Nieuwe Opel vivaro 2019 Beoordeling

4

Opel Vivaro 2019 eerste schijf, prijs, prestaties en beoordeling: de Opel Vivaro 2019 nieuw interieur


Opel Vivaro 2019 prijs: NB


Opel Vivaro 2019 afmetingen & trekhaak

De Opel Vivaro 2019 met zijn geavanceerde platform. Hij biedt een gamma aan versies die aangepast zijn aan de noden van de klant: hij is verkrijgbaar als gesloten bestelwagen (Cargo), als dubbele cabine met tot zes zitplaatsen, als platform cabine, en als minibus (Combi). en ook zijn er nu voor het eerst drie in plaats van twee lengte-opties beschikbaar (4,60 m, 4,95 m en 5,30 m). Naast een maximaal laadvolume van 6,6 kubieke meter, heeft de nieuwe Opel vivaro 2019 een laadvermogen van maximaal 1.400 kg: 200 kg meer dan zijn voorganger.

Ook zijn trekkracht is toegenomen: de maximale sleepvermogen van 2500 kg ligt een halve ton hoger dan voordien. Enkel zijn hoogte is bescheiden: de meeste modelvarianten zijn ongeveer 1,90 m hoog. De nieuwe Vivaro 2019 kan daardoor binnen in ondergrondse parkings of winkelcentra met lage plafonds, wat laden en lossen vergemakkelijkt.


Overzicht:

Iedereen na een geprogrammeerde versnellingsbak zou ergens anders moeten zoeken, op grond van het feit dat alle opel Vivaro’s gebruik een handboek met zes snelheden is. Je kunt in ieder geval twee 1,6-liter dieselmotoren bekijken: een eenzame turbo-aanpassing toegankelijk met 94bhp of 119bhp, en de CDTi BiTurbo, met 123bhp of 143bhp.

Net als zijn grootste tegenstanders, de Ford Transit Custom en Citroën Dispatch, is hij ook verkrijgbaar in twee lengtes en twee standen vergelijkbaar met de fel verwante, maar in Frankrijk gemaakte Fiat Talento, Nissan NV300 en Renault Trafic. Vervolgens bevatten verschillende uitvoeringen van de opel Vivaro een tweevoudig taxibusje en een Combi-minibus die tot negen personen kan plaatsen.


Opel vivaro 2019 testrit

Er is een onmiskenbaar onderscheid tussen de vier motorrendementen. De 94bhp is van nature een beetje saai als hij gestapeld is en toch prima voor licht werk. Niettemin, de 119bhp is een opmerkelijke verbetering, wat de reden is dat we ook zijn marginaal veranderde familie in de Mercedes Vito voorschrijven.

Voor Mercedes, krijgt het de twin-turbo motor niet in het licht van het feit dat hoewel de 119 pk geweldig is, de 123bhp verbazingwekkend is; er is een brede vermogensband, inclusief 236lb ft koppel van slecht goed (1.500 tpm), daarnaast komt 47.1mpg terug in autoriteitstests. We zouden het echt uitkiezen over de 143bhp-aanpassing.

Echt, de 2,0-liter motor van de Ford Transit lijkt het voordeel te hebben op papier, met 128 pk of 168 pk, maar echt waar dat de opel Vivaro 2019 de betere entertainer is; het is rustiger en heeft een vloeiendere controleoverdracht.

Waar de opel Vivaro niet op één lijn staat met de Transit die eruit springt, wordt hij minder geharmoniseerd. Ondanks alles werkt het echter goed, met een precieze inloop en een goed aangepaste rit die aan de vaste kant staat, maar niet overdreven meedogenloos.


Opel vivaro 2019 Interieur

Alle opel Vivaros hebben een volledig aanpasbare bestuurdersstoel en regelwiel, waardoor het eenvoudig is om een ​​tevreden bestuurder te vinden.

Bovendien is de waarneembaarheid buitengewoon, ondersteund door het alternatief van een reiziger met een groot aantal punten die reflecteert in de zonneklep; met training kun je dit in alle opzichten snel naar de juiste hoek kantelen en een veel duidelijker perspectief krijgen op elke beweging in de richting van het verkeer, mocht je naar een lelijk kruispunt gaan.

Verwacht gewoon niet dat de Vivaro net zo smaakvol moet aanvoelen als de Volkswagen Transporter, met het argument dat de kunststoffen duidelijk grover zijn.

De instrumenten zijn ook enigszins vreemd ze doen denken aan een paar verrekijkers aandachtig te staren maar ze geven in ieder geval veel gegevens.

Er is bovendien een bovenste dashboardkastje met deksel aan de kant van de reiziger een ongewoon en belangrijk element om objecten ver weg maar toch binnen handbereik te houden maar over het algemeen is de capaciteit beperkt tot een substantieel dashboardgebied dat geschikt is voor organisatoren of papieren, een regulier lager dashboardkastje en tamelijk oppervlakkig portierzakken.


Opel vivaro 2019 ruimtes

Opel vivaro 2019 werd apart gestrekt met 216 mm tot 4998 mm en 5398 mm voor standaardmodellen en modellen met een lange wielbasis, terwijl de capaciteitsafstanden van 2537 mm tot 2937 mm lopen.

In de tussentijd, een hoop door schot eerst gepresenteerd door Ford echter op dit punt omarmd rondom crosswise over middelgrote bestelauto’s waarmee dingen onder de reizigerstoel kunnen gaan en direct in de voetruimte de meest extreme transportlengte vergroot in modellen met een korte wielbasis van 2537 mm tot 3750 mm en in variaties op de lange wielbasis van 2937 mm tot 4150 mm.

Het meest extreme laadvolume van 8,6 m3 is gedeeltelijk meer dan de grootste Transit Custom-aanbiedingen (8,3 miljoen). Ondertussen zijn laadvermogens tot 1056 kg denkbaar in bestelwagens met een korte wielbasis van 2,74 ton en 1246 kg in de zwaardere modellen met een gewicht van 2,96 ton.

Standaard is er een zij-ingang voor reizigers en de achterkanten zijn open tot 180 graden, maar bij de kans dat je de L2-carrosserie hebt, kunnen ze aan de randen iets naar beneden worden gekanteld, waardoor ze echt beter worden.


Opel vivaro 2019 veiligheid en betrouwbaarheid:

Opel biedt slechts twee dimensies Vivaro en Vivaro Sportive met zowel een goede afstemming van hun reciprocals in de sterk verwante Fiat Talento, Nissan NV300 en Renault Traffic.

De standaard opel Vivaro 2019 krijgt een DAB-radio met USB-netwerk en Bluetooth, niettegenstaande het besturen van op het wiel gemonteerde geluidsinstellingen, beveiligingscontrole en een excursie-pc.

In elk geval is het de Sportive waar je naar moet kijken, omdat dit koeling, LED-dagrijverlichting, reisbesturing, stopsensoren, de enorm grote last door schotten en metallic lak met zonwering met codering omvat.

Alles bij elkaar genomen, zou het opgemerkt moeten worden dat zelfs de standaard Opel vivaro 2019 een basisniveau overstijgt dat Vito wel doet.

Keyless sectie en begin zijn alternatieven, vergelijkbaar met een Navi 80 IntelliLink sat-nav framework. Het heeft gratis TomTom Live-verkeersvernieuwingen, maar het maakt het beste van alles schoon het brandpuntsstreepje dat de meerderheid van de radiobedieningen vervangt met een 7.0-inch touchscreen.


denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: