De nieuwe kia proceed 2019 beoordeling

3.5

kia proceed 2019 prijs:

Nieuwe kia proceed 2019 begin prijs is € 28.890,- voor de 120 pk sterke ProCeed 1.0 T-GDi GT-Line. De kia proceed 2019 204 pk sterke ProCeed GT 1.6 T-GDi DCT7 is de duurste uitvoering op de prijslijst en kost minimaal 45.295 euro. De prijzen van de diesels variëren van €35.495,- tot € 39.995,-.

kia proceed 2019 afmetingen en gewicht

Aantal deuren.5
Aantal zitplaatsen.5
Lengte.4605 mm
Breedte.1800 mm
Hoogte.1422 mm
Gewicht.1210 kg
Sleepvermogen geremd.1200 kg
Tankinhoud.50 liter
Banden voor.225/45 R 17
Banden achter.225/45 R 17
Inhoud kofferruimte.594 liter

Opel vivaro 2019 technische gegevens

De gast die zich de eerste Kia Proceed herinnert, kan deze bekijken met aanzienlijk meer accentuering en twee minder ingangen dan het voertuig dat u hier kunt zien.

Als om te onderstrepen dat SUV’s en hybriden niet het belangrijkste antwoord zijn voor gladde gezinsauto’s met gezond verstand, heeft Kia deze soepele wagen met vijf haltes gepresenteerd om deel uit te maken van de vijf-gang Ceed brengen en Sportswagon legaat. Met slanke lijnen het doel, de kia proceed 2019 is echt 5 mm langer dan de Sportswagon en de daklijn is 43 mm lager. De buik zit bovendien 5 mm dichter bij de grond voor een extra energetisch plan.

Op het gebied van familiewagens bereikt alleen Mercedes-Benz iets vergelijkbaars met de op A-klasse gebaseerde CLA Shooting Brake en Kia’s uitbrengen is een vreselijk onderdeel minder duur bij een vergelijkbare premisse.

Nabootsing is bekend als een compliment en standaard Kia is bedoeld om een ​​soortgelijke valstrik als ‘premium’ Mercedes te trekken. Het is een bekend feit dat de CLA Shooting Brake duurder is dan andere CLA en A-Klasse-modellen, en dat de kia proceed 2019 upmarket is van de rest van de Ceed-line-up. Er worden slechts drie trimdimensies met een hogere detail aangeboden: GT-Line, GT-Line S en een GT met tentoonstellingscentrum. Drie motoren zijn toegankelijk, variërend van 138bhp tot 201bhp.


kia proceed 2019 Interieur:

De kia proceed 2019 interieur lijkt veel op die van een andere Ceed, met degelijke ergonomie en een gemiddeld genoeg gevoel gezien de kosten.

Er is veel verandering in de bestuurdersstoel en het richtwiel, en de pedalen liggen op een prettige manier zodat je niet gedwongen bent om schuin te zitten. Flexibele lendensteun is standaard en GT-Line S-modellen krijgen een 10-weg elektrisch verstelbare bestuurdersstoel.

Wanneer een steeds toenemend aantal producenten belangrijke capaciteiten op touchscreens verplaatst, heeft de kia proceed 2019 aparte haken en handgrepen voor de airco, waardoor het een stuk eenvoudiger wordt om dingen te veranderen.

Er is geen reden om het uitzicht uit de voorkant van de Proceed te beschuldigen, maar de waargenomen waarneembaarheid is zeer beperkt. Die opvallend schuine daklijn stuurt een vrij ondiepe achterscherm met een beperkt zicht naar buiten. Het is ook op dat moment dat een omschakelcamera en achteruitrijssensoren standaard zijn.

Het standaard 8.0-inch touchscreen-infotainmentraamwerk omvat sat-nav en DAB-radio, net zoals Android Auto en Apple CarPlay. Het scherm reageert, maar het heeft fysieke eenvoudige routevangsten nodig om snel te schakelen tussen verschillende menu’s. Kaders in het Skoda Octavia Estate en Volkswagen Golf Estate hebben ook meer duidelijke illustraties met grotere symbolen.


kia proceed 2019 testrit:

Over het geheel genomen zijn er drie kia proceed 2019 motoren in de line-up. De 138bhp 1,4-liter T-GDi-olie en 134bhp 1,6-liter CRDi-diesel kunnen worden opgepikt met een handgeschakelde 6-versnellingsbak of een geprogrammeerde 7-versnellingsbak met dubbele snelheid. De GT-Line S is alleen toegankelijk met de 1.4 T-GDi en de geprogrammeerde versnellingsbak, en het bereik verslaan GT is alleen geprogrammeerd met de equivalente 201bhp 1.6-liter T-GDi petroleummotor als de Ceed GT hatchback.

De 1.6 olie vervoert zijn capaciteit stevig. De brede spreiding van het koppel begint vanaf lage toerentallen en biedt voldoende aanpassingsvermogen om overweldigen op de snelweg in zijn loop te nemen. Verwacht simpelweg niet dat je de dimensies van de uitvoering naar voren brengt het is energiek zonder snel naar buiten en naar buiten te gaan. Een duwtje in de richting van de ‘sport’-vangst versnippert de reactie van het versnellingsmiddelpedaal en geeft een wervelende maar toch elektronisch opgewaardeerde soundtrack wanneer je je voet neerzet.

De minder ongelooflijke 1.4 T-GDi is gevoelig aan te passen op niet veeleisende reizen; het neemt je mee naar snelheden op de snelweg en reist mee zonder enorme inspanning, maar voelt zich gestresst over de kans dat je de versneller een gretig duwtje geeft en vraagt ​​om een ​​feitelijk snel tempo. In elke andere situatie is het echter opmerkelijk en onze keuze voor wat betreft kosten en economie. We geven er zeker de voorkeur aan voor de wat kortademige, minder verfijnde en duurdere 1.6 CRDi.

Ondertussen voelt de handgeschakelde zesversnellingsbak ietwat nerveus aan en niet zo soepel als die van bepaalde tegenstanders, bijvoorbeeld de Ford Focus-en Volkswagen Golf-huizen. Het geprogrammeerde wordt steeds groter, en toont soepel, snel en niet effectief gehinderd. Gewoon een tegenzin om te reageren op een verbluffend versnellingsmiddel, het pedaal besmeurt zijn schrijfboek.

Kia is erg blij met de inspanning die het met zich meebrengt en waarmee het te maken krijgt, en de Proceed GT-Line zorgt voor een behoorlijke harmonie tussen de twee. De rit is gevormd, stevig echter niet onhandig, maar het verzorgen is zowel veilig als zeer boeiend, met weinig body slank in bochten hard. De waarheid is dat een aantal voertuigen in deze klasse misschien zijn de Focus en Golf onder hen bovendien voldoening schenken om energiek te rijden.

Kia biedt Michelin Pilot Sport-banden als alternatief; dit uitstekende merk, half-gedragen elastiek is alles wat we tot nu toe met het voertuig hebben bestuurd, en toch is het zo verbazingwekkend grippig als het zou kunnen aantonen, dat het moeilijk is te voorzien dat een buitensporig aantal kopers de container tikt. De Proceed GT krijgt een aanzienlijk stijvere ophanging waardoor hij absoluut steeds behendig aanvoelt, maar dit gaat ten koste van het rijcomfort. Ondanks het feit dat het nooit echt onhandig wordt, kunnen sommigen het onredelijk knoestig vinden voor een gezinsvoertuig. Het is ook de moeite waard om aandacht te vragen voor dat straattoneel dat consequent volledig waarneembaar is.


kia proceed 2019 veiligheid en betrouwbaarheid:

De kia Proceed 2019 is duurder dan de Ceed hatchback en Ceed Sportswagon, met minimale echte motiverende kracht om het over beide lichaamsvormen te krijgen, behalve als je hals over kop bent gevallen voor zijn uiterlijk. Misschien is het belangrijkste verkoopargument van de Ceed Sportswagon dat je de warme 1.6 T-GDi-oliemotor kunt kiezen, maar aan de andere kant die ook toegankelijk is in de goedkopere Ceed GT hatchback.

Kia is zich de laatste tijd steeds meer gefocust op zijn geldarrangementen en biedt echt verstandige, regelmatig geplande termijnen voor het geval u een PCP huurt of neemt. De kia proceed 2019 zal hoe dan ook duurder uitpakken dan de meer flexibele Ceed Sportswagon. Beter nieuws is dat kritieke limieten betrouwbaar toegankelijk zijn geweest op de Ceed, dus zorg ervoor dat u onze New Car Buying-administratie bekijkt voor de meest recente aanbiedingen en neem het bedrag waar dat u geld kunt besparen op een Proceed.

De 1.6 CRDi-diesel is saai over de uitvoering, maar dringt aan op lozingen en gegarandeerde efficiëntie. De aardolie 1.6 T-GDi is een beetje aan de droge kant, maar de mensen die met iets minder kracht kunnen leven zullen de 1.4 T-GDi een fatsoenlijke afweging vinden voor executie en lopende uitgaven.

Sectieniveau GT-Line is erg goed voorbereid. Een 8-inch touchscreen-infotainmentraamwerk met sat-nav, DAB-radio, Android Auto en Apple CarPlay wordt standaard meegeleverd, naast een omdraaien van camera- en achteruitrijssensoren. GT is afhankelijk van GT-Line, krijgt echter 18-inch compounds en een sportievere styling buiten, net als die ongelooflijke 1.6-liter motor, ondanks het feit dat het echt de 1.4 gestuurde GT-Line S-trim is die op het hoogste punt van het bereik zit. Het heeft veel speelgoed, maar we houden ons aan GT-Line, omdat het alles heeft wat je echt nodig hebt, een superieure rit op rekening van een kleiner kappertje, betere hoofdruimte.

Kia heeft een uitstekende reputatie op het gebied van onwrikbare kwaliteit, waarmee het de vierde van de 31 makers voltooide in de 2019. Dat is achter Toyota, hoe superieur aan Skoda en ver voor Ford en Volkswagen.

Ongeacht of u een probleem hebt, de Kia-garantie van zeven jaar, 100.000 mijl is de langste die momenteel op een ander voertuig beschikbaar is.

Beveiligingsorganisatie Euro NCAP moet de meest recente Ceed nog testen, maar de volledig verwante Hyundai i30 scoorde de volle vijf sterren.

Alle Ceeds krijgen geprogrammeerde crisisremming (AEB), hulp bij het volgen van de weg, hulp bij hoge schachten en een overweging voor de chauffeur om raamwerk te waarschuwen. GT-Line S-voertuigen krijgen controle van de dode hoek en bevestiging van de snelheidslimiet.


Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

0 gedachten over “De nieuwe kia proceed 2019 beoordeling

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: