Nieuwe Elektrische Volkswagen ID.3 2020

Maak kennis met de nieuwe Volkswagen ID.3 2020.

Volkswagen ID.3 2020 is waarschijnlijk de belangrijkste nieuwe auto’s die door ‘s werelds grootste autofabrikant in decennia zijn gebouwd. Het heeft zeker een baanbrekende facturering gehad.

Volkswagens eerste generatie, schadebeheer, bepaald door de auto die het bedrijf is genoemd. De tweede generatie werd gekenmerkt door een auto die tot vorig jaar het best verkochte model van het bedrijf sinds de jaren zeventig had: Golf. Nu, zeggen ze, is het tijd voor hoofdstuk drie.

Ze zeggen dingen als voorheen, natuurlijk. Ferdinand Piëch wil in de jaren ’90 en ‘2000 een bekend topmerk verhuizen, maar zijn technische geest, die op de een of andere manier eindigt bij de zustermerken van de VW-groep, heeft meer voordelen. Herinnert u zich de ophef over de familie Up concept car die eind jaren negentig verscheen? En, recentelijk, verhuist hij met Volkswagen Atlas, Phideon, Arteon en Touareg vandaag weer terug naar het luxe gebied?

Deze keer kan een nieuwe dageraad echter alleen maar toenemen, vooral als de behoefte aan een nieuwe Volkswagen de moeder van de heruitvinding blijkt te zijn. Volledig elektrische Volkswagen ID sub-merk nu dicht genoeg om aan te raken. Zodra de gedefinieerde investeringsplannen voor elektrische auto’s, die ongeëvenaard zijn in de wereldwijde auto-industrie. Het wordt een vijfdeurs hatchback Golf-afmetingen en robuuste ID 3. De auto zal een vijfdeurs hatchback zijn.

VW ID3

Hoewel Volkswagen al eerder heeft geëxperimenteerd met puur elektrische auto’s, is dit auto de eerste echte poging van het bedrijf om er een te creëren met de oorspronkelijke hoofdattractie. Het bedrijf heeft er alle vertrouwen in dat het een hit zal worden, het verwacht er elk jaar 100.000 te verkopen in Europa.

ID.3 op papier is zeker interessant. Golfachtige mengverhoudingen en verpakkingen van elektrische auto’s moeten het praktisch maken, en Volkswagen is van mening dat zelfs de instapwagen langer zal zijn op een enkele lading dan e-pure-electric Golf zal vervangen.

Hoe is het om mee te rijden?

De testauto had een medium, 58kWh batterij en een krachtiger van de twee elektrische motoren die beschikbaar zullen zijn, met een vermogen van 201 pk. In deze vorm biedt een soort van stedelijke levensprestaties die we van elektrische modellen zijn gaan verwachten, terwijl we bijna geen geluid produceren, noch van de motor noch van de banden.

Volkswagen ID 3

Het feit dat de voorwielen zich afwenden dan in de meeste auto’s, maakt hem uitstek geschikt om in de stad te rijden, omdat het een zeer krappe draaicirkel geeft en betekent dat je geen twee happen nodig hebt om in of uit het parkeerterrein te stappen.

Testroute laat ons niet toe om op te staan tot een groot tempo, maar het magere lichaam lijkt goed gecontroleerd te zijn, en ze hebben een soort van consistente, overtuigende het wiel dat we van Volkswagen zijn gaan verwachten.

Aan de andere kant heeft de rit het gevoel dat er nog ontwikkelingswerk nodig is. Hij is verkrijgbaar met wielen tot 20 inch diameter en een prototype dat een beetje ongemakkelijk is.

Voorzijde van de ID.3 1ST

Het zal nog even duren voordat de Test experts in gaan rijden, maar deze keer begon het rijden op wat eruitzag als een ladingstoestand van ongeveer 90%, en na ongeveer 64 km rijden tot ongeveer 75%. Op die basis lijkt het realistisch om tussen de 321 en 402 km te kunnen reizen zonder op te laden.

Hoe ziet het interieur eruit?

In testauto was autodashboard volledig bedekt, waardoor het onmogelijk is om de kwaliteit of bruikbaarheid te beoordelen. We kunnen u echter vertellen dat de rijpositie wordt herinnerd aan het feit dat een MPV, dat de voorruit ver voor u ligt en de motorkap ID 3 snel uit het zicht valt, waardoor het moeilijker is dan u verwachtte om te beoordelen waar de voorbumper eindigt.

Elektrische Volkswagen ID 3 dashboard

Hoewel de VW ID 3 een auto is die vrij hoog is, is de hoofdruimte niet beter dan gemiddeld; geef de batterij onder de vloer, waarvoor het passagierscompartiment moet worden verwijderd. Er is echter voldoende beenruimte voor en achter, en de bagageruimte is een goede maat, hoewel de elektromotor achterin de auto is gemonteerd.

Elektrische Volkswagen ID 3 stuur

Alle varianten van de lancering editie zullen standaard voorzien zijn van spraakherkenningstechnologie en een ingebouwde navigatie als standaard, met ‘1ST Plus versie upgrade voegt tanden toe zoals Matrix LED-verlichting. Het head-up display met extra realiteitswaarde is gereserveerd voor het ‘1ST Max’-model, dat het bereik van het model ‘1ST Max’ met de top van het bereik vergroot.

 

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: