Mercedes GLS 2020 Beoordeling

Prijs: NB
  • Motor Prestaties
  • Design
  • Interieur
4.7

Mercedes GLS 2020 review en rating:

Sommige snelwegen vatten de Europische ideale reis beter samen dan de bergen. Het is een prachtig stuk weg, bezaaid met grasvelden aan de basis en bedekt met sneeuw. Maar die reis werd nog completer gemaakt met een praktischer voertuig voor lange reizen het was Mercedes GLS 2020.

Mercedes GLS 2020 design

De nieuwe GLS is dubbel zo groot als de grote, drierijige unibody-crossover-rage die meer dan tien jaar geleden al een rol speelde bij de bouw van de nieuwe GLS. Nu, met meer geavanceerde technologie, sterk verbeteren van de stijl en interessante dynamiek geleend van zijn broers en andere tri-ster, scholen GLS zijn klasgenoten bijna overal.
GLS is niet supermodel stijl-wise. Maar tegen de dichtstbijzijnde concurrent, over-de-top BMW X6, en meer vergelijkbaar met vrachtwagen veroudering keuzes zoals de Cadillac Escalade en Lincoln Navigator luxe, scherpe, subtiele signalen GLS aanvallen het perfecte medium. De gevaarlijke familiefascie en LED-lampjes worden smaller om een breder publiek aan te trekken dan, zeg, de gigantische grille van de X6. En met de AMG-pakketlijn en de verbluffende verf van Designo Red Cardinal. het zwarte optionele GLS-accent, de functionele ventilatieopeningen aan de voorzijde en de massieve 23-inch wielen maken het des te interessanter.

Wat kunnen wij zeggen over de motor prestaties van Mercedes GLS 2020?

Overtreft de GLS-Klasse in elke configuratie. De basis GLS, die gemakkelijk 4 van de 5 punten haalt voor een comfortabele rit en een sterke, soepele aandrijflijn, was prima.

Underhood, maakt de GLS gebruik van 362 pk, 369 Nw van torsie 3,0-liter turbo-6 gekoppeld met een 48-volt elektrische startergenerator en een batterij die een extra 21 pk en 184 Nw koppel kan bieden. Het 48-volt systeem elimineert tekenen van turbovertraging en helpt bij het compenseren van de elektrische trekkracht van de aandrijflijn van accessoires zoals airconditioningsystemen.

Mercedes GLS 2020 motor prestaties

De standaardmotor is zo krachtig, zo stil en zo delicaat dat het moeilijk voorstelbaar is om te kiezen voor de GLS580 met een 483 pk, 516 lb-ft koppel en zijn 4,0-liter V-8 met turbolader. De GLS580 profiteert ook van een 48-volt geïntegreerd startergeneratorsysteem dat de kracht verhoogt en gebruik maakt van de automatische versnellingsbak met 9 versnellingen zoals in de GLS450.

Kort geeft meer vermogen voor een oplegger met een gewicht van 7.650 kg, een grote motor is voor de meeste gebruikers een overdaad aan kracht. In de vroege preview van onze reis, vonden we tuning in GLS580 transmissie om te downshift te enthousiast, koepel grote SUV voor illegale snelheid in een oogwenk.

Hoe ziet het Interieur eruit?

Met een 12,3 inch scherm is geconfigureerd groot instrumentenpaneel en het centrale touchscreen display van dezelfde grootte, GLS heeft dezelfde lay-out als andere hebben onlangs geïntroduceerd grote Mercedes. Het nieuwe model is iets langer en breder, wat de beenruimte voor zowel de tweede als de derde rij vergroot en iets extra’s toevoegt aan de laadruimte.

Mercedes GLS 2020 interieur

De tweede en derde zitrij is zeer aantrekkelijk en volledig aangedreven. In tegenstelling tot andere luxe SUV’s waarbij je aan de hendel of het handvat trekt om een stoel voor het laden van vracht of mensen op te bergen of in te zetten, doet GLS al het harde werk voor je met de schakelaar boven de stoelen en in de achterste laadruimte.

Mercedes GLS 2020 dashboard

De derderijers krijgen hun schakelaars, zodat ze niet afhankelijk zijn van de tweede rij passagiersstoelen om ze naar voren te klappen. Zelfs grote volwassenen zullen het gemakkelijk vinden om de derde rij in en uit te stappen dankzij de hoogte van het dak en de brede opening die door de stoel wordt gecreëerd, die door de tweede rij wordt omgevouwen.
Materialen cabine GLS ‘hoge kwaliteit verwacht. Van het dashboard tot de derde rij stoelen voelt leder duurzaam aan, en de houten en metalen behuizing is goed geïntegreerd in het ontwerp. Er zijn twee USB-poorten-C voor de voorste passagier, twee voor de tweede rij en vier voor de derde rij. Ook is er een oplader voor de mobiele telefoon inductief in de voorste bekerhouders in de middenconsole en een 110 volt stopcontact. Als u uw GLS Executive pakket Achterbank uitrust, krijgt u extra inductieve lader voor de achterpassagiers op de achterbank.

Mercedes GLS 2020 comfort

Als u een luxe voertuig nodig heeft dat ook tot zeven volwassen passagiers kan vervoeren, dan is de nieuwe GLS de juiste keuze. Zelfs met alle nieuwe technologie wil GLS een drierijige SUV zijn die comfortabel is en in staat is om hetzelfde te doen als S-Klasse. GLS wordt standaard geleverd als zevenzitter, met een tweede rij 60/40-split-vouwen en twee banken op de derde rij. De derde rij kan vlak worden opgevouwen, terwijl de tweede rij rugleuningen naar voren worden gevouwen om een vlakke laadvloer te creëren. Een keus van zes beschikbare zetels, die uit de tweede rij van zetels twee kapiteins verwisselt.

Mercedes GLS 2020 ruimte

Ongeacht de configuratie kunnen de twee achterste rijen met een druk op de knop worden opgeborgen of gebruikt. De stoel Powder Actuated creëert een taak of schuivende rugleuningen die de tweede rij stoelen naar beneden klappen om ruimte te maken voor passagiers, vracht of een combinatie van letterlijke drukknoppen.

Mercedes GLS 2020 passagiersruimte

GLS zal ook tot 7.700 kg kunnen trekken, met een rit-vlakke opschorting verzekert de vering het lichaamsvlak, terwijl het tractiecontrolesysteem de wiebel zal verminderen. Off-Road Package is beschikbaar voor het bieden van een echt lage- en extra off-road rijmodus, die GLS een verrassende hoeveelheid vermogen geeft wanneer de weg verandert in een spoor.

Wat kunnen wij zeggen over het exterieur design?

GLS heeft een aanwezigheid, maar het beschikt niet over de manier waarop sommige van haar rivalen doen.

Mercedes nam de twee dozen GLS’dasar silhouet en de afgeronde randen. Een grote voorgrille die in de voorbumper graaft en geflankeerd wordt door een groter licht dan een typische personenauto, maar niet bizar genoeg zoals bij sommige concurrenten. Aan de achterzijde heeft de GLS een eenvoudige, schone uitstraling. Over het geheel genomen zou deze grote SUV beter moeten verouderen dan de concurrerende BMW X6, ook al heeft hij niet de klassieke elegantie van de Range Rover.

Mercedes GLS 2020 op de weg

Dat waarin GLS de grootste stap voorwaarts heeft gezet. Een paar 12,3-inch touch die onder één enkele ruit zit, de clustermanagementfunctie en andere instrumenten die dienen als een infotainmentsysteem voor het display. De grote paneelopeningen uit het dashboard zijn subtieler dan bij sommige andere Benz modellen. Vier vierkante klimaat controle ventilatieopeningen zitten, elke één ziet eruit alsof het was de moeite waard een kwart van de vraagprijs SUV. grote houten panelen zijn beschikbaar in een verscheidenheid van glanzende, matte en open-pore afwerking voltooit de look. We houden van de meest in de GLS lichte tint; alle zwart om het interieur eruit te laten zien als een grote grot, hoewel een standaard power maan-dak dingen op te fleuren dingen omhoog kan maken.

Hoe is het om met Mercedes GLS 2020 te rijden?

Als je bedenkt hoe groot de fysieke GLS is, kan je verrast zijn door hoe hij rijdt als een veel kleinere SUV. Dank vering adaptieve en responsieve aandrijflijn.

In de instelling van zachte, adaptieve luchtvering absorbeert hobbels en biedt een soepele rit. En als u het te zacht vindt op de kronkelende weg, waardoor het een agressievere aandrijving wordt om de carrosserie te stabiliseren en te voorkomen dat deze te veel rolt. Dit zou echter het motortoerental hoger en langer maken en het gas gevoeliger maken. Gelukkig kunt u met GLS de belangrijke aspecten van het rijden, zoals de besturing, transmissie en vering, individueel aanpassen of gewoon in de automatische modus laten staan en de computer het werk laten doen.

Mercedes GLS 2020 foto

Hoewel het standaard luchtveringssysteem voor de meeste bestuurders goed zou moeten werken, biedt Mercedes ook een Electronic Active Body Control vering (ook wel E-ABC genoemd) die de bestuurder zal aanspreken of gewoon de best mogelijke sportieve rijkwaliteit wil ervaren. E-ABC met behulp van camera’s om de weg te scannen en de ophangingsinstellingen van elk wiel preventief te wijzigen voordat ze iets raken. Deze functie maakt het mogelijk de vering tegen stoten groter zijn, zoals spoorwegovergangen, die kunnen interfereren met het lichaam. Het systeem stelt GLS ook in staat om te leunen in bochten als een motorfiets, wat zorgt voor stabiliteit, vooral bij meerdere ronden op een rij, door het drastisch beperken van de rol van de carrosserie.

De standaard inline-zesde motor uitgerust met turbo en een mild hybride systeem dat het vermogen en koppel verhoogt wanneer u het nodig heeft. Praktisch gezien ziet u het systeem nooit direct, alleen dat u nooit een tekort aan vermogen heeft wanneer u het nodig heeft. Trekt uit om langzamer verkeer te passeren of op te gaan in snelverkeer op de snelweg resulteert in een snellere en soepelere terugloop van het koppel. De optionele V8 is ook uitgerust met dezelfde technologie, die de toch al krachtige mogelijkheden van grotere motoren nog verder verbetert.

Hoe veilig is Mercedes GLS 2020?

GLS Klasse is niet verongelukt – getest door of de federale of onafhankelijke testers hebben niet en wij zullen niet woor onze zelf houden. Dientengevolge, zullen wij de classificatie met de hoop uitstellen dat het ooit zal worden getest.

GLS komt uitgerust met een hoge graad van botsings – vermijdingstechnologie, en sommige extra eigenschappen worden gebundeld in de pakketselectie. Automatisch noodremmen die voetgangers kunnen detecteren en die over de verkeersnorm heen kunnen rijden. Extra functies die beschikbaar zijn, zijn onder andere een adaptieve cruise control, actieve rijstrookcontrole en systemen die de GLS automatisch naar de open rijstrook van het verkeer boven aan de richtingaanwijzer kunnen verplaatsen.

Mercedes GLS 2020 lichten

Hij is ook uitgerust met communicatie Car-to-X, de functie wordt nog niet op grote schaal gebruikt en kan bestuurders waarschuwen voor aankomende wegomstandigheden, inclusief gevaren. Het is een soort van 5G LTE-telefoons – het zou op een dag een leuke functie zijn.

Extra om te weten over Mercedes GLS 2020

Nieuwste infotainmentsysteem met MBUX Duitse merk. Het systeem is geavanceerd en zeer netjes in het voertuig geïntegreerd. De leercurve is vrij steil, want MBUX vereist enige kennis om de voordelen van eigendom te kunnen plukken.

U helpen is een manier om met MBUX te communiceren. Dankzij de spraakcommando’s, touchscreen-ingang, de wrijving op het touchscreen en de centraal gemonteerde touchpad met meerdere gebaren en de centrale touchpad kunnen de meeste chauffeurs met een minimum aan gedoe toegang krijgen tot de belangrijkste functies, zoals telefoon, navigatie en multimedia. Zodra u het onder de knie hebt, zult u merken dat MBUX zelfs functies kan bieden zoals navigatie-instructies die worden benadrukt door ondersteuning voor augmented reality op het infotainmentscherm, stemactivering voor een stoelmassage, of zelfs bewegingsbesturing voor de binnenverlichting of uw favoriete functies.

 

 

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

0 gedachten over “Mercedes GLS 2020 Beoordeling

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: