Nieuwe Audi R8 (2020) Beoordeling

Prijs: 171.030 €
  • Exterieur Design
  • Interieur
  • Kosten
  • Motor Prestaties
4.5

De vernieuwde Audi R8 is een superauto van 2020 die serieus is over zijn snelheid.

Elk sportmodel kan meer dan 321 en bijna geen ons vet op het lichaam van de nieuw geslepen.

Dit jaar is de R8 geüpdatet en biedt een speciaal model om de V-10 erfenis te vieren voordat de bewerkingsmogelijkheden voorgoed van deze planeet zijn verdwenen.

R8 zal in 2020 op de markt komen

2020 Audi R8 Decennium2020 Audi R8 Decennium

nieuwe audi Motor, transmissie en prestaties

De R8 V-10 motor wordt aangeboden in twee sterke punten in 2020, beide krachtig genoeg om nietsvermoedende passagiers de wind uit de wind te slaan en beiden waren in staat om je trommelvliezen te verbranden met hun uitademingen. De automatische versnellingsbak met zeven versnellingen met dubbele koppeling is niet bepaald subtiel, en soms schakelt hij te abrupt en misschien te diep, waardoor de versnelling van de nek-klikt, gevolgd door een bijna onmiddellijke upshift naar een hogere versnelling.

2020 Audi R8 Decennium

Basis R8 wordt standaard geleverd met adaptieve vering, terwijl de modellen zijn voorzien van een agressievere vering, terwijl de modellen zijn uitgerust met een meer agressieve prestaties, de setup blijft reducer. Beide geweldige absorberen hobbels en zorgen voor een comfortabele rit die je zonder vermoeidheid kunt verdragen tijdens lange ritten. Flexibele eigenschappen R8 heeft echter ook nadelen: in de full-attack-modus gaat hij gewoon niet zo zelfverzekerd als een concurrent om met bochten als een rivaal, en soms voelde hij zich angstaanjagender dan je van een bovenwagen zou verwachten. De standaardstuurstand is direct ingesteld en geeft informatie van de weg naar de handen van de bestuurder door met slechts een lichtfilter.

Brandstofbesparing van R8

Geen economische keuze. Maar is het belangrijk? Voor de notulen, hebben de alle-wiel-aangedreven R8 varianten, ongeacht het type van dak of pk, de zelfde EPA ramingen voor brandstofeconomie, maar zij zijn niet indrukwekkend. R8 brandstofbesparing (13 mpg in de stad en 20 op de snelweg als je het wilt weten) zo laag dat alle kopers een gasbelasting van € 1.700 als onderdeel van de verkoopprijs moeten betalen in 2020.

Nieuwe Audi Interieur in R8 2020

passagiersruimteaudi

Minimalisme heeft nog nooit zo luxueus gevoeld. Verplaatsing infotainment scherm dat meestal hoog is in het midden van het dashboard met het instrumentenpaneel biedt een verfrissend eenvoudige lay-out en maakt het mogelijk om prachtig gebeeldhouwde sportstoelen en een hoge-resolutie digitale meter cluster center fase nemen in de cockpit R8. Audi zorgt voor weinig maatwerk als het gaat om interieur kleuren en texturen: zwart, grijs, bruin en rode huid die wordt aangeboden in een plat of doorgestikt patroon en goed op elkaar afgestemde of contrasterende stiksels. Over het geheel genomen is hij prachtig uitgevoerd met de bedieningselementen in de cockpit die binnen handbereik zijn, met inbegrip van gladde functies zoals de ontstekingsknop op het stuurwiel. niemand koopt een supercar voor het praktische aspect, en de R8 speelt niet in op de trend van het segment door een echte laadcapaciteit aan te bieden. In onze tests heeft de audi R8 ruimte gereserveerd voor één item in onze koffer, dus pak het licht in.

R8 dashboardstuur

Virtual Cockpit uitstekende meter cluster doet dubbele plicht, met zowel instrumentatie en infotainment systeem MMI, en het voelt als een futuristische hier als in andere auto’s, zoals in de Audi A4 en TT. hoge-resolutie navigatie standaard en het systeem kan worden bestuurd via spraakcommando, controle stuurwiel gemonteerd, of klik het wiel op de middenconsole. De 4G LTE Wi-Fi-hotspots aan boord zijn ook standaard; Apples Android Auto CarPlay en de mogelijkheden zijn eveneens standaard.

interieur

Exterieur Design 2020

Veranderingen in de R8 relatief soepel, maar zelfs op afstand geparkeerd in de pitstraat Ascari ziet er anders uit, vooral de voorkant: lager en breder, het is een beetje als het dragen van een gebitsbeschermer, maar de nieuwe kaak effectief in het creëren van meer zie bestemmingen. Kijk dichterbij en er was een vlak voorgrille, drie kleine openingen aan de voorkant van de motorkap krijgen Ur Quattro, en een nieuwe, bredere frontsplitter.

exterieur design

Veranderingen aan de achterkant van de minder voor de hand liggende, het ontwerpteam moest onze aandacht vestigen op de langere achterste diffuser upswept.

Hoe veilig is de nieuwe Audi R8 2020

Supercars worden zelden geïnspecteerd door de veiligheidsdiensten van onze natie omdat ze in zulke lage volumes verkopen; Audi R8 2020 is hier zelfs niet getest, zodat de crashbestendigheid onbekend is. Audi biedt weinig mogelijkheden om de bestuurder te helpen, maar de R8-coupé is uitgerust met een complete airbag. De belangrijkste veiligheidskenmerken zijn onder meer

Standaard automatische grootlichtautomaten
Standaard parkeersensoren voor en achteraan

De nieuwste auto’s

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: