Nieuwe Ford Ranger Raptor 2019 Beoordeling

Prijs: 44.300 EUR
  • Rijtest & Prestaties
  • Interieur
  • Passagiersruimte en laadruimte
  • Veiligheid
  • Kosten
3.6

Review en rating Ford Ranger Raptor 2019:

Niuewe Ford Ranger Raptor 2019 heeft met name tot de verbeelding gesproken van kopers aan de kant van de pool, die hier meer verkoopopbrengsten genereren dan de concurrentie.

Het succes komt in niet geringe mate voort uit de vereniging van zijn grotere broer, de Ford F-150 – ‘s werelds best verkochte auto. niet alleen is het beter dan alle concurrenten, maar ook is het beter dan de populariteit van elke auto – en niet zonder reden. Deze grote en aantrekkelijke prijs, plus een aanwezigheid op straat om alle SUV’s, behalve de grootste, te verslaan. De compactere Ranger biedt veel van deze aantrekkingskracht in een pakket dat iets beter geschikt is voor de Europese wegen, maar wat wordt er bovenop zijn Mitsubishi L200, Nissan Navara en Toyota Hilux rivalen aangeboden?

Nou, de Ford Ranger Raptor 2019 is allesbehalve een krimpende violet, maar Ranger Raptor gerichte prestaties die de meeste hoofden draaien; het kanaliseert de geest van de spieren van de Ford F-150 Raptor, maar met een dieselmotor voor de lopende kosten iets meer compatibel met de Europese brandstofprijzen. Ook het topmodel heeft geen gebrek aan comfort – belangrijk wanneer de markt voor een luxe pick-up zich snel uitbreidt, met de Volkswagen Amarok en de Mercedes-Benz X-Klasse touch die ook in het huis op de bouwplaats van de King Road weer premium naar klasse stijgt.



Ondanks hun modieuze imago gaat het bij deze pick-up niet alleen om het vinden van een onderdeel; ze zijn niet bang om hun handen vuil te maken. Ford Ranger 2019 heeft een flinke treklimiet en kan met gemak zware lasten dragen. versie van de vierwielaandrijving die ook nog eens heel handig is. Als alternatief voor grote SUV’s kan de Ranger zinvol zijn – vooral als u kunt profiteren van het vennootschapsbelastingtarief aantrekkelijke automodellen met een maximaal laadvermogen van meer dan 1000 kg.

Als u op zoek bent naar een werkpaard, een twee-zits Regular Cab en Super Cab vier zetels kunnen de juiste vakjes aanvinken, maar de populairdere Double Cab is onze favoriet; de lay-out van de vier-deurs vijf-zits en het recht om de familie-vriendelijke, en het is beschikbaar in de breedste scala van trimniveaus. Maak je geen zorgen als veel permutaties van nieuwe Ford Ranger verwarrend; Onze diepgaande evaluatie zal u helpen om te beslissen welke motor, carrosserie en uitrustingsniveau voor u geschikt is.

Is Ford Ranger Raptor 2019 een goeie auto?

2019 Ford Ranger beschikt over een sleep- en transportcapaciteit van een sterk, zuinig brandstofverbruik is bovengemiddeld en een prettige rijeigenschappen. Hoewel Ford Ranger 2019 slechts met één motorkeuze wordt geleverd en een viercilinder met turbocompressor biedt hij genoeg passie voor dagelijks rijden en lange ritten.

Het interieur lijkt gedateerd voor een geheel nieuw Ford Ranger Raptor 2019, maar de truck en het infotainmentsysteem is gebruiksvriendelijk. De tweede lijn van de standaard cabine is klein, maar de achterstoelen bieden meer ruimte. Sprekend van grootte, mag de Ranger dan wel een compacte pickup zijn, maar nog steeds veel groter dan de meeste sedans, dus zorg ervoor dat u er ruimte voor heeft voordat u er een koopt.

Het Design van Ford Ranger Raptor 2019:

De leeftijd begint zich te manifesteren zodra je de Ford Ranger binnenkomt. Ranger Raptor 2019 deelt bijna niets met de ontwerptaal van de grotere Ford F-150. In plaats van brutalistische rand en koplampen met C-stapels, ronde en gladde vormgeving. Je zou het bijna grappig kunnen noemen. oversized achterlichten en achterklep gestempeld met de “RANGER” benadrukt de achterkant.

De stijl is misschien niet opwindend, maar de Ford Ranger Raptor 2019 heeft de proporties van de Ford Ranger wel vastgespijkerd. In profiel is dit een aantrekkelijke pickUp, met de juiste balans tussen motorkap, cabine en bed, afgezien van de taxi’s. Nieuwe Ford Ranger Raptor 2019 is een aantrekkelijke Pickup, met de juiste balans tussen de motorkap, cabine en zetels. met zijn zes-voets zetels, hebben een sportieve aantrekkingskracht die ten koste gaat van de ruimte in de cabine die gebruikt kan worden.

Ford Ranger Raptor 2019 groter probleem is het teleurstellende interieur gevuld met goedkoop plastic op de deurpanelen, het dashboard en de middenstapel. Dat geldt zeker voor de rest van het segment, maar het materiaal dat Ranger nog steeds onder de lat van de vrachtwagens voelt, zoals de Toyota Tacoma en GMC Canyon, die beide voorzien zijn van meer soft-touch materialen.

Rijtest en Prestaties van Ford Ranger Raptor 2019:

Nieuwe Ranger met een stevige 2,3-liter turbomotor van 2,3 liter. Bovendien heeft Ranger geen indruk gemaakt. 10-versnellingen automaat is geweldig in andere Ford, maar hier is het meestal niet responsief. De bediening, besturing en remmen hebben allemaal te lijden onder een verschillende mate van blandness unengaging.

Ford Ranger Raptor 2019 met 2,3-liter viercilindermotor met turbo maakt niet de meeste pk’s in de klasse, maar het was niet ver van de streep en maakt gemakkelijk het meeste koppel. Het resultaat is een machine die veel stoten geeft wanneer u het nodig heeft – als u de Sportmodus gebruikt. Het regeert ook de dragstrip. tijdens de tests hebben we de Ford Ranger 2019 4WD van  0 naar 100 km in een snelle 6,8 seconden afgedekt.

Ranger stopte betrouwbaar in routine situaties, maar het kan overdreven zijn als je plotseling remt. Dat is langer dan we wilden zien, maar het is waarschijnlijk het resultaat van knobbelige off-road banden die bij het pakket FX4 off-road test worden geleverd.

Het sturen een beetje teleurstellend. Voertuigsporen goed, en de pickup heeft een rechttoe rechtaan stabiliteit is goed. Maar vanaf de bestuurdersstoel voelt het gevoelloos en losgekoppeld als je aan het stuur draait. Deze inspanning is vrij mild, en had geen significante opbouw om het gevoel te geven dat je het stuur voldoende draait.

2019 Ford Ranger niet verder en zelfs nauwkeurige tracking door de hoeken. Maar dat geldt alleen als de weg grotendeels vlak is. Als de hoek een golvende golving heeft, of als je zo diep in de bocht remt, is er onvoldoende demping, wat zich vertaalt in een begrenzend gevoel van wankele demping, wat verwarrend kan zijn omdat je door de bocht buigt.

Ondanks de krachtige motor kan de Ford Ranger 2019 de traagheid van de standaard transmissieaandrijving laten zien, die het gevolg is van de terughoudendheid bij het terugschakelen. Het voelt goed om op te staan en te reageren in de Sport-modus, maar dit soort Jekyll en Hyde gedrag lijkt niet nodig als je een 10-versnellingsbak hebt.

Ranger Raptor haalbaar aanpak en vertrek toestemming. Maar het gebrek aan deze vering kan lift van de grondwielen of twee produceren, en het tractiecontrolesysteem kan niet het tekort volledig dekken. FX4 pakket heeft een vergrendeling achterste differentieel, maar het lijkt meer op een kruk om meer fundamentele tekortkoming van deze vering te krijgen. 4WD draaischakelaar werking kort vervelend, want dat laat de deur open voor de computer om de bestuurder te heroverwegen.

Ford Ranger Raptor absorbeert kleine scheurtjes en ruwe textuur met goede wegen, maar er zijn wel veel golvingen in de weg voor nodig om een zeer veerkrachtige en springerige rijbeweging te genereren. te zachte tinten te zacht en dit lijkt bepaalde klontjes van de grootte van je verleden te versterken. er kan een van jouw passagiers hoofdpijn krijgen.

Het weggeluid van de banden wordt goed onderdrukt. De viercilindermotor klinkt meestal schel en mechanisch, maar laat een grommen van de V6 als prettiger uitkomen als je op het gas staat.

Het klimaatcontrolesysteem werkt vrij goed, en vier geweldig gemonteerde dashboardluiken. U kunt ze echter niet afzonderlijk sluiten. Het ergste is dat er veel kleine knopjes zijn voor een automatische klimaatregeling met twee zones, die in één oogopslag moeilijk te onderscheiden zijn.

Het Interieur van Ford Ranger 2019:

In de standaarduitvoering biedt de Ford Ranger 2019 plaats aan vier personen. De modellen hebben de naam SuperCabs en hadden twee kleine achterbankjes die weinig nut hebben. Je zou in staat kunnen zijn om een van uw kinderen daar uit te persen met een paar klachten, maar vertrouw er niet op om bemanningen naar het werk te vervoeren. Ranger SuperCrew heeft plaats voor vijf, en de achterhoede is veel volwassener vriendelijker. Er zijn behoorlijke been- en hoofdruimte voor lange reizigers, terwijl de full-size deuren het in- en uitstappen een koud kunstje maken.

Voorin is er een goed ondersteunde stoel om u comfortabel te houden op lange ritten, en de hoge zitpositie biedt een indrukwekkend zicht op de weg die voor u ligt. Vier-weg handmatig verstelbare stoelen standaard, en u kunt upgraden naar acht-weg elektrisch verstelbare stoelen zijn verwarmd. bekledingsopties waaronder gewone of premium stof, vinyl en leer.

Cabine Ford Ranger heeft twee complete sets van autostoel LATCH aansluiting van de tweede rij. onderste ankers in de standaard SuperCab zit in de achterbank rugleuning van de achterbank. Bij de SuperCrew-modellen bevindt de bevestiging zich in het zitkussen waar de bodem en de rugleuning elkaar raken. De SuperCab-modellen hebben twee bevestigingen voor de bovenste verankeringen aan de bovenrug van de stoel. Ranger SuperCrew heeft drie tetherverankeringen, die op de achterbank worden bevestigd.

2019 Ford Ranger is het geheel nieuwe model, maar je raadt het ontwerp van de cabine misschien niet. Het interieur van Ford Ranger Raptor is vrij eenvoudig van opzet, en het ziet er gedateerd uit in vergelijking met andere pickups die een moderner uiterlijk hebben. De middelste stapel en knoppen en knoppen hebben een functionele basis, maar lijken zich te hebben afgemeld van vuilnisbaksecties die nooit volledig zijn bijgevuld.

Ford Ranger Raptor 2019 wordt standaard geleverd met een basisversie van het Ford SYNC-infotainmentsysteem, dat een kleiner 4,2-inch beeldscherm heeft. Spraakcommando’s om functies te bedienen en interfaces reageren goed wanneer u blaft. Er zijn ook een aantal standaard voorzieningen, zoals Wi-Fi hot spot, die je misschien niet verwacht te vinden in een basispickup, maar eenvoudige functies zoals power locks en cruise control zijn opvallend afwezig.

Optioneel in het middenbereik is de Ranger XLT en Lariat standaard in het derde SYNC-infotainmentsysteem met 8-inch touchscreen. Deze opstelling wordt beschouwd als een van de eenvoudigere en gebruiksvriendelijkere systemen op de markt. Andere beschikbare functies zijn onder andere 110-volt stopcontact, dual-zone automatische klimaatregeling, proximity keyless entry, druk op de knop start, remote start, satellietradio, HD-radio, navigatie, en een 10-speaker Bang & Olufsen geluidssysteem.

Is Ford Ranger Raptor 2019 Betrouwbaar?

2019 Power Ranger biedt een voorspelde betrouwbaarheid van 3 op 5, wat ongeveer het gemiddelde is voor de industrie.



Ford Ranger 2019 met drie jaar garantie.

Is Ford Ranger 2019 veilig?

Het Nationale Beleid van de Verkeersveiligheid van de Weg van de Verzekering als het Instituut van de Verzekering voor de Veiligheid van de Weg de Ranger van Ford van de Neerstortingstest.

2019 Ranger wordt standaard geleverd met een achteruitkijkcamera en een prebotsingssysteem met een waarschuwing voor een aanrijding naar voren en automatische noodstop. Het bevat ook het Ford MyKey-systeem, waarmee u het volume en de snelheidslimiet van de secundaire bestuurder kunt aanpassen.

Optionele geavanceerde veiligheids- en ondersteuningsfuncties, waaronder parkeersensoren voor en achter, automatische grootlichten, adaptieve cruisecontrol, aandachtsmonitor voor de bestuurder, dodehoekbewaking, waarschuwing voor het verlaten van de rijstrook, waarschuwing voor het verlaten van de rijstrook en hulp bij het volgen van de rijstrook, zijn beschikbaar.

Brandstofverbuik van Ford Ranger 2019:

Omdat de viercilindermotor met turbo en de automatische 10-versnellingsbak heeft de Ranger de beste brandstofbesparende cijfers van 11.8 Litres in de stad en  snelweg en 12.8. Nog beter.

Ford Ranger Raptor 2019 sleep en trekvermogen:

Ford Ranger 2019 heeft een maximaal trekvermogen van 3,400 kg van hetzelfde niveau, zodat u een van de cabine en de bedcombinatie kunt kiezen zonder de mogelijkheid te verliezen. SuperCab-modellen hebben een hoger maximaal laadvermogen dan SuperCrew-modellen en Rangers met achterwielaandrijving om meer dan andere vierwielaangedreven modellen te vervoeren.

Het laadvermogen is de RWD SuperCab, die tot 1.860 kg kan dragen. De laagste capaciteit is 4WD SuperCrew, die tot 1.560 kg kan dragen.

Besluit:

2019 Ford Ranger Raptor is een van de meest utilitaire compacte pick-up. Hij heeft een krachtige motor, goede off-road dapperheid en een goede balans in het weggedrag. Sommige concurrenten bieden echter een beter interieur.

 

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: