De nieuwe BMW 3 Serie touring 2019 Beoordeling

4

BMW 3 Serie touring 2019 prijzen

Benzine
BMW 318iA Touring D 42.598,- 
BMW 320iA Touring D 45.639,- 
BMW 320iA xDrive Touring E 50.101,- 
BMW 330iA Touring D 51.172,-
BMW 330iA xDrive Touring E 57.014,- 
BMW 340iA Touring F 65.257,-
BMW 340iA xDrive Touring G 68.706,- 


Diesel
BMW 316d Touring E 47.155,- 
BMW 316dA Touring E 47.155,- 
BMW 318d Touring E 48.153,- 
BMW 318dA Touring E 48.811,-
BMW 320d EDE Touring E 49.114,- 
BMW 320dA EDE Touring E 49.334,- 
BMW 320d Touring F 52.281,-
BMW 320dA Touring F 52.720,- 
BMW 320dA xDrive Touring G 56.151,- 
BMW 330dA Touring G 68.694,-
BMW 330dA xDrive Touring G 73.358,- 
BMW 335dA xDrive Touring G 76.550,-

A = 8-traps Steptronic transmissie | xDrive = vierwielaandrijving
* bij standaard wielen en banden, raadpleeg ook de Wielkeuze en CO2
tabel
** Consumentenprijzen en kosten rijklaar maken zijn adviesprijzen.

Consumentenadviesprijs is prijs inclusief:
Recyclingbijdrage € 37,50 (incl. btw).

Inschrijving voertuig in kentekenregister € 39,00 (btw vrij)
Kosten tenaamstelling € 10,10 (btw vrij)

De kosten voor het rijklaar maken omvatten:

– Kentekenplaten – Volle tank brandstof

– Binnenlandse transportkosten – Life Hammer (incl. montage)

– Nulbeurt – Flacon motorolie

– Poetsen van het interieur en exterieur – Lampenset

Overzicht

Voor de mensen die denken dat de huidige 3-serie klein of groot is, onfatsoenlijk: hier is verenigd met meer ruimte, grotere, het lijkt er niet minder op dat de betovering die de vier-toegangsweg zo’n stormvloed maakt. Het beantwoordt bovendien een ongewoon probleem dat sommigen hebben over de cantina – dat de achterkant er buitensporig uitziet zoals eerder. Niet zo met de Touring, waarvan de gewijzigde staart een deel van de verloochening voor een steeds duurder en beter profiel weergeeft. Het is momenteel elke inch de mindere 5-serie.

BMW heeft het eenvoudigweg opgefrist, waardoor het bereik van 318i naar 340i verder is verbeterd. Er zijn xDrive vierwielaandrijvingaanpassingen van de belangrijkste motorvariaties ook, voor alle klimaatbeheersing en een enorme maat voor de redelijkheid van het hele jaar: het is een aandrijflijn en een lichaamsmix die velen bijna onberispelijk kunnen ontdekken. Er zijn echt niet veel betere premium allrounders.

BMW 3 serie touring 2019 rijtest

Hoe is de auto op de weg?

BMW 3-serie Touring 2019

Groter kan het zijn, maar het voelt het niet uit. Net als de cantina, dit is een prachtig rijvoertuig, met een beweging vrij en het verbinden met het verzorgen van dat ondersteunt misbruik van de motor oft-massieve kracht. De 3-serie heeft weer een geweldige tijd. Schande niet alle motoren brengen de auditieve bubble van weleer: de viercilinder 330i (geef de identificatie geen kans om je te laten geloven dat het een straight-six is) is snel, maar klinkt onbevredigend. Alles bij elkaar genomen, is er betrouwbaar de 335d six-pot, die aanzienlijk sneller en groener is … of mogelijk de nieuwe 326bhp 340i in het geval dat je nodig hebt om op snelheid te wisselen.

Eveneens met de cantina, rijden kwaliteitsbeurzen verwelkomingen over het oude voertuig. Het is nog steeds krap, maar toch zijn de stevigheid en de zeldzame ongevallen explosie gelukkig verdwenen.

Vering en rijcomfort

Rekening houdend met hoe goed de Touring-drives uit de 3-serie rijden, rijdt hij ook geweldig, in elk geval wanneer hij is uitgerust met de veelzijdige M Sport-ophanging. In de Comfort-modus kun je door de stad sjokken om hindernissen en oppervlakkige oppervlakken, en je niet extreem onrustig voelen. Het is een soortgelijk verhaal in snellere straten, waar het voertuig uitstekend blijft zitten boven golvende oppervlakken, met slechts een diepe kuil die geneigd is je terug te doen keren. Alles bij elkaar genomen, zijn een paar aanpassingen van de Audi A4 Avant op de Comfort Dynamic-ophanging aanzienlijk vloeiender.

Schakel over naar de Sport-modus in de 3-Serie Touring en de extra stevigheid houdt in dat u zich meer ontwikkeld voelt, omdat het voertuig aan de straat blijft hangen, maar het is nog steeds draaglijk. De voorwaarde is dat we het voertuig nog niet hebben bepaald op basis van de standaard niet-veelzijdige ophanging, die waarschijnlijk iets steviger zal zijn.

Eindelijk zorgt de 3-serie Touring voor zaken met kleinere wielen, maar zelfs de achtervoeten verpesten de rit niet.

BMW 3-serie Touring 2019

Zorgen voor

We hebben net voertuigen bepaald met de veelzijdige M Sport-ophanging. Dit biedt een selectie van instellingen die worden beperkt door een pal op het dashboard. Ze verspreiden het richtgewicht, de reactie van het versnellingsmiddel en, indien aanwezig, de geprogrammeerde versnellingsbak.

Inderdaad, zelfs in de zachtere Comfort-instelling, voelt de 3-Serie Touring rondom goed bediend en eenvoudig om mee om te gaan. De overstap naar Sport verhardt de schokdempers en geeft het een echt evenwicht, waardoor het een superieur bestuurdersvoertuig is dan vrijwel elke tegenstander. Het uitstekend afgestelde lichaam van de achterwielaandrijving geeft u veel zekerheid, met bijna geen lichaam in hoeken.

De belangrijkste probleemzone is de regie; het gewicht is niet stabiel als je aan het wiel draait, ondanks het feit dat het in ieder geval precies is. Het discretionaire Servotronic-raamwerk lost dit niet volledig op, dus we stellen voor om dit naast zich neer te leggen, net als de duurdere factor sport die een alternatief leidt.

Voor degenen die zich zorgen maken over hun voet in de wintermaanden, is het xDrive-frame met vierwielaandrijving een goed voorteken. Het neemt de rand weg van de meer leuke liefdevolle neiging die zorgt voor modellen met achterwielaandrijving, maar voor de meeste bestuurders zal dit waarschijnlijk een kleine straf zijn om te betalen voor de betere all-climate capaciteit van het voertuig.

BMW 3-serie Touring 2019

Clamour en vibratie

De oliemotoren zijn het meest verfijnd. De 318i kan enigszins ruw zijn, maar hij is nog steeds redelijk geruisloos, en de grotere benzines, met name de zeskamer 340i, zijn extreem soepel.

De diesels zijn levendig en productief, maar ze zijn niet zo verfijnd als die in de Audi A4. Vibraties zijn erg verstikt, maar er is veel motorgerucht als je probeert snelheid te produceren, vooral in de stad. Het speciale geval is de 335d, die een stuk rustiger is maar tegelijkertijd niet het equivalent is van de A4 Avant 3.0 TDI.

Wanneer de motor op een snelwegrit gezakt is, neemt de motorische commotie weg, maar dan wordt u geteisterd door windstress rond de toegangspiegels, naast buitensporig straatruis dat het duidelijkst is wanneer de grotere wielen zijn gemonteerd.

Naast de zij, hebben de handmatige aanpassingen behoorlijke bedieningsbelastingen wat impliceert dat ze allesbehalve moeilijk zijn om gemakkelijk te rijden in stop-start verkeer, terwijl de achttraps geprogrammeerd (discretionair op lagere modellen, standaard op zeskamer) motoren) is een van de meest gelikte versnellingsbakken die er zijn.

BMW 3 serie touring 2019 Interieur

https://www.youtube.com/watch?v=3DSXf_ATsBY

De lodge is niet te onderscheiden van de cantina: het verhaal, je snapt het. De kofferbak heeft zich eerst ontwikkeld, met een hele 35 liter tot een opmerkelijke 495 liter met de stoelen omhoog (een imperatieve vijf liter meer dan een A4 Avant, een dringende 10 liter meer dan een Mercedes C-Klasse …). 1.500 liter worden onbedekt wanneer de 40-20-40 gedeelde stoelen zijn samengevouwen.

Alle modellen krijgen een elektrisch kofferdeksel, het achterste glas kan vrij van de kofferbak worden opgetild en het probleem van waar het stapelrek met de stoelen naar beneden moet worden geduwd, wordt ontrafeld door een opbergruimte onder de kofferbodem. Alternatieven bevatten een ‘kick-open’ demontage voor wanneer uw handen vol zijn en een omkeerbare kofferbakvloer voor wanneer uw schoenen slordig zijn.

Net als bij de cantina van de 3-serie is er ook meer ruimte voor kop en knieën in de rug, terwijl het dashboard voor de klaarheid van de vier ingangen van tevoren wordt uitgebreid. De C-Klasse is waarschijnlijk iets flitser en des te fascinerender, maar toch voldoet deze nog steeds.

BMW 3 serie touring 2019 afmetingen en gewicht

Aantal deuren 5
Aantal zitplaatsen 5
Lengte (mm) 4633
Breedte (mm) 1811
Hoogte (mm) 1429
Gewicht (kg) 1570
Sleepvermogen geremd (kg) 1800
Tankinhoud (liters) 57
Banden voor 205/60 R 16
Banden achter 205/60 R 16
Inhoud kofferruimte (liters) 495

Rijpositie en dashboard

Elk van de 3-serie-tochten vergezellen een in hoogte verstelbare bestuurdersstoel en een flexibel regelwiel. U moet extra betalen als u lendenveranderingen of elektrische stoelen nodig hebt, zelfs bij steeds duurdere trimmen. M Sport-modellen begeleiden sportsituaties die extra hulp hebben toegevoegd om u in bochten veilig te houden. Al met al is het een goede set-up, afgezien van de irritant gebalanceerde pedalen in de handmatige voertuigen.

De ergonomie van het dashboard werkt geweldig, meestal geholpen doordat de middelste ondersteuning naar de bestuurder wordt berekend. Alle vangsten zijn binnen handbereik, en hun formaat en duidelijke markering maken het eenvoudig om ze te ontdekken wanneer u vorderingen maakt.

BMW 3-serie Touring 2019

Perceivability, sensoren en camera’s

Het is alles behalve moeilijk om uit de voorkant van de 3-serie Touring te zien, vanwege de over het algemeen beperkte windschermkolommen, terwijl de toegangspiegels een goed beeld geven van wat er in de buurt van je staat. Blindspot-waarschuwingen en een head-up presentatie zijn alternatieven die u kunnen helpen uw ogen buiten te houden.

De over-de-beer-zien wordt belemmerd door de dikke rugkolommen van het voertuig, maar elk van de 3-serie-toeren vergezellen teruggaande sensoren, dus dit is niet zo’n probleem. U kunt ook sensoren voor het stoppen van de voorzijde, een complete camera en een camera omdraaien om dingen aanzienlijk eenvoudiger te maken.

Geprogrammeerde lichten en ruitenwissers zijn standaard, dus ook LED-koplampen voor een betere waarneembaarheid tijdens de avond.

De standaard hoofdsteunen op de rug verdonkeren een aanzienlijk deel van het zicht naar achteren als ze in positie zijn, dus achteroverklappende hoofdsteunen zijn een armzalig alternatief dat je moet meenemen.

BMW 3-serie Touring 2019

Sat nav en infotainment

BMW was de belangrijkste voertuigontwikkelaar om de meerderheid van de infotainmentcapaciteiten van zijn modellen samen te voegen tot een reeks schermmenu’s die werden bewerkt door middel van een draaicontroller aan de binnenkant, en dit iDrive-framework blijft het beste. Alleen het MMI-framework van Audi komt dichterbij, terwijl het onhandige touchpad-kader in Mercedes-Benz-voertuigen en het touchscreen in Skoda Superb Estate lastiger zijn om te gebruiken.

Elk van de 3-serie-tochten vergezellen Bluetooth en een DAB-radio, naast een SOS-crisisoproep omvatten. BMW Business-aanpassingen hebben een GPS-navigatiesysteem met een scherm van 6,5 inch hoog op het dashboard (navigatiekosten kosten extra op een A4-Avant-sectie) of u kunt overstappen naar het BMW Professional-framework. Dit gaat gepaard met een groter scherm van 8,8in, online-administraties en live verkeersgegevens.

Verschillende keuzes omvatten stemactivering, een geavanceerde tv-tuner en een nog dominanter geluidskader van Harman Kardon.

PANORAMISCH GLAZEN SCHUIFDAK.

Het panoramisch glazen schuifdak biedt toegang tot fascinerende uitzichten en laat veel licht in het interieur, dat hierdoor een bijzonder genereuze en open sfeer krijgt. En als de zon te krachtig schijnt, kan het elektrisch binnenschuifdak met zonnegordijn eenvoudig traploos elektrisch worden gesloten. Met zijn schuif- en kantelfunctie vooraan biedt het panoramisch glazen schuifdak extra mogelijkheden om het interieur te verluchten. Wanneer het glazen dak in de verluchtingsstand wordt gezet, glijdt het binnenschuifdak automatisch achteruit voor de nodige luchtverversing. Dankzij de geïntegreerde windgeleider blijft de rit ondanks het geopende dak aangenaam windvrij.

BMW 3-serie Touring 2019

Kwaliteit

Door de binnenkant van de 3-serie Touring, maakt BMW gebruik van een mix van verbluffende materialen. Het dashboard bevat delicaat aanvoelende kunststoffen, sprankelende donkere afwerking op het middelste comfort en verchroomde functies rond de ventilatieopeningen. Hardere kunststoffen worden opgeslagen voor subtielere plekken. Het ziet er smaakvol uit en voelt rondom gebouwd, terwijl de schakelapparatuur ook aangenaam gedempt voelt.

De binnenkant voelt meer aan de top dan die van de Jaguar XE en zelfs de Mercedes C-Klasse, die er goed uitziet maar nog niet zo sterk aanvoelt. Hoe dan ook, de eerste klas rate van de A4 verslaat hem gewoon.

BMW biedt ook een zogenaamd Individual-assortiment, dat meer personaliseringskeuzes biedt, waaronder hoogwaardige koeienhuiden en binnenbekledingen voor extra kosten.

Reizigers en opstartruimte

Hoe het zich aanpast aan individuen en rotzooi

Voorruimte

Het in- en uitstappen van de voorstoelen in een 3-Serie Touring 2019 is eenvoudig, vanwege de brede opening in de ingang van het voertuig en de werkelijk lage richels.

Er is ongeveer evenveel ruimte als bij zijn rivalen Audi en Mercedes, maar de Volkswagen Passat biedt aanzienlijk meer. Het is echter een omstreden kwestie, want zelfs die meer dan zes voet zullen ontdekken dat ze alles hebben wat iemand hoofd en extra ruimte nodig heeft om zich te verplaatsen in de 3-Serie Touring.

Capaciteit keuzes zijn verschillende en veranderd. De toegangsweg neemt elk plaats in voor een container van 1,0 liter water. Er is een vak voor capaciteit onder de armsteun aan de binnenkant en twee bekerhouders voor de versnellingspook, terwijl het dashboardkastje een conventioneel formaat heeft.

Een discretionaire glijdende armsteun voor aan de voorzijde inclusief, aangezien het een echt gematigde toevoeging is en een component van aanpasbaarheid bevat.

BMW 3-serie Touring 2019

ruimte van achter

Net als bij zijn directe tegenstanders is er gewoon voldoende ruimte achterin voor twee langere volwassenen. Extra ruimte om te bewegen is niet slecht, de voetruimte onder de voorstoelen is liberaal en er is voldoende hoofdruimte.

De schouderruimte is echter klein voor drie volwassenen die over de rug zitten, terwijl de middelste reiziger zijn voeten aan weerszijden van de hoge doorgang moet plaatsen.

Het is achterin dat grotere tegenstanders, bijvoorbeeld, het Skoda Superb Estate de verwachtingen overtreffen. De meer uitgebreide binnenkant van de Superb en de aanzienlijk meer liberale ruimte om te ademen, maakt het meer ruimtelijker in de rug dan de voldoende 3-serie Touring.

Hoe het ook zij, achterreizigers zijn in ieder geval overal ondergebracht. Elke back entryway bevat een kleine stockpiling pocket en er zijn flexibele ventilatieopeningen aan de achterzijde gemonteerd aan de achterkant van de front focussteun. Een inklapbare rugleuning met twee cupholders is standaard op alle modellen, terwijl intrekbare achterzonwering voor de zijruiten een prominente keuze is voor mensen met jonge gezinnen.

BMW 3-serie Touring 2019

Ineenstorting van stoelen en aanpasbaarheid

De achterstoelen splitsen en vouwen in een 40/20/40 cursus van de actie als standaard. Je laat ze vallen door de ontlaadschakelaars bij de achterste hoofdsteunen te trekken. Het is eenvoudig genoeg, maar het is een schande dat er geen switches in de boot zijn om eenvoudig in te klappen vanuit de opstartregio.

Omdat de achterbank in drie delen kan worden neergezet, is er veel potentieel om een ​​paar langere dingen over te brengen, terwijl het toch een paar achtergebleven personen behaagt.

De ligging van de voorste reiziger is statuur flexibel, ondanks het feit dat het een ongebalanceerd, veergestapeld raamwerk is dat impliceert dat je je gewicht van de stoel moet tillen om het op te tillen. Lumbale aanpassing is een extra optie – gelukkig betekent dit dat het betekent dat je het op beide voorstoelen krijgt – en er is de keuze uit volledig aanpasbare elektrische stoelen op alle modellen.

BMW 3-serie Touring 2019

Opstartruimte

De kofferbak heeft ongeveer dezelfde afmetingen als die in de Audi A4 Avant, maar beide worden overschaduwd door de Superb Estate’s. De achterwielcurves van de 3-serie Touring snijden meer in de koffer, waardoor deze een iets onevenwichtiger vorm heeft dan de A4’s. De opening is ook kleiner. Alles bij elkaar genomen, kan het twee of drie wandelwagens of dikke tassen erkennen zonder nauwelijks een vinger op te tillen.

De achterruit opent vrij van de achterklep en geeft toegang tot de kofferbak voor het geval u in een golfstuip staat of door een laag dak wordt belemmerd de achterklep volledig te openen.

De achterstoelen kunnen over elkaar heen worden gelegd om een ​​fundamenteel vlakke laadvloer tot aan de rugleuning van de voorstoelen te maken, ondanks het feit dat de breedte van de vloer niet bijzonder ongeloofwaardig is door klasseprincipes.

Er zijn sjorringen op de vloer en aan de zijkanten van de schoen, net als verschillende kaarten aan elke kant en een klein beetje ondergrondse opslag die nuttig is voor het verbergen van objecten.

Het bezitten van BMW 3 serie touring 2019

Lopende kosten en betrouwbaarheid

Touring-schoen uit de BMW 3-serie touring 2019
Ons hart ligt bij de 53.3mpg, 258bhp 330d maar ons hoofd zegt dat het gaat om de viercilindermodellen: de meeste volumevarianten zijn gemiddeld meer dan 60mpg. De beste allrounder is de 68.9 mpg, 163bhp 320d ED Plus. Wat betreft prijzen, ze zijn ongeveer € 1400 meer dan de sedan. Niet slecht voor een auto die de kenmerken heeft van een kurkapparaat. De 5-Series ‘titel van Best in Class wordt mogelijk bedreigd …

Kosten, beschermingsbijeenkomsten, MPG en CO2

Er zijn zware limieten toegankelijk voor privé-kopers op de meeste 3-Serie Touring-modellen, net zoals aantrekkelijk PCP-geld biedt. De wederverkoopcijfers van het model zijn over het algemeen ook uitstekend, dus in het geval dat u verwacht de volgende drie jaar uw verkopen te verkopen, zou het een aanvaardbare omvang van zijn prijskaartje moeten herstellen.

Elke uitlevering, zelfs de vierwielaangedreven modellen, pronkt met gerichte autoritwaarden en CO2-uitstroomcijfers. De 320d ED is het meest opmerkelijk in dit opzicht, en biedt een bijzonder lage CO2-opbrengst zelfs met een geprogrammeerde versnellingsbak gemonteerd. Factor in aantrekkelijke huurarrangementen en het is alles behalve moeilijk om een ​​reden te begrijpen waarom het een ongelofelijke beslissing is voor zakelijke klanten.

In tegenstelling tot het Skoda Superb Estate, ziet de Touring uit de 3-serie er extravagant uit; maar tegen zijn verwante premium tegenstanders, is het gericht – in elk geval wat betreft bezitskosten. Dit geldt ook voor de krachtige oliemodellen.

Er is een geraamde revisiebundel beschikbaar die de 3-serie Touring bestrijkt voor een periode van vijf jaar of 50.000 km. Het is een gunstig alternatief dat redelijkerwijs wordt geschat ten opzichte van de bundels van tegenstanders die een paar honderd pond meer kunnen kosten.

BMW 3-serie Touring 2019

Uitrusting, keuzes en extra items

De dimensie van de 3-serie Touring van standaard uitrusting contrasteert goed en die van premium tegenstanders, maar de Superb Estate biedt aanzienlijk meer als standaard.

Alles bij elkaar genomen, zelfs in Trim SE-trim, vergezelt de 3-serie Touring sat-nav (het is een extra op de Audi A4 Avant), dubbele zone-atmosfeer en reisbesturing, achteruitrijssensoren, 17-inch composietwielen, Bluetooth, een DAB-radio en geprogrammeerde lichten en ruitenwissers.

ED Plus, onze favoriete bekleding, omvat kalfsleder en verwarmde voorstoelen en ziet er royaal geprepareerd uit tegen de identieke A4, die geen koeienhuid heeft. ED Sport hoogtepunten 17 op stoelen.

M Sport-modellen krijgen grotere 18-inch composietwielen, steeds krachtigere externe stylingcontacten en veelzijdige dempers als standaard, terwijl M Sport Shadow Edition-voertuigen 19-in-één-rijgen buiten accenten bevatten. We zouden zeggen dat ze allebei te duur zijn om er zelfs aan te denken om ze aan te bevelen.

Er is een grote groep discretionaire extra items beschikbaar met de 3-serie Touring. Ze bevatten de meest recente ontwikkelingen, bijvoorbeeld veelzijdige LED-koplampen en een head-up showcase voor de bestuurder, naast trimverbeteringen, zoals hout, aluminium en carbon binnenin.

BMW 3-serie Touring 2019

Niet-aflatende kwaliteit

In ons meest recente niet-aflatende kwaliteitsoverzicht hield BMW zeventiende van de 32 makers in de gaten, terwijl de 3-serie de vierde van de 14 in de officiële voertuigklasse behaalde.

De 3-serie Touring begeleidt een conventionele producentengarantie voor de eerste drie jaar van zijn bestaan ​​zonder beperking van de kilometerstand. Terwijl de primaire tegenstanders eveneens drie jaar bieden, zullen ze in het algemeen slechts de eerste 60.000 mijlen verspreiden.

Het is denkbaar om de garantie met nog eens twee jaar te verlengen voor een geheel dat over het algemeen in overeenstemming is met bundels van verschillende makers.

BMW 3-serie Touring 2019

Welzijn en veiligheid

In 2012 heeft Euro NCAP de 3-serie cantina zijn beste vijfsterrenclassificatie toegekend. BMW 3 Serie touring 2019-model is niet geprobeerd. Sinds 2012 zijn de Euro NCAP-tests hoe dan ook moeilijker geworden, dus het kan niet worden aanvaard dat het voertuig vandaag goed zou worden beproefd.

De 3-serie Touring heeft standaard zes airbags, maar geen knieairbag voor de bestuurder die tegenstanders, bijvoorbeeld de Volkswagen Passat, standaard hebben. Geprogrammeerd remmen door crises, dat standaard op een aanzienlijk aantal tegenstanders wordt uitgevoerd, is ook extra.

Thatcham Research, de beveiligingsorganisatie, heeft de 3-serie de meest extreme vijf sterren gegeven voor het bestrijden van overval en vier sterren voor het weerstaan ​​van inbraak – gelijk aan zijn tegenstanders. Het voertuig is standaard voorzien van een volledige alarmmelder en startonderbreker.

Modellen

Edition M Sport Shadow.

In de Edition M Sport Shadow maakt de BMW 3 Reeks Touring 2019 indruk met toegenomen dynamische kwaliteiten. De exclusief vormgegeven, opvallende BMW nieren in Schwarz zijn omgeven door direct aansluitende donkere LED-koplampen. De talrijke elementen van het M sportpakket voor binnen en buiten zorgen voor een extra portie rijplezier. Extreem sportief: als optie verkrijgbare BMW M lichtmetalen velgen van 19″ en uitlaatpijpen in Schwarzchrom.

Edition Luxury Line Purity.

De Edition Luxury Line Purity toont de BMW 3 Reeks Touring 2019 zowel aan de buitenkant als binnenin van zijn meest elegante zijde. Mat glimmende designapplicaties passen harmonieus naast de typische BMW nieren met elf exclusief vormgegeven spijltjes in Aluminium gesatineerd. Bijpassende BMW lichtmetalen velgen, multispaak 708, 19″, Bicolor Ferricgrau en standaard stijlvolle lederuitrustingen vervolledigen het luxueuze karakter.

Edition Sport Line Shadow.

De BMW 3 Reeks Touring Edition Sport Line Shadow 2019 belichaamt pure sportiviteit. Donkere voor- en achterlichten in LED-techniek, de zwarte nierlijst en talrijke designelementen in Schwarz hochglänzend leiden de blik naar het exterieur. Het interieur krijgt een sportieve uitstraling door als optie verkrijgbaar contrastrijk leder, details in carbonuitvoering en een contrastnaad op het instrumentenbord.

Edition M Sport Shadow.

In de Edition M Sport Shadow maakt de BMW 3 Reeks Touring 2019 indruk met toegenomen dynamische kwaliteiten. De exclusief vormgegeven, opvallende BMW nieren in Schwarz zijn omgeven door direct aansluitende donkere LED-koplampen. De talrijke elementen van het M sportpakket voor binnen en buiten zorgen voor een extra portie rijplezier. Extreem sportief: als optie verkrijgbare BMW M lichtmetalen velgen van 19″ en uitlaatpijpen in Schwarzchrom.

Edition Luxury Line Purity.

De Edition Luxury Line Purity toont de BMW 3 Reeks Touring 2019 zowel aan de buitenkant als binnenin van zijn meest elegante zijde. Mat glimmende designapplicaties passen harmonieus naast de typische BMW nieren met elf exclusief vormgegeven spijltjes in Aluminium gesatineerd. Bijpassende BMW lichtmetalen velgen, multispaak 708, 19″, Bicolor Ferricgrau en standaard stijlvolle lederuitrustingen vervolledigen het luxueuze karakter.

BMW 340i TOURING 2019.

Een superieure krachtontplooiing en een zijdezachte loop zijn de kenmerken van de BMW TwinPower Turbo 6-cilinder-in-lijn benzinemotor uit de BMW EfficientDynamics motorenfamilie. De krachtige motor met een cilinderinhoud van 3,0 liter combineert de volledig variabele kleppensturing Valvetronic incl. dubbele VANOS, High Precision Injection en een TwinScroll-turbocompressor voor een optimale cilindervulling. Het resultaat: een maximumvermogen van 240 kW (326 pk) en een maximumkoppel van 450 Nm bij 1.380–5.000 t/min. Daarmee versnelt de turbobenzinemotor de BMW 340i Touring in een adembenemende 5,1 seconden van 0 tot 100 km/u en haalt hij een topsnelheid van 250 km/u. Dankzij de intelligente technische vernieuwingen blijft het brandstofverbruik daarbij beperkt tot gecombineerd slechts 7,0 tot 6,8 liter per 100 km met een CO2-emissie van slechts 164 tot 158 g/km. Precies zo wil de bestuurder zijn aandrijving: met maximale efficiëntie en kracht over een breed toerentalbereik met ogenblikkelijke reacties, ook bij lage toerentallen – een typische BMW motor.

Besluit

De 3-Serie touring leidt in zijn sector. Raad eens? Dat geldt ook voor het landgoed – groter en beter dan ooit

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: