Nieuwe 2020 Lincoln Aviator Beoordeling

Prijs: $51,100,-
  • Het Design
  • Prestaties
  • Interieur
  • Passagiersruimte
4

2020 Lincoln Aviator Review en rating:

2020 Lincoln Aviator nieuwe grond in een van de heetste luxesegmenten – crossover familie van drie lijnen – en niet alleen producten die relevant zijn, maar ook volledig concurrerend en opwindend. Het begint allemaal met een unieke interieur karaktervolle die waarschijnlijk een redelijk deel van de gebruikers zelf zal krijgen. En dan is er nog de externe styling, die lang en slank is met een taps toelopende daklijnarchitectuur, dankzij de achterwielaandrijving die onlangs in overleg en de eveneens nieuwe Ford Explorer is ontwikkeld. Beide voertuigen delen grotendeels een gemeenschappelijk bot, maar de huid en de spieren zijn zeer verschillend. Ook de nadruk op de spieren, omdat deze Aviator aandrijflijn opties (400 pk turbo 494 pk V6 en plug-in hybride Grand Touring) echt een vliegende competitie zijn.

2020 Lincoln Aviator

Echter, hoewel het aantal oogverblindende prestaties, verwacht niet dat hij stevig rijdt, een sportieve SUV. Alle krachten zijn er als je het nodig hebt, maar het maakt deel uit van een bekwame, met een algemene rijervaring in plaats van een die strak gekrenkt en overcafeïnevrij is. Eerlijk gezegd, is het een recept dat veel zin zou moeten hebben voor Amerikaanse luxekopers. Als u op zoek bent naar een groot luxueus familievoertuig, zet het dan op uw boodschappenlijstje.

2020 Lincoln Aviator exterieur design:

Met Aviator slaat Lincoln op dezelfde toon goud met de Navigator. Het Design borstelharen maar niet uitzonderlijke details, en een Interieur die een verfijnde look heeft die pure Amerikaanse glamour is.

Kijk naar de Ford Explorer en het is moeilijk te zeggen dat genetisch materiaal deelt met hem. De Ontdekkingsreiziger heeft, veeg-rug laag-geslingerd kijkt meer sportwagen dan SUV. De hoge voorzijde van de Vlieger en verpakt met zachte lijnen maken het zelfde dak, maar van een volledig verschillende vorm en details. Aan de voorzijde, het dragen van mesh grille met heldere start-up (als optie); De bougie en briljant als hetzelfde effect op de Mercedes. Aviator een andere cue echo van Ford Land Rover en Jaguar. Koplampen hebben een onderlaag van LED en jog in de vorm van een gladde onderlaag, anders geven ze wat pit, en spiegels rijden op de ventilatieroosters van de spatborden die doordringen in wat anders een enorme uitgestrektheid van gewone metalen platen zou zijn. In een geleidelijke taps toelopende daklijn en horizontale stroken worden gesneden in de vrachtwagenbedding, waar minder is meer.

Lincoln Aviator design

Interieurvleugel heeft de intrige down pat van de jaren ’60. Schrijf het op aan de herhaling van de elementen van de rechthoek, de breedte van de dashboardband die het thema van het interieur definieert om de rechthoek in de rij van de marsband te ontluchten. Zelfs stoelen met een rechthoekig kussen met een mooie stiksels; De tegenslag die lijkt fris ontwerp, een nette prestatie.

Waar het gaat om meer high-tech digitale displays in de flat en iets minder overtuigend, maar nog steeds mooi. Overvloedige metalen details en interessante, maar net even schuw van luxe; pianozwarte afwerking tot een minimum beperkt. Het hoge scherm heeft geen brede vormfactor met de Kia Telluride of BMW X5, maar de interface ziet er Parts en gemakkelijk te begrijpen uit. De versnellingspook schakelt asymmetrisch onder het scherm.

Het Interieur in zijn Black Label editie. Drie verschillende thema’s die tot een slank en toonbeeld worden gebracht: Vluchten combineert zwart en bruin, terwijl het paar Destination rood leer en hout, en de geschikte Chalet bruin en wit leer met houten afwerking als zilver. In deze combinatie, Aviator pull up naast Telluride en Mercedes-Benz GLE / GLS in tony, on-trend stijlen.

Hoe ziet het Interieur van Lincoln Aviator 2020 eruit?

interieur

Het openen van het bestuurdersportier met behulp van grote capacitieve handgrepen en een landschap dat beter volgt dan wat een Amerikaanse auto al decennia lang wordt aangeboden. Acres van zacht leer, mooie houten, gladde pianozwarte afwerking en een kleine, slimme chroomtoets op de juiste plaatsen zijn Interieur benadrukt dit. Maar terwijl de auto elke onzorgvuldige manier kan beschikken over deze materialen, is de manier waarop Lincoln ze hier heeft gebruikt uniek.

Het dashboard is vrij dun, maar de ontwerper creëert een gevoel van diepte waardoor die veel groter aanvoelt. Huidtop, maar het hart van het dashboard is een beetje opgeschept in warm, knap hout bekleed op alles behalve de basis Lincoln Aviator. De bijrijderszijde heeft een kleine Lincoln-lijnbus die eruitziet als een dure touch. Voor dit alles zit alleen de iteratie van de tablet-stijl touchscreen schrijvers die je leuk vindt, en eronder een stuk pianozwarte bekleding tussen twee stroken leer van de klimaatregeling in het lagere huis.

interieur

Het hele arrangement ziet er duur uit. Maar nog belangrijker, het ziet er ingewikkeld en theaterachtig uit. En het ziet er bijzonder uit. Hij deed zijn uiterste best om er met kleine, nette aanrakingen bij te komen, van dings en bells on startup, voor rechthoekige ventilatieopeningen die eruit zien alsof ze rechtstreeks uit een Continental uit 1964 komen. Maar ook hier is er intelligentie.

passagiersruimte

Terwijl de 10,1-inch touchscreen home control het grootste deel van ontwerpers vastgehouden fysieke volume en tuning knoppen, en de algemene klimaatregeling systeem beschikt over een analoge knop. Het zijn de enige fysieke bedieningen op de middenstapel, in een lay-out die ons iets te veel aan Volvo doet denken. Dat gezegd hebbende, met veel houten afwerking, twee grote bekerhouders, en een mooi klein cubby / catch-all op de middenconsole-stijl flybridge, Aviator benadrukken het comfort.

Motorvermogen en Prestaties:

De ruimtevaartuigen op de achterwielaandrijving beloven een nieuwe, behendige wegligging die past bij het twin-turbo-vermogen, en waren superieur. Gewicht en hoogte staan het meest nobele doel in de weg, maar de Aviator is nog steeds gezegend met een goede kalmte.

Beide Aviators tappen het vermogen van de 3.0-liter twin-turbo V-6 aan. Een verveelde versie van Ford’s 2,7-liter V-6 van de F-150 pickup, laat de hamer vallen op de motor, die een vermogen van 400 pk en een koppel van 415 NW heeft. Het geluid dat uitgaat van de V-6 is niet gek, maar niet gekruid, en trekt alleen de aandacht op volle snelheid. Ford publiceert geen voorspellingen Luchtvaartversnelling, maar het moet 100 km bereiken in 7,5 seconden ondanks het stoeprandgewicht van 4892 kg, die een punt boven het gemiddelde vangt. 10-versnellingsautomaat die kracht levert aan de achterkant of alle vier de wielen nemen stevig en schakelen zonder veel gedoe; het zijn kleine plastic schakelpaddles achter het stuurwiel is misschien niet bekend.

het ongemakkelijk systeem met vierwielaandrijving is standaard op de meeste modellen, en kan het vermogen verdelen tussen de voor- en achteras, maar niet aan de zijkant uitgelijnd voor een aantal complexere systemen kan worden. De aandrijflijn is een reeks van modi die versnellen of bepaalde langzame terugkoppeling vroegtijdig upshifts om brandstof te besparen, terwijl Excite draai het wiel en de versnelling van de verschuiving. De modus verandert de digitale display meetinstrumenten, maar Aviator heeft geen individuele modus, zodat de bestuurder de instellingen niet zelf kan aanpassen omdat ze in de Duitse SUV voor dezelfde prijs kunnen worden gebruikt.

2020 Lincoln Aviator heeft ook een trekmodus die de aandrijflijn automatisch aanpast wanneer het voertuig wordt neergezet; kan tot 6.700 kg slepen met het optionele trekpakket.

De niet-hybride heeft een veerpoot en multi-link vering, maar met het pakket Dynamic Handling neemt adaptieve besturing voor elektrische stuurbekrachtiging, adaptieve dempers en een in hoogte verstelbare veerlucht voor een soepeler rijgedrag over, en de camera heeft het gevoel dat de straten beter in staat zijn om zich voor te bereiden op het omgaan met grote knobbels door het aanpassen van de veerstijfheid.

Luchtvering zijn uitgerust met extravagant genoemde instellingen. “Showroom” door de rijhoogte te verlagen tot het profiel op de parkeerplaats, terwijl de “Entry” limbo’s lager staan voor gemakkelijke toegang voor passagiers. De “Excite” Aviator kerf nog lager om de wegligging en het brandstofverbruik te verbeteren, terwijl “Deep” het voertuig naar sneeuw en andere obstakels brengt.

Alle testauto’s van eerste aandrijving, gebundeld met dit pakket, dat ook een grote 22-inch wielen draagt. De combinatie bleek de beste deal te zijn in de lange, vegen bochten; Excite modus instellingen in de stijve voelen meer wendbaar, niet nerveus of gespannen, en adaptieve besturing die een set van vrij consistente neemt na het rijden in een parking-lot snelheden. In krappe bochten, wat de Aviator meer het gevoel geeft dat het volume en de grootte van de auto een rol spelen. Zijn de de lentelucht wordt toegestaan genoeg front-end beweging, terwijl het grote wiel effect van kleine builen in de cabine zelfs in normale opschortende wijze wordt overgebracht. Hij wordt voortdurend gemoduleerd als reactie op het wegdek, terwijl de kandidaten proberen een impact te maken door middel van de eerste ronde van het debat. Het vervalt niet in luiheid, Elektronisch liedjes en choreografieën indient, lijkt niet zo te zijn in een vergelijkbare maar eenvoudigere Ford Explorer.

rijtest

In de Grand Touring versie, twin-turbo V-6 haken met lithium-ion accu’s 13,6-kwh en 75kw elektrische motor om meer vermogen te genereren dan een standaard SUV. Een nieuw hybride aandrijfsysteem laat de elektrische motor tussen de transmissie en de motor vallen. Een lithium-ionbatterij zit onder de vloer, aan de passagierszijde, om niet te veel opslagruimte te verbruiken.

De hybride pennen met 494 pk en 630 koppel, wat voldoende kan zijn om de Aviator in minder dan zes seconden naar 100 km/u te duwen. Het kan voldoende zijn, de hybride versie weegt 5673 kg, de som van alle hardware toegevoegd: standaard vierwielaandrijving, batterijen en motoren, en meer standaarduitrusting. Hi is geschikt om tot 5.600 kg te trekken.

Terwijl het in de EV-modus erg stil was, werd de Grand Touring hybride luidruchtig als de gasmotor beweegt, en voegt daar motorfietsen aan toe met motoren die op volle snelheid jankende kreunen. EV-modus vermindert het motorgeluid zolang het elke Aviator kan aandrijven. de aandrijving krijgt twee extra rijmodi; houd de EV-batterij in stand, zodat de staat een zuivere EV-mijlen kan worden behouden voor rijden in de stad, terwijl de Pure EV-modus de sleutel is tot de enige elektrische stroom totdat de batterijpack bijna leeg is, zo’n 20 km verderop, zoals wij ervaren.

Grand Touring gewicht en iets kleinere wielen om hem te helpen soepeler te rijden, maar de verschuiving is minder vloeiend. batterij voegt zo veel kracht toe aan het systeem, kan 10-versnellingen automatische verschuiving verkeerd inschatten clunk of volledig te wijten aan de keuze uit zo veel tanden.
Het opladen van de Hybrid Aviator is eenvoudig. De poorten op het linker voorspatbord lichten op, en wanneer het is aangesloten op poortniveau 2, kan het voor een volledige lading in drie tot vier uur tijd zijn, aldus Lincoln.

Hoe is het om met 2020 Lincoln Aviator te rijden?

Denk rustig, beheerst en competent. Hoewel de macht cijfers van zijn oog springende, luxe trend met geen begeleidende al het vermogen dat de stijvere vering en doen alsof track-will. Hij is geen sportieve auto. In plaats daarvan zorgt het beschikbare adaptieve onderstel voor een comfortabele, maar gecompileerde rit die de wegonvolkomenheden absorbeert, zelfs met een gigantische 22-inch wielen. Je voelt dat een aantal diepere Grand Touring modellen zwaarder zijn, maar de wegligging blijft indruk maken door voldoende controle en betrokkenheid te bieden zonder dat je het rijk van de sportief getunede Cadillac probeert te bewonen.

Lincoln zei herhaaldelijk dat hij probeerde om de “gemakkelijke” rijervaring te bereiken. Het is gelukt, en het resultaat is een grote SUV voor kopers die hun overvloed aan luxe auto’s willen afdwingen, maar het maakt niet uit of het de beroemde Duitse Nürburgring aankan.

Enkele opties om te overwegen. Hoewel de standaard vering zich voortdurend aanpast aan de huidige weg- en rijomstandigheden, wordt het optionele Dynamic Handling-pakket van maatregelen met adaptieve luchtvering verlaagd om de aërodynamica te verbeteren, wat leidt tot een grotere vrije ruimte en een voortdurende aanpassing aan het gebruik van de weg en aan het gebruik van de wegomstandigheden, evenals aan het gebruik van de data-preview die van de voorkant van de camera wordt ontvangen. het pakket verbetert het stuurwiel. Wij raden u aan om een Aviator met en zonder Dynamic Handling te proberen. We raden de Grand Touring ook alleen aan als de voordelen van vermogen net zo belangrijk zijn voor u als een grotere efficiëntie, en als uw reis is zoals u volledig gebruik zult maken van alle elektrische bereik.

Hoe Veilig is hij?

  • Het voertuig te leiden van schade als er een botsing wordt gedetecteerd en de bestuurder niet voldoende actie heeft ondernomen.
  • Gebruik de remmen wanneer de auto achteruit rijdt als de sensoren aangeven dat de auto tegen obstakels aanrijdt die op sleeptouw worden genomen.
  • Prebotsingsremhulp met automatische noodstopassistentie
  • Waarschuwt de bestuurder voor obstakels in de weg en remt automatisch af als de bestuurder niet snel genoeg reageert.

Zowel de NHTSA als de IIHS hebben de 2020 Lincoln Aviator getest

In zijn voordeel komt de Aviator met een royaal niveau van standaard veiligheidsuitrusting. Elke SUV heeft een automatische noodstop, een dodehoekmonitor, een actieve rijstrookcontrole en automatische grootlichtautomaat. De meeste modellen kunnen worden uitgerust met een Surround View-camerasysteem, head-up display, adaptieve cruise control, parkeersensoren aan de voorzijde en hulp in de tuin, die meestal standaard op de Aviators van de bovenste plank worden geleverd. Dit bestuurder-bijstand systeem kan een SUV drijven en de gashendel in een verkeersopstopping aanpassen; zij kunnen ook het voertuig remmen wanneer het naderende hindernissen zoals omgekeerde, of sturen uit gevaar ontdekt wanneer het ,,ziet” hindernissen in de weg vooruit.

 

 

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Eén gedachte over “Nieuwe 2020 Lincoln Aviator Beoordeling

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: