Nieuwe Dacia Sandero 2019 Beoordeling

Dacia Sandero 2019 prijs:

Dacia Sandero 2019 Begin prijs is € 7.990,-

  • Neerklapbare achterbankrugleuning 1/3-2/3
  • ESP + antislipsysteem + vertrekhulp op hellingen
  • Dagrijlichten

Dacia Sandero 2019 afmetingen:

Sandero - afmetingen zijkantSandero - afmetingen profielSandero - Afmetingen achteraan

Dacia Sandero 2019 veiligheid:

Uw Dacia is uitgerust met actieve en passieve veiligheidsvoorzieningen zonder compromis.

Sandero - Versterkte structuur

 

Overzicht:

Sandero - Achterlicht

Dacia Sandero 2019 heeft veel ruimte voor je kleine kosten, met het argument. Dat Dacia Sandero 2019 een van de ruimste is in de kleine voertuigklasse, zowel voor personen als uitrusting. Het is alleen toegankelijk als een ingang met vijf haltes. Maar er zijn een aantal motoren en trims om overheen te kijken.

De uitwisseling is een onmiskenbare last-age binnen in, een jammerlijk overzicht van standaardhardware. vooral voor het sectieniveaumodel, en elementen. die niet precies daar zijn met steeds duurdere tegenstanders, bijvoorbeeld de Ford Fiesta en Skoda Fabia.

Dacia Sandero 2019 testrit:

Sandero - Op de weg

Motor en versnellingsbak

Er zijn drie motoren om door te bladeren: een 1,0-liter en een 0,9-liter turboolie en een 1,5-liter diesel.

De 1.0-liter past zich goed aan in de stad. Maar moet heel hard revvingen op welk punt je ook op snellere straten racet. Bij hogere snelheden, vooral op de snelweg, wind je constant wissels om van de motor te profiteren.

De 0,9-liter-unit heeft waarneembaar meer koppel. Of trekkracht met een lage trekkracht  zodat u het niet zo moeilijk hoeft in te schakelen. De turbolader kan een irritant uitstel veroorzaken tussen het neerzetten van je voet en het feit dat het versnellen echt aankomt. Maar het is nog steeds een stuk sneller dan de 1.0-liter motor en is onze keuze.

De dieselmotor heeft genoeg kracht en koppel om zich comfortabel te voelen. Waar je hem ook neemt, en trekt nadrukkelijk van lage toeren in elk apparaat. Ondanks dat, het is nog steeds langzamer in een door en door streepje dan de 0.9-liter motor en het is het duurste motoralternatief.

Vering en rijcomfort

Er is niets speciaal verfijnd aan de manier waarop Dacia Sandero 2019 rijdt. In elk geval is de ophanging echt delicaat en probeert de meeste klappen heel goed te dekken, en zelfs gaten in de kuil sturen geen vreselijke schokken door het voertuig.

Fijne kwaliteit betekent echter niet echt troost, en reizigers zullen waarschijnlijk neigen naar een meer beheerste manier waarop een Ford Ka + reageert op dunks en pieken in de straat.

Omgaan met Dacia Sandero 2019

Tegenover elkaar en tegenstanders, bv. de Ka +, Dacia Sandero is niet bijzonder scherp of aantrekkelijk om te rijden. Er is een gearticuleerd niveau van het lichaam in krappe bochten en het voelt niet bijzonder angstig om de koers te veranderen. De regie is echt gematigd, maar hij is hoe dan ook nauwkeurig en wordt betrouwbaar geladen als je meedoet aan draaien.

Sandero - Voorlichten

Hoe het ook zij, de manier waarop Dacia Sandero 2019 je hartslag niet snel doet kloppen, is niet de apocalyps. Het belangrijkste is dat de manier waarop ze omgaan veilig en niet verrassend is – de meesten zullen het een eenvoudig voertuig vinden om te besturen.

Clamour en vibratie

Dacia Sandero 2019 geeft nauwkeurig de dimensie van verfijning die u mag verwachten van een bescheiden voertuig. Met andere woorden, niet zonder twijfel.

Alle vormen ervaren de nadelige effecten van veel motorische commotie; de twee benzines worden thrashy bij hoge toeren, terwijl de diesel verrassend veel verschrikkelijker is in het licht van het feit dat hij continu een overmatige hoeveelheid trillingen afgeeft. Het is voldoende om te geloven dat je in een vrachtwagen uit de jaren zestig rijdt. Gebreken aan het straatoppervlak zijn voldoende om ook het besturingswiel in uw greep te laten komen.

Dacia Sandero 2019 Interieur:

Rijpositie & dashboard

U moet doorgaan met het bereiken van het bereik van de Comfort-trim voordat de bestuurder een hoge, flexibele stoel krijgt. Zonder deze component is het aanpassen van uw rijpositie erg lastig. Het verergeren van dingen is de manier waarop het stuur van dacia Sandero 2019 gewoon omhoog en omlaag gaat (niet in- en uit).

De bestuurdersstoel zelf is niet bijzonder aangenaam, met een aanzienlijke vlakke basis en minimale zijdelingse versterking of ondersteuning aan de onderrug. In ieder geval bevinden de pedalen zich in hoge mate in overeenstemming met het wiel, dus je bent niet gedwongen om op een bepaald punt te zitten.

Sensoren en camera’s

Elke Sandero geeft je een goed beeld van de vooruitgang. De voorruitkolommen zijn zo sierlijk dat ze het zicht niet ontmoedigen en de raamlijn laag genoeg zodat je de straat alleen voor het voertuig kunt zien, waardoor kruispunten en rotondes iets eenvoudiger worden.

Het is een soortgelijk verhaal bij het onderzoeken van je schouder. Nogmaals, de achterste kolommen van dacia Sandero 2019 zijn volledig dun en de achterste zijruiten zijn hoog genoeg om een ​​conventionele waarneembare baan aan te bieden.

Er is extra schakelhulp van de achteruitrijssensoren waarmee je op het bereikbestendige Comfort springt, en je kunt een camera omdraaien voor het geval je een beetje extra wilt betalen.

Sat nav en infotainment

In het geval dat u hoopt extra geld opzij te zetten door te gaan voor passage niveau Access trim, verwacht niet iets veel standaard pack. In elk opzicht tot de verbeelding. Je krijgt geen radio; alleen een rechthoekige opening in het dashboard.

Mid-spec Essentiële modellen hebben een fundamentele DAB-radio met een monochroom scherm. Het is eenvoudig genoeg om te gebruiken, maar gaat niet gepaard met toepassingen die de mobiele telefoon weerspiegelen. In ieder geval krijg je Bluetooth en een USB-bijlage om je telefoon op te laden.

Range-verslaan De comfort-trim heeft een 7,1 inch touchscreen-raamwerk met sat-nav, Apple CarPlay en Android Auto-overeenkomst. Het is ontvankelijk om te gebruiken, de illustraties zijn duidelijk en de menu’s zijn eigenlijk eenvoudig om bij te houden; het matchen van uw mobiele telefoon via Bluetooth kost u op geen enkele manier tijd.

Kwaliteit

Je krijgt waar je voor betaalt, zeggen ze. Alles bij elkaar genomen, dat is onbetwistbaar duidelijk met betrekking tot de interne kwaliteit van dacia Sandero 2019. Geldig, er zijn een paar flitsen chroom op het dashboard bij de kans dat je voor Essential trim of hoger gaat, maar verwacht niet veel in de methode voor delicate aanraakmaterialen of extravagante opsommingen. Wat je zult ontdekken, is heel veel hard, donker plastic, ondanks het feit dat alles in ieder geval beslist vastzit.

Het range-toating Comfort-model benadrukt een met kalfsleder ingepakte gearknop en met grafiet getinte lijst op de ingangen en het dashboard, maar het is nog steeds een echt ongeschikte plek om te zitten. Een ‘delicate vibratie’ geleidingswiel is toegankelijk als op alternatief voor Essential en Comfort (als een belangrijk aspect van een Comfort Pack met elektrische achterruiten) en stelt Dacia Sandero 2019 in staat om iets minder low-lease binnenin te voelen.

Dacia Sandero 2019 passagiers ruimte:

Achter ruimte

Waar Dacia Sandero2019 het grootste deel van de kleine voertuigklasse achterlaat, is achterliggen in de ruimte. Degenen aan de voorkant hebben een gigantische afmeting van zowel been- als hoofdruimte en voldoende schouderruimte om te garanderen dat het nooit claustrofobisch aanvoelt.

Er is een waardige cubby tussen de voorstoelen vóór de versnellingspook; het is voldoende enorm om een ​​portemonnee, een heleboel huissleutels of je mobiele telefoon mee te nemen. Elke ingang aan de voorkant heeft een zak, maar niet een bijzonder grote, dus alleen wat kleinere kannen passen erin.

Het dashboardkastje van Dacia Sandero 2019 is eveneens van goede grootte en stelt u in staat om iets buiten de handleiding van het voertuig op te slaan.

Voor ruimte

Niet veel andere kleine voertuigen bieden zoveel ruimte om reizigers te positioneren als een Sandero. Hoofdruimte is verbazingwekkend liberaal en extra ruimte om te bewegen is over het algemeen verbazingwekkend door de kleine voertuigprincipes. Degenen achterin hebben positief meer ruimte om uit te breiden dan in een Ford Ka +.

Er zijn echter geen zakken op de voorste rugleuningen voor het vervoer van kaarten. Wat meer is, ondanks het feit dat er back-entry stockpiling stashes zijn, ze zijn echt aan de kleine kant.

Hoewel het goed is voor vier volwassenen om samen te reizen, zal de berenruimte krap zijn als een vijfde volwassene zich bij de bijeenkomst voegt. In ieder geval heeft de centrumreiziger niet echt een beetje een focale doorgang om te straddle.

Ineenstorting van stoelen en aanpasbaarheid

De manier waarop de stoelen van Dacia Sandero 2019 splitsen en bijna op hetzelfde niveau liggen, is waardevol, maar dit onderdeel mag je tegenwoordig verwachten van een klein voertuig.

Er is geen alternatief voor het vouwen van de voorste reiziger op een niveau dat rekening houdt met langere dingen die moeten worden overgebracht, en er is geen grote aanpassing voor de voorste reiziger, ongeacht of u kiest voor Range-besting Comfort-trim

Dacia Sandero 2019 veiligheid en betrouwbaarheid:

Kosten, beschermingsbijeenkomsten, en Co2-uitstoot

Dacia schreeuwt snel over de onvoorstelbare waarde van het doorgangsniveau van Dacia Sandero 2019, omdat het in een marge het minst dure alternatief is in de kleine voertuigklasse.

Elk van de motoren wordt beschouwd als goedkoop om te rijden, en in gedachten houdend dat de diesel de meeste kilometers aan de gallon garandeert, heeft zelfs de 0,9-liter turbomotorolie een goede kilometerstand.

De meeste kopers zullen worden afgeschrikt door een streng sobere toegangsniveau op toegangsniveau en zullen zich eerder vestigen op een van de hogere modellen. Dacia Sandero 2019 verliest een vleugje van zijn dealaanbieding terwijl je de waardenlijst beklimt, maar toch is elk model over het algemeen nog steeds een uitstekende geconfronteerde achting en identieke tegenstanders.

Als het tijd is om te verkopen, zul je waarschijnlijk helemaal onder de indruk zijn van de hoeveelheid Dacia-handtassen. Eerlijk gezegd kan Dacia Sandero een groot aantal van zijn kleine voertuigrivalen verslaan met betrekking tot residuen.

Hardware en keuzes

Behalve als u erop gebrand bent zo schraal mogelijk te besteden aan een ander voertuig, moet u de toegang tot het trimniveau op sectieniveau vermijden. Het neemt fundamenteel deel aan de buitengewone, voorbijgaande verkoeling, focale vergrendeling, een radio en zelfs geverfde bewakers.

Mid-go Essential is een stuk eenvoudiger om mee te leven. Het is nog steeds in alle opzichten duidelijk geschat en heeft toch hoogtepunten, zoals air-con, remote locking, elektrische voorruiten, Bluetooth en DAB-radio. Als je de kans hebt dat je liever een paar extravaganties hebt, is Comfort misschien meer voor jou. Het omvat een touchscreen-infotainmentraamwerk en reisbesturing, ondanks het feit dat dit de kosten indrukwekkend verhoogt. Elektrische achterruiten en koeienhuidstoelen staan ​​op de keuzelijst.

Betrouwbaarheid

Dacia registreerde een fatsoenlijke uitkomst in onze meest recente betrouwbaarheidsstudie en voltooide dertiende van de 31 makers.

De Sandero zelf voltooide midden in de kleine voertuigklasse, boven auto’s zoals de Vauxhall Corsa en Mini Hatchback, maar toch onder de Skoda Fabia en Honda Jazz. Elke Sandero begeleidt een garantie van drie jaar, 60.000 mijlen, een tweejarige lakwerkcertificering en een zesjarig vijandig tot consumptieschema. Het is denkbaar om uw garantie uit te breiden tot vijf jaar of zeven jaar in het geval dat u bent ingesteld om extra te betalen. Pechhulp wordt als een belangrijk aspect van de garantie gegeven.

Tegen een kleine vergoeding kunt u drie jaar knippen en spuiten van smeervetten gebruiken, net zo verspreid voor het geval u onbedoeld uw sleutels in het voertuig vergrendelt.

Welzijn en veiligheid

Alle Sanderos worden standaard meegeleverd met een gewichtsscherm voor banden, controle van de geluidsterkte en vier airbags, maar dit is het absolute minimum dat u mag verwachten van een vooruitstrevend voertuig. Negeer belangrijke huidige beveiligingshulpmiddelen, bijvoorbeeld geprogrammeerd remmen door crises en observatie van blinde vlekken – deze dingen zijn zelfs niet toegankelijk als keuzes.

Dienovereenkomstig heeft Dacia Sandero 2019 slechts vier sterren (van de vijf) overzien in haar Euro NCAP-crashtest, terwijl de beste kleine auto’s vijfsterrenscores hebben. Beveiliging laat veel te wensen over, zonder enige voorzichtigheid om cheats af te weren.

Dacia

 

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your Rating:05

Thanks for submitting your comment!

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: