Nieuwe Lexus UX 2019 Beoordeling

 019 lexus ux presales key features 1920x1080 v2

Hoeveel kost de nieuwe Lexus UX 250H 2019?

  • Lexus US 250H begin prijs is Vanaf: € 34.990,00,-
  • Aangedreven door de zelfopladende hybride motorisatie van Lexus, combineert Lexus UX 250h een geavanceerde 2,0-liter Atkinson benzinemotor met een krachtige elektrische motor.
  • Acceleratie 0-100 km/u (s) 8.5

Hoeveel kost de nieuwe Lexus UX 250h AWD 2019?

  • Lexus US 250H AWD begin prijs is Vanaf: € 50.100,00,-
  • Aangedreven door de zelfopladende hybride motorisatie van Lexus, combineert de UX 250h AWD een geavanceerde 2,0-liter Atkinson benzinemotor met een krachtige elektrische motor.
  • Acceleratie 0-100 km/u (s) 8.7

Afmetingen van Lexus UX 2019?

Aantal deuren 5
Aantal zitplaatsen 5
Lengte 4495 mm
Breedte 1840 mm
Hoogte NB
Gewicht 1465 Kg
Sleepvermogen geremd (kg) NB
Tankinhoud 43 Liter
Banden voor 215/60 R 17
Banden achter 215/60 R 17
Inhoud kofferruimte 320 Liter

Hoeveel verbruikt de nieuwe Lexus UX 2.0L 250H 2019?

  • 4.1 l/100 km

Hoeveel verbruikt de nieuwe Lexus UX 2.0L 250H F Sport Line?

  • 4.3 l/100 km

Testrit in een Lexus UX 2019?

 2019 lexus ux presales gallery exterior 004

De kruisingen van Lexus UX 2019 bevatten een 2,0-liter benzinemotor en een elektrische motor, waardoor een gezamenlijke vermogensopbrengst van 182 pk ontstaat. Het is allesbehalve een module die voor de helft en de helft uit een module bestaat, dus het kan geen lange reis maken door alleen gebruik te maken van de batterijcontrole, maar in het geval dat u met de versnellende agent in het stop-begin verkeer kwetsbaar bent, zal het voor langere periodes gaan en alleen de elektrische motor gebruiken. Dat maakt het in werkelijkheid natuurlijk een vreedzame vriend voor de stadssluiper.

 2019 lexus ux presales gallery exterior 002

Het is niet zo snel genoeg om op het vermogen te rijden, maar wel snel genoeg om in de omgeving te kunnen rondrijden. Op de open straat, echter, wanneer de oliemotor in de open straat, het vervoert een heleboel prikkeldraad. Eerlijk gezegd is hij sneller dan een Range Rover Evoque D180 diesel, en een tegenhanger voor snellere tegenstanders, bijvoorbeeld de Volvo XC40 D4.

 2019 lexus ux presales gallery exterior 005

Inderdaad, zelfs met een draaiende oliemotor is deze soepeler en rustiger dan de meeste dieselconcurrenten, maar om snelheden van benzine te krijgen, moet er voor het grootste deel harder worden gewerkt, omdat ze minder koppel hebben. Dat probleem wordt in Lexus UX 2019 nog versterkt door de CVT geprogrammeerde versnellingsbak. Niet zoals bij gewone meeruitgevoerde, geprogrammeerde versnellingsbakken heeft een CVT één variabel apparaat, en deze opstelling is beroemd voor het moeilijker maken van het motortoerental dan verwacht, zelfs niet om het tempo van een helling bij te houden. De versnellingsbak van Lexus UX 2019 is niet zo slecht als sommige CVT’s, maar tegelijkertijd zie je de motor luid opstijgen en de toerentellernaald blijft in de buurt van het bovenste kwart van de wijzerplaat op het moment dat je om een vleugje oomph vraagt.

Een andere kwestie die normaal is om rassen te kruisen is een stekelige rempedaal dat aan of uit voelt wanneer het wordt ingedrukt – in plaats van dat het soepel en dynamisch aanvoelt zoals je zou verwachten. Dit wordt veroorzaakt door het regeneratieve stopmechanisme, dat kracht produceert temidden van het remmen en deze gebruikt om de accu bij te vullen. Voor een half ras is het rempedaal van Lexus UX 2019 echt geweldig, ondanks het feit dat het niet zo eenvoudig is om rustig te stoppen met hetzelfde aantal gebruikelijke voertuigen met gewone stopmechanismen. Het is eveneens een matig luidruchtige auto bij hoge snelheden, met meer wind en onweer op straat dan de beste SUV’s van de familie, zoals de Evoque. U zult echter niet de bijbelse maat van de straatcommotie die u in een BMW X1 zult ondervinden, ondergaan.

Lexus UX 2019 is op de snelweg wel degelijk prettig, maar u zult een prominentere mate van kronkelen over een golvende ondergrond zien dan in een Volvo XC40 het geval zou zijn. Bovendien is hij beduidend minder klaar om de schoppen en stoten in de stad te assimileren uit meer gezoete kuilen en randen dan de XC40. Bovendien is Lexus UX 2019 niet extreem hoog voor een SUV en daarom voelt hij steeds stabieler aan en schudt hij minder van de ene kant naar de andere dan de Volvo, of zeker de Evoque.

 2018 lexus ux gallery 01

De besturing is soepel en licht. Dat is prima in de stad, maar het voelt niet bijzonder diepgaand of zeker om met hogere snelheden te bewegen. De carrosseriebewegingen zijn in de tussentijd goed gecontroleerd, maar Lexus UX 2019 komt in relatief korte wendingen relatief snel in de voorste wachtstand te staan. De F-Sport-afwerking accentueert het sportonderstel met ‘uitvoering’-dempers en kan tegen meerprijs worden aangegeven met Adaptive Variable Suspension (AVS). In de sportiefste rijmodi is dit de organisatie om Lexus UX minder te helpen in de bochten te leunen.

 2018 lexus ux gallery 21

Dit maakt Lexus UX 2019 reeds bijzonder opwindend om snel te rijden. De BMW X2 is een beduidend soepelere en compensatievere partner op een nationale weg en er zijn goedkopere alternatieven die even wendbaar zijn als bijvoorbeeld de Seat Ateca.

Elke UX heeft standaard een voorwielaandrijving, maar de E vierwielaandrijving is over het gehele assortiment discretionair. Het is niet de bedoeling om de UX om te vormen tot een Land Rover Discovery-achtige moddermachine, gezien het feit dat de UX, om te beginnen, veel ruimte nodig heeft in de methode van de bodemvrijheid, maar het is wel voorzien van een klein beetje extra voetstuk om de SUV-stijl aan te vullen. Het frame is alleen toegankelijk in verband met extra alternatieve packs, maar de kosten zijn aanzienlijk hoger. Wij raden u aan om van deze keuze af te blijven: als u niet de kans krijgt om ruw terrein te betreden, of zeker een parade te slepen Lexus UX kan 750 kg slepen koopt u op dat moment een Evoque.

Hoe ziet het interieur van Lexus UX 2019 er uit?

 2019 lexus ux presales gallery interior 001

Glip in de bestuurdersstoel van Lexus UX 2019 en u vindt een geschikte in plaats van uitzonderlijke rijpositie. De UX-afwerking op passeerniveau gaat gepaard met een handmatige zesweg aanpassing van de stoel, maar u kunt extra betalen voor de elektrische acht-weg aanpassing van de Tech and Sound Pack’s acht-weg aanpassing met variabele lendensteun. Elektrische stoelen zijn standaard op de F-Sport- en Takumi-varianten. De stoel is in ieder geval dun en zorgt ervoor dat u niet langs de randen komt om u door de bochten op te stellen. Ook de lendenwissel voelt geleidelijk aan als een kwellend gadget – het lijkt op een vlakke metalen staaf die meedogenloos in je onderrug wordt geperst. De stoelen van de F-Sport-uitvoering zijn beter, maar tegelijkertijd heb je verschillende problemen: het stuurwiel rekt bijvoorbeeld niet ver genoeg uit.

 2019 lexus ux presales gallery interior 003

Bij de kans dat je honger hebt naar de verhoogde rijpositie die velen van een SUV verwachten, past de UX niet bij de rekening. Je zit nauwelijks hoger vanaf het vroegste moment dat je in een hatchback zit, en veel lager dan in een XC40 of Evoque. Dat helpt ook niet bij het waarneembaar maken van de auto, en dat geldt ook voor de getrapte achterruitlijn, die het zicht over het achterste gedeelte van de auto beperkt. Alle modellen worden echter geleverd met een achteruitkijkcamera en briljante LED-koplampen, en de voor- en achteraanslagsensoren zijn naar keuze toegankelijk op de onderste rand.

 2019 lexus ux presales gallery interior 004

Hoewel de UX bedoeld is om van binnen onmiskenbaar te peeren, neigen we naar zijn duidelijke zorgvuldigheid om met iets meer inhoud gesponsord te worden. Hoewel het voelt stevig gemaakt en er zijn rijke delicate touch aanvullingen op het dashboard en de ingangen zijn, is er ook in extreme mate een heleboel krassend plastic in duidelijk uitzicht drop-down op een voertuig op deze kostenpost.

 2019 lexus ux presales gallery interior 002

Een andere belangrijke gids, normaal voor verschillende Lexus-modellen, is het infotainment kader van de UX. De standaard 7.0in scherm is beetje bij beetje door klasse standaard, en zowel het en de discretionaire 10.3in presentatie zijn van lage doelen door de scherpe en duidelijke schermen gevonden in over elkaar tegenstanders – veel minder duur, bv.de Skoda Karoq.

 2018 lexus ux gallery 02

Op dat moment zijn er de verwarde menu’s te beheren, die veel extra verbijsterend zijn gemaakt door de fiddly touchpad waarmee het wordt verkend. Het is meer afleidend dan een touchscreen; proberen om een symbool te raken, lijkt op een poging om iets te doen met de precisie van een Nintendo Wii-controller, terwijl je mogelijk een voertuig bestuurt met een snelheid van 70 mijl per uur. In het geval dat je een Wii hebt gebruikt, zul je begrijpen dat dit geen perfecte situatie is, en het is veel minder krachtig dan de draaiende controller die BMW gebruikt voor zijn iDrive in de X1.

 2018 lexus ux gallery 08

In ieder geval zijn er een aantal alternatieve vergrendelingen rond de middelste armsteun die het eenvoudiger maken om tussen de primaire capaciteiten te wisselen. Over capaciteiten gesproken, noch Apple CarPlay, noch de Android Auto mobiele telefoon reflecteert zijn toegankelijk, wat ook een flagrante uitsluiting is voor een premium, 21e eeuws item. Er is echter wat verheffend nieuws: het 13-luidsprekers Mark Levinson geluidskader is over het algemeen verbazingwekkend. Het komt als eigenschap van het discretionaire Technologie en het Correcte pak, dat eveneens het verre activeren en een hoofd omvat toont, of als norm in waaier-besting Takumi versiering omvat.

Heeft Lexus UX 2019 veel passagiers ruimte?

 2018 lexus ux gallery 11

Er is veel hoofd en extra ruimte op voorhand, maar terugreizende ruimte is slecht voor de klas. Om zeker te zijn, is het moeilijk om iets uit de SUV-klasse van de familie te overwegen dat minder ruimte heeft, of dat het zo moeilijk maakt om in of uit te stappen door zulke beperkte ingangsopeningen en strakke voetsteunen.

 2018 lexus ux gallery 18

De BMW X1 en Volvo XC40 geven beide aanzienlijk meer achterruimte, en zelfs andere gestileerde plannen, zoals de Range Rover Evoque, geven de achterbankreizigers een veel betere service. Bovendien is dat eenvoudigweg met twee volwassenen in de rugleuning; probeer er drie volwassenen in de rugleuning in te passen en het zal vooral een echte strijd om de middenreiziger zijn, met een goedkopere middenachterbank die hoger zit dan de twee buitenste, waardoor de hoofdruimte kleiner wordt. Bovendien is er geen plaats voor iemands voeten tussen de onderkant van de voorstoelen en de vloer.

 2018 lexus ux gallery 14

De bagageruimte is een hulpvaardig vierkante vorm, heeft geen onhandige belastingslip aan de doorgang, en ook een aantal verstandige voorraadvorming onder de vloer. In ieder geval wordt dat alles volledig ondermijnd door de manier waarop het fundamentele compartiment de maat is van de kunstzinnige dansschoen van een tyke. Oké, er kan een vervormingscomponent in die aankondiging zitten, maar als je denkt dat we vier draagbare tassen in een Audi TT Roadster hebben gemonteerd, vijf van elk een BMW Z4, en het zijn allebei tweezitssportcabrio’s, hoeveel van deze tassen hebben we dan in de kofferbak van de UX gemonteerd? Drie. Echt, u leest dat nauwkeurig, drie. Een XC40 kan tot zeven stuks erkennen, met de kans dat u zich wilt realiseren wat u kunt verwachten van een familie SUV met een goede geschatte kofferbak.

Het aanleggen van voorraden is verstandig, maar niet geweldig. Er is een klein handschoenkastje en vooringangbussen, naast een mooie cubby onder de brandpuntsarmsteun en een paar glazen houders. Reizigers op de achterbank krijgen twee of drie zakken met gidsen mee, maar er zijn geen ingangscontainers.

Is Lexus UX 2019 veiliger en betrouwbaar?

Lexus UX 2019 begint er uit te zien als een grote stimulans voor een superieure familie SUV, maar de afmetingen van de standaard hardware is niet om in contact te blijven met thuis. Het is eenzaam, terwijl het opnemen van alternatieve pakketten, bijvoorbeeld de Premium, Premium Plus of Tech en Sound Packs die u begint te werken in de extravaganties die controleren. Terwijl deze pakketten de kosten opklimmen tot iets dat een top-spec XC40 coördineert, krijgt u een zeer goed voorbereid voertuig.

Zo bevat het Premium Plus Pack bijvoorbeeld stoelen van koeienhuid, veiligheidsglas, grotere 18-inch combinatiewielen, een verwarmd geleidingswiel, verwarmde voorstoelen, een sleutelloze doorgang en een brandstoftank aan de achterkant. Het Tech and Sound-pakket bevat de remsensoren, de elektrische stoelen en de eersteklas hallo fi die we in het verleden hebben genoemd.

De kosten van de F-Sport zijn over het algemeen gelijk aan de standaard UX met een Premium Plus Pack, maar zijn tegelijkertijd niet erg voorbereid. U krijgt echter wel interessante hoogtepunten, zoals een sportonderstel, sportstoelen en een donkere grille, beschermers en zijgordijnen.

Takumi spec is gecentreerd rond extravagantie en is uitgerust met een groter 10,3 inch infotainmentscherm met dvd-speler, een vernieuwd geluidskader, een head-up showcase, koeienhuidbekleding en een zonnedak – maar het kost enorm veel geld om er echt rekening mee te houden.

Elk model wordt geleverd met Lexus’ Safety System Plus-bundel, die een veelzijdige reiscontrole, hulp bij het volgen van paden en straatnaambordherkenning bevat – een meer langdradig veiligheidspakket dan standaard op de X1. In ieder geval kunt u geen kwetsbare zijwaarschuwingen toevoegen om de versieringen naar beneden te halen, en er is geen EuroNCAP-classificatie voor de UX. Ondertussen behoren voertuigen zoals de Volvo XC40 tot de veiligste in de klasse, zoals blijkt uit de EuroNCAP-resultaten.

Lexus herstelt een echte basis voor betrouwbaarheid ten opzichte van zijn tegenstanders, bijvoorbeeld de Range Rover en Volvo. Als producent werd de tweede plaats behaald in de 2018 What Car? Onvermoeibare kwaliteitsenquête, die 31 fabrikanten verzekerde – Volvo voltooide de mid-table en Land Rover was de tweede van de basis. Dus hoewel de drie jaar garantie van de UX van drie jaar/60.000 mijl ver verwijderd is van de liberale garantie, is de kans groot dat u er geen gebruik van hoeft te maken. De kruisende onderdelen en de batterij van de UX zijn voor een lange tijd vastgezet, maar een top van 60.000 mijl is nog steeds van toepassing.

Lexus UX 2019 verdient bovendien echte erkenning voor zijn crossover lopende kosten. In onze kilometerproef heeft hij toezicht gehouden op 47,7mpg, wat veel beter was dan een diesel XC40 of Evoque kon bereiken. Dat was op een mix van straten, maar met de kans dat je voor het grootste deel door de stad rijdt, kun je veruit de beste resultaten verwachten, omdat dat het punt is waar een mix over het algemeen effectief is.

CO²-uitstoot van Lexus UX 2019?

Een ander voordeel van het feit dat het een mengsel is een lage organisatie auto opladen rekeningen. Officiële CO2-uitstoot van slechts 94g/km betekent dat het u ruimhartig niet precies een diesel of petroleum tegenstander van een vergelijkende kosten en grootte kost. Alles bij elkaar genomen, in het geval u een geld koper Lexus UX 2019 zal veel sneller verslechteren meer dan drie jaar dan een XC40 of Evoque, en voor het grootste deel dat maakt PCP account hoger, ook.

lexus

 

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: