Lamborghini maakt de eerste Hybrid auto

Het is momenteel ook de meest dominante Lamborghini ooit:

De gemorste foto van gisteren zag wat het eerste historisch geladen model van Lamborghini is. De Lamborghini Sian maakt momenteel een online introductie in zijn volle verbazing en onthult zijn geweldige plan en geweldige uitvoering voor een open debuut op de Frankfurt Motor Show van 2019.



Om meteen tot de kern van de zaak te komen, is de supercar afhankelijk van de gelijkwaardige 6,5-liter V12 motor met normale afzuiging, die ook nog eens door de SVJ wordt gebruikt. In deze toepassing wordt hij, hoe dan ook, vergezeld door een 48-volt voorzichtig half en half frame, dat 34 sterktes (25 kilowatt) omvat voor een verbazingwekkend vermogen van 819 pk (602 kW). Deze getallen transformeren de nieuwe Lamborghini Sian in de meest dominante generatie Lamborghini en nemen de kroon van de 770 pk (566 kW) SVJ.

Het nieuwe Lamborghini voertuig, de Sián genaamd, zal het snelste en meest dominante Lamborghini voertuig ooit gebouwd zijn en er zullen er slechts 63 worden geleverd. De naam Sián betekent “elektrische schok” in het gebruikelijke Bolognese taalgebruik van Lamborghini’s Noord-Italiaanse.

Lamborghini Sián is een “mild mengsel”, wat betekent dat het op dit moment voor het grootste deel afhankelijk is van de 774 V12 motor die op gas werkt. Samen met een elektrische motor met 34 aandrijvingen zal het voertuig uitgerust zijn voor het leveren van een totaal koppel van 808 koppel. “waaw”

Lamborghini Sian zal waarschijnlijk van nul naar meer dan 100 km per uur gaan in minder dan drie seconden en zal een topsnelheid van meer dan 217 km 60 minuten hebben. Het halfbloed kader van het voertuig voegt 10% toe aan de snelheid van het voertuig, zoals aangegeven door Lamborghini. De kleine elektrische motor zal eveneens machtsstroom gladstrijken aangezien het voertuig toestellen verandert, die het trillen sensatie beperken gevoeld aangezien het verschuift.

In plaats van gebruik te maken van een lithium-deeltjesbatterij van het soort dat in de meeste kruisende voertuigen wordt gebruikt, heeft de Lamborghini Sián een lichtgewicht supercondensator die eenvoudigweg achter het reizigerscompartiment is gemonteerd. Net als andere half en half voertuigen, zal de Lamborghini Sián zijn supercacitor opladen terwijl de bestuurder remt, op dat moment gebruik maken van die weg te zetten vitaliteit bij lage snelheden en tijdens toenemende snelheid.

Supercondensatoren werken uniek in tegenstelling tot accu’s en kunnen te snel vitaliteit opnemen en ontladen. Zoals Lamborghini al aangaf, zal de supercondensator van de Lamborghini Sián na een korte druk op het rempedaal volledig worden geactiveerd. Supercondensatoren zijn bovendien lichter dan batterijen. Een nadeel is echter dat supercondensatoren over het algemeen niet te vergelijken zijn met accu’s voor het wegzetten van vitaliteit voor grote afstanden.

Dynamische luchtroosters openen naar behoefte achterin het voertuig om de motor te koelen. De ventilatieopeningen zullen worden bewerkt door materialen gemaakt worden die op natuurlijke wijze reageren op warmte.

Dynamische luchtroosters openen naar behoefte achterin het voertuig om de motor te koelen. De ventilatieopeningen worden gemaakt van “uitgekiende materialen” die op de warmte reageren.

Lamborghini heeft samen met ontwerpers van het Massachusetts Institute of Technology gewerkt aan de ontwikkeling van supercondensatoren voor gebruik in supercars. In 2017 hebben Lamborghini en MIT een idee ontdekt voor een volledig elektrische supercar die wordt aangedreven door supercacitors. In dat voertuig, de Lamborghini Terzo Millennio genaamd, werden supercondensatoren ingebouwd in de echte carrosserie van het voertuig.

Lamborghini heeft de kosten nog niet openlijk gerapporteerd, maar het is begrijpelijk dat het in de miljoenen zit. Elk van de 63 van de 63 Lamborghini Siáns die zullen worden gemaakt zijn net aangevraagd. Lamborghini is een onderdeel van de Volkswagen Groep, die eveneens Bentley, Bugatti en Porsche claimt.

Het plan heeft een paar wortels in het idee van Terzo Millennio uit 2017, met inbegrip van zowel een aantal configuratiesignalen als de voorraadvorming van de supercondensator, ondanks het feit dat het allesbehalve een onvervalste EV is en vooral buitengewone componenten zoals het zelf repareren van koolstofvezel over het hoofd ziet.



Er is maar één probleem met de Lamborghini Sián, afgezien van zijn redelijke galactische stickerprijs: hij is nu vertegenwoordigd. Lamborghini maakt slechts 63 stuks van Lamborghini Sian, en ze zijn allemaal verkocht. Hoewel dit een echt blauw scheppingskruisras is, is het steeds meer een blik op Lamborghini’s langeafstands techniek dan wat dan ook. Het heeft niet veel beslissing. Met Europa en verschillende gebieden die aandringen op striktere ontladingen en een grotere efficiëntie, zal het merk problemen ondervinden, afhankelijk van het feit of er alleen maar gasmotoren van dierlijke oorsprong worden gebruikt – en het kan niet afhankelijk zijn van de elektrische voertuigen van Volkswagen om het probleem op te lossen.

Het is waarschijnlijk beschut om te stellen dat de Lamborghini Sian een groot deel van zijn structuurcomponenten van de Terzo Millennio koopt. Hoewel duidelijk niet zo sensationeel als het idee, is het meest recente model uit de Sant’Agata Bolognese een head-turner met zijn krachtige en harkachtige lijnen, en onberispelijke supercar-uitbreidingen. Als je de achterkant onderzoekt, zie je zes zeshoekige LED-achterlichten die uitstekend met elkaar in verband staan, met de rookpluimen, waaronder een soortgelijke fundamentele vorm.

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: