De nieuwe Alfa Romeo Giulia 2019 Beoordeling

3

De opstanding van Alfa begint een vliegende start. RWD Giulia is een indicatie van de gunstige dingen die komen gaan

overzicht

hoeveel kost de nieuwe Alfa Romeo Giulia 2019? €35,620 – €66,205

De eerste Alfa die je moet kopen in een tijdje. De Giulia is het antwoord van het Italiaanse merk op de BMW 3-serie, Mercedes-Benz C-Klasse, Audi A4 en Jaguar XE – een kleine cantina met een geheel nieuwe achterwielaandrijving (die eveneens de nieuwe Stelvio SUV ondersteunt) waarin Alfa (of moederorganisatie FCA) heeft miljarden van elke missie om Alfa te nemen van aanbiedingen van 75.000 elk jaar naar 400.000 binnen drie jaar gebracht.

Net als zijn tegenstanders is er een motor in elke smaak en voor elke gebeurtenis. Alles bij elkaar zijn er drie benzines, drie diesels en een super-heet tentoonstellingsdisplay – de 503 pk dubbele turbo V6, € 62.000 Quadrifoglio. Die is heel uniek. Wat de specificaties betreft, heb je Super, Speciale, Veloce en de traan grommende Quadrifoglio met kosten beginnend bij slechts € 30k en stijgt de hele afstand naar € 70k voor een volledig gestapelde superkantina.

Voor dat geld krijg je veel technologie, vooral in de Quadrifoglio. Torque vectoring, en een soort van nieuw stopmechanisme dat gebruik maakt van een gebruikelijke servo nabij de solidness control om de reacties duidelijk te verbeteren. Alle voertuigen krijgen de gebruikelijke crash-waarschuwende, rollator onderscheidende, onafhankelijke remeenheid die u ooit nodig zou hebben.

Krachtig heeft Alfa het recreatiecentrum bij zijn eerste poging verpletterd. Ongeacht de specificaties heeft de Giulia een kenmerkend gevoel van een legitiem rijvoertuig. De zitpositie is geweldig, de controle fabelachtig levendig (waardoor het behendig, praktisch alsof het achterwiel regisseren) en het heeft hemelse pariteit en een meer leuke liefdevolle voorsprong dan zijn rivalen.

Ziet er ook geweldig uit. De animositeit neemt toe als je het bereik ervaart en toch is er een vlekkeloos glad en verlevendigd gezicht op elk van hen, terwijl de zijstructuren rechtlijnig en natuurlijk zijn. Zoals je zou verwachten, is de Quadrifoglio een furieuze mammoet en zelfs in lagere trimmen zit de Giulia nog steeds fantastisch op zijn wielen. Het is een Alfa die alles in aanmerking wordt genomen.

Het is ook heel licht. De toegangen, vleugels, motoren en delen van het rem- en ophangingsframe zijn volledig van aluminium en de aandrijfas bestaat uit koolstofvezel. De snelle neemt de dingen aanzienlijk verder, met een carbon hoed, carbon dak, carbon spoilers en splitters en artistieke platen. De gewichtssplitsing van alle vormen is 50/50 (het is terug rijden, herinneren). Alfa lijkt ook bijzonder blij te zijn met de opschortings- en besturingsset-up van de Giulia, met een tweevoudig wishbone op voorhand en een vierarmig formaat voor de achternaaf waarmee het fantastisch goed rijdt. Veel beter dan alles wat je zou verwachten van een voertuig met een periode van teruglopende groei, dat is zonder enige twijfel.

Porie over de materialen in de lodge van Quadrifoglio is een plaat van wanorde omdat er enkele geweldige componenten zijn: de enorme metalen roeispanen op de richtsectie die bewegen met briljante sterkte, onbedekte carbon trim (op het beste model) en smaakvol groen en wit verschil naaien . Toch zijn er op dat moment de essentiële, ongeschikte en marginaal arme delen; de verwarmingsregelaars, het interne infotainmentraamwerk en de fundamentele hello fi.


rijden met een Alfa Romeo Giulia

Gelukkig is het de rijdivisie waar Alfa’s architecten het werk perfect hebben gedaan en hun brood hebben verdiend. Iets om dankbaar voor te zijn met betrekking tot auto’s.

Alles bij elkaar heb je vier motoren om te bladeren (vijf, bij de kans dat je de QV controleert, met zijn door Ferrari gemaakte V6) – twee olie (een 2.0-liter turbo met 197bhp en 243lb ft en saucier 277bhp in de Veloce) en een 2,2-liter diesel met 148 of 178 pk. Alle zijn onberispelijk voor de Giulia en ze zijn allemaal alleen toegankelijk met een achttraps ZF-geprogrammeerde versnellingsbak. Europese markten krijgen voor alles een handboek met zes snelheden. Gelukkige so-en-sos.

De verfijning van de dieselmotor is niet de beste, maar meer dan uitgerust om te chuggen naast 332lb ft bij 1.750 tpm in de range-topper. Zelfs in fundamentele specificaties beweegt de Giulia effectief en zeker en als een gewoon voertuig. De verbazingwekkende dieselmotor voelt goed aan voor het overbrengen van de gegarandeerde stijgsnelheid van 6,8 sec tot 62 mph, maar wordt tijdens de laatste 1.000 toeren per minuut enigszins gestrest, dus je beweegt met 3.500 tpm, wat prima is als direct gevolg van een dergelijk koppel.

Petroleumalternatieven zijn schokkend verfijnd, spitsen netjes op de rode lijn en dwingen je voortdurend op. In het geval dat je in grotere mate een oproer nodig hebt, heeft de V6 met dubbele turbo het Italiaanse karakter dat je ooit nodig zou hebben, omdat hij bij elke opschakeling raakt en uit zijn versnelling raakt.

Ongeacht de specificaties is de Giulia een geschikt rijtuig. De vering is vooral rondom aangepast en hij kan ook goed worden gebruikt. Verbindend genoeg om je enthousiasme vast te houden, met veel greep, maar toch enigszins milder dan zijn Beierse tegenstanders. Hij voelt als licht aan zijn voeten, omdat die 1,429kg aan laadgewichten aanbeveelt, dus verandert hij effectief door zijn scherpe, stevige besturing. Een 320d is een geleidelijk schoongemaakte byway-entertainer, maar de Alfa is een verbindend en fascinerend voertuig om te besturen. Vertrouw ons, je zult het waarderen.

Met betrekking tot de rit, terwijl het geweldig is in het beheren van de grotere schaal opkomst en ondergang van een straat, doen de 18’s het over wat kleinere dingen. Je ziet wel dat het niet zo gemakkelijk rijdt als je kunt vertrouwen, en dat er voldoende opschudding op straat is in de lodge om je te beïnvloeden om te begrijpen dat de luidsprekers van het standaardgeluid niet de beste zijn. Toch, vreemd genoeg, berijdt de QV met zijn valdempers het beste van alles – het is vloeibaar maar gemaakt en verbetert alle botten schuddende rivalen. Echt, we nemen een kijkje bij u, mijnheer BMW M3.


Interieur

Hoe zit de binnen kant van de Alfa Romeo Giulia 2019 eruit ?

Je hebt het een miljoen keer gehoord: nabootsing is het oprechtste type bootlicking. Maar wanneer overschrijdt imitatie de limiet? Dat is een onderzoek dat u overweegt om met de Giulia’s naar binnen te kijken. Er is een bekende stijl bij de Duitse tegenstanders, maar de uitvoering is meer, erm, Italiaans.

Onafhankelijk van iemand anders is de binnenkant van de Giulia meer dan voldoende (en het is goed om een ​​kijkje te nemen), maar spring hier tussen en een Audi A4 en je zult het verschil voelen. De Alfa kan met stijl worden doorgeschoten, maar is niet zo sterk als de beste Duitse opties. Dingen gelijk laten lijken is eenvoudig, het imiteren van de lichamelijkheid en haptische genoegens is een stuk moeilijker. Wat meer is, dit is de plaats waar de Giulia het doel mist. Zowel de BMW-achtige apparaatkeuzeschakelaar als de Audi-achtige draaibeheersing voelen verbazingwekkend slordig en plasticky gecontrasteerd en zijn Duitse tegenstanders.

Op dezelfde manier, het infotainment-raamwerk. Het is consistent om te gebruiken, wat buitengewoon is, maar de schermdoelen zijn niet ongebruikelijk en het netwerk en de integratie zijn niet zo schoongemaakt. Alfa heeft het uitstekend gedaan om het te krijgen, maar om op de hoogte te blijven van de Duitsers in elke zone was een te grote vraag.

Het dashboard heeft een matig rechtlijnige vorm, vergelijkbaar met de buitenkant, met een voortreffelijke breedte voor de beste structuur. De beginvanger bevindt zich op het geleidewiel en op het comfort is een belangrijke ronde aanpassing van Alfa’s ‘DNA’ rijmodusschakelaar. Dichtbij is een directe, ronde controller dan het infotainmentscherm. Dat gescheiden, de lodge is geen steen met schakelaars. Dat is op grond van het feit dat de Giulia het beheert zonder de enorme hoeveelheid elektronische emotioneel ondersteunende netwerken die de Duitse tegenstanders tegenwoordig aan het werven zijn.

Het dunne randbesturingswiel is echt prachtig om vast te houden en de roeispanen erachter (een deel van het € 2.650 Performance Pack dat een LSD en dynamische ophanging bevat) zijn mogelijk de meest aangename, meest materiële fragmenten van aluminium die in een creatie-voertuig passen. Je kunt de drang niet weerstaan ​​om hier en daar met je vingers te rennen.

Eigenlijk moet u een beetje energie in het voertuig investeren voordat u Alfa-ismen detecteert. Ze zijn er echter: de markeringen met één contact moeten worden verwijderd (nadat het pad is gewijzigd en dergelijke) door ze op de andere manier te duwen. Duw overdreven ver, natuurlijk, en je demonstreert om terug te keren. Bovendien zijn de insnijdingen voor de veiligheidsgordel niet op de stoel gemonteerd, maar in het geval dat u graag hoog in het voertuig zit, verdwijnen de vergrendelingen in de zijkant van de stoel, waardoor ze moeilijk te gebruiken zijn.

Naast deze extreem kleine bogeymen – het soort dingen dat alleen de Duitsers proberen energie te investeren en een groot aantal euro’s vernietigen – is de lodge van de Alfa aantrekkelijk en gemakkelijk te gebruiken. Het ontwerp is aantrekkelijk, er is voldoende voorraadopslag, de USB-bijlagen zijn beschikbaar en de infotainmentmenu’s werken consistent met behulp van een rotatiecontroller. Er is heel weinig mis mee. Oké, het is allesbehalve een raamwerk dat je verbeeldt, en de saaie kunststoffen kunnen geleidelijk aan materiaal bevatten en de lodge wordt steeds sterker, maar over het algemeen is dit een voertuig dat allesbehalve moeilijk is om verder te gaan en past om je heen.


Bezitten van Alfa Romeo Giulia 2019

Lopende kosten en betrouwbaarheid?

Giulias begint met € 30.180 met de 197bhp 2.0-liter olie. Dat is € 6.000 meer dan de minst dure 3-serie, maar dan is het ook 63bhp vrolijker. De fundamentele 148bhp diesel is € 30,750 in ‘Super’ trim (de € 30boggo Giulia is als het ware olie). Dat is vergelijkbaar met praktisch de meerderheid van zijn tegenstanders, en de standaard uitrusting is liberaal – met satellietroute, dubbele zone-atmosfeercontrole, padafstoppingswaarschuwing en stoppende sensoren die alle worden toegeworpen. De diesels zullen zakelijke klanten verleiden zoals elke diesel Giulia zou doen 67.3 mpg en ontlaad gewoon 109 g / km CO2, dus je assessmentrekening zal ook niet al te gigantisch zijn. Hoe graag we ook allemaal blunderen rond in 500bhp + QV’s, de € 32,850 2,2-liter 180 pk sterke turbodiesel met hogere brandstofpiek is die die heel veel mensen zullen kopen. Die wordt gewaardeerd tegen de € 33.190 BMW 320d M Sport.

Met betrekking tot het gezond verstand is de 480-liter koffer voldoende uitgebreid, maar de achteruitrijruimte is onopvallend, het beste scenario en de combinatie van A-kolom en buitenspiegel schaadt de waarneembaarheid op kruispunten. Bovendien, over het hoofd gezien, dat je de stoelen op de QV moet plaatsen, moet je deze over het hoofd zien. Dat is onmogelijk.


Besluit

Is Alfa Romeo Giulia koop waard ?

Laatste beschouwingen en keuze van het bereik

Alfa Romeo Giulia-audit: laat de pracht en praal horen, het is Alfa, een Alfa-klassieker die enigszins zeker is

De Giulia, ongeacht hoe hij wordt gevoed, is een aantrekkelijke en passende kleine kantine van Alfa. Het is de belangrijkste overtuigende tegenstander van de Duitsers van Alfa in meer dan 10 jaar. Het heeft echt karakter en dynamiek die ons voertuigtypes doet grijnzen. Inderdaad, er zijn enkele Italiaanse eigenaardigheden, maar het is een Alfa, dus wat verwachtte u?

In het geval dat u op zoek bent naar een beslissing in het linker veld voor de typische Merc, Bee Em en Audi, is er eindelijk iets dat echt verleidelijk is.


Vragen en Antwoorden

  1. Om welke reden hebben ze ervoor gekozen om het Quadrifoglio-formulier prompt in te voeren?

Dit is de variant die het beste de aankomst communiceert met het DNA dat Alfa Romeo heeft gevierd en dat afhankelijk is van 5 basisideeën: geavanceerde innovatie, elementen, lichtgewicht en effectiviteit, Italiaanse stijl en onmiskenbaar karakter.

  1. Wanneer begint de opruiming van de Quadrifoglio?

Verzoeken kunnen worden ingesteld op de finish of dit lopende jaar.

  1. Wat kost de Quadrifoglio-variant?

De kosten van Giulia zijn in overeenstemming met die van Premium-auto’s of de classificatie ervan.

  1. Profiteert alfa romeo voertuig de vooruitgang van Ferrari en / of Maserati?

De taak van de 6-cilinder turbo-motor is volledig nieuw en toegewijd aan de Quadrifoglio. Het is gemotoriseerd door de aanleg en vooruitgang van Ferrari.

  1. Waarin verschilt de Giulia Quadrifoglio van de meest opvallende Duitse auto’s? Wat is er uniek aan de kanshebbers?

Vanuit een gespecialiseerd en mechanisch perspectief zijn lichtgewicht materialen gebruikt, bijvoorbeeld koolstofvezel, aluminium en composietmaterialen of aluminium en kunststof. Tal van gespecialiseerde arrangementen zijn uniek en uniek, bijvoorbeeld de elektronische driver help-frameworks en verschillende arrangementen die afkomstig zijn van het Alfa Romeo huis, bijvoorbeeld, de fantasierijke voorwielophanging samenzweren.

Niettegenstaande de gespecialiseerde perspectieven, is de structuur echt uitzonderlijk – gepland door Centrostile Alfa Romeo – en realiseert hij hoe hij energie en polijst kan consolideren zoals alleen Alfa Romeo dat kan.

  1. Zou u in staat zijn om te onthullen wat het gebruik en de uitstroom van de Quadrifoglio zijn?

Voor de afvoer- en gebruiksgegevens, als het niet te veel moeite is, zinspeelt op de volledige inleiding tot de Frankfurt-motor verschijnen. We zouden vandaag al kunnen ontdekken dat we de best-in-class zijn in het rijk van elite-auto’s.

  1. Is de motor van de Giulia Quadrifoglio verkregen van een Ferrari / Maserati-motor?

De taak van de 6-cilinder turbo-motor is volledig nieuw en gewijd aan de Quadrifoglio. De groep specialisten die interesse heeft getoond voor de vooruitgang is afkomstig van Ferrari.

  1. Welke kleuren en soorten verf zijn toegankelijk?

Bij de verzending zijn toegankelijk:

• 2 tinten rood: de nieuwe Alfa Red en nog een drielaagse rode Competizione-verf • nog een drielaagse witte verf “Mineral White”

• 4 metaalkleuren: 1 donker, 2 zilveren tonen, 1 dimblauw

  1. Welk maatwerk is voor de binnenkant toegankelijk?

Elke binnenzijde van de Giulia Quadrifoglio bevat standaard kalfsleer en alcantara met koolstofinleg (3 toegankelijke mengsels: donker met rood naaien, donker / wit bi-shading en donker / rood bi-shading met differentiërend naaien). Bovendien zijn er verschillende aantrek- en kwalificerende alternatieven beschikbaar, bijvoorbeeld de Sparco-stoelen.

  1. Welk soort vertragingsmechanisme wordt gebruikt? Brembo in sommige gevallen?

Inderdaad, het vertragingsmechanisme komt van Brembo; Aluminium uitspringende remklauwen worden aan de voorzijde gebruikt en aan de achterkant is een extra remklauw voor de elektrische rem gemonteerd. Een frame met carbon-aardewerk remplaten is bovendien toegankelijk.

Het besturings- en instellingsraamwerk is het gecoördineerde stopmechanisme van Continental (werelddebuut) dat de gebruikelijke opstelling of ESC-regeleenheid + promotor vervangt. Dit is een inventief elektromechanisch raamwerk dat, niettegenstaande de daadwerkelijke stroomlijning van het gewicht, een verbeterde remprestatie of een snellere toename toestaat, het “remgevoel” laat verschillen met het DNA, goed is voor alle ADAS-hulpraamwerken, maar het belangrijkst voor een snelle reactie van de remmen en langs deze lijnen garandeert een ongelooflijk korte remscheiding.

  1. Heeft het stopcontact ongebruikelijke openingsraamwerken (bijvoorbeeld Akrapovic met de 4C) en welk aantal opbrengsten heeft het stopcontact?

De uitlaat maakt gebruik van een omwegraamwerk met pneumatische klep met 4 opbrengsten naar het eindstuk toe. Een ultralichte alternatieve bundel is naar wens toegankelijk, met een titanium uitlaat die het gewicht met 6 kg verlaagt.

  1. Is een aanpassing met een geprogrammeerde versnellingsbak toegankelijk? Wat voor soort versnellingsbak zal dat zijn? Wanneer is het toegankelijk?

Zowel een handgeschakelde versnellingsbak als een dubbel geschakelde DCT-versnellingsbak (volledig nieuw en binnen gepland) zijn toegankelijk.

  1. Welke motoren zijn toegankelijk op de verzending? Wat is meer, daarna?

Nieuwe diesel- en brandstofmotoren zijn toegankelijk, met utilisatie- en ontlaadruimtes behoren tot de beste in de classificatie en een vermogen dat voldoet aan de behoefte van de portie. Desondanks zullen verdere bepalingen en gegevens over het motorbereik worden nagestreefd.

  1. Zullen mengselmotoren zoals bleek toegankelijk te zijn?

Inderdaad, we hebben hier te maken mee, maar in deze fase kunnen we nog geen gegevens geven over de gelegenheden.

  1. Gebruiken de koplampen LED-innovatie?

Echt, zowel de koplampen als de achterlichten gebruiken LED-innovatie.

  1. Is de etappe verkregen van verschillende voertuigen of het merk of de groep?

De stage is volledig nieuw en kan worden gebruikt voor Alfa Romeo-items.

Meer weten? Kijk uit voor de site of koop het pamflet aan de basis van de site. Als je de kans hebt dat je echt geïnspireerd bent door de nieuwe Giulia, doe dan mee.

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Eén gedachte over “De nieuwe Alfa Romeo Giulia 2019 Beoordeling

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: