De nieuwe Jaguar F- Pace 2019 Beoordeling

4

Panther voegt zich bij de SUV-bijeenkomst en nagelt het de eerste keer. Over het algemeen zullen gezworen families het geweldig vinden


Hoeveel kost Jaguar F- Pace 2019?

De kost prijs van de nieuwe Jaguar f – Pace 2019 begint tussen 45.800 € en € 101.150 

2019 JAGUAR F-PACE – € 45,800 Standaart


Tegen het begin van de line-up, heeft de Jaguar F-PACE basisversiering een standaard 247 pk 2.0 L turbocharged 4-kamer motor. Blijf verbonden en zeker met standaard hoogtepunten, waaronder:

  • 10-inch Touch Pro ™ touchscreen-infotainmentshow
  • InControl® Remote and Protect ™
  • 380 watt Meridian ™ -geluidssysteem
  • Schuivend panoramisch dak en aangedreven achterklep
  • Path Keep Assist en Driver Condition Monitor

2019 JAGUAR F-PACE PREMIUM – Adviesprijs € 48.000

Terwijl hij een vergelijkbare standaard 247 pk-motor biedt, heeft de F-PACE Premium ook een toegankelijke 180 pk-dieselmotor met turbocompressor voor een betere kilometerstand en een benzinemotor met turbo van 296 pk. Standaard hoogtepunten zijn onder meer:

  • Automatisch donker worden en stroom inklappen buiten de buitenspiegels
  • HomeLink® carport ingangsopener
  • Instellingen bestuurdersstoel en buitenspiegelgeheugen

2019 JAGUAR F-PACE PRESTIGE – € 52,900

De F-PACE Prestige heeft dezelfde motoropstelling als de F-PACE Premium, met uitgebreide extravaganties en grotere keuzes voor infotainmentkaders. Standaard hoogtepunten zijn onder meer:

  • Gevulde stoelen met koeienhuid en verwarmde voorstoelen
  • Verwarmd richtwiel
  • Route Pro
  • Wi-Fi Hotspot en InControl Apps ™
  • Verkeersbordherkenning en Adaptieve snelheidsbegrenzer

2019 JAGUAR F-PACE R-SPORT – € 57,000 Adviesmand

Met de gelijkwaardige aandrijflijnalternatieven als de Premium- en Prestige-trimdimensies, heeft de F-PACE R-Sport buitengewone stijlcomponenten en omvatte welzijnsbelichtingen:

  • R-Sport bodykit
  • Glanzend zijde Chrome-voorrooster en zijbeluchtingshighlights, Satin Chrome-schakelpaddles
  • Mistlampen voor, veelzijdige LED-koplampen en Auto High Beam Assist
  • SiriusXM® satellietradio

2019 JAGUAR F-PACE S – € 63.100

De F-PACE S is plezierig om rond te rijden met een ongelooflijke 380 pk sterke V6-motor van 3,0 liter, trim-selectieve stijlcomponenten en standaard hoogtepunten zoals:

  • Rode remklauwen
  • S lichaam eenheid
  • Veelzijdige respons op het oppervlak
  • Veelzijdige dynamiek met configureerbare dynamische modus

2019 JAGUAR F-PACE PORTFOLIO – € 65.000 adviesprijs

Met de F-PACE Portfolio-drivers krijgen de 296 pk sterke 2.0L-motor en extravaganties de uitbreiding van de F-PACE Prestige-trimdimensie. Standaard hoogtepunten zijn onder meer:

  • 20-voudige bediening voor Windsor-koeienhuidstoelen met verwarmings- en koelcapaciteit

Kracht leunend achterover verwarmde achterbank

  • Afsluitbaar gekoeld dashboardkastje
  • Achteruiteinde met gecontroleerde beweging
  • 825-watt Meridian ™ Surround Sound-systeem

2019 JAGUAR F-PACE SVR – € 101.150

Donder door de straten van Huntington Beach met de F-PACE SVR 550 pk 5.0 L supercharged V8-motor, buitengewone uitvoeringshoogtepunten en standaard hoogtepunten zoals:

  • 21-inch gefabriceerde composiet wielen
  • SVR-carrosserie (trim-selectieve voor- en achterbeschermingen, bekleding van de toegangsweg en de lucht is vanaf daar de limiet)
  • Schakelbare actieve uitlaat
  • Elektronisch actief differentieel met koppelvectoring door remmen
  • Tablet Gewatteerde Winsor-kalfslederen stoelen met SVR-decoratie

overzicht van JAGUAR F-PACE 2019

Het is de Jaguar F-Pace, de belangrijkste Jag geïmplanteerd met een paar druppels Land Rover DNA. Inderdaad, Jag’s eerste SUV-tenen een geheel andere lijn naar de harde en tuimelende zusterorganisatie, in de verwachting dat het geen deals zal aannemen. Ondanks het feit dat de nieuwe Range Rover Velar is verbonden en dichtbij in idee …

De F-Pace begeleidt echter keuzes voor achterwielaandrijving en vierwielaandrijving. De laatste is weinig onderhoud, dus het is terug rijden in normale omstandigheden, gewoon het verzenden van tot 50 procent van de mogelijkheid om de voorbanden wanneer ze proberen te grijpen.

Het heeft 213 mm grondvrijheid (gelijk aan een Discovery Sport) en een zwemmende profunditeit van 525 mm (175 mm niet precies de disco), dus het zal je veilig naar je nationale hut brengen tijdens een storm, maar de schijnwerpers zijn vooral gericht op het functioneren , leuk om te rijden en verleidelijk om een ​​kijkje te nemen, niet de primaire beslissing voor ondernemingen door de Amazone.

De motor en de transmissie zijn aangenaam breed. Er zijn olie- en dieselmotoren, beide toegankelijk met vier- en zescilindermotoren en met een verstorende maat van intensiteitsrendementen. Dus je kunt een 161 pk sterke RWD-dieselmotor, een 375 pk auto AWD-petroleum en alles in het midden hebben. We zouden over het algemeen de grotere motoren ondersteunen, die veel minder zeuren rond de F-Pace’s rond de 1,7 ton maken, maar een deel van de vier vaten is helemaal geweldig, als een beetje niet-betrokken. Volledige opname komt wanneer een angstaanjagende V8 SVR-variant op de afgesproken tijd basis raakt.

Je hebt misschien ook de Jaguar E-Pace gezien, een minder dure, progressief haalbare Jag-hybride. Hoe dan ook, de F-Pace is een steeds effectiever voertuig – hij rijdt beter, spijkert zijn slip nauwkeuriger en weegt het equivalent echt. Als je de kans op een F-Pace wilt uitstrekken, is het een veel beter gezinsvoertuig.

Ondanks het feit dat het een hybride is, is het een karakteristieke veronderstelling dat de F-Tempo jouw avontuursteen is tussen je huis en een waanzinnige windsurfervaring. Betreed de geeky ‘Action Key’. Voeg nog eens € 450 toe aan je rekening en je krijgt een polsbandje dat het voertuig vergrendelt en opent, zodat je kunt genieten van schandalige oefeningen zonder de grootste tegenspoed te benadrukken.

Je moet de echte sleutel binnenlaten (het polsbandje zal de motor niet starten) en je zult er misschien wat dweeb uitzien als je met je hand over het kofferdeksel zwaait om hem te bouten, maar het werkt echt goed – aan de buitenkant kans dat je de echte sleutel van binnen durft te verlaten en de tech te vertrouwen. Kan echter beter worden opgenomen in een echt horloge.


Rijtest in een JAGUAR F-PACE 2019

Hoe rijdt hij ?

Puma zal u de hele dag onthullen dat de F-Pace een ‘uitvoeringshybride’ is doordrenkt met innovatie en capaciteit verkregen van de F-Type. Dat is een hoop schoenmakers. Echt heeft het een gelijkaardig opschortingsontwerp zoals F-Type, en een vergelijkende naam, nog is dit een expansieve SUV die behendig meet zit ergens dicht bij Porsche Macan en Cayenne.

Lichaamsbeheersing is strakker dan welke Land Rover-show ook, maar we moeten ons niet voorstellen dat het de koers verandert zoals een F-Type – dat is materiële wetenschap. Bel terug uw tweevoudige informatiebronnen en rijd energetisch, niet manisch, en het reageert met soepele, aangepaste ontwikkelingen. Uiteindelijk is zijn beschermde zone snelle, open straten waar het enorme mijlen opeist in de grootste troost. Normaal gesproken zijn de enorme V6-diesel en aardolie interessant, maar dit is bovendien het beste huis voor de 2,0-liter Ingenium-motor.

In werkelijkheid is het blijkbaar een beter voertuig dan de V6-diesel. Er zijn een paar doelen achter dit. Meteen off the bat, komt zijn topkoppel eerder aan, waardoor de motor sneller reageert in gematigde bewegende spanningsgrenzen en in krappe stadsstraten. Trouwens, spec-for-spec, de 2.0d is meer dan 100 kilo lichter dan de 3.0d V6. Ga voor een back-drive handleiding en je kunt nog eens 100kg afsnijden. Dat zijn enorme tegenslagen, die geen onzekerheid toevoegen aan de steeds lichtvoetiger reacties op zaken.

Goedheid, en kleinere wielen zijn beter. Jag biedt alles van 18-inch tot 22-inch verbindingen. Die 22’s lijken niet eens zo dichtbij als ze klinken, en ze zijn de randen die het best passen bij het plan van de F-Tempo (het is een belangrijk voertuig). In elk geval stuiten ze bovendien op lage rijdynamiek. Het opbeurende nieuws is dat je niet al te ver hoeft te minimaliseren: blijf met 20 seconden, ongeacht hoe goed ze eruit zien terwijl ze opmerkelijk minder kieskeurig zijn in de buurt.


Jaguar F-Pace 2019 Interieur.

afwerking en ruimte

Net als de Ingenium-motor, is dit ook de beste tot nu toe van Jaguar. Het verkrijgt componenten van de XF en XE, maar zijn bloedstollende InControl Pro-infotainmentraamwerk omvat een briljant 10,2-inch aanraakscherm met goed geslepen scherpe illustraties, raakt vangt door en door en werkt net zo natuurlijk als een iPad.

Het is alles aangenaam gemonteerd en ergonomisch soepel. Ondanks het feit dat de Macan een nog intrigerende lodge heeft, wat met zijn erkenning van Porsche 911s en Boxsters, waar de F-Pace zijn DNA aan redelijke XE’s en XF’s doorgeeft. Panther kan een karakterrijke binnenkant maken, zoals de XJ-limousine aantoont, maar deze lijkt moeiteloos te zijn gepland voor gebruik en brede wereldwijde intriges als een topprioriteit.

Het is een breed voertuig, de F-Pace (bijna twee meter dwars over – yowser!), Met een over het algemeen lange wielbasis en korte schaduwen. Dat houdt in dat je zonder veel moeite drie volwassenen achterin kunt zitten en er is 650 liter kofferruimte met de achterbank omhoog of een grote 1.740 liter met ze ingestort, tegenover 500 / 1.500 voor de Macan.

Het is ook meer kofferruimte dan Jaguars eigen XF Sportbrake, maar niet door een kolossale som. De traditionalisten willen misschien bij een ouderwets legaat blijven en de XF is prima. In ieder geval, de F-Pace randen op ruimte. De stoelen zijn eveneens fenomenaal comfortabel en het is aangenaam en stil binnen. Je zou vele kilometers moeten rijden om het meest afgelegen stuk uitgeput te voelen.


Het bezitten van Jaguar f-Pace 2019

Lopende uitgaven en onwrikbare kwaliteit

Puma F-pace voorkant

Puma zou zich waarschijnlijk kunnen voorstellen dat F-Pace-eigenaren voortdurend de behandeling van hun voertuig op geweldige bochten testen. Als je de kans hebt dat dit echt de situatie voor je is, ga dan hard en snel en haal de supercharged olie. Of aan de andere kant strak hangen voor de SVR.

De meeste eigenaren doen dat echter niet, en in het ruisen van het gewone rijden, is een vierkamer een veel meer accommoderende buddy. Het is bovendien absoluut des te interessanter met betrekking tot het plaatsen van getallen via een rekenmachine.

Voor inkopers van organisaties en iedereen met een affectie voor hun financiële balans, is de 178bhp 2.0d met vier kamers toegankelijk met een handgeschakelde zesversnellingsbak of een achttrapsautomatische en achterwiel- of vierwielaandrijving. Kost ongeveer € 45.000 in zijn meest vrome structuur (handmatige rigging, gewoon twee wielen rijden), het zal 57.6 mpg terugbrengen en 129 g / km CO2 produceren.

Als je de kans hebt dat je meer kracht en meer weelde nodig hebt, zullen de auto en AWD-just, 296bhp, six-barrel 3.0d 0-62 mph in 6.2 seconden voltooien, en tegelijkertijd 47.1mpg teruggeven. We zouden een strategische afstand behouden tot de 3,0-liter supercharged V6; het is soepel genoeg, maar het heeft echt een probleem met drinken.


Besluit

Laatste overwegingen en keuze van het bereik

Leefbaar en mooi, de eerste SUV van Jaguar is blijkbaar het beste voertuig dat hij maakt

De F-Tempo zal waarschijnlijk niet de meest scherpe Jag zijn om te rijden, noch de meest aantrekkelijke. Door SUV-meters is het zeer atletisch, persoonlijkheid. Vlakbij de nieuwe XF Sportbrake is het echter de meest moeiteloze nieuwe Jaguar om voor te schrijven.

De expansiviteit van zijn aandrijflijnalternatieven betekent dat er een voertuig moet zijn dat past bij de behoeften en bestedingsplannen van de meeste kopers in dit deel van de markt, en de F-Tempo waar ze mee eindigen zal een van de meer enthousiaste auto’s zijn om in de auto te rijden. klasse, ook.

Als het leuk is om voor je te zorgen, heb je een Porsche Macan of de nieuwe Alfa Romeo Stelvio nodig. De F-Pace is echter niet ver verwijderd van het tempo en het biedt onmiskenbaar meer portemonnees die goed zijn voorbereid en die kosten met zich meebrengen.


Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

0 gedachten over “De nieuwe Jaguar F- Pace 2019 Beoordeling

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: