Maak Kennis met de nieuwe 2020 Nissan GT-R

De 2020 Nissan GT-R Premium basis heeft enkele kleine aanpassingen, zoals een herziene turbo-instelling, gepolijste uitlaatpijpen en een andere look voor de 20-inch gesmede wielen. Het vermogen blijft gehandhaafd op 565 pk (421 kilowatt) en 467 voetponden (633 Newton-meters). Binnenin is er nu met de hand genaaid semi-aniline leer in de Hai grijze kleur.

2020 Nissan GT-R - static front

Er is ook een 50ste verjaardagseditie beschikbaar voor de Nissan GT-R Premium. Kopers kunnen kiezen tussen drie kleuren die verwijzen naar de geschiedenis van GT-R-races in Japan. Bayside blauw heeft een vierlaags applicatieproces en witte strepen voegen contrast toe aan de carrosserie. Er is ook Pearl White met rode strepen en Super Silver met witte strepen. Binnenin is er een unieke kleur grijze lederen bekleding.

De 2020 GT-R Track Edition krijgt 600 pk (447 kW) en 652 Nm (481 lb-ft) versie van de 3,8-liter V6 biturbo van Nismo.

2020 Nissan GT-R - engine

2020 Nissan GT-R Nismo, Gebruik nu dezelfde turboladers als de GT3-klasse racewagen. Het uitgangsvermogen is hetzelfde 600 pk (447 kW) als voorheen, maar Nissan zegt dat het herziene ontwerp de acceleratierespons met 20 procent verbetert. Andere instellingen zijn onder meer een verbeterde controle over de versnellingsbakwissel en diverse verlichte componenten.

Nissan heeft nog steeds een GT-R van de volgende generatie op de tekentafel, maar het is niet duidelijk wanneer het nieuwe model arriveert. Het bedrijf praat met klanten over wat ze willen, en de meesten van hen willen niet dat het een hybride model wordt.




De 562 pk sterke 3,8-liter V6-motor van de R35-generatie heeft een aantal nieuwe turboladers gekregen, waardoor hij bij lage toerentallen gevoeliger en 5% efficiënter zou zijn. Nissan zegt ook dat de versnellingen in de R-modus nu 0,15 seconden sneller schakelen, gericht op prestaties.

Een nieuw geconfigureerd uitlaatspruitstuk biedt betere toegang tot de bevestigingspunten van de turbolader voor eenvoudiger onderhoud, terwijl er achterin een nieuwe titanium uitlaatpijp zit.

2020 Nissan GT-R - interior

Er zijn ook updates hieronder, met het elektronisch gestuurde veersysteem voor een soepeler rijgedrag en een betere stabiliteit in de bochten. Nissan zegt dat de richting “lineair en nauwkeuriger is dan ooit, dus het vereist minimale correcties bij snelheden tot 186 mph.”.

Ook de remprestaties zijn verbeterd, met een nieuwe booster-unit die minder pedaalkracht nodig heeft en de respons verbetert.

Nissan heeft de modelupdate gebruikt om de Bayside Blue, een populaire lakkleur voor de GT-R van de vorige R34-generatie, opnieuw te introduceren. Nieuwe 20-inch, 20-spaaks lichtmetalen velgen en een grijs lederen interieur zijn nu ook verkrijgbaar.

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: