voor een turbo, en tegen die tijd wordt je door het oude gehuil op niveau zes als een storm omwikkeld. Liften in het middengebied en de turbo’s kreunen; laat het over runown door de bovenste vijven en je krijgt dat handelsmerk lege galm.

De motor van een 911 is uiteraard ongetwijfeld meer dan een impuls. Zijn positie beïnvloedt echt goed elk ander deel van het rijbeeld. In elk geval minder dan ooit in de recente geschiedenis. Rijden in de vroege leeftijd van 911 eens in de zoveel tijd had een verlangen naar het fotograferen van de stroomversnellingen met een grote hoektandhoppen rond de staart van de kajak. In de 991 bewoog de puppy vooruitgang, en bij de kans dat je de dynamische motorsteunen had, bleef hij onopvallend zitten. Momenteel is hij in wezen stil.

De motor is niet nog een keer vooruit geduwd, maar de situatie van de steunen heeft, wat hun commando over de bewegingen van de motor in de schaal verbetert. Het kalmeert de rit en de geleiding, geeft ze geleidelijk een deugd als een midmotorige auto’s.

Er zijn types van de oude school 911 die je laten weten dat het omgaan met die mis een deel van de afleiding was. Mogelijk op deze manier, toch zou het als een gevaar kunnen aanvoelen. De 991 en des te meer 992 wisselen dat uit voor troost en nauwkeurigheid.

Een gewapende strijdmacht van zeven landen staat bij elke bocht bij u in de buurt. Veelzijdige demping (‘PASM’; standaard), elektronisch geregelde diff (standaard), veelzijdige bewegingsvijand (‘PDCC’; willekeurig), heffen van de stuurrichting (discretionair), veelzijdige motorophanging (vergezelt het Sport Chrono-pakket).

In elk geval voelt het normaal aan. De voorbanden vinden een gigantische koop en het voertuig draait zich om het midden, waterpas en veilig en gecoördineerd, diep in de bocht. De besturing is sneller dan het was, maar niet schichtig snel, en een deel van de tijd, als de hoek te strak is, zorgt de besturing van de achternaaf er alleen maar opgewondener voor uit de bocht. Tegelijkertijd stromen en gieren de sensaties.

De besturing onthult je een beetje over het houvast bijna betrouwbaar in overdaad en geleidelijk aan over de veranderende belasting over de banden terwijl je duikt en piekt.

De rondom gestapelde achterbanden kunnen de besturing vreemd genoeg direct uit de vleermuis herkennen in een wending, uiteraard, maar bij de kans dat je de voetbediening in Sport hebt, zullen ze bovendien lichtjes naar buiten zweven. En daarna stuurt het controlegewicht u mystiek naar de inverse bout. Dat is zeker een 911 ding geweest, en opnieuw blijft het overblijfsel over.

Momenteel Carrera 2 of 4? De 4, in een vergelijkbare spec van echte alternatieven, heeft een marginaal zwaarder, steeds meer verbergen regisseren. Marginaal. Het heeft bovendien meer houvast in de regen, maar de degelijkheidscontrole van de 2 is zo bovennatuurlijk (en er is momenteel ook een ‘natte modus’) dat het moeilijk te zien is dat je het nodig hebt. De 4 zullen nu zelfs actie ondernemen om de rit te verhogen en een powerslide te voltooien. In elk geval domineren de binnen en buitenkant van de 2’s de vereiste voor de 4.

In het geval dat u beveiliging nodig hebt op een natte winternacht, kunt u waarschijnlijk het best worden onderhouden door £ 2k te branden op de led-koplampen met discretionaire netwerkkoppelingen in plaats van £ 5k op de vierwielaandrijving.

Onze testauto’s hadden ook de composietremmen van composietmateriaal. Voor het rijden op straat is het pedaal enigszins enthousiast op het hoogste punt van zijn beweging. Er is weinig mis met het stoppen van de afkantpersen van Porsche, het is duidelijk dat de ijzeren exemplaren ongeveerd gewicht zouden bevatten en een schok zouden geven aan de rit.

Alles bij elkaar genomen, is de rit rigide maar niet scherp, beheerst over enorme dingen en, in de standaardmodus, verbazingwekkend vredig in zijn hulptrillingen. Dit is allemaal echt aangenaam voor een gamevoertuig.

Op een reis gaat de motor rustig, de enorme banden zijn rustiger dan je zou verwachten en alles is stabiel. Windroer is echter een beetje een probleem.

Porsche 911 coupé 2019 Interieur:

Voor een marginale superwagen is gezond verstand de sleutelval van de 911. Je kunt er uit zien en de voorkant van de boot, die niet te kolossaal is, wordt versterkt door een grote ruimte onder de achterruit. Verder is er extra op de neergeklapte achterstoelen als de twee basisschoolkinderen die ze kunnen verplichten ze hebben opgeruimd.

Het is fantastisch, bewonderenswaardig op één lijn voor een Duitse machine van € 100k. De koeienhuid is onberispelijk, de materialen voelen over het algemeen authentiek aan, de schermen hoog in reactievermogen en doelen. Waar schakelaars niet door de schermen zijn verdrongen, zijn het degelijke karteljuweeltjes.

De toerenteller is echt, maar hij wordt geflankeerd door twee arrangementen van duidelijke wijzerplaten die echt schermen zijn, toegankelijk om een ​​hele reeks informatie te demonstreren. Motoraflezingen, route, trip, g-meters. Jammer dat de verste twee, inclusief degene die de brandstofcontrole overbrengt, meestal worden afgedekt door de wielrand.

Een belangrijke focale touchscreen draagt ​​echt diepgaande infotainment- en voertuiginstellingen over. Het is voor het grootste deel superglad. Toch brengt het zo’n groot aantal denkbare resultaten met zich mee, sommige worden overdreven diep verborgen. Eens te meer beweert Porsche dat je bezoekactiviteiten kunt organiseren op delicate toetsen, maar toch zitten delicate toetsen niet in dezelfde klasse als harde toetsen wanneer je een paar games voertuigspullen haast hebt, vergelijkbaar met het uitschakelen van een deel van de talloze helpt de bestuurder om de uitlaat van de game op te helderen of levendiger te maken. De meeste spellenauto’s doen wat Porsche gewend was en verzamelen die schakelaars dicht bij de transmissieschakelaar.

Dat is nog een motivatie om voor het Sports Chrono-pack te gaan naast het feit dat het de dynamische motorsteunen biedt, een eenvoudige routingmoduscontroller op het geleidewiel. Op die manier hoef je niet op het scherm te slaan als een plotselinge reden de reflexen van je 911 lijkt te verbeteren.

Beslaat trim besluit is volledig breed, met inbegrip van een prachtige geweven koeienhuid. Combineer het met een paar kleine accenten van mat hout voor een deel van 1963.

Porsche 911 coupé 2019 veiligheid en betrouwbaarheid:

Iedereen houdt ervan om de hele geschiedenis te doen over het bezit van een 911. Het is niet bescheiden, met de reden dat kopen en bijhouden niet het geval is, maar eerder wordt verwacht. Solide residuen zorgen ervoor dat de huurkosten kunnen oplopen, en in het geval u in het geheim iets koopt, is het in elk geval geweldig om te beseffen dat u er tegen het einde een koper voor zult vinden.

CO2 uitstoot cijfers van 205 g / km (S) en 206 g / km (4S) zijn nuttig voor het beoordelen van voertuigorganisaties veel lager dan de Mercedes-AMG GT. Het is duidelijk dat als het een organisatievoertuig is, je nooit de lage kosten van de BMW i8 zult coördineren.

De garantie is drie jaar en er is geen limiet voor het aantal kilometers.

De standaardspecificatie is momenteel volledig vol. Het bevat veelzijdige demping, elektronische LSD, LED-koplampen en bijbehorende route. U moet waarschijnlijk de gamedampen en het Sports Chrono-pakket toevoegen. Er zijn een handvol des te meer innovatieve alternatieven. Ga naar de webconfigurator en laat je verleiden.

Stuurprogrammahulpkaders op de keuzelijst bevatten een dynamische reis, padbehoud en zelfs nachtzicht.

Met betrekking tot de toegankelijke skeletkeuzen 4WD, 4WS, tegen rol goed, is de meest ideale benadering om te kiezen op de bij toeval dat ze voor u zijn, het regelen van een standaard voertuig. In de tussentijd boek je meerdere dagen op het circuit van het Porsche Experience Center op Silverstone (het is opgenomen in de kosten) en kun je verschillende soorten gebruiken. Op dat moment kunt u de specificaties van uw voertuig herzien voordat het wordt geproduceerd en vervoerd.

Besluit

De 911 is nog gezaghebbend en breidt de schachten van de capaciteiten van een speelvoertuig uit zonder een voet off-base te zetten

De nieuwe 911 omvat zowel snelheid als greep, maar daarnaast een verbluffend betere equalisatie en netheid. De turbo-niveau zes heeft momenteel een vitaliteit en moxy paar op de kosten kan coördineren.

Maar toch heeft zijn dagelijks gebruik en het bezoeken van grens zich ook ontwikkeld, demonstrerend een troost en een werkingsgebied van waardevolle vooruitgang die het sluiten door minder belangrijke sportified cantinas.


Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: