De Nieuwe Elektrische Auto 2019 – Audi e-tron Beoordeling

4

Audi e-tron is de nieuwe Elektrische auto van 2019 die de andere concurrenten gaat verbreken!


de nieuwe Audi e-tron kopen? Dit moet jij weten.

Hoeveel kost Audi e-tron 2019?

De nieuwe Audi e-tron 2019 kost €84,100 standaart. De auto heeft een bijtelling van 4% tot 50.000 Euro en over het restant daarboven 22%, de netto bijtelling begint daarmee vanaf €292 per maand indien de bijtelling in schijf 2 of 3 valt.

Ok, de volledig elektrische Audi.

Moeilijk om te zeggen echter zou het zeggen dat het niet is? Geen voertuig dat radicaal over zijn elektro-certificeringen schreeuwt. Een opmerkelijke omgekeerde waarheid wordt verteld. Een voertuig bedoeld om ondubbelzinnig geen uitdrukking te geven aan schokken door een stuk van de verbeelding. Dit is natuurlijk het uiteindelijke lot. Om een ​​standaard verzameling mensen over te halen om de overstap te maken, kun je niet bang zijn dat ze radicaal van structuur zijn.

U kunt aangeven dat de e-tron bij een groter aantal centra is geweest dan bij een huisarts. De grootte (5-plaats precies, groter dan een Q5, kleiner dan een Q7), de vorm (conventionele SUV, met een ambiguously changed grille), de lodge (een bescheiden intrigerende nieuwe versnellingspook, maar niets nieuws anders). Het is voorzichtig geweest, aarzelend beschouwd om te spreken als een uitgebreid gebied van de EV-verleidelijk als redelijkerwijs te verwachten was.


Inderdaad, € 80.000 te besteden.

Welkom, maar er zijn op dit moment heel veel voertuigen in dat deel, van de gespecificeerde Velars tot de nieuwe BMW X5 en Merc GLE, naast uitzonderingen, bijvoorbeeld de Maserati Levante. Inderdaad vallen zelfs de beste spec-domeinen in dit gedeelte. Het is dus een aanzienlijk enorm zwembad waar de e-tron onhandig in duikt.


Is het Substantiële?

Gewoon 10 kg minder dan 2,5 ton. Dat is omdat het niet op een op maat gemaakt elektrisch podium is gemonteerd, maar de equivalente onderbouwing als de Q7, aangepast om aan te passen. Audi heeft echter het beste van zijn Duitse tegenstanders gekregen – de Merc EQC komt nog geen paar maanden en BMW iX3 zal er pas over een jaar zijn. Je kunt nu echter een e-tron in Belgie kopen, met een kosten vanaf € 84,100, die de huidige regering welwillend zal betalen nog eens € 3.500 korting. In feite kun je er op dit moment geen hebben, want Audi zal de 1.000+ ontwikkelingsorders gedurende de eerste paar maanden voldoen.


zouden de Klanten E-tron leuk vinden?

In het geval dat ze op dit moment zonder twijfel een geavanceerde Audi besturen. Het is in grote mate niet van elkaar te onderscheiden. Hetzelfde ontwerp met drie schermen en veel menu’s, dezelfde schakelkast, zorgvuldigheid, kwaliteit. Er staat ook bijna geen radicaal in de lijst met alternatieven, behalve één ding: de € 1,250 virtuele mirrors met toegangspoort. Deze verdringen de zijspiegels met camera’s aan de buitenkant en schermen aan de binnenzijde van de ingang. Ze verminderen de weerstand definitief en zijn een legitiem idee. Ons voertuig had ze niet, maar ik gebruikte ze toen ik het voertuig aanvankelijk eind vorig jaar reed. Probeer ze niet te hebben. Een fatsoenlijk apparaat is een apparaat dat een superieure baan voltooit dan het vervangt. Dit doen ze niet. De schermen zijn te laag gemonteerd, en rekening houdend met het feit dat je het beeld in een spiegel kunt veranderen door je hoofd te bewegen, kan dit niet. Wat meer is, je moet ze consolideren met verschillende alternatieven, dus ze zullen je echt minstens € 1,875 kosten.

Andere dingen binnenin: de kronkelende versnellingspook werkt aangenaam en ondanks het feit dat dit niet het meest verleidelijke stukje van het plan is, geeft het diepe focuscomfort enorm veel capaciteit.

Verder terug is het minder geweldig. De e-tron is niet echt zo groot van binnen. De achterste kolom is verstandig voor twee, maar de middelste bewoner gaat hun scheen op de rugvergroting van de middensteun kloppen, en in gedachten houdend dat een boot van 660 liter conventioneel klinkt, is het vloerveld in feite niet zo enorm. Voor de kans dat je binnenin ruimte nodig hebt, geeft de Tesla Model X het beter weer.


Zal E-tron worden ingevuld als een gezinsvoertuig dat lang duurt?

Welnu, dit is de kern, zou het zeggen dat het dat niet is? U moet aanpassen. Die ritjes naar de landmassa waar je heel Noord-Frankrijk op een eenzame tank met diesel drijft, zullen langer worden. Audi claimt een reikwijdte van 241 mijl, maar praktisch gezien kregen we minder dan 200 mijl van een eenzame lading van de 95kwh-batterij, bij een normaal van 2,2 mijl per kwh, in tegenstelling tot de 2.56 die ze garanderen. Jolt op een dakkoffer en je gaat nog 50 mijl verder bonzen.

Het probleem zal echter niet het terugkeren van stoppen zijn, maar het zal de basis zijn. Werkt de oplader? Hoe snel zal het opladen? Dit is de hachelijke situatie van de early adopter en in gedachten houdend dat de e-tron een gewoon voertuig is om te claimen en te besturen, ben je vóór hulp aan vitaliteitsverschaffers ver weg van huis. Dit was natuurlijk de virtuoos van Tesla. De Supercharger regelt kosten meer dan twee keer zo snel als de snappiest eenheden die we hebben gevonden voor de Audi en voelt als een top notch betrokkenheid.


Hoe rijdt de e-tron?

Op dezelfde manier als zou moeten, wat misschien het grootste compliment is dat we het kunnen betalen. Het is niet zo rigide als een Jaguar I-Pace, maar om welke reden zou het een goed idee zijn om dat te zijn? Dit is een familie SUV. Het draagt ​​dus stevige 50-profielbanden en rijdt perfect. Het is niet alleen de opvulling en controle van de rit, maar de bescherming tegen opschudding van de ophanging. Het is ultra-verfijnd dus voelt nogal luxueus. De combinatie van het gewicht, de stille en delicate kwaliteitsmethoden, de ervaring is Bentley-achtig.

Bovendien, wanneer u zich het bedrag herinnert dat het meet en wat de banden moeten verduren, stijgt uw waardering voor het verzorgen van een of twee streepjes. Er is geen sfeer of oppervlak, maar om welke reden zou je het in ieder geval belangrijk vinden, alles wat je nodig hebt is zekerheid en genoeg balans en exactheid om bij elkaar te blijven in een precaire straat. Bovendien doet het dat. Het kan echt worden geduwd met een vleugje verve en het verliest de controle niet. De regie is misschien een beetje gematigd in het reageren op inputs, maar het is redelijk dat Audi behoorlijk wat tijd heeft besteed aan het slijpen om het op dezelfde manier te krijgen als ze het nodig hadden.


is E-tron snel?. hoeveel pk heeft audi E-tron?

Niet door Tesla-meters. Het kan meer dan 400 pk hebben en dicht genoeg bij 500lb ft, maar de 0-62 blijft op 5,7 sec. Ondanks dat, is het snel genoeg, omdat je het grootste deel ervan kunt gebruiken zonder enige commotie te maken of ergens anders naast te rijden. Wat meer is, met geen vijand van sociale standpunten om de uitvoering, je eindigt met meer te gebruiken.

Superieur aan alles dat echter de nauwkeurigheid van het gas is. Dit klinkt zoiets kleins, maar het maakt het besturen van het voertuig – en het gebruik van toegankelijke remherstel – aanzienlijk meer troostgevend.

Daarover gesproken, de Audi remt standaard niet, vooral niet als je opstijgt (een ander geval van hoe ver Audi is gegaan om ervoor te zorgen dat de e-tron niets doet wat mensen niet verwachten). Als je de kans hebt dat je het herstel moet gebruiken, moet je aan de roeispanen trekken – het klikken op de linkerzijde lijkt op terugschakelen, het uitbreiden van elektrisch remmen door twee extra dimensies.

audi e-tron of een diesel Q7, op dat moment?

Het is in wezen een vergelijkbaar geld als een SQ7 echt. Verder is dat een geweldig voertuig. In het geval dat ik gebruikelijke lange uitstapjes ging doen en het gezin trok, zou ik dat in elk geval hebben. Geleidelijk plezierig om te rijden en de elektrische basis gedurende de meest recente paar weken gebruikt te hebben, het vooruitzicht om kinderen bezig te houden terwijl je probeert nog een uur bij een snelweg te doden, gaat verder dan wat ik zou kunnen verdragen.

Ervan uitgaande, ondanks dat, zou het doorgaan met een reëel bestaan ​​van rij- en schoolritten, op dat moment zou ik ontdekken dat het bezitten en besturen van de e-tron een bron van trots is. Ook zou ik wat geld opzij zetten, want zelfs de 3,9 kilometer per kWh die we hebben bereikt, is te vergelijken met een diesel die ongeveer 80mpg doet.

De realiteit, denk ik, ligt ergens in het centrum, waardoor dit een echt open en volbracht besluit is. Ga er gewoon in met je ogen open.


Eindelijk op dat moment?

De e-tron is voor elektro-cynici. Wat meer is, door God maakt het compleet een fatsoenlijke vertoning met betrekking tot hen te overtuigen ze moeten niet bang zijn voor de dingen die zullen komen. Het belangrijkste ding dat je zal verontrusten over de e-tron is de manier waarop vredig en soepel het is.

Maar niet alleen rustig en soepel. Het kalmste, soepelste elektrische voertuig dat ik ooit heb gereden. Dit is Audi die een marker uitzet voor degenen die achtervolgen.

Score: 8/10

Specs: Twin e-engines, 95kwh batterij, AWD, 402bhp, 490lb ft, 0-62 mph in 5.7sec, 124mph max, 2.56mpkwh, 0g / km CO2, 2490kg

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: