nieuwe Bentley Continental GT 2019 Beoordeling

4

Het is nacht-en-dag superieur aan alles wat de vorige is, maar het is bovendien een klein beetje verloren van wat de Conti in ieder geval zijn verbazingwekkende bezoekvertegenwoordiger opleverde.

prijs van Bentley Continental GT €210.000

Overzicht Bentley Continental GT

Er is een belangrijk punt in de gang van zaken van Bentley dat we BC kunnen noemen: Before Continental. Cruciaal was dus de eerste Conti GT – voor deals, hoewel ze een indeling en toon zetten voor het hele merk – die je zonder veel moeite zou kunnen uithouden, ware het niet dat de roadshatcher met twee toegangswegen nu gewoon niet bij ons is. 66.000 zijn in de afgelopen 13 jaar verkocht. Dat is een kolossaal getal. Het beste extravagante voertuig van de huidige tijd? Waarschijnlijk.

Bovendien is er momenteel nog een andere. Het moet goed verkopen en het moet in ieder geval het convergentiepunt zijn voor het hele merk, om in te sluiten wat een Bentley is, dus we accepteren niet dat het een SUV is met een probleem van zelfwaarneming. Het is een aantrekkelijk ding, de nieuwe Conti GT, in elk geval in profiel, waarbij de voorwielen 135 mm naar voren zijn bewogen om de gewichtscirculatie te verbeteren en de motor lager en verder terug in het skelet te laten vallen.

55 procent van het gewicht zit nog steeds op die voorwielen, maar er is minder van dan voorheen – het lichaam alleen is 80 kg lichter, waardoor de nieuwe Conti GT ‘slechts’ 2,244 kg weegt. In elk geval heeft Bentley geen raadsel gemaakt over de manier waarop een aanzienlijk kerlijkgewicht de straat overvalt aan de veiligheid en de energie die de manier waarop voertuigen rijden weergeeft. Ongelooflijke 48v-elektriciteit van de Bentayga wordt gebruikt – naast andere dingen – om te gaan met de ophanging, actuatoren aan de voor- en achterkant van bewegende staven die tegen lichaamsrol strijden. De ingestelde 40:60 krachtsplitsing is op dit moment volledig een factor, waardoor echt 100 procent van het koppel naar de achterwielen wordt gestuurd, zo vaak als mogelijk is in het voordeel van milieuvriendelijkheid en ontladingen.

Niet dat een geconsolideerde economie van 23,2 mpg en CO2-uitstroom van 278 g / km veel te vieren valt. De W12-motor (in wezen twee V6s op een typische sleutel) is volgehouden, maar voldoende aangepast voor Bentley om het de ‘meest uitzonderlijke 12-cilindermotor ter wereld’ te noemen. Het markeert de uitschakeling van de loop onder lichte belastingen en levert tegelijkertijd 626 pk en een verpletterend 664lb ft koppel van een kleine 1.350 tpm, waardoor dat tot 4.500 tpm blijft. Het aansturen van elk van de vier wielen door middel van een achtversnellingsbak en het benadrukken van een dispatch control framework, 0-62 mph kost 3.7sec en topsnelheid (in hoge mate dankzij een gevaarlijke 0.29Cd sleepfactor) is 207 mph.

Standaard bevat de volledige Matrix LED-verlichting, een 12.3 inch focaal touchscreen, wifi, head-up presentatie, nachtzicht, een 650 w stereo en 21-inch wielen. De waardering begint bij £ 159,100, waardoor dit een directe uitdaging vormt met elke schijn van de Aston Martin DB11, Mercedes S63 Coupe en Ferrari Portofino. In de loop van de tijd zullen verschillende uitleveringen ongetwijfeld toegankelijk worden – een dubbele turbo V8 en meer waarschijnlijk dan een halve en een halve, een cabriolet, etc. In elk geval is deze eerste vorm degene die ertoe doet. Het voertuig dat de zwaarte van de verlangens van Bentley op zijn brede schouders uitdrukt.

Rijden

In het geval van capaciteit volgend op de constructie, is de meer atletisch ogende nieuwe Conti GT eveneens progressief atletisch rijdend. De 48v-elektriciteit is de oprichting van dit voertuig. Het raamwerk is groot genoeg om de Bentayga-kolos te monitoren, maar door ze te gebruiken om de Conti te ondersteunen, krijgt het een dynamiek die het voorheen niet had.

Het oude continent slingerde en vocht om de massa onder controle te houden. Momenteel doet het dat niet. De waarheid wordt verteld dat de manier waarop het rond de hoeken gaat, griezelig is. Open de hoed en je zult zien dat de motor nog steeds ver naar voren is, nog steeds voor het grootste deel voor de voorste spil, maar de voorkant houdt vast, de afwezigheid van rollen, de realiteit dat het echt verstandig verandert, nou ja, dat is helemaal nieuw. Het is herkenbaar minder neus-substantieel, ondersteund geen onzekerheid door de voorste hub situeert net als de elektra. Het zal echt overdreven snelheid overdragen en overdrijven over natie en dit is buitengewoon welkom.

Daarnaast is welkom de lichaamscontrole. Het bijhouden van twee-en-een-kwart enorme hoeveelheden van de auto onder wraps is geen eenvoudige opdracht, maar dan houdt de nieuwe GT zijn zelfbeheersing pad voorbij het punt waar verhoogde eisen in de materiële wetenschap botsen en zich verzetten tegen bovennatuurlijke kwaliteit.

Probeer me niet verkeerd te begrijpen, het is vooralsnog een zwaargewicht, maar de ligamenten en pezen van het tweevoudige wishbone-front en multi-interface-achterwielophanging met hun driekamer luchtveringsveer / dempereenheden zijn beter klaar om de meerderheid van de armen onder controle te houden. Je kunt ook dingen beïnvloeden – een draaiknop op de geruststelling schakelt tussen de modi Comfort, Bentley, Sport en Custom. In de eerste twee kan maximaal 38 procent van de intensiteit worden gecoördineerd met de voorwielen, bij Sport daalt dit naar 17 procent. De rit stolt en de motor en transmissie scherpen hun geest aan. De Bentley-modus biedt een uitstekende dekking voor de meeste vereisten.

Het gaat enorm snel. Gigantisch. Al dat koppel raakt de basis op straat met een nieuw ontdekte plotselingheid en vijandigheid. Dit was doelgericht. Cliënten hadden hun voertuigen nodig om een ​​grotere slag te slaan, dus weg is de enorme overstroming, verdrongen door een instantaanheid waaraan sommigen gewend raken. Wat meer is, er zijn verschillende veranderingen die container.

Afgezien van de motoraanpassing, is er een lichte windgeruis, de 22-inch wielen (uitgerust met 275/35 voor en 315/30 achterbanden) die op dit voertuig waren gemonteerd, trapten achteruit en waren op sommige oppervlakken waarneembaar hard. ga zo gemakkelijk door mijn handen als vroeger. Kortom, de Conti GT is progressief energetisch gebleken en heeft als zodanig een deel van de capaciteit van de stoomwals verloren om apart te worden gepompt.

Probeer me niet verkeerd te begrijpen, ondanks alles zal het mijlen meer capabel zijn dan praktisch elke tegenstander, absoluut superieur aan een Aston DB11, maar het heeft nooit meer het equivalent van zware drift. Je bent je steeds meer bewust van wat het doet. Misschien is dit iets waard om dankbaar voor te zijn – het is duidelijk wat kopers nodig hadden, en ik ben zeker niet van plan om de remmen in diskrediet te brengen, die eindelijk het ophoudend vermogen proportioneel overbrengen met hun gigantische 420 / 380mm f / r cirkelschatting. . Genoeg om 626 pk hard-hitting W12 te behouden. Het klinkt nog steeds geweldig, deze motor, elke bas dondert uit een ontoegankelijke motorruimte. Heeft nauwelijks een versnellingsbak nodig. Gewoon snare vijfde en laat de 12 cilinders en tweevoudige loopventilatoren achter om ermee verder te gaan.

Aan de binnenkant

Het is hier buitengewoon voortreffelijk. Ik vermoed dat een soortgelijk elektrisch ontwerp de Bentley’s lodge ondersteunt, net als de Panamera’s en A8’s, maar dit is in zijn eigen associatie voor extravagantie, lichamelijkheid en sfeer. Het belangrijkste deel dat enigszins raspt, is de virtuele cockpit dash show die niet zo instinctief en aansprekend werkt als hier in verschillende Audis. Ook de versnellingspook, die een irritante détente heeft om te voorkomen dat hij recht van D naar R gaat.

Bovendien – garandeer je dat dit de laatste is – de kruising van ontspannen A-kolom en dikke instapreflectie zorgen voor een belangrijke vooruitgang aan de kwetsbare kant, terwijl het uitzicht aan de achterkant veel kleiner is dan je zou verwachten gezien de lengte van dat stukje achter glas.

Hoe het ook zij, als een plek om te zitten en zoals de wereld en jouw (monetarily verhoogde) plek erin, dit kost wat kloppend. Meer groeten tech en bestuurder georiënteerd dan een Rolls Wraith, uitgebreider en bij voorkeur voltooid via een DB11, overzichtelijk en over het algemeen intelligent om te gebruiken en met een prachtige verbinding naar de besturingsbelastingen zodat je je realiseert dat je iets met een legitieme status aan het werk bent.

Het hout en het kalfsleer zijn perfect gedaan, het geleidingswiel heeft geen van die basisafval en beschikbaarheid (airplay, enzovoort) is top. Het is niet enorm achterin, maar je zou dit vrijwillig aanbieden als een manier om vier personen een uur of twee weg te krijgen met ruimte voor bagage van het einde van de week in de Golf-equating boot van 358 liter.

Als je elk van de vier vensters laat vallen, zijn er open flanken die de lodge een vlekkeloze nieuwe luchtigheid geven voor het geval je gewoon overloopt, en ondanks het feit dat er een vleugje windgerot van de A-kolommen op snelheden van de snelweg is, kun je bezet uzelf door het (in feite discretionaire) draaien van het draaiende display dat beweegt, vergelijkbaar met Bond’s DB5-nummerplaat, tussen drie afzonderlijke platen: een duidelijke gevel, het 12,3 inch scherm en drie eenvoudige knoppen (kompas, buitentemperatuur en chronometer), voor dat spoor van ouderwetse smaak.

Solace is moeilijk te beschuldigen van de diepe, dikke stoelen en de rijhouding en het bereiken van de lodge is geweldig. Krakende knieën hoeven niet te ver naar beneden te vallen.

Bezitten van Bentley Continental GT 2019

€ 210.00 is een hoop geld. Hoe het ook zij, het zet de Conti GT level-pegging met de € 170.900 V12 Aston DB11 en € 170.180 Ferrari Portofino. Zoals we het best hebben vermeld, is het standaard op het technische front voorbereid, maar dat is voordat je op de koeienhuid, het hout en het chroom stapt.

Het voertuig dat je hier ziet had € 6.500 Tungsten-verf, een € 950 tweekleurig verwarmd geleidingswiel, € 1.970 juweel dat op de ventilatieopeningen is gegrendeld, orgelverwijderingsbedieningen en klokbehuizingen en het detail uit de eerste editie. Anders dan afbeeldingen op het dashboard, deurplaten en vleugels, brengt dit alles van verlichting van de staat van verlichting en differentiatie naaien tot de roterende display en dikkere covers onder één, effectief mond gesnoerd op afbetaling – € 39.000.

Jij en ik verwerpen dit. De personen die de kosten van een Conti GT kunnen dragen zullen dat waarschijnlijk niet, evenzo zal hun eenzame zorgen om de economie niet worden gered, maar de realiteit is dat ze elke 300 mijl moeten stoppen. Verder 278 g / km CO2? Beoordeling is iets voor mijn boekhouder om over te benadrukken, zou het zeggen dat het dat niet is?

Besluit

Bentley neemt de Continental GT een steeds krachtigere manier

Bentley heeft klanten gegeven wat ze hebben gevraagd: een steeds atletischer, zwaaiende, snelle, passende Continental GT. Ik ben vrolijk voor hen. In de gebieden waar de eigenaar duidelijk om geeft – uitvoeren en verzorgen, is het dag en nacht superieur aan de vorige. De 48V-elektronica, langere wielbasis en luchtvering hebben de elementen fris gemaakt en het voertuig in staat gesteld om zich eervol aan te passen aan de gigantische toename in lineaire uitvoering.

Hoe het ook zij, het is ook een beetje een beetje verloren wat de Conti in ieder geval een grote bezoekbekendheid opleverde. De vlotter, overstroming en cosset is enigszins verminderd, het is een klein beetje van zijn vastgestelde singulariteit verloren. In elk geval is dit een klein ding, precies om een ​​kwestie van afstemming. Troost en ontspanning is misschien met vijf procent afgenomen, maar de dynamiek is met 50 procent gestegen. Bovendien is capaciteit en gedrag het beste bij de Bentley Continental GT.

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: