Nieuwe Citroen C3 2019 Beoordeling

C3-origins

Hoeveel kost de Nieuwe Citroen C3 2019?

LIVE BENZINE 1.2 PURETECH 68 PK MAN 5D PACK COOL & CONNECT

GEDETAILLEERDE PRIJSOFFERTE

Catalogusprijs (2) 14.855 €
Korting (3) 2.115 €
Nettoprijs (4) 12.740 €
Voorwaardelijke EcoTech premie (5) 2.750 €
TOTAAL PRIJS (8) 9.990 €
HIGHLIGHT BENZINE 1.2 PURETECH 82 PK S&S MAN 5D

GEDETAILLEERDE PRIJSOFFERTE

Catalogusprijs (2) 18.500 €
Korting (3) 2.590 €
Nettoprijs (4) 15.910 €
Voorwaardelijke EcoTech premie (5) 2.000 €
TOTAAL PRIJS (8) 13.910 €
ORIGINS BENZINE 1.2 PURETECH 82 PK S&S MAN 5D PACK 100 JAREN

GEDETAILLEERDE PRIJSOFFERTE

Catalogusprijs (2) 18.995 €
Korting (3) 2.380 €
Nettoprijs (4) 16.615 €
Voorwaardelijke EcoTech premie (5) 2.000 €
TOTAAL PRIJS (8) 14.615 €

Afmetingen van de nieuwe Citroen C3 2019?

n er een trendy popmodel van. Val op en wees mee met uw tijd dankzij de CITROËN C3!

DE AFMETINGEN VAN CITROËN C3?

  • Lengte:  3996 M
  • Breedte:  1749/2007 M
  • Hoogte:  1474/1490 M
  • Koffervolume:  0,922 

HOEVEEL BEDRAAGT HET GEMIDDELDE VERBRUIK VAN UW CITROËN C3 2019?

Verbruik 1.2 PureTech 110 pk 6-traps automaat FWD:

Verbruik : 4,9 – 5,1 l/100 km
Emissieklasse: Euro 6.2

Verbruik 1.2 PureTech 110 pk manuele zesbak FWD:

Verbruik: 4,7 l/100 km
Emissieklasse: Euro 6.2

Verbruik Citroën C3 1.2 PureTech 68 pk manuele vijfbak FWD:

Verbruik: 4,8 – 4,9 l/100 km
Emissieklasse: Euro 6.2

Testrit in een nieuwe Citroen C3 2019?

737x414_Citroen_C3_5.jpg

Motor en versnellingsbak van Citroen C3 2019?

Er zijn vijf motoren in het C3-gebied, maar tot nu toe hebben we er drie bepaald: dit zijn de driecilinder 1,2-liter Puretech-oliemotoren van 1,2 liter Puretech, met een opbrengst van 81 pk en 109 pk, en de 1,6-liter BlueHDI-diesel met 99 pk.

1500x646_C3_Cinemascope_2.jpg

De lagere controle vorm voelt prima voor het knutselen door de stad, maar op de snelweg begint het op de snelweg te kort te schieten op de trek. Om een beter dan gemiddeld terrein te winnen, moet je het hard toeren. Omdat het niet gepaard gaat met begin/stop-innovatie zoals de 109 pk sterke Puretech, voelt u wel trillingen door de stoel en het stuur wanneer u stilstaat.

Dus in het geval dat u zich consequent naar alle delen van de binnenlanden en bijwegen buiten de stad begeeft, schrijven wij u voor dat u moet plumpen voor het 109 pk sterke model. Ondanks het feit dat dit in het midden in wezen een vergelijkbare motor is als over, bevat een turbocompressor een hoop extra tempo. Niet alleen is hij in alle straten punchier, zijn extra presentatie is toegankelijk vanaf veel lagere toeren, waardoor hij des te meer tot rust komt om te rijden.

Wat de diesel betreft, heeft hij veel intensiteit die het mogelijk maakt om op snelheid te komen en er eenvoudig te blijven. Het stuurt een aanzienlijke hoeveelheid trillingen, maar de bedieningselementen zijn uit de versnelling en je denkt er echter voortdurend aan dat het een diesel is. Gezien het hoge prijskaartje, zouden we wegblijven, behalve als je een verschrikkelijk deel van de kilometers aflegt.

Vering en rijcomfort in een Citroen C3 2019?

Citroën is delicaat geworden met Citroen C3 2019, waardoor de wielen veel ruimte hebben om te bewegen in de wielbochten en de vering smerig is geworden. Vervolgens verwacht je dat de vering echt consistent moet zijn, en dat is het ook. Het klopt over het algemeen als een Silver Cross kinderwagen, maar net als een Silver Cross kinderwagen, dat is niet zo prettig als het klinkt.

Omdat het lichaam zo vrij is, komt het voortdurend in de buurt, zelfs over kleine golvingen heen. Het is een vergelijkbaar verhaal over de dommelende politieagenten, met de vering die de onderliggende slag goed vasthoudt, maar de auto toch de kans geeft om op een ongecontroleerde en onhandige manier neer te slaan. En dat alles voordat je zelfs maar een bocht ingaat, waar jij en je reizigers beïnvloed zullen worden door de brede, slanke carrosserie.

Rijd achtereenvolgens met een C3 met Ford Fiesta, of zelfs de Skoda Fabia, en je voelt al snel een betere controle over je carrosserie tot minder schudden, wat dus leidt tot een steeds aangenamer rijgedrag.

Omgaan met de nieuwe Citroen C3 2019?

Citroen C3 2019 ‘hanteert’ over het algemeen niet de manier waarop we van de huidige generatie wendbare kleine autootjes verwachten.

De waarheid moet gezegd worden dat het zich bij voorkeur steeds ouderwetser voelt over zijn scherpe uiterlijk, met kolossale afmetingen van de carrosserie die door de bochten bewegen en zonder enige kritiek om je te vertellen wat er onderin gebeurt.

Dit omvat de regie. Hoewel het matig nauwkeurig is, heeft het weinig consistentie in de manier waarop het wordt gewogen. Dat klinkt waarschijnlijk niet kritisch voor u, maar het betekent wel dat u zich meer moet concentreren op het plaatsen van de neus van het voertuig in de bochten, of het controleren van welke grip u hebt; op een lange rit door het land die erg vermoeiend wordt. Het beste omgaan met voertuigen in de klasse, bijvoorbeeld de Fiesta en Renault Clio, zijn veel minder belastend om te rijden.

Onrust en trillingen in een citroen C3 2019?

De aardoliemotoren van Citroen C3 2019 zullen over het algemeen erg doordrukkend zijn, maar niet meer dan die van tegenstanders met een drievatenmotor. Het is allesbehalve een vreselijke commotie, maar toch is het iets waar je steeds meer rekening mee houdt in de lagere controle vormen, bijvoorbeeld het 81bhp model, omdat ze enthousiaster zouden moeten werken. Door het lage snuiven van de 109 pk sterke olie voelt de olie veel minder gestrest aan, en voor het grootste deel rustiger aan.

Op de snelweg ervaart elk van de modellen die we hebben geprobeerd de negatieve effecten van het ontbreken van een hoog 6e apparaat, wanneer het gestaag neuriën van de motor een vleugje slijtage kan krijgen. Iets anders, bij snelle wind en bandencommotie zijn in Citroen C3 2019 niet meer problemen dan in de beste tegenstanders.

Waar het binnenkomt voor een overweldigende analyse is de controlebelasting. Zo zijn de rem en rempedalen niet erg positief, dus een beslissing over uw bijdrage aan een vlotte doorstroming van het verkeer in de buurt is een slechte zaak. In tegenstelling tot de lichte en exacte versnellingsbak van de Fiesta, voelt de wollige, lange toss-versnelling in Citroen C3 2019 steeds meer aan als het mengen van een oud blikje emulsie.

Hoe ziet het interieur van nieuwe Citroen C3 2019?

Rijpositie en dashboard van citroen C3 2019?

Wat dacht je ervan om te beginnen met de grote onderdelen van Citroen C3 2019: de fenomenale mate van verandering die de bestuurder krijgt, met inbegrip van de aanpassing van de talgheid en een stuurwiel dat zich hier en daar verspreidt, net als in en uit Citroen C3 2019.

500x500_Citroen_C3_6.jpg

Maar om dit te ondersteunen is er geen flexibele lendesteun, zelfs niet als een keuze, en de stoelen zelf bieden waardevolle minimale zijsteunen. Dit houdt in dat u zich uiteindelijk aan het richtingswiel vasthoudt om te voorkomen dat u in de bochten in de schoot van uw reiziger valt. U kunt een alternatief bieden voor een armleuning van de bestuurder om u iets te laten hellen, maar dan wel op het Flair-model met de hoogste specificaties.

Een ander probleem is de grijpbare voetenbank. Bij modellen met rechtse besturing past deze onder het beperkte gat tussen het gaspedaal en de brandpuntspassage, waardoor de kans groot is dat je iets groter dan een schoenmaat negen je voet in de weg zit.

Het dashboard is niet overspoeld met haken om je te overweldigen, en wat is er allemaal binnen handbereik. Op de mid-spec Feel trim of meer krijg je een 7.0in touchscreen infotainment framework. Vervelend genoeg betekent dit dat je geen geïsoleerde warmere bedieningselementen krijgt en dat je elke keer dat je de temperatuur moet veranderen in de touchscreen-menu’s moet graven.

Sensoren en camera’s van een nieuwe Citroen C3 2019?

Door de verstandige slanke voorruitzuilen wordt het zicht op de voorruit zeer ongehinderd bevorderd. Het is grotendeels het achteraanzicht dat een probleem vormt. Dit is op grond van het feit dat het afnemende dak en de opgeruimde zijruiten je in de steek laten met een ondiepe achterruit en dikke rugzuilen.

Redding op onze voorkeur mid-level Feel trim komt als de over het algemeen goedkope keuze van back stopping sensoren en een back view camera. Je kunt deze niet krijgen op het fundamentele model, terwijl ze komen als standaard op de top-spec Flair model.

Een andere keuze is kwetsbare kant te observeren. Dit knippert een waarschuwingslampje als er toevallig een voertuig naast je verstopt zit, waar je het niet kunt zien. In de regel bieden de buitenspiegels, die vanaf de middelste rand elektrisch beweegbaar zijn, een beter dan gemiddeld perspectief op wat er van opzij dichterbij komt.

Navigatie en infotainment van nieuwe Citroen C3 2019

Elke uitvoering van Citroen C3 krijgt handige techno-gubbins, bijvoorbeeld een DAB-radio en Bluetooth, maar je moet toch naar onze favoriete Feel trim voordat je profiteert van een 7.0in touchscreen en handige mobiele telefoon verbinding. Dit stelt u in staat om uw mobiele telefoon te koppelen en de toepassingen, waaronder het navigatiesysteem, te gebruiken via het scherm. Met het ingebouwde navigatiesysteem, zelfs op de top-spec C3’s, is dat een handig apparaat om te hebben.

Dit is een enorm verbeterd infotainment framework dan het framework dat je zou vinden in een Fiesta, maar een Fabia’s is nog beter. De menu’s van Citroen C3 2019 zijn niet overal verspreid en kunnen lui reageren op invoer. We verafschuwen het ook dat de warmere wordt geregeld door middel van het touchscreen, in plaats van de geïsoleerde dash-mounted catches die het veranderen van de temperatuur in mindere mate een faffe zou maken.

Kwaliteit van nieuwe Citroen C3 2019?

Zit in Citroen C3 2019 en de harde kunststoffen bloeien, maar dat is niet het probleem dat het in eerste instantie kan lijken. Ook in de kleine voertuigklasse is het niet opmerkelijk, en met zekerheid heeft ons favoriete kleine voertuigje, de Skoda Fabia, eveneens meedogenloze materialen in zich.

We hebben Citroen C3 2019 als een C3 aangeduid met het argument dat hij minder stevig aanvoelt dan de Fabia de schakelaars zijn ook niet gedempt en het oppervlak ziet er enigszins glanzender uit maar het is een prima plek om te wonen. Het is van essentieel belang dat het er toch extreem chique uitziet, en de onberispelijke contacten, bijvoorbeeld de nep-ingang van de koeienhuid, tillen de sfeer op.

Alle modellen worden geleverd met een stof die over het dashboard kijkt en die op de midden en bovenbekleding kan worden verplaatst naar een materiaal met een kalfslederlook en een andere kleurstelling. De bovenzijde van de Flair sierstrip is voorzien van een koehuismesnijdingsbedieningshendel, voor een extra vleugje extravagantie.

Heeft Citroen C3 2019 veel passagiersruimte?

Ruimte van voor

In de Citroën C3 is er weinig te veel te doen wat betreft de voorzetelruimte. Of je nu groot bent of niet, je krijgt hoofd en extra bewegingsruimte om te besparen, en voor een kleine auto is de schouderruimte tussen jou en je voorganger ook niet zo erg.

Niet alleen is er ruimte voor u, maar er is ook ruimte voor een paar kansen en grasmatten. De zakken aan de ingang zijn niet groot, maar er wordt wel een 500 ml kan water op zijn kant gelegd. Er zijn bovendien twee of drie glazen houders voor uw bistro latte voor de versnellingspook, of meer een plek om uw telefoon op te slaan in de buurt van de USB-poort. Je krijgt ook een traditioneel enorm groot handschoenenkastje.

Ruimte van achter

Achterbankruimte is niet één van de sterke punten van Citroen C3 2019: de hoofdruimte is minder dan indrukwekkend en, in het beste geval, de extra bewegingsvrijheid die de Citroen C3 2019 biedt. Voor kinderen is het prima, maar als je normaal gesproken de volwassenen achterin overbrengt, vooral de beter dan verwachte talenten, kijk dan eens naar voertuigen, bijvoorbeeld de ruimere Skoda Fabia, Hyundai i20 of Honda Jazz.

Vermogensvolume, vanaf de middenspecificatie voelt u de bekleding van de kaarten op de achterzijde van de voorstoelen. Alle modellen vergezellen kleine containers voor de achteringang.

Zitting die instort en aanpasbaarheid van de zitting

Zitaanpassingsvermogen gaat over slimme dingen die het voertuig steeds aangenamer en nuchter maken. Citroen C3 2019 doet over het algemeen ook niet veel, om helemaal openhartig te zijn.

De voorreiziger krijgt niet de mogelijkheid om de tallnessverandering of de aanpasbare lendensteun aan te passen, alleen de typische handleiding voor en achter de ontwikkeling, en de rugleuning achterover te leunen.

Het is het equivalent in de rug. Helemaal niet als een Honda Jazz, die een breed scala aan zitmixen biedt om te helpen organiseren tussen het vervoeren van spullen of reizigers, Citroen C3 2019 gewoon begeleidt instortende achterbank rugleuningen, gesplitst in een 60/40 spelplan.

Is Citroen C3 2019 veiliger en betrouwbaar?

Kosten, beschermingsbijeenkomsten en CO2-Uitstoot

De meeste kleine voertuigen worden gekocht op PCP fonds, dus verheffend nieuws: Citröen zal een aantal conventionele regelingen op Citroen C3 2019 treffen om uw regelmatig geplande termijnen laag te houden. In het geval dat u binnen en buiten koopt, zijn verkopers op dat moment ook graag beperkt, maar kijk wel naar onze richtprijsinformatie voor de meest recente informatie over het bedrag dat u kunt sparen.

Revisie en bescherming zijn niet de goedkoopste in de klasse, maar we hebben het hier over honderden, in plaats van duizenden ponden, na een normaal drie jaar durend bezit.

Alleen al de 1,6-liter diesels komt onder de betovering van 100g/km CO2-uitstoot, wat betekent dat je geen kosten hoeft te maken voor de straatoverheid. Hoe dan ook, bij de kans dat je dacht dat ze de goedkoopste organisatievoertuigen in het assortiment zouden maken, zou je het niet goed doen. De 109bhp 1,2-liter olie is bovendien echt bekwaam en minder duur om te kopen, dus het is minder duur dan de diesels voor het voordeel in natura (BIK) installments.

De diesels zullen mogelijk minder brandstof echter gebruiken, wat iets is om te tolereren aan de top van de prioriteitenlijst op de uit kans dat u een uitzonderlijk hoge kilometerstand heeft en de reservefondsen bij de hevels kan terugkrijgen. In ieder geval, ongeacht of u olie of diesel kiest, bieden alle C3’s een gegarandeerd normaal brandstofverbruik dat gelijk is aan het absolute beste in de klasse.

Tandwiel en extra items van citroen C3 2019?

Inderdaad, zelfs het sectie niveau Touch trim heeft een aanzienlijke mate van verpakking. U krijgt een gespleten/ingestorte achterbank, een statuurverplaatsbare bestuurdersstoel, een beweegbaar stuurwiel, reiscontrole en een DAB-radio met Bluetooth. De veiligheidsuitrusting is eveneens verstandig en bevat een snelheidslimiet, een waarschuwing bij het opstijgen van de weg, een vermoeidheidsscherm en zes airbags. Wees echter gewaarschuwd er is geen airco of composiet wielen.

Daarom vinden wij dat het de overstap naar de Feel Trime-optie verdient. Het krijgt 16in amalgaam haggles controle (in tegenstelling tot gewoon handmatige air-con), in aanvulling op een 7.0in touchscreen met Apple CarPlay, zodat u kunt gebruik maken van uw telefoon satelliet-navigatie via het scherm. Je hebt ook stereobedieningen op de flexibele buitenspiegels die je kunt bedienen.

Op het hoogste punt van het bereik staat het Flair-model. Dit drijft de kosten omhoog door een verstandig stuk, maar voor dat je terug te stoppen sensoren, een back view camera en een in-geassembleerde dash cam; op de uit kans dat je uiteindelijk met een klopje dit kan de bevestiging geven dat het was ‘dat bothead die bleef lopen in de richting van mij,’ en niet de een andere manier. De verschillende snuisterijen bevatten geprogrammeerde verlichting en ruitenwissers, een automatisch verminderende achteruitkijkspiegel en beschermingsglas. Ook krijg je de onmiskenbare plastic ‘air knock’ zijlijsten, een onderscheidende schaduwrijke dak en ingangsspiegels, naast een koehuid die het afdingen stuurt.

Onafgebroken kwaliteit van Citroen C3 2019?

Als merk heeft Citröen de afgelopen jaren zijn onwrikbare kwaliteit en leveranciersadministratie verbeterd en dit wordt benadrukt in de middelste tabel van ons laatste betrouwbaarheidsonderzoek.

Elke C3 gaat gepaard met een garantie van drie jaar en 60.000 mijl de eerste twee jaar zijn de fabrieksgarantie en het laatste jaar is een verkopersgarantie. Bovendien krijgt u een jaar garantie op de pechverspreiding.

Welzijn en veiligheid van Citroen C3 2019?

Euro NCAP heeft nog geen informatie vrijgegeven voor de huidige C3, dus we zullen u de resultaten op het afgesproken tijdstip meedelen.

We realiseren ons dat de alle C3’s gepaard gaan met een fatsoenlijk compliment van zes airbags, en dynamische welzijnsaccenten, zoals een waarschuwing bij het opstijgen van het pad, een snelheidslimietenshow en een vermoeidheidsscherm. Dat is ongelooflijk, maar het kader dat wij het meest waardevol vinden is het zelfbesturende crisisremmen in de stad in het licht van het feit dat het kan anticiperen op de basisomstandigheden van het rangeren van de voorligger en op Citroen C3 2019 die niet toegankelijk is, zelfs niet als een keuze. Verschillende voertuigen, bv. de Skoda Fabia en Nissan Micra, benadrukken dit als standaard op de gekozen uitrustingen.

Dit is echter het belangrijkste voertuig dat momenteel is voorzien van een ingebouwde dashcamera. Het is een keuze uit de mid-spec Feel-look en standaard op het topmodel van de Flair, en kan uw no-claimer beloning helpen sparen.

Alle versieringen gaan samen met een startonderbreker en een brandpuntsvergrendeling op afstand, maar alleen de vormen met de meest dominante benzine en dieselmotoren zijn een waarschuwing. Dit is standaard op de meeste Flair-modellen met de hoogste specificaties.

citroen

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: