Nieuwe 2020 McLaren GT Beoordeling

Prijs: $ 210.000
  • Design
  • Prestaties
  • Kosten
  • Interieur
  • Betrouwbaatheid
  • Veiligheid
4.2

Besluit

De Nieuwe 2020 McLaren GT is niet een slechte auto, maar de vraag van willen de kopers een sportwagen met centrale motor, en zijn er genoeg  kopers die sport motorvoertuigen prioriteit aan comfort en capaciteit laden bewust dat ze uiterlijk en dynamiek zal offeren? Mijn instinct is dat deze markt om McLaren te kraken dringend een nieuwe set van componenten nodig heeft, maar alleen de markt kan de lakmoesproef zijn.

2020 McLaren GT review:

Het eerste deel van de 2020 McLaren GT, bevestigt dat dit geen Grand Tourer is in dezelfde zin die een eigenaar Bentley of Mercedes Benz kon begrijpen.

McLaren is er niet één om de regels te volgen.

De McLaren GT 2020 is geen uitzondering. Als groot zelf uitgeroepen toerismemerk daagt de GT status quo uit door de traditionele kenmerken van de klasse op te geven, zoals een motor en vier voorin gemonteerde stoelen voor een middenmotorig ontwerp en de andere helft van het aantal stoelen.

2020 McLaren GT motorvermogen, Prestaties en topsnelheid:

De kern van de McLaren GT 2020 wordt gevormd door dezelfde kuip van koolstofvezel MonoCell II, die op de 720S staat vermeld, maar hier MonoCell II-T genoemd, met een nieuwe bovenstructuur ‘Touring’, die de sleutel vormt tot de 420 liter achterste laadruimte. Dit ene laadgebied is waarschijnlijk de reden waarom een cabriolet niet in het productplan is opgenomen, aangezien men de doelmarkt kan bereiken. Het bad is grotendeels bedekt met aluminium behuizing met hier en daar wat composietmateriaal.

De motor M840TE 4,0 liter neemt in wezen de 720S over, maar is aanzienlijk ontstemd en herzien. De hardware- en kalibratiewijzigingen omvatten nieuwe turboladers om de vertraging te verminderen, een vlakkere torsiekromme van 2.500 tot 7.000 toeren, een hogere compressieverhouding en de versnellingsbak schakelt met afgeronde randen en visceraal. Alles is erop gericht om de McLaren GT 2020 beter beheersbaar te maken. De motorvermogen wordt geschat op 612 pk en 465 koppel, wat nog steeds genoeg is om in 3,1 seconden tijd 100 km te bereiken.

Het onderstel is gebaseerd op de modelseries, maar leent zich voor een proactieve aanpassingsdemping van de 720S, waarbij het effectief leert van de bovenstaande scenario’s om te voorspellen wat de volgende keer het kussen nodig zal hebben en zich aanpast aan de pasvorm.

De focus op comfort en verfijning strekt zich uit tot extra geluidsisolerende gelaagd glas, dikkere en zachtere dragers om de frequenties te helpen opvangen, die door de motor van de koolstofvezelstructuur kunnen zoemen. Zelfs de achterbanden van 21 inches 20 inches voor en Zero zijn ontwikkeld voor een kleine verplaatsing van de extra menging in de zijwanden en verminderen het weggeluid.

Maar ondanks de focus op verfijning en luxe, en dit is langer dan welke andere sport of McLaren Super Series dan ook, is de 3.384 lb-GT slechts 70 kg zwaarder dan zijn voorganger 570GT, die 5,9 inch korter was.

Hoe ziet het Interieur van 2020 McLaren GT eruit?

McLaren GT 2020 interieur

De interieurarchitectuur van McLaren GT is duidelijk afgeleid van de modelseries van de sporten met zijn zwevende middenconsole, maar er is een aantal GT garnizoenssuccessen om de differentiatie te bevorderen, waaronder prachtige wisselaars die pallets en aluminium draaiknoppen bewerken en een diepere vulling voor sportstoelen. Deze zijn nog steeds recht onder de vloer geplaatst en bieden een sterke ondersteuning in de zwaardere bochten, maar de verplaatsing van de extra menging in de hoofdsteun en de bank bieden bijzonder welkom comfort.

2020 McLaren GT kofferbak

Het is ook nieuwe informatie en entertainment in de GT. Het zou vijf keer sneller zijn dan het vorige systeem en is hier in realtime voorzien van kaart- en verkeersinformatie. Het is zeker een verbetering en perfect bruikbaar, omdat het lager is dan conventionele systemen zoals die van BMW.

zetels

Het design van de 2020 McLaren GT:

2020 McLaren GT

McLaren zei vaak dat hun ontwerpen zich houden aan een vorm volgende functie filosofie, en dat is zeker het geval met de McLaren GT nieuwsgierig aspect: ruimtevereisten extra bagage en bodemvrijheid geven een meer rechtopstaande kant profiel, omvangrijker en horizontaal, met zeer steile overstekken voor en achter. Donkere kleuren verzachten het uiterlijk en helpen de McLaren GT te legitimeren als een meer verfijnd type McLaren, maar het is een hele klus om het elegant of mooi te noemen.

2020 McLaren GT Gallery
- image 839241gt 2020

Als een deel van het ontwerp twijfelachtig is, is de functiezijde succesvoller, als deze niet perfect is. De verhoogde voorkant zorgt voor minder angst wanneer een snelheidsbotsing (de hoek van 10 graden kan worden vergroot tot 13 graden met de hoogte van de optionele neus – een DB11 in vergelijking met 11 graden) wordt gevoed en geeft een bagage van 150 liter voorin.



McLaren heeft de hoogte van de centrale motor verlaagd om meer ruimte voor bagage te creëren, ik heb een grote inspanning geleverd om de warmteopname te verminderen, en goed getrimde achterbagage heeft een SuperFabric of lederen afwerking. In de praktijk, echter, is het ongemakkelijke laadruimte die mogelijk beter wordt gevuld door er een zak met wasgoed gelijkmatig overheen te legen.

Hoe is het om met McLaren GT 2020 te rijden?

2020 Mclaren GT RIJTEST

Zoals verwacht heeft de McLaren GT een aantal unieke eigenschappen in de GT-markt, in voor- en tegenspoed. Geconfronteerd met de concurrentie voorin, biedt de McLaren GT 2020 een uitstekend zicht naar voren en een veel sportievere zitpositie. Hij voelt ongewoon licht, laag en snel aan en de rijkwaliteit is meestal uitstekend, alhoewel er in het midden van de bochten nog steeds af en toe hobbels door de carbonvezelstructuur kunnen ontstaan. Een drastische vermindering van het weggeluid en de resonantie tegen de 570S brengt hem ook in lijn met de verwachtingen aan deze kant van de markt. Echter, grind, grunting geroerd vlak vliegtuig V8 motor is incongruent wanneer rijke, verfijnde lage Aston V8 of V12 lijkt meer geschikt. Maar in deze bestuurdersstoel kan je zeker genieten van een lange reis met veel comfort.

Zoals McLaren belooft, kan de GT 2020 nog steeds opvoeren naar de plaat wanneer u hard op een grote manier werkt. ongelijke asfalt Het beweegt met de gastheer van de zwaan, en hoewel er meer body roll een 570S, de McLaren GT bevat zijn massa goed en wordt, grepen en draait rond de heupen met een evenwicht en zuiverheid slechts één auto gemotoriseerde superdeportivo ingrediënten kon leveren. Er is echter altijd het gevoel dat dezelfde prijs 570S Spider nog scherper en gevoeliger is.

2020 McLaren GT Gallery
- image 839243mCLAREN

Een bekend element is de motor. Ondanks de veranderingen in de 4.0-liter motor heeft deze nog steeds last van een overmatige faseverschuiving en een natte acceleratie, maar hun energie en hun honger naar 7.500 toeren is ongetwijfeld groot, en dan is de McLaren GT explosief snel. Er is ook geen twijfel dat het industriële lawaai (zelfs met sportuitlaat onze auto), de levering en de sterkte van de versnellingsbak de oorsprong van de supercar ook zeer duidelijk maken.

Nieuwe McLaren GT 2020 pijs:

de prijs van de nieuwe McLaren GT is nog niet bekend in Europa, maar in Verenigde staten zal hij 210.000 dollar kosten

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: