De nieuwe Ford Fiesta 2019 Beoordeling

3.5

Splitsende supermini is een van de beste auto’s die Ford maakt.

Ford Fiesta 2019 Prijs:

Het begin prijs van ford fiesta 2019 is € 15.360,-

3d 1.1i 70pk M5

  • Aanbevolen catalogusprijs2
  • € 15.365
  • Lentekorting4
  • – € 2.075
  • Nettoprijs1
  • € 13.290
  • Overnamepremie5
  • – € 2.000
  • Stockpremie6
  • – € 1.000
  • Promotionele prijs7
  • € 10.290
BELANGRIJKSTE STANDAARDUITRUSTING
  • Noodremwaarschuwing
  • Schijfremmen voor / trommelremmen
  • Lane Keeping System
  • My Key® programmeerbare sleutel
  • Elektrische stuurbekrachtiging (EPAS)
  • Uitschakelbare passagiersairbag
  • Automatische koplampen
  • Buitenspiegels – elektrisch/verwarmd
  • Instelbare snelheidsbegrenzer
  • Ford Easy Fuel-tankvulsysteem
  • Halogeen koplampen en dagrijlichten

Overzicht

Het is onmiskenbaar Fiesta. Het rijdt ook als één. Maar toch, de stukjes die moeten worden verholpen – de lodge en de bestuurder – helpen technologie – hebben een opmerkelijke re-vamp gehad.

https://youtu.be/nbmlEcBdceA

In werkelijkheid is dat niet zo heel redelijk. Het zijn niet alleen de niet-concurrerende bits die zijn afgehandeld. Het geheel is eigenlijk nieuw. Dat was niet de onderliggende afspraak. Uiteindelijk was het actieve voertuig pas acht jaar geleden helemaal nieuw, dus gingen ze het gewoon een re-skin geven, deden de andere onmisbare veranderingen en gingen voor een pils. Hoe dan ook, de ene verandering heeft de ander ertoe aangezet en de specialisten en de bedenkers hebben zich met alle facetten van het voertuig beziggehouden.

Individuen hielden van de oude Fiesta en het ging naar huis aan het hoogtepunt van de Belgische bedrijfsdiagrammen. Dus het is redelijk dat Ford niet alles heeft opgescheurd en opnieuw begonnen met de styling. De modeontwerpers moderniseerden eerder en maakten de look geavanceerd.

Rijden met de oude Fiesta bevredigde ons normaal gesproken, dus opnieuw is het niet fundamenteel gewijzigd. Er is echter enige ijverige vooruitgang geweest. Wat meer is, met dat, zoals we zullen zien, is het karakter een beetje veranderd.

Het enorme nieuws zit er echter in. Iedereen besefte dat het achterop was geraakt. Abrasief-blauwe vitrine-schermen en een besturingsraamwerk gedemonstreerd op een Motorola RAZR (vind het kinderen) was van hun belang afgeweken. Met het doel dat de plaats is, zijn de principeveranderingen doorgegaan.

Er is momenteel een soepel tabletscherm, gemeten op basis van de trimdimensie, beter dan de gemiddelde beschikbaarheid en een volledig gerestyled dashboard en instrumentenpakket.

De Fiesta heeft aanzienlijk meer, maar niets van dat is een snel gebruik. Het zijn voor het grootste deel eenvoudigweg grotere bewakers, die de verzekeringsagentschappen nodig hadden. De wielbasis is een kleine 4 mm langer. Om iets meer bruikbare ruimte te lokaliseren, is er een beetje onafgebroken chippen rondom het achterover zittende zitvlak – dat een slankere pad heeft – en de laarsvoering.

De carrosseriestijl past fundamenteel hetzelfde als het gezicht toe, maar evacueert een deel van de rimpels in het lichaam, terwijl er extra bochten worden toegevoegd aan het zijmodel. Het is een onopvallend volwassen uiterlijk. Aan de achterkant bieden de oude verticale achterlichten een benadering van platte eenheden die de breedte accentueren. Het zijn LED’s in veel modellen. De meeste vormen hebben ook LED van looplichten in een mascara rondom de koplampen.

De alledaagse 1.0 drie-cilinder blijft, in een breed scala van turboed opbrengsten tot 140bhp. De oude 1,25 liter vier is verdwenen, verdrongen door de driekamer in ongeblazen 1.1-liter structuur. De diesels zijn 1.6s, tot een flinke 120bhp. In ieder geval koopt niemand veel Fiesta-diesels. Alle voertuigen met turbocompressor krijgen zesversnellingsbak, een spic en een voor de benzine.

De ophangingen zijn nieuw, om het uitgebreidere spoor te geven. Alles bij elkaar genomen, gebruiken ze vergelijkbare normen: branie voor, torsie-as achter. We zien echter dat grotere en progressief complexe bussen in veel gebieden de fietsmishandeling verminderen en tegelijkertijd de bocht exactheid vergroten. Stijvere armen doen hetzelfde. Hogere-spec dempers houden de bewegingen beter gecontroleerd. Grotere remmen remmen helpen het grijpen en het stoppen.

Het helpmenu van de bestuurder omvat automatisch remmen. Te midden van onze test werden we gecoördineerd op een parkeerplaats door een persoon die ons vertrouwde en voor het voertuig bleef. We hebben voorgesteld om te remmen, echt waar, maar dat hoefden we niet te doen gezien het feit dat het voertuig het voor ons deed. Passage beweert dat een soortgelijk kader rond de avondtijd werkt om speciale gedachten te betalen aan mensen die te voet de straat op gaan.

Er is extra, standaard of discretionaire, hulp bij het volgen van paden, waarschuwing bij het nemen van paden, bevestiging van snelheidsbeperking, veelzijdige reisbesturing, waarschuwing bij kwetsbare kant en kruisverkeersberichten die waarschuwen wanneer u zich van een parkeerplaats in de straat omdraait.

Geen van die dingen is echter speciaal voor een beetje voertuig, het is een echt goed geleverde lijst.

Het nieuwe assortiment zal geleidelijk worden gesorteerd. Op dit moment hebben we Zetec- en Titanium-trims als op het oude voertuig, naast een semi-energieke ST-lijn. Er is ook uit de lucht een luxueuze Fiesta Vignale, die misschien een beetje overdrijft. Over een jaar verstuurt de volwaardige ST. Rond die tijd wordt een opgeheven ‘natie’-versie verzonden, met een hybride stijl donkere plastic randbekleding. Dat staat bekend als de Fiesta Active, maar het is geen 4WD.


Ford Fiesta 2019 testrit

Er zijn twee specifieke opschortingsmontages bij verzending. De Zetec, Titanium en Vignale hebben een sobere opstelling. Dit standaardskelet houdt het kenmerkende Fiesta-gevoel van gereedheid en gevoel vast terwijl je het in een draai zwaait. Het is bovendien tegen onderstuur rondom, onopvallend gebruikmakend van de verborgen hand van remtoepassingen in het wiel.

Op extreem snelle bochtige straten met driedimensionale hoeken, kan de demping enigszins twijfelachtig worden, wat een kurkentrekker van het lichaam tot gevolg heeft. Inderdaad, zelfs in een rechte lijn, zullen snelle pieken en golvingen het in een verticale golfbeweging sturen. Op dezelfde manier hebben alle varianten van de nieuwe Fiesta een uitgebreidere baan en grippierbanden dan de vorige, dus normaal is hij klaar om met hogere snelheden in de hoek te zetten en de demping onder meer opmerkelijke druk te zetten.

De ST-lijn is in toenemende mate zeker over zichzelf. Dank aan de lagere rit, stijvere veren, stevigere dempers, een meer geaarde rugcurvepilaar en een stevigere voorvijand van de verplaatsingsbalk, en zelfs opnieuw uitgelijnde controlehulp en ESP-toon.

Dus de carrosserie is betrouwbaar lager, de geleiding steeds nauwkeuriger ondanks het feit dat er een stevige bochtbelasting is. In tegenstelling tot meer doorgewinterde supermini’s, stuur je met het stuur – er is niet veel kans om op het gas te snijden. In ieder geval is de leiding op dat moment precies tot op het punt dat zeer weinig problemen oplevert. Het is niet zo prachtig rechtlijnig en tweakable op het punt van opsluiting als een Mini, maar dan ondanks alles hebben we de echte ST te komen.

https://youtu.be/90wGsXjpdXc

Ondanks het feit dat de ST-lijn een betere rit heeft dan de basisgeval, wordt over het algemeen troost niet algemeen verhandeld met uitzondering van te scherpe stoten in de stadssnelheid. De basissuspensie is redelijk extravagant in de buurt. Voor de manier waarop heel veel mensen rijden, is de combinatie van kleine voertuigmaffelijkheid en enorme voertuigrit van de Titanium en Vignale een weloverwogen beslissing over afweging.

De 140 pk sterke variant van de Ecoboost 1.0 blijft eigenlijk een giller om te gebruiken, met een lading mid-run bladerdeeg en een rumoerige drift om terug te keren naar zijn 6.600 tpm uitsnijding. Zijn driedelige overeenkomst wordt zonder pretentie verbeterd door middel van de sprekers, maar dat wordt gehouden aan een denkbare in plaats van een kinderlijke dimensie.

De primaire storing (en dit is niet nieuw) is dat het zich aan de toeren vasthoudt nadat je het gas hebt opgetild en op de greep hebt gedrukt. Dat maakt een stevige maar soepele opwaartse beweging een test. De nieuwe zesversnellingsbak heeft zelf echter een goed gesmeerde en exacte stick-activiteit en goed gekozen verhoudingen. Je ruilt tussen hen in voor het vermaak, niet op grond van wat je in het algemeen moet doen.

De nieuwe 120 pk sterke diesel is verfijnd voor een supermini met drukstart. Dankzij het ophangingsframe en de frame-hardware voelt u niet vaak de extra belasting in de neus.

Tijdens een reis houdt de gids zijn weg goed. Windgerotatie is helemaal niet lastig, vooral niet in de Titanium en Vignale, die een tweevoudig bedekt windscherm hebben om het lawaai te onderdrukken.

Motor, 0-60 mph en versnellingsbak

De section-level 1.1-liter oliemotor heeft vrij recent 69 pk, ondanks het feit dat er een meer geaarde weergave is met een steeds fatsoenlijkere 84 pk. We hebben niet geprobeerd een passage op niveau één te maken, maar de 84bhp-eenheid voelt zich op straat iets doffer, dus het is zeker de moeite waard om de ecoboost-motoren met turbocompressor te selecteren.

Deze komen in een assortiment van intensiteitsrendementen, te beginnen met de 99bhp 1.0 Ecoboost. Dit is een buitengewone motor die parmantig is in de stad en aangenaam op langere snelwegen. De goede plek in het bereik is echter de 123bpp-weergave die een hogere snelheid biedt (zonder veel extra kosten), terwijl de 138bhp-aanpassing angstig trekt van lage toeren en toch meer dan 6000 toeren wil laten toeren. De snelste aardolie is natuurlijk de Fiesta ST, die we onafhankelijk hebben onderzocht.

Er zijn twee 1.5-liter TDCi-dieselmotoren toegankelijk, maar u moet echt een hoog aantal kilometers afleggen om hun geheel hogere prijs te legitimeren. Voor de overgrote meerderheid zullen de voldoende zuinige Ecoboost-eenheden een goed voorteken zijn.

Vering en rijcomfort

Een opvallende van de meest boeiende dingen over de Fiesta is de manier waarop het weinig voertuigplezier consolideert met enorme voertuigverfijning, en dat geldt voor de manier waarop het rijdt. Vermijd de grotere discretionaire combinatie-haggles Fiesta beheert het soort vreselijke scherpgerande stoten en kuilen die heel normaal zijn op Britse zijwegen.

De Fiesta is een van de meest aangename beslissingen in de kleine voertuigklasse. Zonder twijfel kan alleen de Volkswagen Polo de Fiesta troosten voor troost. ST-Line-modellen hebben een stevigere ophanging van de games, dus je voelt meer klappen als ze onder het voertuig doorgaan. Hoe het ook zij, de rit is nog steeds alles onder controle, dus je zult niet overhaast overslaan over golvingen die op snelheid worden genomen.

Als je de kans hebt dat je een Active-model kiest, profiteer je van een ongegeneerd mildere rit, vanwege de hogere rij-snelheid en de gewijzigde wielophanging die het voertuig de mogelijkheid geeft om schokkend beter aan te passen dan de standaard Fiesta met scherpe schokken. Aan de andere kant zorgen de uitgebreide wielen die standaard bij Vignale-modellen passen ervoor dat het geen oppervlaktefouten kan verwerken, net als kleinere variaties op wielen.

Passage Fiesta

Omgaan met

De Fiesta is een bescheiden hatchback die net zo leuk is om te rijden als bepaalde spelvoertuigen, vanwege de scherpe omgang met en de exacte, goedgewogen begeleiding. Scherpe rijders zullen dol zijn op de responsieve, gemaakte natuur op straat, maar het is het vermogen van de Fiesta om een ​​grijns te geven aan zelfs het meest gewone avontuur dat zo charmant is. Zonder twijfel, terwijl de Seat Ibiza het dicht in de buurt kan rijden, is er geen betere manier om met weinig voertuigen om te gaan dan met de Fiesta.

ST-Line-aanpassingen krijgen een sportonderstel met een lagere rithoogte. Dit maakt de Fiesta aanzienlijk progressief lenig en aangrijpend, wat buitengewoon is bij de toeval dat je warm moet voortbrengen zonder te zorgen voor de grotere rekeningen die een ongelooflijke motor met zich meebrengt. Voor de kans dat je de vetrijke hot hatchback-ervaring nodig hebt, kun je de Fiesta ST bekijken door hier te klikken.

Dynamische uitvoeringen hebben in de tussentijd een marginaal blunter dynamisch randcontrast en verschillende feesten vanwege hun toename van 18 mm in ritlengte. Het lichaam van het voertuig rolt wat meer in de bochten en voelt zich over het algemeen niet zo overal beveiligd door snelle, bochtige wendingen – ondanks het feit dat het ding dat er toe doet, maar klein is.

Een verdere uitbreiding naar Active is de beslissing van drie rijmodi: Normaal, Eco en Slippery. De eerste twee instellingen zijn echt duidelijk als dag, terwijl de gladde modus de voetbediening wijzigt om te helpen wanneer u op lager gelegen oppervlakken rijdt.

Opschudding en vibratie

De 1.0 Ecoboost-motor is verbluffend soepel en kalm voor een unit met drie cilinders. Quicken hard en je voelt en hoort in mindere mate een buzz dan je in tegenstanders doet met proportionele motoren, bijvoorbeeld de Ibiza en Skoda Fabia.

Er is wat opschudding op straat, vooral bij uitleveringen met grotere combinatiewielen, maar toch onvoldoende om echt te verergeren. Desalniettemin is er een smidgen van windgerucht bij snelheden van de snelweg, vooral in modellen die zijn uitgerust met een volledig omvattend glazen dak.

In de tussentijd zijn het versnellingsmiddel van de Fiesta, de rem- en greeppedalen grotendeels nadrukkelijk verzwaard, waardoor het een eigenlijk eenvoudig voertuig is om gemakkelijk te rijden. De handgeschakelde zesversnellingsbak die op de meeste vormen is gemonteerd, is eveneens precies – zo niet precies zo soepel als die van de tegenstander Ibiza – terwijl de vijftraps ‘1.1-liter modellen’ even aangenaam zijn om te gebruiken.


Ford fiesta 2019 Interieur

De enorme verandering is direct kruiselings voor je. Een volledig nieuw dashboardontwerp beweegt van de prikkeldraadtoestand van de oude Fiesta naar een progressie van golfachtige bewegingen. Extra sierstrips scheiden het enorme plastic stuk van het oude voertuig. Een rechtopstaand tablet-touchscreen neemt de belangrijkste focuslocatie in beslag. Dat is prachtig en echt voor de hand liggend, maar heeft de reactie van het overbrengen van de openingen op gezichtsniveau naar luchtuitstroomopeningen op isola-niveau.

https://youtu.be/HgI4JyHjB9o
https://youtu.be/gKMWRA4lFmI

De stoelen hebben een grote mate van verandering, dus je zou nu in staat zijn om jezelf lager in het voertuig te krijgen. Het is een goede positie om vanuit te rijden. Het zijn ook nieuwe zitplaatsen, over het algemeen stabiel of enigszins opdringerig in de nierzone. De zitplaatsen achterin houden zich terug voordat ze een aanval op de mensenrechten zijn (behalve als je het allesomvattende open dak hebt dat wegkap in de hoofdruimte). In het geval dat je volwassenen in de rug van je supermini moet overbrengen en niet door hen moet worden verafschuwd, koop dan nog een Ibiza of een Jazz.

Voor het grootste deel is de aard van het materiaal en de manier waarop ze bij elkaar passen acceptabel voor een klein standaardvoertuig. Hoe het ook zij, dingen worden twijfelachtig wanneer je je tot aan de Vignale waagt. De gebreide stoelen en de genaaide stoelen van koeienhuid kenmerken zich door de dreunende tekorten in verschillende delen van de lodge. Meer betreurenswaardig is de handgreep van het toegangshuis. Ze zijn leeg en hard en krassend. Ze hadden ongetwijfeld nog eens 50p kunnen spenderen aan een gedeelte dat je elke keer als je in het voertuig stapt met je vingers aanraakt.

Het schermraam op het hoogste niveau heeft een gematigd scherpe keuzewaarde, het is een acht-incher met vloeiende illustraties en een snelle processor, en sluit naadloos aan op uw telefoon, net als een lokale route.

Een paar versies hebben een B & O-stereo. De bas is vrij strak en de stereobeeld onderscheidend, maar gewoon zoals B & O’s andere voertuigkaders is de hoge tonen metaalachtig en vermoeiend om op af te stemmen.

Je zit hogerop dan in talloze tegenstanders. Dit is niet echt een vreselijke zaak, maar sommige kunnen naar een pose met een lagere neiging leunen. Dynamische modellen hebben een rijhoogte die 18 mm hoger is, maar heeft toch een onopvallend effect.

Langs opzij is de rijpositie van de Fiesta moeilijk te bonken; de stoel houdt je veilig opgesteld door de bochten terwijl je prettig blijft tijdens lange afstanden. Ga voor ST-Line X trim of hoger en je krijgt zelfs aanpasbare lendensteun – een ongewoon maar belangrijk element in deze klasse. Vrolijk, het is een bescheiden keuze voor Style- en Zetec-modellen.

In de tussentijd zijn de bedieningselementen voor de koeling (die de geprogrammeerde atmosfeerregeling opwaarts wanneer u naar ST-Line X trim reed) intelligent en duidelijk gestempeld, ondanks het feit dat de ritcontrole op het richtwiel een beetje onhandig is.

Perceivability, stoppen van sensoren en camera’s

De aangepaste vorm van de Fiesta brengt de waarneembaarheid marginaal in het gedrang, met over het algemeen kleine zijraampjes achter de over-de-beer. Let wel, de hoge rijpositie geeft een fatsoenlijk perspectief en vooruit en je zicht op kruispunten is niet overdreven beperkt.

https://youtu.be/2wNOOKBHm-c

Een verwarmde voorruit die in enkele minuten kan ontdooien, is in de winter een opmerkelijk hulpmiddel en is standaard op alle trimmen gescheiden van stijl op doorgangsniveau. Achteruitgaande sensoren zijn standaard op Vignale- en Active X-trims en een gewaardeerd alternatief op anderen, terwijl een draaiende camera is gemonteerd op Titanium X- en Vignale-voertuigen (alles op alles behalve stijl).

Passage Fiesta

Sat nav en infotainment

Het 8.0-inch touchscreen-infotainmentraamwerk – met sat-nav op Titanium-modellen of meer – is prachtig en over het algemeen gemakkelijk te gebruiken, maar is niet precies zo instinctief of snel om te reageren als degene in de Seat Ibiza of VW Polo. Ons fundamentele protest is dat er geen fysieke alternatieve route-vangsten zijn om het eenvoudiger te maken om tussen capaciteiten te stuiteren.

Zetec- en ST-Line-trims beheren met een 6,5 inch-aanraakscherm dat niet werkte in sat-nav, maar als u naar het grotere scherm gaat, worden niet alle beschikbare bronnen verbruikt. In de tussentijd hebben alle versieringen die gescheiden zijn van sectieniveau-stijl Apple CarPlay en Android Auto, zodat u uw telefoon kunt vastmaken en de gekozen applicaties kunt bedienen via het touchscreen van het voertuig, inclusief de route. Base Style-trim krijgt een tittle 4.2-inch scherm, Bluetooth en een essentiële AM ​​/ FM-radio. Ondanks dat je ook een mobiel dock krijgt, gaan we naar Zetec.

Het bijgewerkte Bang en Olufsen-geluidsraamwerk is echt pittig, hoewel enigszins halverwege de run. Het is nog steeds de moeite waard om na te denken over de kans dat je muziek koestert, en komt standaard op B & O-releases en koos andere bovenste trims. Voor de personen die nog steeds cd’s gebruiken, is een op het dashboardkastje gemonteerde cd-speler geschikt voor alle feesten.

Kwaliteit

De interne bits die je routinematig contacteert – het controlewiel, de gearknob en wijzerstelen – voelen echt duurder aan bij de normen van de klasse, en de Fiesta heeft zelfs delicate aanrakingsplastic op delen van het dashboard. Je zult er niets van ontdekken op de Ibiza of Skoda Fabia.

Let wel, de binnenkant van de Fiesta voelt niet zo nadrukkelijk bij elkaar als de Ibiza’s of Polo’s. Je ziet bovendien enkele onaantrekkelijk afgewerkte kunststoffen op het dashboard van de Fiesta laten zakken.

Voorruimte

Ondanks zijn steil hellende voorruit en een enigszins verhoogde rijpositie, heeft de Fiesta veel hoofdruimte voor degenen die vooraan zitten. Dus we zijn tegen de dwang om het omslachtige glazen dak op te nemen voor het geval je extreem lang bent: het vermindert merkbaar de hoofdruimte. Ruimte om te ademen is bovendien geweldig en er is voldoende ruimte voor ellebogen voor twee grote volwassenen om gemakkelijk naast elkaar te zitten.

Er is een redelijke mate van rommelruimte, inclusief een gebied voor de versnellingspook dat net voldoende groot is voor een mobiele telefoon. De portemonneetassen passen bij een kleine drankenfles en er zijn een paar bekerhouders die op voordelige wijze tussen de stoelen zijn geplaatst.

Ruimte van achter

Dit is niet het meest gegronde pak van de Fiesta. Er passen een paar zes-footers, met extra ruimte zoals die aangeboden door de Polo, maar niet precies op een standaard met de Ibiza. De hoofdruimte is niet zo net zo liberaal als zijn tegenstanders, ook niet – met name met het allesomvattende dak gemonteerd – en de achterbank is erg dun volgens de klassestandaard. Dit houdt in dat je zult vechten om drie volwassenen naast elkaar te passen, net zo effectief als je zou kunnen in de ruimste tegenstander.

Portage Fiesta

Ineenstorting van stoelen en aanpasbaarheid

Portage heeft de Fiesta geen uitzonderlijke zitvallen gegeven om zijn binnenzijde geleidelijk flexibel te maken. Alle modellen krijgen een standaard vaste achterbankbasis en een rugleuning die 60/40 delen en overlappen, maar dat is het absolute minimum dat we in deze klasse verwachten.

Een paar tegenstanders bieden meer: ​​de Honda Jazz heeft bijvoorbeeld rugleuningen in filmstijl (de basis kan worden omgeklapt), terwijl de rugleuningen achterin in de Mini 5dr kunnen worden teruggebogen.

Voorste reiziger situatiestatusverandering en lendensteun is standaard op Titanium X-, ST-Line X- en Vignale-trims en discretie voor anderen.

Opstartruimte

Een grote boot nodig? Inderdaad, we hebben vijf draagbare tassen achterin de Fiesta geplaatst, wat helemaal niet erg is. Je zult dus meer ruimte ontdekken die beschikbaar is in de kofferbak van de Volkswagen Polo, Seat Ibiza of Honda Jazz.

Het laten vallen van de rugleuning van de rugleuning laat een irritante opmars in de vloer van de all-inclusive lastopening van de Fiesta zien, maar je kunt dit oplossen met de op maat gemaakte bootvloer naar eigen formaat. Geplaatst in zijn meest verbazingwekkende positie, vermindert het eveneens de over het algemeen aanzienlijke stapellip aan de ingang van de boot. Tegenstanders, bijvoorbeeld, de Ibiza bieden een vergelijkbaar antwoord voor tegenslagen op de kofferbak.

Ford fiesta 2019 afmetingen en gewicht

Aantal deuren 5
Aantal zitplaatsen 5
Lengte (mm) 4040
Breedte (mm) 1735
Hoogte (mm) 1476
Gewicht (kg) 1060
Sleepvermogen geremd (kg) 750
Tankinhoud (liters) 42
Banden voor 195/60 R 15
Banden achter 195/60 R 15
Inhoud kofferruimte (liters) 292

Het bezitten van ford fiesta 2019

lopende kosten en betrouwbaarheid

Inderdaad, zelfs het basismodel bij verzending krijgt airco en een pad dat helpt. Hoe het ook zij, alleen de ongeblazen 1.1 motor. Je hebt een Zetec nodig met de 100 pk sterke turbo.

Je kunt de B & O-stereo en satnav als alternatief kopen, maar Ford heeft ook uitzonderlijke ‘versies’ gemaakt, inclusief die. De reden is dat ze door de inruilauto-achtige organisaties als discrete modellen worden geclassificeerd, zodat u erop kunt vertrouwen dat u iets terug krijgt van de extra kosten tijdens de doorverkoop. Dat is het soort tweakery dat Ford doet om te proberen en ervoor te zorgen dat zijn voertuigen, uiteraard duur op hun stickerkosten, niet zo dierbaar zijn om zelfs maar te overwegen om te rennen.

Wat het bovendien verbazingwekkend maakt dat over het hele bereik het dynamische remsysteem en het voorwaartse raamwerk – aanbeden door borgen – een keuze is. Moet standaard zijn.

De drie Ecoboost-controleniveaus (100, 125 en 140 pk) geven allemaal een gemiddelde snelheid van 60 seconden bij de officiële test, vergelijkbaar met CO2-metingen aan beide zijden van 100 g / km. Het is duidelijk dat je de hogere besturing echt harder zult besturen en meer brandstof zult gebruiken, nietwaar.

De Vignale-variant is iets marginaals. Je krijgt het voertuig verzameld en vervoerd voor zijn revisie – van een grotere ‘Portage Store’ – en je krijgt een begeleidende service.

Kosten, beschermingsbijeenkomsten, MPG en CO2

In het geval dat u vertrouwt dat de Fiesta als bestedend alternatief komt, zult u enigszins teleurgesteld zijn; gecontrasteerd en tegenstanders, bijvoorbeeld, de Skoda Fabia, het is erg duur. Limieten zijn ook niet zo zwaar als je mag verwachten, ondanks het feit dat de Fiesta naar verwachting zijn superioriteit ten opzichte van talrijke tegenstanders zal opnemen.

https://youtu.be/-K0tzXyE9vs

In het geval dat u op PCP-geld koopt, hetzelfde aantal kleine voertuigkopers doen, zal de Fiesta hogere maandelijkse vergoedingen krijgen dan tegenstanders – in het bijzonder de Volkswagen Polo en Skoda Fabia – tegen vergelijkbare voorwaarden. Naast de zijde is de Fiesta minder duur dan vele tegenstanders om als organisatie-voertuig te blijven draaien, vanwege de lage CO2-emissie, terwijl de maandelijkse huurtarieven eveneens verleidelijk laag zijn.

Hardware, alternatieven en extra items

Overgangsniveau Stijlversiering kan het beste op een strategische afstand worden onderhouden; je moet het doen met staalknijpers Standaard infotainmentraamwerk is nadrukkelijk essentieel, ondanks het feit dat je in elk geval airco krijgt. Onze voorkeursafwerking, Zetec, is een stap hoger dan de opstapkruk en brengt samengestelde wielen, een verwarmde voorruit, mistachterlichten, een intelligentere binnenkant en een aanzienlijk meer aangedreven infotainmentbundel.

Titanium trim is ook de moeite van het bekijken waard, inclusief reisbesturing, controle instortende mirrors, keyless begin, geprogrammeerde lichten en ruitenwissers, naast sat-nav. ST-Line-modellen bevatten een energetische curve met stijvere ophanging, 17 in een haggles bodykit moet je je interne kid of young lady-racer vervullen.

SUV-gekruide actieve trim krijgt een rijhoogte van 18 mm hoger en is toegankelijk in drie trimdimensies. Dynamic 1 is afhankelijk van onze meest geliefde Zetec-trim en is er een voor; Active B & O Play krijgt een vergelijkbaar pakket en heeft nog steeds een Bang en Olufsen-geluidsraamwerk en Active X bevat een paar extravaganties, maar verhoogt de kosten indrukwekkend. Het is onredelijk duur om posher ‘X’-weergaven van een trim te suggereren. Het equivalent geldt voor de bereikbestendige Vignale.

Portage Fiesta

Betrouwbaarheid

De meest recente Fiesta is te nieuw om zelfs maar te overwegen te zijn verschenen in de 2018 What Car? Betrouwbaarheidsonderzoek, maar de afgelopen leeftijd kreeg beter dan verwachte afdrukken voor onwrikbare kwaliteit. Het verbeterde de Peugeot 208 en Vauxhall Corsa. Gezien het feit dat de meest recente Fiesta talrijke zwerfstenen aan zijn voorvader schenkt, zijn de tekenen veelbelovend.

De standaardgarantie van de Fiesta gaat door voor een lange tijd of 60.000 mijlen; dit is uitgebreid in overeenstemming met de klassestandaard, als er een bepaalde route schuw is van de vijf jaar / grenzeloze kilometerstand die wordt aangeboden op de Hyundai i20; de vijf jaar / 100.000-mijls rangschikking van de Toyota Yaris, of de zeven-jaar / 100.000-mijl verspreid over de Kia Rio.

U kunt een servicecontract opnemen dat uw voertuig nog een paar jaar dekt, maar u moet ermee akkoord gaan het te accepteren voordat uw nieuwe Fiesta voor het eerst wordt ingezet.

Welzijn en veiligheid

Alle Ford Fiesta’s vergezellen zeven airbags, hulp bij het volgen van routes en Ford MyKey-raamwerk – een programmeerbare startknop die kan worden gebruikt om de topsnelheid van het voertuig te beperken, het geluidsraamwerk te dempen en te voorkomen dat het beveiligingscontrolekader kreupel wordt. Dit zou je echt serieuze gevoelens van sereniteit moeten geven wanneer je de sleutels overhandigt aan iemand die zijn / haar rijexamen al laat heeft afgerond.

Ga naar Titanium-trim en je krijgt bovendien de herkenning van verkeersborden en de scherpte-identificatie van de bestuurder, terwijl aandacht voor kwetsbare kantobservatie en kruisverkeer (een kader dat je waarschuwt om naar voertuigen te gaan als je je terugtrekt uit je carport) op de keuzes van lijst.

Hoe dan ook, de enorme ontgoocheling is dat geprogrammeerd crisisremmen (AEB) niet standaard op een model komt. Het is opgeslagen voor de lijst met alternatieven als onderdeel van het Driver Assistance-pakket, dat bovendien geprogrammeerde hulp van hoge pijlers en veelzijdige reisbesturing bevat. Het pakket is helemaal niet toegankelijk op de ST hot-bring forth-modellen.

De Fiesta kreeg vijf sterren (van de vijf) voor het welzijn van Euro NCAP. Er werd waargenomen dat het superieur was aan de Ibiza om tyke huurders te verzekeren, maar in de tweede plaats om volwassen inwoners beschut te houden en wandelaars te beveiligen. Alle varianten begeleiden een motorimmobilisator om criminelen te ontmoedigen, terwijl Zetec-modellen of meer bovendien een Thatcham-onderschreven waarschuwing hebben.


Besluit

Portage Fiesta-onderzoek: mooier, steeds beter in staat, verfijnd, eenvoudig in gebruik en met meer aangepaste elementen dan voorheen

Portage heeft alleen al in het Belgie miljoenen van de afgelopen Fiesta’s verplaatst.

Het is ongelooflijk peering, scherp van binnen, verfijnd, goed geassocieerd en volledig eenvoudig in gebruik. Het is niet de ruimste supermini, en ook niet de meest verheven lodge-kwaliteit, maar het zijn geen grote problemen voor de overgrote meerderheid.

De troef van de Fiesta was echter de manier waarop hij reed. Er zijn een aantal mooie nieuwe tegenstanders, vooral de Micra, om het wat haast over te geven. Bovendien is tragisch een klein beetje van de schittering van de Fiesta verdwenen. Gewoon de absoluut laatste dimensie van toewijding. In elk geval is de dynamische bundel in het algemeen aanzienlijk meer aangepast dan voorheen, dus het is moeilijk om te protesteren.

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

0 gedachten over “De nieuwe Ford Fiesta 2019 Beoordeling

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: