Nieuwe 2020 BMW 7 Serie Beoordeling

Prijs; 91.350 €
  • Design
  • Prestatie
  • Kosten
  • Interieur & Laadruimte
  • Betrouwbaarheid
  • Veiligheid
3.7

Besluit:

De Nieuwe 2020 BMW 7 serie is een goed afgeronde sedan die een brug slaat tussen de weelde van het rijplezier. In tegenstelling tot veel andere superluxe auto’s is de 7 Reeks een genot om te rijden, dankzij de krachtige motor en het uitgebalanceerde management.

Deze BMW heeft een enorme achterbank in executive-stijl en een aantrekkelijke selectie van upgrades van de achterbank. U hoeft zich geen zorgen te maken over het inpakken van licht, zoals de ruime kofferruimte biedt voldoende ruimte voor al uw bagage. Een scala aan high-tech speelgoed ligt verspreid over de cabine, hoewel het infotainmentsysteem een paar haken en ogen heeft.

2020 BMW 7 Serie review:

2020 BMW 7 Serie is een prachtig voertuig. In het assortiment van BMW vertegenwoordigt deze super luxe auto de beste zetels. De BMW 7 Serie is majestueus, prachtig en sereen. De carrosseriestijl zorgt voor een lange wielbasis met beenruimte achterin in vergelijking met de concurrentie en het interieur is overspoeld met hoogwaardige materialen en hightech-uitrusting.

Deze BMW is zich bewust van de goede bestuurder. Tussen de keuze van de energiemotoren en een uitgebalanceerd management moeten de automobilisten genieten van hun tijd achter het stuur.
Het is gemakkelijk om de gebruikelijke term levenscyclusverbetering van BMW uit te dagen met betrekking tot de facelift van de nieuwe 7 Reeks. Kijk maar eens naar deze enorme grid. Is dit echt een verbetering? Hij is zwaar bekritiseerd als het tegendeel van een verbetering. Maar dan ontdek je dat 44% van alle, vooral de nieuwe BMW 7-serie modellen die in 2018 werden verkocht.

2020 BMW 7 Serie Motor en Prestaties:

BMW heeft vijf verschillende varianten van 7 740i, waaronder achterwielaandrijving, xDrive vierwielaangedreven versies van de 740i en 750i, en de V12 stonking M760i. Het zijn allemaal modellen met lange wielbasis en de plug-in hybride 745e xDrive (PHEV) die een nieuwe zescilinder motor met een gecombineerd vermogen van 375 pk en 14 extra pk beschikbaar in de Sportmodus en een gecombineerd koppel van 442. BMW claimt een elektrische actieradius alleen op de 745e 34 Km/u en een verbruik tot 134,5 mpg.

De 2020 BMW 7 Serie motor in de 740i is overgezet van de pre-facelift versie met 335 pk en 330 koppel geeft de achterwielaangedreven versie een 0-100 km/u tijd van 5,3 seconden en het xDrive model een heeft van 4,8 seconden nodig.

De 750Li daarentegen krijgt een volledig herwerkte V8 met twee dubbelscrollende turbo’s met boutverbindingen. De combinatie levert 523 pk, 80 meer dan het oude model en het koppel is 74 tot 553. De combinatie is een zeer goede keuze. BMW claimt een 0-100 km/u tijd van 3,9 seconden, deze luxe 7 Serie heeft een verbruik van 29,7 mpg.

Dan is er nog de M760i, die altijd trots een polsbandje V12 draagt aan de zijkant van de c-stijl. Er zit een duivel in een pak dat je verwacht, met 600 pk, 627 koppel en een sprint naar 60 km/u in 3,6 seconden, ook al is de consument niet zijn sterkste punt naar 22,8 mpg. Het heeft echter een soundtrack die past bij zijn prestaties.

Hoe ziet het Interieur eruit?

Het Interieur van nieuwe 2020 BMW 7 Serie heeft vijf zitplaatsen in de standaarduitvoering. Sommige updates elimineren de middelste zitplaats op de achterste rij, waardoor de capaciteit wordt teruggebracht tot vier stoelen. De voorzetels zijn ruim en comfortabel en zijn standaard voorzien van thermische vermogensaanpassingen. De directiestijl van de achterbank biedt meer ruimte dan welke andere superluxe auto dan ook. U kunt deze ruimte uitrusten met een verscheidenheid aan eerste klas lekkernijen, waaronder een elektrisch verstelbare stoel en voetsteun die kunnen masseren, verwarmen en koelen. pluche modellen worden geleverd met akoestisch glas dat leidt tot een uitzonderlijk stille cabine.

Er zijn twee complete sets autostoeltjes voor externe LATCH-achterzitjes van de 7Serie. De stoelen zijn voorzien van twee complete sets connectoren voor externe LATCH-achterzitjes. Elk van de achterbank heeft een bovenste bevestiging en een set onderste gordelverankeringen.

De 7-serie is ruim en stil, en de zijruiten Akoestische optie aan de zijkant zorgt ervoor dat het buitengeluid goed wordt tegengehouden. Elk model wordt geleverd met hoogwaardige lederen bekleding en sfeerverlichting. U kunt ook het niveau van buitengewone upgrades kiezen, zoals keramische bedieningselementen, geïntegreerd luchtgeursysteem, antraciet Alcantara hemelbekleding, en ingelegd hout, populier of eucalyptus grijs.

Met een laadvolume van 18,2 kubieke meter heeft de 2020 BMW 7-serie een uitstekende hoeveelheid kofferruimte voor een full-size luxe auto. Hij is handig met een elektrische achterklep en een standaard handsfree-transmissie voor langere artikelen. Dankzij de lithium-ion-accu heeft de 745 plug-in hybride een kleinere kofferbak met 14,8 kubieke meter.

Het opbergvak is meer dan alleen de kofferbak en de BMW 7 Serie 2020 heeft veel opbergruimte rond de cabine. Er is in de middenconsole van de bekerhouder, in de middenarmleuning van de achterste armleuning en meer ruimte voor kleine flessen en andere accessoires in de deurvakken. De grote opbergruimte in de achterste armleuning bevat een kleine tafel, zoals die welke in een vliegtuig over de stoelen klapt, zodat u iets op uw laptop kunt zetten terwijl u aan het werk bent. Traditionele elementen blijven zoals kaartvakken op de achterkant van de voorzetels en er is een draadloos oplaadkussen onder het dashboard dat in de middenconsole aan de voorkant is aangekruist.

Voor 2020 heeft BMW de spraakbesturing in het standaard iDrive infotainmentsysteem van BMW verbeterd, wat een gebruiksvriendelijke interface nog comfortabeler maakt. Met de stemmen van eenvoudige commando’s kunt u het standaardnavigatiesysteem vragen om een nieuwe weg te definiëren, van radiozender te wisselen en te weten te komen hoe lang u kunt rijden tot u moet tanken. Spraakcommando’s voegen een dosis gemak toe, maar ze zijn niet zo gevoelig als testpiloten zouden willen zijn.

Apple carplay is inbegrepen als abonnementsdienst en een jaarabonnement is standaard. Met de standaard gebarenbediening kun je communiceren met het infotainmentsysteem door voor het 10,2-inch touchscreen te zwaaien. Ook het opladen van de draadloze apparaten, een surround sound-systeem, een Harman Kardon 16-speakers, een panoramisch schuifdak met elektrisch zonnescherm en een automatisch regelkwadratentemperatuur zijn standaard.

Design van de 2020 BMW 7 Serie?

Schoonheid is in de ogen van de toeschouwer en dit alles en dit alles en ongetwijfeld zullen er mensen zijn die houden van, net zoals er mensen zijn die graag de enorme grid op de Lexus LS en Audi A8. Dat moet ook wel.

Er is opnieuwe een achterkant ontworpen met nieuwe L-vormige verlichting en een dag lichtstrip over de hele breedte. Het blad achter het voorwiel stond meer rechtop, blijkbaar ook op verzoek van de Aziatische markten, zodat er nu twee designlijnen beschikbaar zijn als van Excellence of het pakket Mr. Old is meer verchroomd, de laatste een typische M-detailhandelaar die agressiever en sportiever is.

Is de 2020 BMW 7 Serie Veilig?

Noch het Verzekeringsinstituut voor Verkeersveiligheid noch de crash van het National Highway Traffic Safety Administration heeft de BMW 7 serie 2020 getest. Het is gemeenschappelijk voor voertuigen aan high-end luxe.



in de standaardfuncties voor bestuurdersassistentie omvat R7 een parkeercamerasysteem met surroundweergave, parkeersensoren, adaptieve cruisecontrol, adaptieve LED-koplampen met automatische grootlichtautomaten en de regensensor voor de ruitenwissers. De standaard actieve rijassistent bestaat uit een botsingswaarschuwing vooruit, voor de automatische noodstop, een waarschuwing voor het verlaten van de rijstrook, informatie over de snelheidslimiet, controle van de dode hoeken, een waarschuwing voor achter- en dwarsverkeer.

Tot de geavanceerde veiligheidsopties behoren een head-up display, Cross Traffic Alert before, nachtzicht, parkeren op afstand en een recorder die videodetails en het voertuig bij activering vastlegt.

De Evasion Assistant is ook beschikbaar (waarmee u een mogelijke aanrijding kunt voorkomen), de rijstrook blijft helpen bij het voorkomen van zijdelingse aanrijdingen, de adaptieve cruisecontrol en de full stop-go-capaciteit, de actieve vierwielaandrijving en de verkeersopstoppingsassistent, die het centreren van het technologische pad combineert met adaptieve cruisecontrol en snelheidslimietinformatie. BMW biedt ook de noodstopassistent, een systeem dat de auto veilig tot stilstand brengt in geval van een noodsituatie.

Hoe is het om met de BMW 7 Serie te rijden?

In sommige opzichten is de nieuwste BMW 7-serie meer hetzelfde, Hoewel het een feit is dat u meeneemt langs de verrukkelijke elegantie? Nou ja en nee. de 750Li en de 745e, die beide direct koppel en een hoge dynamiek bieden, zoals je van een BMW zou verwachten, nog meer gericht op de luxe die de strijd tegen de bochtige wegen met zich meebrengt. Maar het kan wafty, zeer wafty in feite, wat leidt tot een beetje ziek van de zee, vooral als je ontspannen in de rug proberen te lezen. We vonden een goede oplossing – licht de dynamiek in de individuele modus, selecteer Sport op afschrijving en comfort over al het andere en het verbetert drastisch. Ja, dit betekent een iets stevigere rit, maar dat de technologie geladen BMW 7-serie niet wordt geleverd met een zak is ziek.

bewegingskant van 2020 BMW 7 serie is luxueus, hij rijdt prachtig, vooral als u de verschillende hulpsystemen voor de bestuurder inschakelt en het een deel van het werk voor u laat doen en hij zit vol nuttige en minder nuttige technologie. Het is een geschikt stuk van engineering management.

 

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: