De nieuwe Jeep Cherokee 2019 beoordeling

2.5

Er zijn veel verschillende Jeeps, om nog maar te zwijgen van wedstrijden, die een superieure inzet zijn. Extra onderscheidende hoogtepunten de volgende keer, als het niet al te veel moeite kost

Hoeveel kost jeep cherokee 2019?
jeep cherokee kost tussen 40.500 € en 54.400 €


Beoordeling van Jeep Cherokee 2019

Wat is hier aan de hand?

Iedereen kan een kreet van hulp inhaleren – Jeep heeft de Cherokee gefacelifteerd en daarbij de spits toelopende koplampen gedumpt. Oef. We zijn er volledig voorstander van om auto’s te laten ontstaan, maar er is geen dwingende reden om er de hele tijd een wangedrag van te maken.

Zoals alle facelifts, is de medische procedure een duwtje om te proberen en de Jeep Cherokee 2019 stroom te houden, maar je krijgt de neiging dit een window-dressing oefening te doen, en dat dit voertuig in een holdingontwerp is totdat de geheel nieuwe landt over een paar jaar.

Neem voor verificatie een kijkje bij de motoren die het krijgt. Of ook weer niet. Terwijl rivalen deze en volledig elektrische module hebben, vecht de
Jeep Cherokee 2019 door met een 2,2-liter diesel. Het is de equivalente Multijet-eenheid die over een groot deel van de FCA-reeks wordt weergegeven, en in het Verenigd Koninkrijk produceert het in elk geval 192 pk. Europa krijgt ook een uitlevering van 148 pk, maar Britten zullen dat niet krijgen. Er komt nog een 2,0-liter turbo-olie aan met een waardevolle 266 pk, maar er is nog geen VK op een koopjesjacht.

Om redelijk te zijn, de wereldwijde deals van Jeep gaan nu op de juiste manier – dat is opwaarts – maar de kleinere Renegade en Compass geven het grootste deel van de oomph in Europa. De Jeep Cherokee 2019 zal in dit deel van de wereld waarschijnlijk niet zo’n soort duwtje geven, dus de nadruk ligt op de voertuigen die bewonderenswaardig verkopen en de anderen tikken. Het is een goed voorteken.

De opnieuw gestileerde neus is het enorme nieuws over de facelift, maar er zijn ook verschillende veranderingen geweest. De rugstyling is verzorgd en de binnenkant is overgegaan, inclusief een vernieuwd navigatiesysteem en een aantal extra cubbies voor capaciteit. Energieke dingen …

Jeep onderstreept bovendien de welzijnseenheid op de nieuwe
Jeep Cherokee 2019 en er is de typische emmerhoop truncaties om al je afkortingen vrolijk te houden.

Eindelijk is het voertuig met voorwielaandrijving momenteel toegankelijk met de auto met negen versnellingen of mogelijk in Europa. De Britse advertentie heeft besloten het niet te doen, wat jammer is gezien de efficiëntiegelden die het geeft en dat je bij 99 procent van het autorijden nooit onderscheid zult merken.

Wat niet is aangepast, is de capaciteit van het ruwe terrein, dus niet uitzetten is nog maar een van de troeven van de Jeep Cherokee 2019 . Verwacht dat je de Cherokee met vierwielaandrijving duidelijk zult krijgen.

Schatten is een potentieel verblijfspunt. De cijfers zijn nog niet vrijgegeven voor het Verenigd Koninkrijk, maar het zal waarschijnlijk € 40.500 zijn en daarnaast zijn er op dit soort gebieden een groot aantal tegenstanders die het leven lastig maken voor de Jeep Cherokee 2019 .


Jeep Cherokee 2019 testrit

Hoe is het om mee te rijden op de weg?

Een snelle oefening in wildernis romper kwalificaties voor jou: de
Jeep Cherokee 2019 is een 4×4, geen SUV. Wat meer is, herinneren, SUV staat voor Sports Utility Vehicle. Onthoud dat onderscheid, in het licht van het feit dat er niets levends aan de Jeep Cherokee 2019 is. De besturing is onduidelijk, met een vreemde dode fixatie rond het midden, en ondanks dat het voertuig een vrije voorzijde en multi-interface-achterwielophanging heeft, is er heel weinig opwinding door een hoek.

Waar het beter gaat, is de rijkwaliteit. Het is een beetje knoestig in de stad, maar als je eenmaal op snelheid bent, regent de Jeep Cherokee 2019. en past zich effectief aan de lange afstanden langs een snelweg aan. Ook, vanwege de auto met negen versnellingen, is er nauwelijks motorische commotie bij 70 mph. Voor een van de meer ruige terrein gecentreerde voertuigen in de klas, is het opmerkelijk hoe comfortabel het is op straat.

De auto is echter niet onberispelijk, omdat de koppeling een overschot aanpast wanneer u op een lagere snelheid cruiset. Netto resultaat? De toerenteller drijft rond de 2.000 tpm en wanneer de motor met zo’n snelheid omkeert, wordt er opnieuw te veel geschud in de lodge. Jammer.

Zoals we hebben aangegeven, is de 2,2-liter dieselmotor de belangrijkste motor die we voor het heden zullen krijgen. Er zijn twee uitvoeringen – 148bhp en bovendien 192bhp – maar in het Verenigd Koninkrijk krijgen we gewoon de meer dominante.

Niet dat het regelboek over het versnellen van cijfers opnieuw wordt samengesteld. De 0-62 mph tijd is, in het beste geval, 8,8 seconden (9,1 voor de tweewielaandrijving) maar nogmaals, herinner je dat de Jeep Cherokee 2019 een SUV is zonder de S. Ook heeft het geen zin om de motor te slaan – dit is niet ‘ t een diesel die zijdezamer wordt, des te meer je hem aanstaat.

Alles betekent een voertuig dat niet bepaald tevreden lijkt te zijn met zichzelf – er zijn hoeken die werken, maar ze gelmen niet samen.


het Interieur van de Jeep Cherokee 2019.

De binnen kant afwerking en de ruimte van jeep cherokee.

In het verleden werden Amerikaanse voertuigen in Europa voortdurend op zoek naar goud binnen, met voldoende Bakeliet plastic hout om een ​​progressie van Mad Men in rekwisieten te houden. Nou niet langer. De Overland-specificatie heeft een Zebrano hout-benadrukt richtwiel, maar het is donker, dus ziet er goed uit. Bovendien coördineert het de beter dan gemiddelde piano donkere functies ergens anders op het dashboard.

De binnenkant is niet Audi-achtig, en het voelt het verlies van Volvo’s feilloos rechttoe rechtaan plantaal, maar de plastics voelen zich slijtvast met hoogwaardige contacten die afwezig waren bij Jeep Cherokees 2019 van weleer – Overland-modellen krijgen zelfs een met koeienhuid beveiligd dashboard. Bovendien lijkt de binnenste stack die wordt aangestuurd door de nieuwe navigatiesysteem in elk geval niet te lijken alsof iemand er een hoop vangsten bovenop heeft gegooid.

Dat komt omdat de nav aanraakscherm is, maar Jeep heeft een aantal handgrepen bewaard, dus de belangrijke bedieningselementen zijn allesbehalve moeilijk om door te werken. Het is in grote mate eenvoudig om te verkennen, hoewel sommige alternatieven voor de atmosfeer, vergelijkbaar met de ongelooflijk ongelooflijke instellingen voor stoelventilatie, worden afgedekt via verschillende afzonderlijke pagina’s. Maar tegelijkertijd reageert het snel en wordt standaard Apple CarPlay en Android Auto meegeleverd, dus het heeft alle gelijkenissen die u nodig zou kunnen hebben.

Zoals je zou verwachten van de enigszins vierkante vorm, is de binnenkant uitgebreid. De beenruimte achterin is vrij groot en je kleine dears zullen indrukwekkend hoger zitten dan de voorstoelen, dus het uitzicht naar voren is niet verschrikkelijk. Het allesomvattende schuifdak is handig om licht binnen te laten, maar het eet in de hoofdruimte.

Er is geen zeven-locatie keuze op de Jeep Cherokee 2019 , dus de kofferruimte is niet zo ruim voor wat het waard is op voertuigen zoals de Land Rover Discovery Sport. Ook heeft het momenteel een voet-opening keuze, dus we zouden allemaal in staat zijn om te lijken alsof we het proberen voor de Ministry of Silly Walks terwijl we proberen om de boot te openen.


Het bezitten van Jeep Cherokee 2019

Is Jeep Cherokee 2019 kostbaar en betrouwbaar?

Om ruimte te houden tussen dit en Compass, biedt Jeep de Cherokee 2019 alleen in de beste specificaties van Limited en Overland.

Alle voertuigen krijgen een degelijke suite met beveiligingspakketten, bijvoorbeeld waarschuwingsaanwijzingen tegen de richting van de auto, waarschuwing bij het opstijgen van de baan, remhulp en controle van de kwetsbare kant, die eveneens achteruit werkt wanneer u een parkeerplaats verlaat. De Limited wordt standaard geleverd met veelzijdige reisbesturing. Keyless go is ook op die spec, naast elektrische en kalfsleren stoelen, en de zonder handen bestuurde boot.

Overland omvat dingen zoals het allesomvattende schuifdak, dashboard met kalfslederen omslag en verwarmde achterstoelen.

We zouden kiezen voor de Limited omdat deze de beste combinatie van eenheid en kosten zou moeten bieden, afhankelijk van de waarde die Jeep geeft als deze de basis in het VK raakt. Bovendien blijf je bij Limited weg van de schoongemaakte 19-inch compounds van Overland. Niemand buiten Miami heeft die in hun leven nodig.

Dus de standaardeenheid is verreikend, maar de lopende kosten zijn desilluserend. Het AWD-voertuig houdt toezicht op 42,8 mpg en 175 g / km, ver van de beste klasse, en die cijfers zijn van toepassing op de NEDC-cyclus. Wanneer het wordt uitgeprobeerd onder de nieuwe WLTP-regs, kunnen die nummers verder achter tegenstanders schuiven. Beoordeling bekwaam, dit is het niet.


Besluit

Laatste overwegingen en keuze van de Jeep cherokee 2019

Meer off-roadery dan velen in dit deel, maar tragisch ontoereikend met betrekking tot een andere USP tegen sommige ervaren tegenstanders

Dit is niet waar gemiddelde kwaliteit overal dichtbij voldoende is. Wat meer is, helaas is dat de plaats waar de Cherokee zit – het is niet verachtelijk in welke regio dan ook, maar het overtreft bovendien nergens verwachtingen. De motor is in orde, de ophanging is in orde, de binnenruimte is bevredigend, de montage is redelijk. Merk op wat we daar missen? Descriptoren houden van prachtig, subliem, klasse rijden.

In het geval dat de Cherokee een van deze was, of in het geval dat het des te agressiever werd gewaardeerd tegen tegenstanders – we speculeren dat het gevaarlijk zal zijn in de buurt van verbazingwekkende voertuigen zoals de XC60 – op dat moment zou het des te meer een probleem zijn. overtuigend voertuig. Voor wat het waard is, mist het het doel. Jeep kan betere voertuigen bouwen, het is eenvoudig dat de Cherokee niet een van hen is.


jeep cherokee prijs

jeep compass 2019

jeep cherokee 2019 prijs

jeep cherokee 2018

jeep cherokee benzine

jeep cherokee co2

jeep cherokee trackhawk

jeep cherokee tweedehands


Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: