Nieuwe Porsche Macan 2019 Beoordeling


Porsche Macan 2019 Kostprijs:

De kostprijs van Porsche Macan 2019 Begint vanaf €62.194.00 Incl BTW

De Kostprijs van Porsche Macan S 2019 Begint vanaf € 67.881,00 incl. BTW


Porsche Macan 2019 Technische Gegevens:

245 PK/180 kW Vermogen
6,7 s Acceleratie van 0 tot 100 km/u
6,5 s Acceleratie van 0 tot 100 km/u met Sport Chronopakket
225 km/u Topsnelheid op circuit
1.923 mm Breedte (zonder buitenspiegels)
4.696 mm Lengte

Porsche Macan S 2019 Technische Gegevens:

354 PK/260 kW Vermogen
5,3 s Acceleratie van 0 tot 100 km/u
5,1 s Acceleratie van 0 tot 100 km/u met Sport Chronopakket
254 km/u Topsnelheid op circuit
1.923 mm Breedte (zonder buitenspiegels)
4.696 mm Lengte

Porsche Macan 2019 Brandstofverbruik & Co² Uitstoot

Brandstofverbruik – gecombineerd (ter indicatieve titel): 8,1 l/100kmGemiddelde CO2 uitstoot (ter indicatieve titel): 185 g/km


Porsche Macan S 2019 Brandstofverbruik & Co² Uitstoot

Brandstofverbruik – gecombineerd (ter indicatieve titel): 8,9 l/100kmGemiddelde CO2 uitstoot (ter indicatieve titel): 204 g/km


Porsche Macan 2019 Kofferruimte:

954 Liter Kofferruimtevolume (met gevouwen stoelen)


Overzicht

De Porsche Macan 2019 is een SUV die bedoeld is om de scherpe bestuurder te interesseren. Eerlijk gezegd is het gegaan voor het soort gezinnen dat een Cayman is ontgroeid, maar die liever de Porsche identificatie en het rijplezier dat ermee gepaard gaat niet wenst over te geven. Beschouw het als de beste van de twee universums een charmante maar toch sensueel nuchtere SUV.

Sinds de presentatie in 2014 is de Macan uitgegroeid tot een immense dealer voor Porsche, waardoor kopers die een extra SUV niet extravagant maken, zoals Porsche’s eigen Cayenne, een meer specialistische beslissing nemen in deze volgepakte markt. Voor 2019 is er een facelift die het uiterlijk verfrist met een nieuwe achterlichtbalk met volledige breedte, nieuwe bewakers en natuurlijk enkele nieuwe tinten. Binnenin is er een groter 10.9in infotainment raamwerk en er is ook tweakery onder de motorkap.

Ondanks het feit dat het meer zal kosten om te kopen dan de meeste tegenstanders, zal het echter aanzienlijk meer verdienen dan die gelijkwaardige SUV’s wanneer de kans er is om het aan te bieden. Voor enkelen zal het cachet van het hebben van het woord ‘Porsche’ aan de achterkant van uw SUV uiteraard gerechtvaardigd zijn, ongeacht het extra verbruik. Je moet echter wel blijven houden aan de manier waarop de Porsche Macan 2019 veel van zijn innerlijke delen aan het kaliber Audi Q5 schenkt.

Doet de Porsche Macan 2019 wat nodig is om de stickerprijs te legitimeren en zou het een goed idee voor u zijn om er echt naast te denken, samen met rivalen van een betere klant? Lees verder op de volgende pagina’s voor een indruk van boven naar beneden, naast onze suggesties voor afmetingen en motoren.


Porsche Macan 2019 testrit:

Motor en versnellingsbak

In eerste instantie heb je gewoon de capaciteit om tussen twee motoren te kiezen, te beginnen met het doorgangsniveau Macan, dat gebruikmaakt van een 2.0-liter turbo met benzinemotor die wordt aangeboden aan de Volkswagen Golf GTI. Vermogen is 242 pk enigszins niet precies in het pre-facelift model, in het licht van het feit dat een deeltjesvormig kanaal is toegevoegd om de uitstroom te verminderen. Ondanks de manier waarop de Porsche Macan 2019 ongeveer 1900 kg weegt.

De 349bhp petroleum Macan S zou onze keuze zijn. Het is een stuk sneller dan de 2.0 met 0-62 mph en neemt een snelle 5.1sec, maar het doet zijn beste werk bij hogere toeren, geen ontberingen omdat het nogal fruitig klinkt. Bovendien, ongeacht of je zijn nek niet inspant, voelt alles toch steviger aan dan de 2.0 liter en meer met betrekking tot de energieke verzending van de Porsche Macan 2019. Als de kans klein is dat dat niet snel genoeg is, kun je verwachten dat 400bhp + Turbo modellen in de totaliteit verschijnen.

Welke Macan u ook kiest, standaard is een versnellingsbak met zeven versnellingen geprogrammeerd. Het is pittig in beweging en loyaal in de handmatige modus.

Vering en rijcomfort

De Porsche Macan 2019 is bijzonder sportgericht en, op zijn standaardveren, steviger dan de best presterende SUV’s, bijvoorbeeld de Audi Q5. Als alles gelijk is, is het voldoende consistent voor normaal gebruik, met name als het gaat om de kans dat u de container niet tikt voor enorme, willekeurige composietwielen.

U kunt opschuiven naar Porsche Active Suspension Management (PASM), een veelzijdige demperopstelling waarmee u de hardheid van de ophanging kunt verschillen. Het verdient de overweging in het geval dat je een geleidelijk aangepast rijgedrag nodig hebt en pariteit behandelt.

Dat wordt verder verbeterd in het geval dat u de duurdere luchtverversing opslaat wat wij voorschrijven. Over groeven met scherpe randen, ongeacht of je je een beetje bewogen voelt over sjofele straten in de stad, toch verbreekt het je van alles wat tegenzit. Bovendien crasht het niet intens zoals een paar tegenstanders doen, je in elk geval opheffen over hindernissen en gematigd aangenaam blijven op snelwegen, zelfs op enorme wielen.

Omgaan met Porsche Macan 2019

Alle Macans hebben een Sport vangst die de controlerende, versnelde reactie van het versnellingsmiddel en de kans dat je de luchtvering of PASM veelzijdige dempers hebt bepaald, oplost. Vooral met de Sport-modus werd ingebracht, onmiskenbaar heeft Porsche de Macan een opvallende verschijning gemaakt onder de meest innemende SUV’s die je kunt kopen.

Ondanks het feit dat hij een beslissing heeft genomen tegen de krachtigste voertuigen in de klasse, bijvoorbeeld de Jaguar F-Pace, schittert de Porsche Macan 2019, vanwege zijn zekere opwindende begeleiding en geweldige lichaamsbeheersing. Echt waar, de Audi Q5 heeft steeds meer een front-end greep, maar je bent beduidend meer bedacht dat de back-pivot kracht krijgt bij het verlaten van de hoek in de Porsche Macan 2019, waardoor het geleidelijk aan leuk aanvoelt. Voor de kans die niets is, is het skelet onredelijk handig voor de Porsche Macan 2019 met vier barrels; nog een verklaring achter het kiezen van de V6 motor S. Weet dat dit alles relatief is; terwijl de Macan buitengewoon is voor een lange SUV, is elk idee dat het verwerkt als een spelvoertuig of een goed opgezette cantina, wat dat betreft niet correct.

Als je de kans hebt dat je van plan bent om het ruwe terrein van Macan te nemen, zul je je ervan bewust zijn dat het een standaard off-road vangst heeft die de voetbedieningsinstellingen en versnellingsbak verandert (en stelt de luchtvering in op de meest verbazingwekkende rijpositie op de kans dat je het hebt opgenomen) voor het ideale ruige terrein waarmee je te maken hebt. Slope-inversiebesturing is eveneens standaard, zodat het voertuig een meedogenloze snelheid op steile, slordige hellingen zal maken.

Opschudding en vibratie

Voor al zijn levendigheid, Porsche Macan 2019 is een vrij losmakende kruiser wanneer u het nodig hebt; zowel de 2.0-liter als de 3.0-liter motoren worden stil gehouden op de snelweg en windstoten worden overal gesmoord. Er is dus waarneembaar bandonweer met hogere snelheden en op bepaalde straatoppervlakken maken de enorme banden een lichte weerkaatsing die omhoog beweegt door het controlerende segment. Het is ver verwijderd van irriterend, maar het beperkt je niet tot de mate waarin de Q5 dat doet.

In de open straat is de versnellingspook met zeven versnellingen met dubbele grijper over het algemeen verbazingwekkend, waardoor de ontastbare veranderingen op beslissende wijze de juiste minuut overbrengen, ondanks het feit dat deze nogal schokkerig is bij stopsnelheden. Het weloverwogen oordeel over pedaalbelastingen helpt eveneens om het eenvoudig te maken om gemakkelijk te rijden en toe te voegen aan het exacte, exclusieve gevoel.


Porsche Macan 2019 Interieur

Rijpositie & dashboard

Standaard achtkant elektrische stoelverstelling maakt het u mogelijk om de rijpositie effectief aan te passen; de stoel zal erg laag vallen om je het gevoel van een sportvoertuig te geven, of je kunt hem opheffen in het geval dat je een extra bestelperspectief nodig hebt.

Het is echter niet al het opbeurend nieuws. Je moet vier figuren uitgeven voor een Comfortpakket-alternatief in het geval dat je aanpasbare lendensteun nodig hebt, wat je naar alle waarschijnlijkheid zal doen; zonder dit heeft de stoel hulp van de onderrug nodig. In ieder geval krijgt u bovendien een geheugenwerk voor de ingegooide stoel. Er is bovendien een flink stuk in het transmissiehol dat uw linkerbeen meer afstandelijk naar een kant scheept dan perfect is.

In tegenstelling tot veel producenten heeft Porsche fysieke airco-bedieningen behouden in plaats van alles op een touchscreen te bedekken. Om zeker te zijn, voelt de Porsche Macan 2019 als een beetje een oldie, maar een goodie met zijn verscheidenheid aan vangsten die de apparaatselector omvatten. Een frisse, schaduwaflezing in een van de ronde knoppen in het dashboard van de bestuurder en die alles kan aangeven, van geluids en trekkingsgegevens tot de routekaart, impliceert dat u niet te afhankelijk hoeft te zijn van het op het dashboard gemonteerde scherm.

sensoren en camera’s

De Porsche Macan 2019 biedt zinnelijke voorwaartse waarneembaarheid door klassemodellen; de voorruitkolommen zijn niet uitgebreider dan de meeste en, ongeacht of ze op dezelfde manier worden geharkt, verduisteren ze af en toe uw uitzicht op kruispunten en rotondes. Een echt uitgebreide toegangsweg weerspiegelt eveneens een goed zicht op padveranderingen op de snelweg, ondanks het feit dat ze soms uw vooruitblik kunnen belemmeren.

Voor en achter stoppende sensoren zijn standaard op alle modellen; dit is een buitengewone hulp, omdat die hoge achterruit niet helpt bij het nemen van een beslissing over strakke parkeerplaatsen en het is heel goed mogelijk dat er twijfel bestaat over waar de schuine dop sluit. Een schakelcamera is een redelijk alternatief en een omsloten camera is bovendien toegankelijk.

Informatica

Sat-nav, een DAB-radio, Bluetooth, een USB-koppeling, een 10,9-inch shading-touchscreen en een 11-luidsprekers geluidsraamwerk zijn standaard bij de Macan run. Verschillende online-administraties, net zoals Apple CarPlay-gsm’s reflecteren (zodat u uw iPhone kunt gebruiken via het scherm), zijn eveneens inbegrepen, maar Android Auto is dat niet.

Het uitgebreide scherm is ontegenzeggelijk eenvoudiger te begrijpen dan het toddige 7.0-inch scherm van de pre-facelift-auto, hoewel een paar symbolen nog steeds buitengewoon weinig zijn om nauwkeurig voortgang te boeken. In ieder geval zijn de menu’s vrij eenvoudig te ontdekken, de ontwerpen zijn scherp en zijn ontvankelijk voor invoer. Sommigen vinden de meest ver verwijderde hoek van het extra grote scherm enigszins rekbaar, maar ondanks alles ontdekken we roterende dial-controlled frameworks, bijvoorbeeld, BMW’s iDrive eenvoudiger en veiliger om progressief te gebruiken.

Kwaliteit

Porsche maakt waarschijnlijk de beste binnenkant, en het is niet gecompromitteerd met de Porsche Macan 2019, die uitstekende, goed verzamelde materialen bevat.

Je hoeft geen fortuin uit te geven aan discretionaire herontwerp van kalfsleer (ondanks het feit dat er veel kans is om als zodanig te doen) om de binnenkant te laten voelen dat het de glorie-identificatie verdient; standaard kunstleer en Alcantara bekleding moeten voldoende voldoen. Slechts een paar kleine regio’s voelen zich enigszins teleurstellend; dit is de reden dat de perfect gemaakte Q5 het verslaat met een hoofdwaardering van vijf sterren.


Porsche Macan 2019 Passagiers Ruimte:

Ruimte van voor

Er is veel ruimte op voorhand; zelfs lange bestuurders hebben de ruimte om zich te vestigen, ongeacht hoe de vloeiende lijnen van de Porsche Macan 2019 zijn hoofdkamer tegenover elkaar stellen en die van bepaalde tegenstanders.

Er zijn twee vaste bekerhouders aan de voorkant, die op gunstige wijze vlak voor de opgevulde armleuning zijn gevonden, die naar voren of omgekeerd kan worden geschoven en bovendien dient als afdekking voor de focale zuignap. Dat soortgelijk cubby huisvest de USB-bijlage, dus is ideaal voor het opbergen van je telefoon, en het is bovendien voldoende diepgaand om andere kleine dingen op te bergen.

Minder voordelig is de 12V bevestiging, die is bedekt onder een kleine opklapbare bovenkant precies aan de basis van de focale rug van de pallen, dus alles wat je erin steekt laat een draad over de schakelaars hangen. De toegangshouders zijn matig diep, maar ondanks alles vecht je om overal een kan van 1,0 liter te plaatsen.

Ruimte van achter

Er is minder extra ruimte om te bewegen dan in veel tegenstanders. Sinds een tijdje geleden konden legged reizigers hun knieën ontdekken terwijl ze de stoelen aan de voorkant borstelden en iedereen in het midden zou ruimte moeten ontdekken voor hun voeten aan weerszijden van het substantiële zwaartepunt.

Op deze manier is de Porsche Macan 2019, door de open Audi Q5, niet de beste, maar zou het op dit moment prima moeten zijn, behalve als je routinematig buitengewone massa’s achterin vervoert. Ook is er een grote voorraadopslag, met verschillende bekerhouders, ingangsbussen die passen in een 500ml drankverpakking en geleidevak.

Ineenstorting van stoelen & aanpasbaarheid

De achterstoelen maken deel uit van een 40-20-40 cursus, dus je kunt het kleinere focusgebied over elkaar heen leggen om door langere dingen te schuiven terwijl je nog ruimte overlaat voor twee rugreizigers. Wat u niet zult ontdekken, is de capaciteit om achterover leunen op de rugleuningen van de rugleuning of de achterstoelen achteruit te schuiven en verder te gaan.


Het bezitten van Porsche Macan 2019 (Betrouwbaarheid & kosten)

Kosten, beschermingsbijeenkomsten, & CO2 Uitstoot

Alle Macan-modellen zijn echt duur in aanschaf door belangrijke tegenstanders, op grond van het feit dat Porsche geen limieten biedt. Wederverkoop esteems behoren echter tot de toplaag. Aanpassings en beschermingskosten zijn bovendien iets hoger dan die van andere SUV’s met extravagantie en verwacht, zonder diesel in het bereik, niet bijzonder buitengewoon efficiënt te zijn van een van de motoren; de 2.0-liter eenheid is geprofest om te worden uitgerust voor maximaal 39.2 mpg, maar de beste die we zagen was laag tot midden van de jaren 30. Hoe dan ook, voor zover we kunnen nagaan is de V6 gecontroleerde S niet veel dorstiger op een snelweg, in ieder geval voor het geval je gevoelig bent voor het versnellingsmiddel pedaal.

De CO2 uitstroom van de Porsche Macan 2019, hoewel gefocust op de uitvoering ervan, is hoog en maakt, samen met de buitensporige kosten van de vervuiling, voordeel in natura uitgaven voor klanten van organisaties.

Uitrusting

Je krijgt een redelijk stuk voor je geld met de Porsche Macan 2019, inclusief 18-inch samengestelde wielen, een getankte achterkant, reisbesturing, gedeeltelijk Alcantara-stoelen (met achtvoudige elektrische wijziging aan de bestuurderszijde), driezonestations voor sfeercontrole, front en achter stoppende sensoren, sat-nav, Apple CarPlay, waarschuwen voor het nemen van routes, controle over instortende achteruitkijkspiegels en geprogrammeerde lichten en ruitenwissers.

S-trim bevat over het algemeen geen extra eenheid, gewoon sportiever styling, verschillende afdingen V6-motor onder de dop. Als je de kans hebt dat je meer eenheden nodig hebt, moet je de lange lijst met alternatieven bekijken.

Niet-aflatende kwaliteit

De Porsche Macan 2019 bleek een hoogtepunt te zijn in de meest betrouwbare extravagantie SUV’s in onze meest recente recensie, waarbij hij alles verslaat behalve de BMW X5. Hoe dat ook zij, Porsche als een merk dat zich in de onderste helft van de tafel bevindt, komt als 23e uit 31 makers.

Hoewel de driejarige certificering van Porsche Macan 2019 er normaal uitziet, lijkt het wel een grenzeloze kilometerregeling.

Veiligheid

Alle Macan-modellen vergezellen zes airbags, waaronder hoofd en zij-airbags voor de voorste reiziger en bestuurder, en airbags die de hoofdbewaking bieden aan zowel de voor als de achterbuurman. Ze hebben bovendien een raamwerk voor het controleren van het gewicht van de banden, en helpen bij het vasthouden van de helling (zodat u niet achteruit rolt op een helling) en het volledige bereik van elektronische voet en degelijkheid helpt.

Verder is er een raamwerk dat faculteiten bij toeval dat je vrij recent een impact had, maar zijn nog steeds ontroerend; het initieert op natuurlijke wijze de remmen om te proberen te voorkomen dat je de weg verspert voor een ander ongeluk. Standaard is het oppakken van een pad vereist, terwijl de hulp bij het houden van pad en de schermen voor blinde vlekken op de lijst met alternatieven staan.

Tragisch genoeg is geprogrammeerd crisisremmen niet standaard. Sommige stadsvoertuigen krijgen dit belangrijke element, dat kan helpen een frontale botsing met auto’s. mensen te voet en zelfs grote wezens af te wenden, dus het is discreet als SUV een extravagante fout is.

Porsche


denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Customer Reviews

Average User Rating:
0
5
0 votes
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
0
0%
    Showing 1 reviews

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your Rating:05

Thanks for submitting your comment!

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: