Nieuwe Nissan Qashqai 2019 Beoordeling

3.9

Nissan Qashqai 2019 prijzen:

Nissan Qashqai VISIA 2019 prijs:

prijs: €23.990,-

UITRUSTING

  • 16″ stalen velgen met wieldoppen
  • LED dagrijverlichting
  • Handbediende airconditioning
  • Cruise control en snelheidsbegrenzer met stuurwielbediening
  • Audiosysteem met CD-speler, USB-aansluiting, stuurwielbediening, 4 luidsprekers
  • Digitale radio-ontvangst (DAB+)

Qashqai ACENTA 2019 prijs:

Prijs: €26.690,-

UITRUSTING

  • 17″ lichtmetalen velgen
  • Regensensor
  • Parkeersensoren voor- en achterzijde
  • Mistlampen voor
  • Gescheiden automatische airconditioning (2 zones)
  • Automatisch in- / uitschakelende koplampen

Qashqai N-CONNECTA 2019 prijs:

Prijs: €28.740,-

UITRUSTING

  • 18″ lichtmetalen velgen
  • Extra getint glas (achterste zijruiten en achterruit)
  • Intelligent key met startknop
  • Intelligent Nissan Around View Monitor
  • Nissan Safety Shield Pack
  • NissanConnect navigatiesysteem

Qashqai TEKNA 2019 prijs:

Prijs: €30.890,-

UITRUSTING

  • 19″ lichtmetalen velgen
  • Bi-LED koplampen met dynamische bochtenverlichting
  • Zilverkleurige dakrails
  • Half lederen stoelbekleding (zwart)
  • Intelligente parkeerassistent (IPA)
  • Nissan Safety Shield Pack Plus

Qashqai TEKNA+ 2019 prijs:

Prijs: €33.290,-

UITRUSTING

  • LED dagrijverlichting met geïntegreerde knipperlichten
  • Buitenspiegelkappen met premium afwerking
  • Nappa lederen stoelbekleding (zwart)
  • Elektrisch verstelbare voorstoelen
  • Bose® premium audiosysteem met 8 luidsprekers

Nissan Qashqai 2019 afmetingen

A – TOTALE LENGTE: 4.394 MM

B – WIELBASIS: 2.646 MM

C – TOTALE BREEDTE: 1.560 MM

D – TOTALE HOOGTE: 1.610 MM

CAPACITEIT VAN BAGAGERUIMTE: 430 L

ONDER HOEDENPLANK: 1.667 MM

A – MAXIMALE BAGAGERUIMTE LENGTE: 1.108 MM

B – MAXIMALE BAGAGERUIMTE BREEDTE: 1.585 L MET NEERGEKLAPTE STOELEN – VDA


Nissan Qashqai 2019 1.3 L BENZINEMOTOREN

Nieuwe Nissan Qashqai 2019 1.3 L BENZINEMOTOREN, verkrijgbaar in 140 en 160 pk.


Overzicht:

Het is allesbehalve moeilijk om over het hoofd te zien dat de Nissan Qashqai 2019 het patroon begon voor standaard familie SUV’s. Inderdaad zo moeilijk voor wat het nu waard is om te vertrouwen het werd als een gok gezien toen het voor het eerst werd gepresenteerd in 2007.

Misschien zou een stel vooruitgelopen zijn geweest op de afleiding van veranderende status die het vervolgens volbracht had. In die tijd werden de bedrijfsgrafieken nog steeds beheerd door traditionele hatchbacks, en in gedachten houdend dat het eigen aanbod van Nissan de Almera een van de kwetsbaardere kanshebbers was, hadden tal van mensen hun vragen over de keuze om het te vervangen door de high-riding Qashqai . Gelukkig voor Nissan maakte de mix van een verhoogde rijpositie, luxe, stoere uiterlijk en praktische gebruikskosten de Qashqai een enorme hit.

Vervolgens raceten verschillende makers om te vechten en verschillende tegenstanders werden al snel voortgestuwd; het familie SUV-fragment dat een hoogtepunt gaat worden onder de meest vurig uitgedaagd in het hele voertuig, adverteren. De huidige Qashqai van de tweede leeftijd breidt zich uit naar het gewichtige voorbeeld van zijn antecedent, met een reikwijdte van gereviseerde motoren voor 2019. In ieder geval staat hij voor een meer gefundeerde uitdaging dan op enig ander moment.


Nissan Qashqai 2019 testrit:

Motor & versnellingsbak

We schatten dat het section level 138 pk 1,3-liter petroleummotor de beste keuze is voor over het algemeen kopers. Over het algemeen is de toenemende snelheid voldoende levendig, maar het aanpassingsvermogen van deze huidige motor de eenvoud waarmee je snelheid van lage toeren in een willekeurig apparaat kunt fabriceren die echt inspireert. Het is goed om te zeggen dat de 158 pk-vorm van de equivalente 1.3-liter motor de extra kosten niet lijkt te verdienen. Dat wil zeggen, behalve als u een processie sleept; de extra oomph kan nuttig zijn. Je zult ook de meer dominante motor moeten uitkiezen als je een geprogrammeerde versnellingsbak nodig hebt je kunt er geen hebben met de 138bhp-weergave.

De 113bhp 1.5-liter diesel verdient een goede look voor het geval je een bestuurder bent met veel kilometers. Het is niet bijzonder levendig, maar brengt zijn capaciteit gemakkelijk over. Het is bovendien echt gutsy van lage toeren, dus het voelt nooit frustrerend laat. Een 148bhp 1.7 diesel zal zich weldra aansluiten en zal de belangrijkste variant zijn die toegankelijk is met vierwielaandrijving. We zullen u vertellen wat het lijkt wanneer we het een kans hebben gegeven.

In het geval dat u een geprogrammeerde versnellingsbak nodig heeft, zult u onder de indruk zijn van het reactievermogen van de 1,3-liter vrije doos met dubbele grip; het reageert snel op stoten van het versnellingsmiddel en vindt constant het juiste apparaat voor uw vereisten. Vervolgens heeft de handgeschakelde versnellingsbak van de Nissan Qashqai 2019 een aanzienlijke lange toss en snijdt hij niet zo zacht in het apparaat als de Seat Ateca’s, ondanks het feit dat de lichte activiteit van de beweging bijna geen echte inspanning vereist.

Vering en rijcomfort

De rijkwaliteit van de Nissan Qashqai 2019 hangt af van een ton van de maat van de gemonteerde wielen. Op de kleinste 17-inch randen – standaard op Visia en Acenta Premium-modellen en discretie op de posher-trims alles is redelijk soepel. Straatlittekens en gaten in de weg worden competent beheerd in de buurt en dingen blijven perfect gecontroleerd op snelheden van snelwegen; het is absoluut een soepelere rit dan je bij de Seat Ateca zult betrekken, maar de tegenstander Skoda Karoq is een aanzienlijk progressief aangenamere.

Klim tot 18 inch wielen (standaard met een enorme verkoop van N-Connecta trim), en rij kwaliteit. Op deze manier bereid, de Nissan Qashqai 2019 je rond in gebrekkige straten en is niet bijzonder geregeld op de snelweg, ofwel zelfs contrasteerde en de sportievere Ateca.

Een echte uitdrukking van voorzichtigheid, echter: de rit is overdreven stevig en verstoord in het geval dat je kiest voor een Tekna-model met zijn standaard 19-inch wielen we zouden hier altijd voor wegblijven.

Omgaan met Nissan Qashqai 2019

Je zult waarschijnlijk niet verwachten dat een gezins SUV het vooral goed zal doen, maar er zijn voertuigen in deze klasse specifiek de Seat Ateca en Skoda Karoq. Nissan Qashqai 2019 is wat milder door correlatie, met veel lichaamspassingen in bochten en marginaal onduidelijke richtlijnen die het ruim dat toegankelijk is, niet overbrengen, waardoor het minder misbruik voor scherpe bestuurders maakt.

Alles bij elkaar genomen, voor elke andere persoon, is Nissan Qashqai 2019 beschut en veilig langs een gebogen natie-straat, vanwege veel greep. Het is bovendien licht en eenvoudig te overzien in de omgeving.

Zoals we al eerder hebben aangegeven, moet je erop vertrouwen dat de 1,7-liter diesel in de nabije toekomst in goede banen zal worden geleid als je de extra basis van vierwielaandrijving nodig hebt.

Opschudding en vibratie

De 138 pk sterke 1.3 petroleum is een beetje schraal bij lage toeren en tegelijkertijd soepeler en rustiger in het algemeen dan de proportionele motoren in de tegenstander Skoda Karoq en Seat Ateca. De 1,5-liter diesel is ondertussen opvallend stil geworden, ondanks het feit dat je hard werkt.

Hoe het ook zij, er is heel wat opschortende commotie om de harmonie langs de ruige straten te ruïneren. Beslis over 18in of groter afluisteren Nissan Qashqai 2019 veroorzaakt ook detecteerbare bandonthon op hogere snelheden, bijvoorbeeld op de snelweg. Over het algemeen is het niet zo stil als een cruisevriend als de beste voertuigen in deze klasse.

De auto met dubbele grip die toegankelijk is op de zwaardere petroleum Nissan Qashqai 2019 is enigszins schokkerig bij gematigde snelheden en schakelt toch in alle opzichten gemakkelijk hier en daar de apparaten als je eenmaal aan het rollen bent.


Nissan Qashqai 2019 Interieur:

Rijpositie en dashboard

Je zou niet veel moeite moeten ervaren om je te vestigen in de stoel van de bestuurder van Nissan Qashqai 2019. Het richtwiel, de zitting en de pedalen zijn rondom aangepast en er is een handige aanpassing aan de stoel, terwijl het geleidewiel net als hier en daar in en uit beweegt.

Aanpasbare lendensteun op de bestuurdersstoel is standaard op alles behalve Visia-modellen op doorgangsniveau. Ga voor de Tekna en je krijgt een bestuurdersstoel met brandstof en Tekna + bevat een vierwegs elektrische lendensteun.

Alle principeschakelaars en bedieningselementen zijn eenvoudig genoeg om ook te bedienen.

sensoren en camera’s

Nissan Qashqai 2019 heeft het soort van iets verhoogde rijpositie die je zou verwachten van een familie SUV, dus je krijgt een fatsoenlijk perspectief en vooruit. De zaken zijn echter niet onberispelijk, omdat de voorruitkolommen erg dik zijn en op plaatsen waar de oversteek plaatsvindt, blindplekken kunnen maken.

De achterste kolommen zijn aanzienlijk steeds genereuzer en samengevoegd met een dunne achterruit verergeren de over-de-beer waarneembaarheid dan in de Skoda Karoq. Gegeven deze realiteit, is het een schande dat het stoppen van sensoren niet standaard is op Visia-modellen op doorgangsniveau. Door de overgang naar de Acenta Premium-trim krijgt u sensoren aan de voor en achterkant, terwijl N-Connecta-modellen of meer een Intelligent Around View-scherm bevatten waarmee u een afstand van 360 ° tot 1000 voet rondom het voertuig kunt zien en een zelfvertragend raamwerk.

Je moet voor Tekna of Tekna + gaan voor de kans dat je LED-koplampen nodig hebt voor beter zicht rond de avond.

Sat nav en infotainment

Het infotainmentraamwerk van Nissan Qashqai 2019 komt in twee specifieke evaluaties. Visia-versies krijgen een eenvoudig raamwerk zonder touchscreen, ondanks het feit dat u wel een USB-bijlage, Bluetooth-beschikbaarheid en een DAB-radio krijgt.

Klim naar Acenta Premium en je krijgt het Connect-framework van Nissan, dat via een touchscreen van 7,0 in het brandpunt van het dashboard wordt verwerkt. Het gaat ook gepaard met een DAB-radio en bevat toch een grote groep extra hoogtepunten, waaronder sat-nav, Apple CarPlay en Android Auto mobiele telefoonreflectie en 3D-mapping. Je kunt ook een applicatie downloaden om externe administraties toe te voegen, bijvoorbeeld om je voertuig te ontdekken (in de off chance dat je over het hoofd hebt gezien waar het overblijft) en om doelen naar de sat-nav te sturen. Het raamwerk kan ook worden vernieuwd door middel van wi-fi, in tegenstelling tot u die naar een verkoper gaat voor het programmeren van updates.

Desalniettemin is zelfs dit bereikbepalende raamwerk niet zo soepel in gebruik als de betere kaders in de klasse, bijvoorbeeld die pasten bij de Skoda Karoq. Het touchscreen van Nissan Qashqai 2019 heeft een lager bereik en kan zo nu en dan een aanzienlijke hoeveelheid tijd vergen om te reageren wanneer je op het scherm drukt.

Kwaliteit

Nissan Qashqai 2019 kan de beste familie SUV’s niet coördineren voor de kwaliteit van de binnenkant, maar het is ver verwijderd van een slechte helling binnenin. Het dashboard maakt gebruik van dikke, delicate materialen in een groot deel van de gebieden waar u waarschijnlijk constant contact mee zult maken, en de vangsten en schakelaars werken met een sterke, geruststellende activiteit.

Hogere modellen krijgen was omvattende verlichting en een glanzende piano donkere afwerking rond het schaduwscherm in het brandpunt van het dashboard. Over het algemeen staat Nissan Qashqai 2019 over het algemeen op een standaard met de vergelijkbare geschatte Seat Ateca voor binnenkwaliteit, maar de Skoda Karoq ziet er nog smaakvoller uit.


Nissan Qashqai 2019 ruimtes:

Ruilte van voor

Er is aanvaardbare ruimte voor volwassenen in de voorkant van de meeste Qashqais, met alles wat iemand nodig zou kunnen hebben om ruimte te maken voor zes-footers om in troost te kunnen zitten. We vermelden ‘het meest’ in het licht van het feit dat het de moeite waard is zich te herinneren dat het allesomvattende glazen dak dat standaard is op Tekna + en discretionair op verschillende trims fundamenteel in de hoofdruimte eet. Ruimte om te ademen, in de tussentijd, is prima, maar niet klasse rijden.

De Oddment-ruimte bevat een diep glovedoosje, een paar bekerhouders alleen voor de focale armsteun en inwerpcontainers die elk geschikt zijn voor een uitgebreide drankenfles. De capaciteitszone vóór de versnellingspook is niet zo nuttig als het zou kunnen zijn, niettegenstaande het feit dat een redelijk stuk ruimte wordt ingenomen door een 12V-hulpstuk en de schakelaar voor de elektrische rem.

Ruimte van achter

De achterstoelen van Nissan Qashqai 2019 zijn ruim voldoende door SUV-modellen uit de familie, met enorm veel hoofdruimte (met name over de kans dat je wegblijft bij aanpassingen met een allesomvattend dak) en een aanzienlijke hoeveelheid knieruimte. In de twee opzichten, de Qashqai is over het algemeen op een standaard met de Skoda Karoq en twee volwassenen zullen aangenaam zijn in de rug op langere tochten, ondanks het feit dat iemand groter dan zes voet waarschijnlijk hun knieën zal vinden die de stoel vooraan borstelen vooral als er iemand op dezelfde hoogte op de stoel vooraan zit.

Er is echter niet veel in de methode voor extra ruimte in deze kolom de achterste ingangspockets zijn volledig klein.

Ineenstorting van stoelen en aanpasbaarheid

Er is niets bijzonders nieuws over de stoelen van Nissan Qashqai 2019. Aan de voorkant krijgen Acenta Premium trim en up een flexibele reiziger met een gestalte, en achterin een instortende armsteun.

De achterstoelen worden overlapt in een 60/40 verdeling, in plaats van de meer aanpasbare 40/40/40-koers van actie aangeboden aan bepaalde tegenstanders, en ze doen niet verder sluw, bijvoorbeeld vooruit en achteruit glijden of achterover leunen . Niet alleen biedt de Karoq dat alternatief, maar daarnaast biedt het u ook de mogelijkheid om de achterbank uit te zetten.

Je krijgt geen super-voordelige ‘afgelegen’ handvatten in de koffer om de rugleuningen achterin neer te halen, zoals bij bepaalde tegenstanders (bijvoorbeeld de Seat Ateca), het is mogelijk dat; je moet afleggen krijgt op het hoogste punt van de achterbank voordat je de rugleuning naar voren trekt.

Opstartruimte

Er is voldoende ruimte voor de week na week winkelen of twee of drie arrangementen van golfclubs. Hoe dan ook, voor door en door bootruimte wordt de Qashqai krachtig gemanoeuvreerd door de Skoda Karoq, die in onze tests heeft uitgevonden hoe negen draagbare tassen onder het pakketrek, in contrast en de Qashqai’s 6, moeten worden gehouden.


Nissan Qashqai 2019 veiligheid en betrouwbaarheid:

Kosten, beschermingsbijeenkomsten en CO2

Nissan Qashqai 2019 is iets minder duur in aanschaf dan de evenredige Seat Ateca en Skoda Karoq, vooral als je rekening houdt met leverancierslimieten. Hoe het ook zij, als je accepteert dat je in het geheim koopt en regelmatig auto’s verwisselt, of ergens in de buurt, is er een goede mogelijkheid dat beide tegenstanders je uiteindelijk op de lange termijn minder zullen kosten vanwege hun langzamere verwachte verslechtering .

Maandelijkse PCP-kosten zijn voldoende agressief, zo niet een enorme deal, ondanks het feit dat Nissan Qashqai 2019 een minder dure keuze is dan een aanzienlijk deel van zijn tegenstanders voor het geval je wilt huren.

Kilometerstand is eveneens opmerkelijk. Ondanks het feit dat de 1,5-liter diesel de beweerde cijfers niet kon coördineren in onze tests (een paar voertuigen doen dit), ongeacht of het de gemiddelde waarde vond van een zuinige 51.9 mpg op onze ware MPG-cyclus. Inderdaad, zelfs de 138 pk sterke 1.3-liter petroleum zag 41.3 mpg, ondanks het feit dat de meer dominante Seat Ateca 1.5 de middenwaarde vond van een iets voordeliger 44.5 mpg.

In het geval dat u een voertuigbestuurder bent die voordeel in natura betaalt, is het belangrijk dat varianten met 17 inch wielen de minste CO2 uitstoten. N-Connecta en Tekna-modellen begeleiden grotere wielen standaard, maar u kunt zonder extra kosten wisselen naar kleinere wielen.

Uitrusting, keuzes

Sectieniveau Visia haalt een groot deel van het verleidelijke pakket over, dus we zouden voorschrijven dat je naar een hoger gespecificeerd model moet gaan voor het geval dat mogelijk is. Acenta Premium trim is onze eerste keuze: het bevat 17-inch amalgaamwielen, dubbele zone-atmosfeercontrole, geprogrammeerde lichten en ruitenwissers en verschillende infotainmentrevisies (zie infotainmentsegment), net zoals de waarneembaarheid helpt waarnaar we van tevoren verwezen hebben.

Hoe het ook zij, we kunnen positief vaststellen om welke reden je zou worden verleid door de N-Connecta, die beveiligingsglas bevat, een grotere sectie over haggles. Tekna-modellen zijn echter te duur om na te denken over aanbevelingen en de grotere 19-inch amalgaamwielen hebben de Qashqai-rijkwaliteit verslechterd. In het geval dat je veel speelgoed zou moeten hebben, gaat het echter om zitjes met een half kalfsleder en een volledig omvattend glazen dak – en je kunt die enorme wielen gratis omwisselen voor kleinere exemplaren.

In de tussentijd krijgt Tekna + steeds rijkere nappa-kalfsleren zitplaatsen, maar de kosten trekken gevaarlijk dicht bij het Audi Q3-domein.

Niet-aflatende kwaliteit

Ondertussen was de Nissan Qashqai op een na meest buitengewoon vreselijke familie SUV; alleen de Range Rover Evoque werd als minder betrouwbaar beschouwd.

De garantie is niet zozeer: u krijgt een garantie van drie jaar / 60.000 mijl die standaard een breakdown-spread omvat. Kia en Hyundai bieden de langste garanties in de klas zo lang als zeven jaar voor de vorige.

Welzijn en veiligheid

Alle Qashqais vergezellen zes airbags en crisisremhulp, die bijgevolg het meest extreme remgewicht toepast als het frame erkent dat je in een crisis niet voldoende hebt geremd. Het Smart Vision-pakket bevat verkeersbordbevestiging, waarschuwingspaden voor het nemen van routes en geprogrammeerd remmen op crises (AEB), die voor u remt als het frame aangeeft dat u de voorligger raakt en op geen enkele manier bent geremd. Verdere beveiligingskaders zijn aangebracht op N-Connecta-modellen of meer, waaronder observatie van dode hoeken, locatie van uitputting van bestuurder en kruisalarm achteraan.

Nissan Qashqai 2019 kreeg de grootste vijf sterren in zijn Euro NCAP-crashtest in 2014. Hoe dan ook, het is van groot belang dat testen vanaf dat moment onmiskenbaar progressief is gebleken het is onmogelijk dat de Qashqai zulke geweldige afdrukken scoren op de off chance dat het werd vandaag uitgeprobeerd. Zowel de Skoda Karoq als de Seat Ateca werden des te meer uitgeprobeerd en scoren nog hogere afdrukken voor volwassenen en personen te voet.

Een waarschuwing en motor startonderbreker helpen om te zorgen tegen hoodlums, aansporing veiligheid meester Thatcham Research om het voertuig een grootste vijf sterren voor tegen inbraak te geven. Nissan Qashqai kregen bovendien vier van de vijf omdat er tegen ingebroken werd.


Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: