Nieuwe Mercedes A klasse 2019 Beoordeling


Mercedes A CLASSE 2019 prijs:

Diesel

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 180 d Business Solution:  32.186 €

  • Diesel
  • Handm versn dub koppeling en autom modus
  • 116 pk
  • 4.1 l / 100 km
  • CO2 : 108 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 180 d DCT:  29.282 €

  • Diesel
  • Handm versn dub koppeling en autom modus
  • 116 pk
  • 4.1 l / 100 km
  • CO2 : 108 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 180 d DCT Launch Edition:  32.307 €

  • Diesel
  • Handm versn dub koppeling en autom modus
  • 116 pk
  • 4.2 l / 100 km
  • CO2 : 111 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 200 d Business Solution:  35.229 €

  • Diesel
  • Handm versn dub koppeling en autom modus
  • 150 pk
  • 4 l / 100 km
  • CO2 : 108 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 200 d DCT:  31.460 €

  • Diesel
  • Handm versn dub koppeling en autom modus
  • 150 pk
  • 4 l / 100 km
  • CO2 : 107 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 220 d DCT:  35.332 €

  • Diesel
  • Handm versn dub koppeling en autom modus
  • 190 pk
  • 4.3 l / 100 km
  • CO2 : 114 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Benzine

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 160:  24.805 €

  • Benzine
  • Manueel
  • 109 pk
  • 5.5 l / 100 km
  • CO2 : 127 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 160 Business Solution:  28.798 €

  • Benzine
  • Manueel
  • 109 pk
  • 5.5 l / 100 km
  • CO2 : 127 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 180:  27.104 €

  • Benzine
  • Manueel
  • 136 pk
  • 5.5 l / 100 km
  • CO2 : 127 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 180 Business Solution:  31.097 €

  • Benzine
  • Manueel
  • 136 pk
  • 5.5 l / 100 km
  • CO2 : 127 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 200:  29.282 €

  • Benzine
  • Manueel
  • 163 pk
  • 5.8 l / 100 km
  • CO2 : 133 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 200 Business Solution:  33.154 €

  • Benzine
  • Manueel
  • 163 pk
  • 5.8 l / 100 km
  • CO2 : 133 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 220 DCT:  33.517 €

  • Benzine
  • Handm versn dub koppeling en autom modus
  • 190 pk
  • 6.2 l / 100 km
  • CO2 : 141 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 220 DCT 4Matic:  35.695 €

  • Benzine
  • Handm versn dub koppeling en autom modus
  • 190 pk
  • 6.5 l / 100 km
  • CO2 : 148 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 220 DCT Launch Edition:  34.485 €

  • Benzine
  • Handm versn dub koppeling en autom modus
  • 190 pk
  • 6.2 l / 100 km
  • CO2 : 141 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d A 250 DCT:  40.172 €

  • Benzine
  • Handm versn dub koppeling en autom modus
  • 224 pk
  • 6.2 l / 100 km
  • CO2 : 141 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes-Benz A-Klasse 5d Mercedes-AMG A 35 4Matic:  51.909 €

  • Benzine
  • Handm versn dub koppeling en autom modus
  • 306 pk
  • 7.3 l / 100 km
  • CO2 : 167 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Mercedes A Klasse 2019 afmetingen:

  • Lengte:  4.419 mm
  • Breedte excl. spiegels:  1.796 mm
  • Hoogte:  1.440 mm
  • Wielbasis:  2.729 mm

Mercedes A klasse 2019 testrit:

Spin-offs zijn zelden superieur aan iets van de eerste, zouden ze zeggen dat ze zijn? Bovendien, wanneer je een gedachte uitdaagt voor een derde of vierde portie, is het vaak een teken dat een eens zo fantastische gedachte op dit moment lang voorbij zijn uiterste verkoopdatum is.

Op eerste beoordeling, kan het zeker lijken op die route met de Mercedes A-klasse. De eerste A-klasse (1998-2005) was verrassend creatief en zelfs de opvolger ervan (2005-2012) deed de dingen op een andere manier en hier en daar beter dan de uitdaging.

Dat brengt ons meteen naar de huidige tijd en deze A-klasse van het vierde tijdperk. Redenen kunnen ertoe leiden dat je verwacht dat het waarschijnlijk niets unieks is, behalve dat, zonder een overmaat aan afstand te geven, dat niet de situatie is die tot de verbeelding spreekt. De waarheid is dat het eigenlijk best goed is.

Ongeacht of je op zoek bent naar een (redelijk) redelijke olie, een superzuinige diesel of een echt snelle opwarming, de A Class-run biedt iets voor jou. Toch zijn er nog veel andere mooie familie hatchbacks om over te kijken, dus hoe gaat de meest recente Mercedes A Klasse om met tegenstanders vooral degenen die een vergelijkbare luxueuze identificatie dragen?

Navigeer door de volgende pagina’s en we zullen je alles laten weten wat je zou willen weten, inclusief wat de A Klasse lijkt op rijden, wat het lijkt op de binnenkant, hoe veilig het is en de motoren en trims die goed voor de wind gaan. We zullen je ook helpen met het kiezen van de keuzes die we je voorschrijven.

Verder kunnen we u bij de eventuele keuze voor een Mercedes A Klasse ook helpen: klik hier om te achterhalen hoeveel u geld kunt besparen op de hand-outkosten zonder omslachtig rijden en handelen.

Motor en versnellingsbak

Oliwaaiers hebben een beslissing van twee 1.3-liter motoren: de A180 en punchier A200. Inderdaad, zelfs de minder dure van de twee, die 134bhp produceert, voelt af en toe aan zijn diepgang, ongeacht of je het heel moeilijk moet doen om er het beste van te maken. In de tussentijd heeft de 161bhp A200 vergelijkbare kwaliteiten, maar is hij toch lekker nippig.

Daaroverheen is er de A250, die gebruikmaakt van een 2,0-liter oliemotor en een geweldige 221 pk inpakt genoeg om het van 0-62 mph te krijgen in slechts 6,2 sec. Dit maakt het een nabijgelegen tegenhanger voor een Volkswagen Golf GTI in een streepje en, dank aan een heleboel neiging bij lage toerentallen, ondanks alles voelt het aangenaam genoeg als je niet zweepslagen.

De 114bhp A180d-diesel is niet pittig (0-62 mph neemt 10,5 sec), maar de uitvoering is niet merkbaar sluimerender dan in de gelijkwaardige Audi A3 1.6 TDI. Wat meer is, niet normaal voor bepaalde diesels, de A180d vervoert zijn capaciteit logisch in plaats van in één grote golf als de turbo in werking treedt. We moeten nog de meest dominante A200d en A220d rijden.

In het geval dat u nadenkt over de tentoonstelling van het assortiment-besten A35 AMG heet brengen weer, klik hier voor onze enquête op maat.

Vering en rijcomfort

De afgelopen leeftijd was A Class niet echt bekend om zijn vloeiende rit op hetzelfde moment, gelukkig is dit meest recente model aanzienlijk bijkomend af te wikkelen. Het is absoluut een aangenamere beslissing dan de BMW 1-serie, die bijzonder ruw is vooral als je een M Sport-model kiest.

Het onderscheid in rijkwaliteit tussen Mercedes A klasse 2019 en de meeste vormen van de Audi A3 is echt klein Mercedes A klasse 2019 is iets minder geregeld bij hoge snelheden maar wordt doorgaans steeds soepeler over inconsequente stadsstraten maar de VW Golf blijft het meest aangename voertuig in de klasse.

Vanzelfsprekend is het tegengaan van de dwang tot enorme combinaties met Mercedes A klasse 2019 passend als rijcomfort een noodzaak is. Hoe het ook zij, zelfs het redelijk levendige A250-model is schokkend aangenaam, geen onzekerheid halverwege het feit dat het een geavanceerdere vering heeft dan de minst dure modellen in het assortiment.


Mercedes A klasse 2019 interieur:

Rijpositie & dashboard

Je zult waarschijnlijk niet veel moeite hebben om je te vestigen op de bestuurdersstoel van Mercedes A klasse 2019. De stoel van de bestuurder past zich fysiek aan op elke afzonderlijke afmeting (elektrische stoelen zijn toegankelijk als een kenmerk van de Premium Plus-bundel), ondersteunt u op alle juiste plekken en er is veel controle over het stuurwiel.

De games in de AMG Line-modellen met bereikbeheersing zijn bedoeld om je beter in hoeken op te stellen en hebben bovendien gecoördineerde hoofdbeperkingen. Ze zijn opmerkelijk sterk in die mate dat we de afwezigheid van standaard lendenveranderingen, die je net met het elektrische stoelalternatief krijgt, niet hebben gemist.

Alle varianten van Mercedes A klasse 2019 begeleiden een 7,1in gecomputeriseerde instrumentgroep achter het leidende scherm van het infotainmentscherm in het brandpunt van het dashboard, waarvan de twee zich achter één goliath-glasplaatje bevinden. Bepaal de Executive gear-bundel en het 7-inch infotainmentscherm wordt vervangen door een 10.3in-weergave. In het geval dat u de Premium-bundel opneemt, wordt het scherm van het instrument bovendien uitgebreid tot 10,3 inch, waarbij de twee aangrenzende schermen samenkomen en een goliath-breedbeeldscherm lijken dat zich dwars over het grootste deel van de breedte van het dashboard uitstrekt.

Sensoren en camera’s

Het is mogelijk dat eigenaars van Mercedes A klasse 2019 uit de derde leeftijd (dat wil zeggen het model uit het verleden) betrapt werden op het spotten van de grote blinde vlekken van hun voertuigen bij het weghalen van kruispunten of sponsoring in krappe ruimtes.

Ze zullen zeker de voorkeur geven aan dit meest recente voertuig, waarvan de waarneembaarheid een 30% betere dankbaarheid is voor langere, vierkante ramen; verdrijven het mysterie van bewegen. Bovendien zijn alle modellen standaard voorzien van een schakelcamera, maar moet u het Executive-pakket opnemen in het geval dat u sensoren voor en achter nodig hebt.

Sat nav en infotainment

Met betrekking tot infotainment-innovatie is er niets in de gezinsvoertuigklasse dat contact kan maken met Mercedes A klasse 2019. Ongeacht of je bij het standaard 7.0in-framework blijft, je krijgt een sat-nav, een DAB-radio en twee of drie USB-bijlagen. Niettemin zouden we worden overgehaald om door te gaan naar het discretionaire 10.3-inch touchscreen dat als een belangrijk aspect van het Executive Pack komt.

De twee frameworks kunnen worden bediend via het touchscreen zelf, door een fundamentele touchpad tussen de voorstoelen te vegen en in te drukken, of door een ander klein aanrakingskussen op het richtwiel. De touchpad-strategieën zijn de eenvoudigste om te gebruiken tijdens het rijden; je hoeft niet constant naar de showcase te kijken omdat het primaire kussen haptische input geeft zodat je door de menu’s kunt bladeren. Alles bij elkaar genomen, zijn de draaiknopinterfaces in de Audi A3 en BMW 1-serie nog steeds dat beetje meer instinctief.

Een andere keuze is iets dat Mercedes ‘expanded reality-route’ noemt. Het is, als een resultaat, een live camerafeed van de straat die voor ons ligt, maar bedekt met huisnummers, straatnamen, koersbouten en andere waardevolle gegevens zodat u kunt bepalen waar u heen moet.

Inderdaad, zelfs de minst dure modellen begeleiden standaard een individuele medewerker in Siri-stijl. Om het wakker te maken, zeg je “Hallo Mercedes” en daarna, in principe, gebruik het gewone discours om verschillende delen van het voertuig te besturen, van sat-nav tot binnentemperatuur. Het is ongetwijfeld aangenaam om te gebruiken en is nu en dan uitzonderlijk behulpzaam. Hoe het ook zij, op dezelfde manier als andere instrumenten voor spraakherkenning, kan het af en toe verkeerd inschatten wat je zegt of het gewoon niet onthouden, waardoor je niet meer hoeft te proberen waarom je het probeerde.

Kwaliteit

In het geval dat er één ding is met Mercedes A klasse 2019 waarvoor we zonder enige aarzeling een straight A zouden geven, dan is het de sfeer van zijn binnenkant. Het is meer in overeenstemming met wat je zou hopen te ontdekken in een extravagante cantina dan een familie hatchback, met sjorringen van sprankelend piano donker plastic, kalfsleer, hout en metaal op alle belangrijke plekken.

De luchtstroomventilatoren in de stroomstijl, overgenomen van de E-Klasse Coupé, helpen bovendien om de algemene indruk boven de meeste andere premium-badged rivalen op te heffen, vooral wanneer ze glanzen als maximale stuwkracht van de motor rond de avond. Aan de buitenkant de binnenste verduisteringen van de 1-serie en Lexus CT, en zelfs de Audi A3 als stijl. Desalniettemin, waar Mercedes A klasse 2019 naar beneden valt en de A3 niet in pure vormkwaliteit is; een paar voertuigen voelen zich van binnen positiever ontwikkeld dan de A3 en er zijn een paar dunne stukjes, bijvoorbeeld het besturingsbord voor de atmosfeer, die desillusie marginaal in Mercedes A klasse 2019.


Mercedes A klasse 2019 veilgheid en betrouwbaarheid:

Kosten, beschermingsbijeenkomsten, CO2 uitstoot

Verreweg de meeste A-kopers kopen geen geld; ze doen mee aan een PCP-fund-koopje. Als je dat wilt, kost Mercedes A klasse 2019 je meestal elke maand meer dan zijn premium-badged rivalen, inclusief als de Audi A3, ondanks het feit dat dit varieert van maand tot maand afhankelijk van maker en verkoper motiverende krachten.

In het geval dat u bestuurder bent van een organisatie, zijn de A180d en de A200 beide geweldige beslissingen en op papier lijkt de A180 dat ook te zijn.

In het geval dat je in het geheim iets koopt, is de realiteit dat de A Klasse naar verwachting een grotere hoeveelheid van zijn prikkel vasthoudt dan die van tegenstanders, inclusief de A3 en de BMW 1 Serie, meer dan drie jaar zal helpen de realiteit te matigen het kost iets meer kopen. Verstandige limieten zijn eveneens toegankelijk op de hand outwaarde; klik hier om het bedrag te ontdekken dat u zou kunnen missen.

Uitrusting, alternatieven en extra items

Doorsnede-SE-trim krijgt u het grootste deel van de bouten en moeren, inclusief (matig kleine) 16-inch composietwielen, koeling, reisbesturing en Keyless start.

Hoe dan ook, aangezien het uitgeven van autorijden over het algemeen niet gaat om wat Mercedes A klasse 2019 wil, zouden we een beetje extra puzzelen voor extra mid-sport Sport-uitrusting. Hierdoor krijg je geleidelijk verleidelijke 17-inch wielen, des te meer dominante LED-koplampen, dubbele sfeerregeling en verschillende styling-upgrades.

Range-beating AMG Line is eveneens verleidelijk, maar duwt de kosten in de regio van grotere voertuigen, bijvoorbeeld de BMW 3-serie. Daarom blijven we bij Sport-trimmen en nemen we de Executive-bundel op, waarmee je het grotere 10,3-inch mediascherm, de voorste en achterste stopsensoren en verwarmde voorstoelen krijgt. In het geval dat je je flush voelt, bevat de duurdere Premium-bundel het grootste deel daarvan en de lucht is vanaf daar de limiet, inclusief een 10,3-inch instrumentengroep, keyless-sectie, een opnieuw ontworpen geluidssysteem en cool ogende, omringende verlichting.

2019 Mercedes A-Klasse infotainment

Deze meest recente aanpassing van Mercedes A klasse 2019 was te nieuw om zelfs maar in overweging te nemen in ons nieuwste, niet-aflatende kwaliteitsoverzicht, ondanks het feit dat Mercedes als merk een ontgoochelend 26 van de 31 producenten was.

Echt, dat is een superieure uitvoering dan die van Jaguar (28), maar Audi, BMW en, met name, Lexus hebben een veel hoger niveau bereikt.

Welzijn en veiligheid

Euro NCAP gaf de A Klasse een 5-sterren (van de vijf) rating met hogere scores, ongeacht hoe je het bekijkt, dan de A3 en 1 Series overziet. Dat komt omdat zelfs de meest essentiële uitleveringen gepaard gaan met geprogrammeerd crisisremmen, pad houden, zeven airbags, een raamwerk dat de scherpte van de bestuurder afschermt en een opklapbare kap om elk contact met mensen te voet op te vangen.

MERCEDES


denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your Rating:05

Thanks for submitting your comment!

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: