2020 Nissan Juke Beoordeling

releasedatum: November 2019

In de 2020 Nissan Juke is de enige motor die tot nu toe is bevestigd, is een driecilinder, 1,0-liter supercharged benzinemotor. Met 115 pk en 133 pond koppel zou 0-62 mph 10,2 seconden duren, wat ongeveer overeenkomt met de 1.0 TSI 115 versies van de Arona en T-Cross. De emissies moeten ook concurrerend zijn (ze moeten nog worden bevestigd), variërend van 113 g / km CO2 voor de handgeschakelde zesversnellingsbak tot 111 g / km voor de automatische tweeversnellingsbak met zeven versnellingen.

Prototype Nissan Juke:

Diesel zal niet beschikbaar zijn, maar de kans is groot dat er een hybride beschikbaar zal zijn. Wat maakt ons zo zelfverzekerd? Twee redenen: Nissan ontkent het niet (altijd een goed teken) en Renault heeft al bevestigd dat er een plug-in hybride Captur is. Nissan ingenieurs sluiten een volledig elektrische Nissan Juke niet uit.

Nissan Juke interieur:

De nieuwe Nissan Juke 2020 is over het algemeen iets korter dan de T-Cross, maar er is meer afstand tussen de voor- en achterwielen. Deze afstand is ook aanzienlijk groter in vergelijking met het oude model, wat gewoon meer ruimte betekent voor mensen en objecten binnenin.



Voorin is er voldoende beenruimte en hoewel de T-Cross meer achterruimte heeft, kunnen de zes voeten in de Nissan Juke 2020 passen zonder dat hun knieën vast komen te zitten in die van de voorgangers. De ruimte voor de voeten onder de zitting is uitstekend en de ruimte voor het hoofd is goed, ondanks de schuine daklijn.

2020 Nissan Juke Kofferbak en Rijpostitie:

Bovendien is de kofferbak 20% groter dan voorheen, met een concurrerend volume van 422 liter, en heeft de kofferbak een in hoogte verstelbare vloer die de laadklep kan opheffen en een perfect horizontale brug kan creëren wanneer de achterbank 60/40 wordt opgeklapt.

Ook de rijpositie is moeilijk te bekritiseren. Er zijn veel instellingen, waaronder een bereik en een in hoogte verstelbaar stuur voor het eerst. En ondanks het gebrek aan lendenverstelling zijn de stijlvolle sportstoelen zeer comfortabel. Onze enige kritiek is dat je een hendel hebt om de hoek van de rugleuning met een bepaald aantal standen aan te passen, in plaats van een draaiknop die een grotere nauwkeurigheid mogelijk zou maken.

Hoe zit het met de kwaliteit van het interieur in Nissan Juke 2020? Van wat we hebben gezien, is het de beste van alle Nissan tot nu toe. Hij zou zelfs aan het hoofd van de klasse kunnen staan; het dashboard is zacht aanvoelend en zelfs het goedkoopste model krijgt een aantrekkelijke mix van materialen, waaronder metalen panelen, glanzend grijze en zilveren cockpits voor beluchters.

Nissan Juke 2020 teaser voorin

Maatwerk is een belangrijk onderdeel van de missie van de Nissan Juke 2020, dus het zal worden aangeboden met drie interieur pakketten. Urbanizer is een wit thema met veel kunstleer en contrasterende stiksels, terwijl ‘The Juke’ wit tegen oranje wisselt, maar de enige die we daadwerkelijk hebben geproefd is Midnight. Dit omvat donker leer en Alcantara zetels, Alcantara banden op het dashboard en de deuren, en glanzend zwarte oppervlakken in plaats van metallic grijze oppervlakken. Het ziet eruit als een snee boven de rest van de klasse.

Infotainment van Nissan Juke 2020 is ook nieuw. De wazige en langzame weergave van de andere Nissans is verdwenen; in plaats daarvan is er een 8,0-inch touchscreen op het puntje van het glas, met nieuwe software. Het is responsief en vol met functies zoals Apple CarPlay, Android Auto en een 4G-gegevensverbinding die een Wi-Fi-hotspot, draadloze software-updates, live-verkeersrapporten, Google Street View, enz. mogelijk maakt. Maar in tegenstelling tot sommige concurrenten biedt Nissan fysieke knoppen voor andere belangrijke functies, zoals de klimaatregeling – Hallelujah!

Juke 2020 achter het stuur

Tot nu toe hebben we alleen een pre-productie Juke op een testbaan bestuurd, maar dit lijkt een grote stap voorwaarts te zijn op een dynamische manier. Het management lijkt veel meer verbonden dan de oude auto, dankzij een beter gewicht en een beter reactievermogen. Dit gaat hand in hand met een strakkere body control om de Juke stabieler te maken in de bochten.

Nissan Juke met oude Juke

Hij heeft ook een motor die flexibel genoeg is om het equivalente T-Cross te evenaren, zodat heuvelachtige wegen niet steeds weer omhoog en omlaag hoeven te gaan.


Alleen de reis is zorgwekkend; we hebben de auto nog niet uitgeprobeerd met 16-inch of 17-inch wielen, maar op 19-inch items (de grootste die er zijn), is het soms behoorlijk schurend. Toch is het belangrijk om te onthouden dat de nieuwe Juke 2020 een werk in uitvoering blijft, ingenieurs die willen verduidelijken dat het gevoel van remmen en de handmatige versnellingspook behoren tot de gebieden die nog steeds moeten worden afgestemd. Dat gezegd hebbende, voelt geen van beide zich arm zoals het is. nissan

 

Facebook Comments

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: