Maak kennis met nieuwe Subaru Legacy 2020

2020 Legacy is een geweldige model van Subaru. Het bedrijf heeft zijn auto’s de afgelopen 40 jaar consequent verfijnd zonder het plot te verliezen. Dat betekent dat u altijd kunt rekenen op een Subaru auto om karakter te hebben, en de 2020 Legacy doet dat ook, zelfs als de druk toeneemt voor auto’s om smartphones met stoelen en wielen te worden.

Nieuwe Interieur in 2020

2020 Legacy is nog steeds duidelijk herkenbaar als een Subaru, maar toont een slankere, meer atletische lichaamsbouw met uitlopende spatborden over alle vier de wielen. Het goed getrimde interieur van de nieuwe Subaru Legacy behoudt het eenvoudige ontwerp van de oude auto, maar met bloeiende en zacht aanvoelende kunststoffen, waardoor de auto er veel luxueuzer uitziet. Passagiers vinden veel ruimte voor en achterin de Legancy.

2020 Legacy is nog steeds duidelijk herkenbaar als een Subaru, maar toont een slankere, meer atletische lichaamsbouw met uitlopende spatborden over alle vier de wielen

Het interieur wordt gedeeld met de Outback, en alles behalve de basis 2020 Legacy wordt geleverd met Subaru’s nieuwste infotainmentsysteem en een groot 11,6-inch verticaal georiënteerd display. De instapauto krijgt een dubbele het schermopstelling met twee 7.0 duimvertoningen, maar Apple CarPlay en Androïde Auto zijn standaard over de opstelling. Subaru maakt ook zijn reeks EyeSight van de eigenschappen van de bestuurder-hulp standaard; het pakket omvat adaptieve cruisecontrol met steeg het centreren, het geautomatiseerde noodsituatie remmen, en weg-vertrek waarschuwing.

Het interieur wordt gedeeld met de Outback, en alles behalve de basis 2020 Legacy wordt geleverd met Subaru's nieuwste infotainmentsysteem en een groot 11,6-inch verticaal georiënteerd display

Subaru Motor Prestaties van Legacy

De vervanging van de zescilinder als optionele motor van de 2020 Legacy is een 2,4-liter viercilinder met turbolader, die een gezond vermogen van 260 pk en een koppel van 277 pk levert. 2020 Subaru standaardtarief in de Legacy is een natuurlijk geaspireerde 2,5-liter viercilinder met een minder verleidelijk vermogen van 182 pk en 176 Nm aan koppel. Beide motoren zijn gekoppeld aan een continu variabele transmissie (CVT), die het vermogen naar elke bocht stuurt via het standaard vierwielaandrijfsysteem. De turbo-unit krijgt echter een aangepaste CVT met hoog koppel om de extra twist aan te kunnen.

De vervanging van de zescilinder als optionele motor van de 2020 Legacy is een 2,4-liter viercilinder met turbolader, die een gezond vermogen van 260 pk en een koppel van 277 pk levert

Eerste openbaring achter het stuur van een auto met basismotor is het verfrissend goed gedempte onderstel van de Legacy. De tuning is onmiskenbaar zacht en vergevingsgezind en het is een setup die ik prefereer boven de stevigere rit van de Accord en Camry. Daarnaast biedt de grootste wieloptie Subaru maatregelen in op 18 inch. Deze hebben een agressief ontwerp voor een uitzonderlijke rijkwaliteit. Even mild is de besturing van de Legacy, die niet reageert, maar wel licht en gemakkelijk te bedienen is in de bochten.

De overstap naar de Limited XT met een hogere turbo brengt een onverwachte grijns op mijn gezicht – het extra vermogen en koppel maken de XT beduidend sneller dan de niet-turbomodellen. De rest van de onderdelen van de auto – waaronder de aangepaste CVT met hoog koppel – passen echter niet bij het meer vooruitstrevende profiel van de motor. De vering, het stuurhuis, de wielen en de banden zijn hetzelfde, ongeacht de motorkeuze, en de setup is een betere aanvulling op de soepele 2,5-liter motor. Tenzij het pk vermogen bovenaan uw verlanglijstje staat, bespaart u ongeveer € 4.450 en kiest u voor de standaard aandrijflijn.

Hoe veilig is de nieuwe Subaru model?

Veiligheid is een nieuwer Subaru verkooppunt, dankzij het EyeSight systeem. Het maakt gebruik van een paar camera’s en andere sensoren voor dynamische cruisecontrol, waarschuwing voor en verzachting van botsingen naar voren, bewaking van de dode hoek en het achterste kruispunt van het verkeer, en landverkeer.

Veiligheid is een nieuwer Subaru verkooppunt, dankzij het EyeSight systeem. Het maakt gebruik van een paar camera's en andere sensoren voor dynamische cruisecontrol, waarschuwing voor en verzachting van botsingen naar voren, bewaking van de dode hoek en het achterste kruispunt van het verkeer, en landverkeer.

De dynamische cruisecontrol is goed gekalibreerd, zodat u geen last heeft van bewegingsziekte, en u kunt de agressiviteit van de interventie van het systeem verhogen wanneer u zich zorgen maakt dat u iets raakt. Het is een weinig conservatief en gevoelig in zijn norm-plaatsend, gevend een snelle impuls op de rem, piepend, en opvlammend licht om bestuurders eraan te herinneren om het te koelen wanneer u slechts een strakke steegverandering kunt aanbrengen. Lane-keeping en lane-centering functies kunnen de neiging hebben om een auto te laten voelen alsof het tegen je vecht, maar de manier waarop Subaru het doet is meer nuttig dan niet.

De reeks van actieve veiligheid brengt wat onlangs high-end systemen en eigenschappen neer aan een stevig heersende stromingsauto was die onder € 25.000 begint. Het is ook goed dat het is op zijn plaats voor iedereen die te maken heeft met de nieuwe portret-oriëntatie touchscreen in het midden van het dashboard.

 

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: