Nieuwe Land Rover Range Rover 2019

4

Een hoogtepunt tussen de beste extravagantie die autos contant geld kan kopen: dit is echt een vleugje van binnen en buiten


Hoeveel kost Land Rover Range Rover 2019?

Land Rover Range Rover 2019 kostprijs begint tussen € 104.800 tot € 214.200

diesel

Land Rover Range Rover 3.0 SDV6 Autobiography  130.200 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 275 pk
  • 7.6 l / 100 km
  • CO2 : 199 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaats

Land Rover Range Rover 3.0 SDV6 Autobiography LWB 135.000 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 275 pk
  • 7.6 l / 100 km
  • CO2 : 201 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen 

Land Rover Range Rover 3.0 SDV6 HSE 104.800 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 275 pk
  • 7.6 l / 100 km
  • CO2 : 199 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover 3.0 SDV6 SVAutobiography LWB 193.800 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 275 pk
  • 7.6 l / 100 km
  • CO2 : 201 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover 3.0 SDV6 Vogue 112.500 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 275 pk
  • 7.6 l / 100 km
  • CO2 : 199 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover 3.0 SDV6 Vogue LWB 118.200 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 275 pk
  • 7.6 l / 100 km
  • CO2 : 201 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover 4.4 SDV8 Autobiography 138.100 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 339 pk
  • 9.2 l / 100 km
  • CO2 : 243 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover 4.4 SDV8 Autobiography LWB 143.000 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 339 pk
  • 9.2 l / 100 km
  • CO2 : 244 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover 4.4 SDV8 SVAutobiography LWB 201.700 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 339 pk
  • 9.2 l / 100 km
  • CO2 : 244 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover 4.4 SDV8 Vogue 120.400 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 339 pk
  • 9.2 l / 100 km
  • CO2 : 243 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover 4.4 SDV8 Vogue LWB 126.100 €

  • Diesel
  • Automatisch met manuele mode
  • 339 pk
  • 9.2 l / 100 km
  • CO2 : 244 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Benzine

Land Rover Range Rover 5.0 V8 Superch. SVAutobiography Dynamic 179.300 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 565 pk
  • 13.1 l / 100 km
  • CO2 : 298 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover 5.0 V8 Supercharged Autobiography 144.100 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 525 pk
  • 12.7 l / 100 km
  • CO2 : 289 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover 5.0 V8 Supercharged Autobiography LWB 149.000 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 525 pk
  • 12.8 l / 100 km
  • CO2 : 291 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover 5.0 V8 Supercharged SVAutobiography LWB 214.200 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 565 pk
  • 13.1 l / 100 km
  • CO2 : 298 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover 5.0 V8 Supercharged Vogue 126.600 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 525 pk
  • 12.7 l / 100 km
  • CO2 : 289 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover 5.0 V8 Supercharged Vogue LWB 132.300 €

  • Benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 525 pk
  • 12.8 l / 100 km
  • CO2 : 291 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Hybride benzine

Land Rover Range Rover P400e Autobiography 139.700 €

  • Hybride benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 404 pk
  • 0 l / 100 km
  • CO2 : 72 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover P400e Autobiography LWB 144.600 €

  • Hybride benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 404 pk
  • 0 l / 100 km
  • CO2 : 72 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover P400e SVAutobiography LWB 203.500 €

  • Hybride benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 404 pk
  • 0 l / 100 km
  • CO2 : 72 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover P400e Vogue 122.000 €

  • Hybride benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 404 pk
  • 0 l / 100 km
  • CO2 : 72 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Land Rover Range Rover P400e Vogue LWB 127.700 €

  • Hybride benzine
  • Automatisch met manuele mode
  • 404 pk
  • 0 l / 100 km
  • CO2 : 72 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Beoordeling van Land Rover Range Rover 2019

Ogenschijnlijk de complete enorme SUV met extravagantie. Een groot deel van de tijd geïmiteerd, maar af en toe beter of zelfs geëvenaard, de Range Rover bestaat al sinds het midden van de jaren zeventig. Ook, ondanks het feit dat dit impliceert dat het een eenzame twee of drie jaar te kort komt voor zijn vijftigste verjaardag, is de Rangie nog net in zijn vierde tijdperk. Eerlijk gezegd ging de realiteit van het hoofdgen (later bekend als het ‘kunstwerk’) meer dan twee decennia scheeftrekking door die er een beetje uitzag. Maar tegelijkertijd …

Het huidige voertuig werd voortgestuwd in 2012. Het leek een andere aluminium monocoque die de organisatie een miljard pond of zo kostte om te creëren. Dus ondanks het feit dat het groter is dan het voertuig dat het verdrong, is het bij af en toe praktisch een groot deel van een ton lichter. Dat houdt in dat het sneller, aanzienlijk beter te rijden en steeds beter te doen is. Verder komt met de facelift van 2018 veel meer productiviteit, vanwege de presentatie van de half-half deelnemende P400e-module, die een 296 pk sterke vierkamer petroleummotor combineert met een 114 pk sterke elektrische motor voor 64 g / km CO2, een gegarandeerde 101mpg en 50 km volledig elektrisch bereik. De P400e vervangt de SDV6 Hybrid (een gewone, niet-modulekruis met de 3,0-liter V6-diesel en een beetje elektrische motor) in de line-up, echter V6s en V8’s in benzine en diesel (met maximaal 557 pk voor de voorsprong , 5,0-liter supercharged V8-olie) blijven toegankelijk. Allen zijn verbonden met een achttraps geprogrammeerde versnellingsbak en vierwielaandrijving met de diepzinnige ‘Territory Response’-innovatie die de Rangie zijn onberispelijke terreincapaciteit bezorgt.

Tegenwoordig concurreert de Rangie niet alleen met andere enorme SUV’s, maar met traditionele extravagante kantines zoals de Mercedes S-Klasse, BMW 7-serie en Audi A8. Het moet die auto’s matchen – over het algemeen de innovatieve leiders van hun producenten – op elke dimensie. Dat is de reden waarom het nieuwe voertuig meer verhoogde hoeveelheden extravagantie en slimmere technologie biedt dan we tot nu toe hebben waargenomen bij JLR. Voor de facelift is dit de extra infotainment-opzet voor het touchscreen, zoals verschenen in de Range Rover Velar, ‘Pixel’-koplampen met 144 LED’s en vier laserdiodes elk voor meer dan 500m waarneembaarheid en veel anders dan. We hebben gegarandeerd een ander stoelplan – flexibel tot 24 (!) Manieren – maakt de Rangie “aangenamer dan ooit in de recente geschiedenis” aan de voorkant, en dat het ‘Official Class Seating’-alternatief voor achterpassagiers geeft’ de indruk van een extravagante omhulling ontspannen zoals van binnen “.

Buitenveranderingen bevatten een ander rooster en beschermkap, met grotere ventilatieranden. Langs de rand zijn de onderste accenten en de ventilatieopeningen verbeterd, terwijl aan de achterkant de vernieuwde bewaker gecoördineerde uitlaatpijpen over alle ondergeschikten benadrukt.


Rijden

Hoe gaat het eruit?

Zes verschillende aandrijflijnen zijn toegankelijk – hoewel sommige alleen toegankelijk zijn met specifieke afwerkingen of in specifieke bijzonderheden / voorzieningen. Het middelste motorgamma bestaat uit twee dieselmotoren (een 254 pk 3.0-liter V6 en een 330 pk sterke 4.4 liter V8) en drie benzinemotoren (een 335 pk supercharged V6, de 2.0-liter PHEV en een 5.0-liter V8 met 518 of 557 pk). Tot nu toe hebben we de gefacelifte Rangie getest als een P400e hybride en basis SDV6, maar uit eerdere ervaringen blijkt dat er geen duffer onder hen is.

De P400E claimt 101mpg en 64g / km CO2, wat impliceert dat het de motor van de beslissing zal zijn voor klanten van organisatievoertuigen (die het meeste voordeel halen uit de liberale belastingverlagingen voor halfrassen / low-outflow-voertuigen – de € 18 eerst -jaarlijkse VED-rekening en 13% BIK-tarief). Het werkt zoals de meeste verschillende PHEV’s die beschikbaar zijn, voor zover het een 2.0-liter turbomotor met een 85kW motor en een 13.1kWh lithium-deeltjesbatterij combineert voor 31 mijl van het volledig elektrische bereik bij snelheden tot 85 mph. Absolute opbrengst is 398 pk en 472 lb ft, wat 0-60 mph oplevert in 6,4 seconden en 137 mph. Dit houdt in dat het zeer minimaal sneller is dan de 3.0-liter V6 motor Range Rover met olie, maar alles is niet zoals het lijkt.

Het zou niet meer voor de hand liggen, het besturen van de P400e is een activiteit die de interieurverbrandende motor om twee redenen zo stil als werkbaar houdt. Ten eerste is het zo dat hoe minder vaak de aardoliemotor wordt gedwongen te vlammen, hoe praktischer je wordt, en ten tweede is dat de automaat van een viercilindermotor zonder meer een zeer – ehm – ‘Range Rover-y’ commotie is. Vraag of de P400E zijn middensecties ondersteunt en echt een snelheid van minder dan 7 seconden overbrugt naar 60 mph, en je wordt verwelkomd met een bescheiden, weedy geluid dat niet overeenkomt met de binnenkant waarin je zit. Dus in echte bewoordingen is het iets langzamer dan andere Range Rovers.

In ieder geval is dat geen probleem, in het licht van het feit dat de P400e – zoals zeker zelfs de meest dominante Range Rovers – een ontspannen, relaxte rijstijl biedt die de tweede 50% van de toeren niet hindert teller. De besturing, remmen en pure massa zorgen ervoor. Op het moment dat er weinig wordt gevraagd van de interne ontstekingsmotor, is het geruis kalm. Inderdaad, zelfs onder gematigde toenemende snelheid is het helemaal geweldig, met elke zweem van viercilinder ramble onderdrukt als het voertuig overgaat in een hoge versnelling als je eenmaal op kruissnelheid bent. Niet onberispelijk, maar toch bevredigend gezien wat er van wordt gevraagd.

Normaal gesproken zijn er rijmodi. De parallelle hybride modus is standaard en verzendt beide stroombronnen naargelang het voertuig dat nodig acht (een doel is aangepast in de nav, en het zal ook rekening houden met). Er zit een EV-vangst in het dashboard dat de P400e aandrijft, je hebt het, EV-modus en een ‘Spare’-keuze in de pc die de batterijlading een andere keer blokkeert. Zoals, laten we zeggen, als het begin van je reis alle autosnelwegen is, maar het eindigt in een stad en je moet de capaciteit hebben om er rustig doorheen te zweven. Niets heel nieuws of fantasievol hier, maar alles goed gedaan. Het opladen duurt 7,5 uur vanaf een standaardfamilie-eenheid, of minder dan 3 bij de kans dat je een aansluiting van 32 ampère nadert.

Het karakter van deze huidige aandrijflijn is helemaal niet zoals een grote diesel. Verdiep je en je ziet dat de 2.0-liter – een motor die nu toegankelijk is in elke JLR-artikelbalk, de XJ en I-Pace – naar beneden knikt om het aanzienlijke gewicht van de Rangie te verplaatsen, maar de koppelvulling van de e-motor maakt het gevoel sterker dan zou je het kunnen accepteren. Blijf uit de buurt van een snel stijgende snelheid en de P400e werkt op een bewonderenswaardige manier om je af te sluiten van de vele dingen die eronder aan de hand zijn, en elk van de vorderingen is soepel en over het algemeen consistent. In ieder geval, wat het echt doet, is ontdekken wat een blij ding een volledig elektrische Range Rover zou zijn. Ergens in de toekomst misschien.

De ‘SDV6’ diesel is ook een geweldig ding. Dit is niet zo’n verfijnde motor als de meest recente diesels met zes cilinders van de Duitsers, maar het is koppelig – er is iets enorm tevreden over de manier waarop het naar voren stroomt – en voldoende verbazingwekkend om de enorme Rangie in minder dan acht seconden naar 62 mph te brengen . Je moet het een beetje rijden als een snel vaartuig. Of dan weer een draagvleugelboot. Sta op in het vliegtuig en je bent geweldig.

Vooral omdat de Range Rover voor het grootste deel soepel rijdt (ondanks het feit dat de reactie eenvoudigweg een beetje onvoorspelbaar is), regelt het zijn lichaam goed door middel van standaard luchtvering en ‘dynamic fit’-programmering en in het algemeen rijdt met het vermogen van een limousine. Het voelt zich gewapend om alles aan te pakken – ongeacht of het de King’s Road is of een ranch met een ranch – met de basis van klagen.

Het is even vaag angstaanjagend om ruw terrein te rijden voor wat tot nu toe een matig expansief en overweldigend voertuig is; dit ding komt op plekken die je niet zou accepteren. Het is ook eenvoudig. Laat de Terrain Response II ruw terrein programmeren gewoon in de auto, en je kunt streams (tot 900 mm) oversteken, bergen beklimmen en navigeren op de meest lastige oppervlakken, allemaal tijdens het afstemmen op Radio 4 en nadenken over waar al het klagen over gaat. Vooruitgang en instellingen kunnen worden waargenomen door middel van een van de vele schermen, mocht u dit wensen.

Land Rover zelfs gevallen dat de nieuwe hybride aandrijflijn de Range Rover “ongelooflijke terreineigenschappen op ruw terrein … hoger dan ooit” haalt, en het heeft een punt. De e-motor werkt met de low-go versnellingsbak en heeft geen ruksnelheid, waardoor nauwkeurige regeling van het gas in dilemma’s mogelijk is. Wat meer is, voor alle hoogspannings dingen die eronder aan de hand zijn, is de 900 mm zwemmende profunditeit onaangetast. In ieder geval vraagt ​​LR dat je de motor inschakelt als je door diep water zwemt, in het geval van onvoorziene omstandigheden


Aan de Binnen (Interieur)

Formaat, voltooiing en spatie

Heeft u echt een S-Klasse of BMW 7-serie nodig? Niet langer. Eigenlijk zul je die Flying Spur (de Bentayga, dan nog eens …) waarschijnlijk niet nodig hebben. Land Rover heeft gemerkt welk aantal Range Rovers wordt gebruikt als transport voor de rijk en geprezen chauffeurs, en heeft deze nieuw ontworpen. Bovendien, met de facelift van dit jaar, is het extra veel techniek en verhoogde het de glitter.

De grootste verandering is de uitbreiding van het infotainmentraamwerk ‘Contact Pro Duo’ dat in de Range Rover Velar verscheen. Dit houdt in dat je twee 10-inch aanraakschermen krijgt – de ene boven de andere, vergelijkbaar met het meest recente kader van Audi als geschikt voor de A8 en de A7 – en niet veel vangsten. De beste doet route, amusement, communicatie en tientallen configureerbare voertuigbelichtingen, terwijl de laatste omgaat met sfeer (maar kan ook media, Terrain Response, enz.) En twee instellingsafhankelijke handvatten overbrengt die de temperatuur regelen, verwarmen / wrijven tussen verschillende capaciteiten .

Hoe het ook zij, in vervallen staat, terwijl het streak is, is dit niet zo soepel, snel of eenvoudig om een ​​frame te gebruiken als Audi’s inspanning. Dat is een schande. De gebruikersinterface voelt niet zo rijk of scherpzinnig aan, de schermen reflecteren en reageren langzamer dan ze zouden moeten zijn. Een bepaald soort haptische kritiek zou niet in orde zijn.

Ergens anders zijn er nieuwe stoelen voor en achter (een Executive Class zitplaatskeuze voor achterpassagiers geeft 40 graden leunen rug en een gevoede backfocus ondersteuning die, wanneer opgeborgen, een derde, middelste stoel geeft), een gimmicky en inconsequent signaalgestuurd zonwering, rondom verlichte verlichting met drie zones en een ander kader voor luchtfiltratie. Verschillende keuzes in verschillende media (een 1.700w 29-luidsprekers Meridian-geluidssysteem tellen), materialen van topkwaliteit en perfecte pasvorm zorgen ervoor dat de Range Rover elke centimeter de Bentayga-deelnemer voelt. Zoals, voor zover, het zou moeten.


Het overzicht van Land Rover Range Rover 2019

Lopende uitgaven en onwrikbare kwaliteit

De Range Rover blijft een handig, ruim voertuig in al zijn beslissingen, ondanks het feit dat de laadruimte op de P400 redelijk onderbouwd is omdat de batterijen onder de kofferbodem leven. In elk geval is 802 liter (minder dan 900) niet half afschuwelijk. Wat meer is, voor zover welzijn gaat, zijn er talloze airbags en hulpkaders voor horde-bestuurders. Aanvankelijk waarschuwen voor het opstijgen van de weg en zelfbepalende remmen tijdens een crisis zijn standaard, maar kopers kunnen ook kwetsbare observatie van de zijkant, veelzijdige reisbesturing, padbehoud en nog veel meer dan andere bieden.

Het PHEV-model zal zakelijke klanten aanspreken vanwege de lage beweerde CO2- en mpg-cijfers (en de daaruit voortvloeiende belastingverlagingen), maar net als de route met deze dingen, zal iedereen die een P400e aanschaft en er echt meer dan 100mpg van verwacht, verontrustend gedesillusioneerd raken. In het geval dat je geluk hebt en vooral licht van de voet bent, kun je in de jaren 30 in blended rijden komen. Bovendien gaat de EV. LR-garantie 31, maar je ziet er 20 of zoiets. In het geval dat u er zeker van bent dat u er een als een organisatie-voertuig bij krijgt, is het een goed voorteken, maar voor de rest van ons is er meer voldoening te behalen door het rijden met de gespierde diesel – die in werkelijkheid net zo voorzichtig is als, en onthoud, minder duur om aankoop.


Besluit

Laatste mijmeringen en keuze uit het wagen

De beste 4×4-fan ter wereld is misschien wel het beste extravagante voertuig op aarde

De gefacelifte Range Rover is een fantastisch boeiend ding. In dezelfde klasse als waar het ooit is geweest, vanwege een update die op een bewonderenswaardige manier de realiteit verhult, bestaat dit specifieke model al heel lang.

Beweegt naar binnen en naar buiten om zijn plaats te versterken als een praktische kandidaat voor conventionele extravagantie kantines zoals de Mercedes S-Klasse en Audi A8, terwijl de presentatie van een modulekruisingsvorm het des te aantrekkelijker maakt voor degene die er een krijgt als hun volgende organisatievoertuig , of alleen de personen die veel energie investeren in het lokale gebied, en extravagant doen als zodanig in een vredige stilte.

De PHEV is een behoorlijke inspanning van Land Rover – het past bij de eigenaardigheden van de Rangie en past bij de manier waarop het verder gaat. De meest opvallende prestatie is dat ondanks alles het voelt als een Range Rover om te rijden. De stevige diesels of 5.0-liter V8 blijven beslissingen nemen in het licht van het feit dat ze uiteindelijk des te bevredigender zijn om te begeleiden, maar voor sommigen zullen de budgettaire voordelen van het kruisingsras onzeker zijn om te weigeren zonder er een te proberen. Bovendien, wanneer ze dat doen, kunnen ze heel goed verbaasd zijn.


Land Rover Range Rover 2019 beoordeling
land rover range rover 2019 prijs
Land Rover Range Rover 2019 interieur
land rover range rover 2019 te koop
land rover range rover 2019 harga
land rover range rover 2019 model
land rover range rover evoque 2019
land rover range rover sport 2019
land rover range rover vogue 2019
2019 landrover range rover 5.0l v8 supercharged sv autobiografie
2019 landrover range rover svautobiography
2019 land rover range rover autobiografie te koop
2019 accessoires voor rover range rover
2019 landrover range rover zwart
2019 land rover range rover sport zwarte editie
2019 Land Rover Range rover velar p250 basis
2019 land rover range rover sport configuraties
land rover range rover sv coupe 2019
2019 kleuren van de land rover range rover
2019 land rover range rover leeggewicht
2019 land rover range rover cargurus
2019 Land Rover Range rover-wijzigingen
2019 Land Rover Range Rover convertible
2019 Land Rover Range Rover Discovery
2019 land rover range rover diesel
land rover range rover evoque hse dynamic 2019
2019 landrover range rover verdediger
land rover range rover sport autobiografie dynamisch 2019
2019 Range Rover sportafmetingen landrover
2019 land rover range rover evoque review
land rover range rover hybride 2019
land rover range rover sport hse 2019
2019 land rover range rover paardenkracht


2019 land rover range rover pk
2019 land rover range rover hp
2019 land rover range rover binnen kant
2019 Land Rover Range rover velar interieur
2019 land rover range rover lease
land rover range rover sport 2019 review
2019 Land Rover Range Rover 3e rij
land rover range rover svr 2019
2019 Land rover range rover weight
2019 landrover range rover wit
2018 vs 2019 land rover range rover
2019 land rover range rover 3.0l v6 supercharged
2019 Land Rover Range Rover 3.0 scv6 vogue

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

0 gedachten over “Nieuwe Land Rover Range Rover 2019

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: