De nieuwe Tesla model 3 2019 Beoordeling

3.5

Alles wat Tesla tot nu toe heeft gedaan, is gebouwd op Model 3 en het is het waard geweest.


Tesla Model 3 2019 prijs:

De Tesla Model 3 begin prijs is 47.800€. In Europa is de auto leverbaar als Standard Range, Long Range en als Performance uitvoering.

Standard Range Plus RWD.€47.800,-
Long Range AWD.€58.300,-
Performance AWD.€68.200,-

Tesla Model 3 2019 Technische gegevens:

Batterij (kWh)NA7979
Batterij (kWh)
Bruikbaar
NA7474
AandrijvingRWDAWDAWD
Rijbereik (km)
WLTP
415560530
Rijbereik (km)
EGEAR-range
NA410400
0-100 km/u (s)5,64,73,4
Top (km/u)225233261
Vermogen (kW)NA258340
Koppel (Nm)NANANA
Verbruik (kWh/100km)
EGEAR-verbruik
NA1818,5
CO2 (g/km)000
Cd0,230,230,23

Tesla Model 3 2019 afmetingen:

Lengte (mm)4690
Breedte (mm)1850
Breedte met spiegels (mm)1930
Hoogte (mm)1440
Wielbasis (mm)2880
Bodemvrijheid (mm)140
Koffer vooraan (liter)
“Frunk”
NA
Koffer achteraan (liter)425
Koffer achteraan (liter)
Achterbank neergeklapt
NA

Tesla Model 3 2019 laadtijd:

Stopcontact 
1-fase
10A / 2,3kW
(10%-100%)
33u00
 
Wallbox
1-fase
16A / 3,7kW
(10%-100%)
22u00
 
Wallbox
1-fase
32A / 7,4kW
(10%-100%)
11u00
 
Type 2 
3-fase
16A / 11kW
(10%-100%)
7u30
 
Type 2 
3-fase
32A / 22kW
(10%-100%)
5u00
Beperkt tot 16,6 kW
 
CCS
DC
50kW
(10%-80%)
70 min
 
CCS
DC
100kW
(10%-80%)
40 min
 
Tesla
Supercharger
DC 145 kW
(10%-80%)
30 min
Beperkt tot 120 kW

Tesla Model 3 2019 Superchargers (snel laden)

Tesla breidt snel zijn eigen systeem uit van supersnelle laadstations, de zogenaamde Superchargers. In Europa zijn er vanaf nu meer dan 400 Supercharger-gebieden met een som van meer dan 3.500 oplaadpunten die tot 145 kW intensiteit kunnen overbrengen. Op zo’n laadstation kun je ongeveer 300 km opladen in 30 minuten.

Anders dan bij de meeste Model S en X, is aanjagen met Tesla Model 3 2019 uitgesloten van het prijskaartje. Afhankelijk van welk land u inschakelt, kost het u € 0,24 tot € 0,30 per kWh. Een ongevulde accu (Long Range) die volledig is opgeladen bij een Supercharger, kost bijgevolg ongeveer € 15 tot € 20.


Overzicht:

Genadig, gewoon een redelijk geëvalueerde elektrische BMW 3-serie tegenstander van een weinig bekende Amerikaanse start-up. Maar dit is de redelijk gewaardeerde elektrische tegenstander uit de 3-serie die de broek van de wereld in een bocht heeft.

U hebt waarschijnlijk de functies gehoord: de Tesla Model 3 2019 is een kleinere, minder kostbare aanvulling op de Model S en Model X; er zijn meer dan 500.000 betaalde reserveringen; het is de hoeksteen van het hoofddoel van Elon Musk om onze straten van niet-hernieuwbare energiebronnen te bevrijden (voordat we als een geheel naar Mars verhuizen), en het is bovendien het ding dat Musk een kritische lijdensweg geeft terwijl zijn organisatie probeert de generatie naar productie van 500.000 Tesla Model 3 per jaar. Het is een bekend feit dat hij een beetje ongemak had gehad.

Show 3-en worden momenteel overgebracht naar Amerikaanse klanten, en zijn een schokkend bezoek op Californische straten. Vraag nu om een ​​auto met het stuur rechts 3 in het Verenigd Koninkrijk, en we weten niet wanneer deze aankomt, maar u houdt het niet minder dan een jaar vol.

Verzoek is duidelijk heet en er is meer: ​​meldingen van ontoereikende vormkwaliteit terwijl Tesla probeert de auto’s uit te schakelen, lopen over. Het moet echter gezegd worden dat de groep Model 3’s die we momenteel wat energie hebben geïnvesteerd zich fantastisch georganiseerd hebben gevoeld, maar toch zou je niet minder verwachten van persdemonstranten.

Hoe het bereik er uit zal zien als Tesla Model 3 2019 in Belgie, we hebben niet het flauwste idee. Het voertuig met één motor dat werd gebruikt om de meer uitgetrokken bereikbatterij te begeleiden, maar dat tot nu toe is afgewezen. In het geval dat je er een slokje in hebt gegooid en er een hebt gekregen, kan het een verzamelobject worden


Tesla Model 3 2019 Testrit

We zullen je niet teleurstellen met nog een samenvatting van de grondslagen van de EV-rij-kennis (soepel, rustig, momentkoppel, enzovoort), dus alles bij elkaar genomen moeten we ons concentreren op het onderscheid tussen het besturen van een Tesla Model 3 2019 en zijn grotere broer of zus, de Tesla Model S 2019.

Met betrekking tot het omgaan met, beide zijn zeer bekwaam. Het beste voertuig van Tesla tot nu toe, geen onzekerheid. Ongeacht het aanbieden van een achteruitwielaandrijving of een opgewonden instelling van de vierwielaandrijving, er zijn geen dia’s. Eigenlijk is de belangrijkste handmatige wijziging in overeenstemming met de voetbediening die u kunt maken een ‘slipbegin’ – bedoeld om u van een stop op laagsmartende oppervlakken te laten afstappen, maar er is een Track-modus gepropt die meer plezier in de juiste omstandigheden mogelijk maakt .

Voorbij kun je drie ladingen kiezen voor de geleiding (we probeerden elk van de drie in de eerste vijf minuten, op dat moment links in de middeninstelling voor wat er nog van de dag overblijft) en dat is jouw pakket. Zet hem aan door met de sleutelkaart op een plaats dicht bij de bekerhouders te zwaaien, trek de sectieschuiver omlaag, duw op het juiste pedaal om te bewegen, het linkerpedaal om te stoppen, draai aan het besturingswiel om te draaien. Basic.

Vanzelfsprekend biedt dat stuurwiel niet het laatste woord over kritiek, maar als zo’n groot aantal hedendaagse rekken telt het met een snel aandeel en nul speling, zodat het hele voertuig strak aanvoelt, voorzichtigheid en bewegingen als één sterke eenheid. Tel daarbij op de realiteit dat het batterijpakket zich in de vloercontainer bevindt, waardoor de 3 een ongewoon laag brandpunt van zwaartekracht heeft, en er is (gemompel) echt plezierig om hier te hebben. Aanzienlijk meer in het geval dat je je Tesla Model 3 2019 ergens anders meeneemt voor sommige ophanging, banden en wielmods …

Tesla Model S 2019 is al geruime tijd onder de loep genomen omdat een regurgitatie de snelheid in een rechte lijn opwekte, maar ontoereikend was met betrekking tot een echt gevoel. De 3 zet dingen op. Duw het te hard en de materiaalkennis neemt de controle over – dit is nog steeds een substantieel voertuig en de banden kunnen zo veel, maar het is een hele klasse stijger dan Tesla Model S 2019. Op snelle, open hoeken houden je informatiebronnen soepel, je voet ver van het rempedaal en je kunt het op een heel gekke snelheid bedwingen. Aan de andere kant haal je gewoon het beste uit het 0-30 mph-punt en spuit je potentieel door de stad en tilt je het gaspedaal in om weer af te remmen, waarbij je de remvitaliteitterugwinning gebruikt om te stoppen in plaats van een verouderde pedaal.

De rit is steviger dan een Tesla Model S 2019, maar af en toe crasht hij – en dit is op het desintegrerende, klimaatgestuurde landingsgebied in en rond Manhattan, de kans is groot dat het zich ook in Belgie goed zal aanpassen. De sensatie is degelijkheid, maar toch overal gedempte onroerende goederen, net zoals de levendige Duitse kantines die het hoopt te vernietigen, maar toch is er motivatie voor de krapte – de vering voelt passend gecreëerd.

De intriges van de Tesla Model 3 2019 gaan echter net zozeer over jezelf rijden, technologie en beschikbaarheid als de nuggety-rijeigenschappen en het korrelige richtgevoel. Waarschijnlijk meer. De 3 vanaf nu is uitgerust met elk van de sensoren en camera’s die nodig is voor zelfbesturing, en het (marginaal beruchte) Autopilot-framework is een € 5.000 programmeeralternatief. De interface is divers voor de Tesla Model S 2019 doordat je strak moet hangen om een ​​klein, donker stuurwiel in de linkerbovenhoek van het scherm te laten verschijnen. Met één tik op de apparaatselector wordt de dynamische reisbesturing uitgevoerd, een tweede tik geeft het voertuig de kans om u te begeleiden tussen een groot aantal gekarakteriseerde witte lijnen.

Op de juiste straat werkt het prima, waardoor je langer de handen van het stuur kunt houden dan de identieke BMW of Audi-frames. Op Amerikaanse interstates zal het zichzelf vreugdevol rijden voor een verrassend lange tijdspanne. Hoe het ook zij, pas met uw vinger te veel gewicht toe op het geleidingswiel en het deactiveert de automatische regiecapaciteit, mogelijk in het midden van de hoek. Niet perfect. Een deel hiervan is misschien te wijten aan onze eigen twijfel aan een dergelijke technologie – de menselijke geest krijgt geleidelijk zijn hoofd rond de robottechnologie. Hoe het ook zij, er is waarschijnlijk een reden dat alle rivalen van Tesla deze frameworks nog niet meer dan een paar minuten hebben gestuurd.


Tesla Model 3 2019 Interieur:

Een van de grootste voordelen van Tesla Model 3 2019 is de hoeveelheid technologie die ermee wordt meegeleverd. Het zelfregulerende en veelzijdige reisbesturingsraamwerk van de ‘Autopilot’ werkt eigenlijk goed op de snelweg, waardoor u zich op een vaste afstand van het voertuig vooraan en in het brandpunt van uw pad bevindt. Tesla Model 3 2019 kan zelfs padveranderingen uitvoeren.

Je krijgt in feite een vergelijkbaar touchscreen-infotainmentraamwerk dat de nadruk legt op de grotere modellen van Tesla – ondanks het feit dat het scherm iets kleiner is (15 inch) en het in scène is in tegenstelling tot de beeldintroductie die andere Tesla-modellen gebruiken. Het werkkader is heel gemakkelijk om je hoofd rond te krijgen, ongeacht of er veel kleine symbolen zijn die kunnen worden omgeleid om precies te duwen wanneer je aan het rijden bent.

Het dashboard zo gematigd houden als een Scandanavian studio condo, alles van de ruitenwissers tot de koplampen is gewerkt met behulp van dat equivalente focale touchscreen. Inderdaad, zelfs de speedo wordt op het scherm getoond, waar de situatie aan de linkerkant betekent dat je alleen je hoofd even hoeft te draaien om het te bekijken. Ondertussen, ondanks het feit dat constructkwaliteit waarschijnlijk geen enkele schijn van Audi gaat benadrukken, is het zeker de beste die we tot nu toe van het Amerikaanse merk hebben gezien.

De rijpositie is voor het grootste deel fenomenaal, vanwege veel stoel- en geleidingswielmodificatie (de laatste uitgevoerd met behulp van het touchscreen). Het is ook de moeite waard om naar voren te brengen dat de Model 3 aanzienlijk groter is dan een groot aantal van zijn rivalen, mocht je een meer verheven kijk ondersteunen zonder een SUV aan te schaffen. Onze enige reactie is dat de stoel niet veel hulp biedt aan de onderrug – zelfs met de flexibele lendensteun in de meest buitensporige omgeving. De voorste voorruitkolommen zijn buitengewoon dik en belemmeren uw zicht ook uit kruispunten.


Tesla Model 3 2019 ruimtes

Tesla Model 3 2019 is een cantina, dus de achterklep is niet geweldig. Desondanks is er in werkelijkheid meer ruimte voor uitrusting dan je in een Jaguar I-Pace zult ontdekken – vanwege een kolossale bron onder de primaire bagageruimte, maar daarnaast nog meer ruimte voor een paar delicate pakken onder de dop.

Terug extra ruimte om te bewegen is niet zo opmerkelijk als in de Jag, maar er is nog steeds genoeg voor een zes-footer om achter een bestuurder van een vergelijkbaar formaat te zitten. Hoofdruimte is ook voldoende; alleen de beperkte mate van ruimte voor uw voeten stoort.

Reizigers die van voren komen zullen waarschijnlijk geen grieven hebben over de ruimte, ongeacht hoe groot ze zijn. Er is ook enorm veel ruimte voor incidentele kosten, vanwege twee of drie deksels met deksels tussen de voorstoelen, een gemiddeld geschatte handschoenenkast en voorste ingangsbusjes die elk een grote bak water kunnen meenemen.


Tesla Model 3 2019 kosten en Betrouwbaarheid

Het bezit van een Tesla Model 3, althans voor het belangrijkste jaar of iets dergelijks, is niet voor de timide. Het is een vreemde gewaarwording die met zo’n consistentie in een typisch uitziend cantina-voertuig wordt gepikt en naar voren wordt gebracht, maar de algemene samenleving is geïntrigeerd door de 3 en ook verlicht. Maak je klaar voor discussies bij elke regeling van verkeerslichten, golven van ontwikkelde mensen en verkeer dat sporadisch om je heen speelt.

Uw sleutel is een betaalkaart die u aan de basis van de B-kolom zwaait, of een toepassing op uw telefoon die u op het voertuig aansluit. Een teken van voorzichtigheid: laat de sleutelkaart niet achter in het voertuig en ga naar buiten om zichzelf automatisch minutenlang te vergrendelen voordat u begrijpt dat er geen informatie op uw telefoon staat. Dit kan een vernederend telefoongesprek met een vertegenwoordiger van Tesla zijn die het voertuig op afstand opent vanuit de troost van het dealerschap.

Een woord over bereik. Tesla week 310 mijlen af ​​voor elke lading voor long-go-modellen en ons testvoertuig was voor 90 procent opgeladen en bleef ongeveer 280 mijl bereikbaar wanneer we het optilden. We gingen de dag door met slenteren door Manhattan, cruisen op de weg naar een plek die Bear Mountain 45 mijl bijeenroept, waar we ‘plezier’ hebben, op dat moment op weg naar de stad.

Een totaal van 140 mijlen van zeer gemengd rijgedrag toen we het voertuig teruggaven – net zo veel rijdend als we dat meerdere dagen zouden doen – en er was nog 100 mijl in de tank. Op geen enkel moment begon het bereik zweet in en op een willekeurig punt wisten we waar de dichtstbijzijnde supercharger was. Zonder te ontsnappen … het werkt.

Een paar meer superchargers (er zijn momenteel 10.000 van de 1.100 gebieden rondom) en het zou verstandig je eenzame voertuig kunnen zijn. Ondanks het feit dat superchargers vroeger gratis waren met de Tesla Model S en Model X, moet je betalen terwijl je met de 3 rent, ondanks het feit dat er elk jaar een beloning van ongeveer vijf tot zes gratis supercharges is.

Bevestig het voertuig in uw drie-delige verdelerhulpstuk thuis en het sap glijdt langs, met inbegrip van ongeveer vijf mijlen van waaier voor constant. Ontvang een thuisverdeelkast en je kunt energiek zijn tot 16,5 kW afhankelijk van je thuisclub – dat is 51 mijl voor consequent verbonden. In de meeste huizen in het Verenigd Koninkrijk is het verstandiger om ongeveer 7kW op te laden, oftewel 22 mijl per uur opladen.


Besluit

Alles wat Tesla tot nu toe gedaan heeft, is werken aan de Model 3 – een echt redelijke massa-reclame voor EV – en toch is het volledig steun voor niets als het item zelf niet ophoudt. Dus heeft het de aantrekkelijke kwaliteit om niet alleen early adopters en boomomvattende preservationists uit hun olie- en dieselauto’s te slepen, maar hoe meer uitgebreid ook? De juiste reactie is een schokkend beslist ‘ja’, en dat is op grond van het feit dat dit, afgezien van de publiciteit, een werkelijk rondom ontworpen voertuig is.

De manier waarop het rijdt is echt bevredigend, ongetwijfeld meer dan de Tesla Model S 2019, hoewel het een paar meter langzamer is, wat het van een machine naar iets dat de moeite waard is om te verkennen voor elke schijn van jou en mij laat hijsen. De manier waarop Tesla zijn voertuigen, van de engineering tot de UI, het bedrijfsmodel tot de presentatie, is opmerkelijk. De aanbeveling en de felheid van binnen en buiten het voertuig, waar het ook gaat, is een stimulerende moeiteloosheid.

Dat gezegd hebbende, het is niet vlekkeloos. Tesla’s generatieproblemen worden overal gemeld, het ophouden vervallen is overweldigend, het Autopilot-werk is een werk in de vooruitgang en rekening houdend met het feit dat het er glad uitziet, kan de keuze om alles op één touchscreen te plaatsen, afwijken wanneer je vordert. We geven toe, de opname van Tesla kan enigszins opgewonden raken, en af ​​en toe lijkt het meer op een religie dan een voertuigorganisatie. Hoe het ook zij, krediet waar het verwacht wordt, Tesla Model 3 2019 is een overtuigend item. Hoe zit het met ons vertrouwen dat Tesla genoeg van hen kan bouwen om het te laten blijven.


Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

0 gedachten over “De nieuwe Tesla model 3 2019 Beoordeling

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: