Nieuwe Mercedes-Benz S-klasse 2019 Beoordeling

5

Tegenstanders zijn dichterbij dan ooit in de recente geschiedenis, maar S-Klasse blijft ons meest geliefd


Mercedes-Benz S-Klasse 2019 prijs ?

De kostprijs van Mercedes-Benz S-Klasse 2019 begint vanaf € 88.209 – € 247.445.

Diesel

Mercedes-Benz S-Klasse Berline S 350 d  88.209 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 286 pk
  • 5.9 l / 100 km
  • CO2 : 156 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline S 350 d 4MATIC  92.081 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 286 pk
  • 6.2 l / 100 km
  • CO2 : 162 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline S 350 d 4MATIC L 97.889 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 286 pk
  • 6.2 l / 100 km
  • CO2 : 162 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline S 350 d L 94.017 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 286 pk
  • 5.9 l / 100 km
  • CO2 : 156 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse BerlineS 400 d  95.953 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 340 pk
  • 5.9 l / 100 km
  • CO2 : 156 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline S 400 d 4MATIC 99.825 €

  • Automatisch met manuele mode
  • 340 pk
  • 6.2 l / 100 km
  • CO2 : 162 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline S 400 d 4MATIC L 107.327 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 340 pk
  • 6.2 l / 100 km
  • CO2 : 162 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline S 400 d L 103.455 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 340 pk
  • 5.9 l / 100 km
  • CO2 : 156 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Benzine

Mercedes-Benz S-Klasse Berline S 560 113.861 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 469 pk
  • 9.6 l / 100 km
  • CO2 : 217 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline S 560 4MATIC 117.733 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 469 pk
  • 9.9 l / 100 km
  • CO2 : 225 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline S 560 L 118.822 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 469 pk
  • 9.6 l / 100 km
  • CO2 : 217 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline S 560 4MATIC L 122.694 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 469 pk
  • 9.9 l / 100 km
  • CO2 : 225 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline Mercedes-Maybach S 560 145.684 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 469 pk
  • 10.1 l / 100 km
  • CO2 : 230 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ L 172.546 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 612 pk
  • 11.2 l / 100 km
  • CO2 : 255 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline S 600 L  173.030 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 530 pk
  • 14 l / 100 km
  • CO2 : 320 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline Mercedes-Maybach S 560 4MATIC 149.556 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 469 pk
  • 10.3 l / 100 km
  • CO2 : 234 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline Mercedes-Maybach S 650 207.515 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 630 pk
  • 14 l / 100 km
  • CO2 : 320 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz S-Klasse Berline Mercedes-AMG S 65 247.445 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 630 pk
  • 14.2 l / 100 km
  • CO2 : 325 g/km
  • 4 deuren
  • 5 zitplaatsen

Overzicht

Met de facelift van 2019 arriveert een groot aantal nieuwe dingen. Baas onder hen nieuwe motoren, een in-line zescilinder diesel en benzine (die de oude V6’s vervangt) en de V8 bi-turbo petroleum van de S63 AMG. De ongewone notch S65 behoudt zijn oude V12, en een half ras arriveert later in het jaar.

Dit voertuig kenmerkt het onderdeel en is het enige dat alle anderen moeten omverwerpen. De meest recente A8 en 7-serie zijn dichterbij dan ze eerder zijn geweest, maar beide zijn geweldige voertuigen op hun eigen recht, en zijn ook niet zo uitzonderlijk als de S-Klasse.

Er is een verscheidenheid aan semi-zelfregulerende rij-innovatie zoals Active Speed ​​Limit Assist, Active Lane Change Assist en Remote Parking Assist – alle restanten van de E-Klasse.

Hoe dan ook, om ervoor te zorgen dat de S-Klasse zijn kroon behoudt als de technischste Mercedes, heeft hij ook zijn eigen paar. De fundamentele is een soort dynamische reisbesturing die, net zoals het opsporen en bijhouden van gaten naar verschillende voertuigen, u weet te matigen voor rotondes, bochten en tolwegen met behulp van GPS. Klinkt sluw op een fundamenteel niveau, maar werkt het?


Testrit met Mercedes-Benz S-Class 2019

Hoe is de auto opweg ?

Het belangrijkste om te beheren, is dat het framework niet op zoek is naar verschillende voertuigen die mogelijk op de indirecte manier zijn waar je dichterbij komt.

Het zal je terughelpen naar een snelheid waarbij je de omweg zou kunnen nemen, ermee akkoord gaat dat zijn snelheid kan beheersen en als er geen voertuigen zijn om de nadering aan te bieden. Hoe het ook zij, als dat zo is, moet je dingen naar jezelf overbrengen.

Het is impliciet dat de S-Klasse geen bijzonder boeiende rit is wanneer je zelf de volledige controle neemt. Het is verbonden met verbijsterende rust en soepelheid, en het brengt beide in schoppen over. Veelzijdige dempers beveiligen het waar nodig, maar de besturing heeft geen vibe – het handelsmerk is gigantische directionele degelijkheid bij hoge snelheden.

Alles werkte heel goed wanneer een architect het raamwerk op nationale straten dempte, maar dat was niet bepaald overtuigend. Het is enigszins ‘laatste van de late brakers’, wat niet nodig is in een extravagante limo.

Hoe dan ook, op snelwegen is het buitengewoon. Het houdt een gat voor het voorliggende voertuig – dat fluctueert door snelheid en instelling, tot stilstand – en houdt het voertuig op zijn weg. Het zal bovendien de snelheid die je hebt ingesteld, zo ver mogelijk aanpassen, op basis van het feit dat het straatnaamborden waarneemt. Houd rekening met het feit dat het een ondersteuning van een lang venture-apparaat is en niet zelfvoorzienend.

De nieuwe diesel is een ongelooflijke motor en is onberispelijk uitgerust om slim door te komen.


Het Interieur van Mercedes-Benz S-Klasse 2019

afwerking en ruimte

De twee gigantische instrument- en showschermen van het dashboard zijn allemaal helderheid en rationale. Ze zijn vernieuwd en zien er nu meer uit als wat je krijgt in de nieuwe E-Klasse, wat prima is voor ons.

Mercedes is een van de weinige producenten die niet doolally is geworden voor touchscreens, en geweldig als de setup van de Twin-screen met de A8, misschien nog niet zo natuurlijk als het hebben van een toegewijde fysieke controle.

De LWB-vorm kan worden gespecificeerd met achterstoelen die kneden, verwarmen, ventileren en achterover leunen, zelfs met vliegende machine zoals beensteunen. Rugstimulatie is grondig en de beenruimte is gewoonweg enorm. De dynamische ophanging van de V8 heeft een keuze die binoculair zicht gebruikt om obstakels te zien en elk wiel omhoog te tillen wanneer ze onderdoor gaan. Het resultaat is geweldig.

De schermen zijn geplaatst in heerlijk bewerkte kalfsleer, hout en metaal, en de meeste ergonomie is eenvoudig. Degenen die bekend zijn met Mercedes zullen het nieuwe geleidewiel zien, met zijn touchpads en reisbesturing, erm, bedieningselementen (niet meer kleine steel in de bestuurdersstoel). Het is een beetje substantieel, maar je raakt eraan gewend.

Eveneens nieuw voor de facelift is iets dat veel wordt aangeduid als ENERGIZING Comfort Control (echt, alle toppen, leef ermee). Het verbindt de sfeerbeheersing, stoelen, verlichting en stereo die “een bepaalde welzijnsinstelling mogelijk maken, aangepast aan de gemoedstoestand en behoefte van de cliënt”. Een beetje een trucje? Misschien, maar in totaal kunnen we niet denken aan een comfortabeler binnen, voor of achter.


het bezitten van Mercedes-Benz S-Klasse 2019

Lopende kosten en betrouwbaarheid

Hoewel de gefacelifte S-Klasse nog steeds echt nieuw is om te laten zien, zijn de belangrijkste die je kunt krijgen AMG Lines, dus verwacht enorme wielen stevige bewakers. Dus, Belgen houden van alle geluid, dus we zouden helemaal niet verbaasd zijn om te leren dat Mercedes hier niet-AMG Lines zal verkopen.

Enorme limousines zijn niet de minst dure voertuigen om te rennen, maar ze zijn niet zo erg als je misschien zou vermoeden. De S350d met dieselmotor is in 6 seconden 0-62 mph en haalt 155 mph, maar Mercedes heeft nog steeds een behuizing van 52.3 mpg en 139g / km CO2. De nieuwe zeskamerolie S500 (geen V8 in een 500-badged Mercedes nu, schande) houdt toezicht op 40.9 mpg en 157g / km

Bovendien, wat je ook doet, ontsnap niet met de keuzelijst. Overweeg waar u uw S-Klasse voor gebruikt – ongeacht of u een ervaren bestuurder bent en in deze lijn personen achterin hebt, of een particuliere koper die het nodig heeft om eroverheen te drijven – en specificeer waar dat nodig is. Het is uiterst eenvoudig om de opening van het konijn naar beneden te tuimelen en te verbranden met € 3k aan carbon trim. In een limousine.


Besluit

Laatste beschouwingen en keuze van de auto

Mercedes gooit alles wat het weet in de S-Klasse. Het is beter dan iedereen had verwacht, knapperig gefilterd

De auto’s van de tegenstanders zijn geweldig, met name de Audi A8, maar de Mercedes ontspant zich ook extra, een groter deel van de tijd. Op de een of andere manier minder systematisch en progressief uitbundig.

Over het algemeen het kenmerkende enorme Duitse voertuig. Zo blijft het. De (echt minder belangrijke) facelift heeft tech, stijl en troost aan de S-Klasse toegevoegd – die er nu al niet meer aan ontbrak.


  • mercedes s klasse prijs
  • mercedes s class 2019
  • mercedes s class 2019 interieur
  • mercedes s class vermogen 
  • mercedes s klasse w221
  • mercedes s klasse amg
  • mercedes s klasse 2019 prijs

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: