De nieuwe Hyundai i30 2019 Beoordeling


Hyundai i30 2019 prijs


Air

1.4i 100 pk | Benzine | l/100km – 143 g CO² /km NEDC

Aanbevolen catalogusprijs(incl.BTW)(1) –> €19.499,-

Aanbod Mei 2019(2) ——> € 2.180,-

Huidig aanbod(incl.BTW)(3) ——-> € 17.319,-

Ecobon(4) —–> € 1.500,-

Huidig aanbod inclusief alle kortingen —> € 15.819,-

Uitrusting

  •  Display Audio 8″
  •  Smart Device Integration (smartphone integratie)
  •  Autonomous Emergency Braking
  •  Driver Attention Alert (DAA) – Waakzaamheidsassistent
  •  Lane Keeping Assistant met dynamische stuurcorrectie

Air #1 Edition*

1.4i 100 pk | Benzine | l/100km – 143 g CO² /km NEDC

Aanbevolen catalogusprijs(incl.BTW)  —-> € 20.749,-

Aanbod Mei 2019 —> € 2.490,-

Huidig aanbod(incl.BTW) —-> € 18.259,-

Ecobon  —>  € 1.500,-

Huidig aanbod inclusief alle kortingen—-> € 16.759,-

Uitrusting

  •  Automatische grootlichtassistent
  •  Automatische koplampen (lichtsensor)
  •  Cruise control met snelheidsbegrenzer
  •  Elektrisch bediende en verwarmde buitenspiegels
  •  Boordcomputer met 3.5″ TFT scherm
  •  Display Audio 8″
  •  Autonomous Emergency Braking
  •  Driver Attention Alert (DAA) – Waakzaamheidsassistent
  •  Lane Keeping Assistant met dynamische stuurcorrectie

Hyundai i30 2019 SPECIFICATIES

Type Familiewagen

Versie Air 1.4i 100

Model New i30


Hyundai i30 2019 Prestaties

Motor
Aantal cilinders
4
Cilinderinhoud
1368
Aantal kleppen
4
Boring
72
Slag
84
Compressieverhouding
10.5
Vermogen (Kw)
74
Vermogen (pk)
100
Vermogen (tpm)
6000
Koppel (Nm)
134
Koppel (tpm)
4000
Fiscaal vermogen
8
Emissie norm
Euro 6
Brandstof
Benzine
Brandstoftank (l)
50
Transmissie
Transmissie
MT
Aantal versnellingen
6
NEDC 2.0 metingen
Gemiddeld verbruik (l/100 km) NEDC 2.0
6,2
Gemiddeld CO² uitstoot (g/km) NEDC 2.0
140
WLTP metingen
Gemiddeld verbruik (l/100 km) WLTP
6,6
Gemiddeld CO² uitstoot (g/km) WLTP
149
Prestaties
Acceleratie 0-100km/u
12.6
Topsnelheid (km/u)
183
Min. gewicht (kg)
1185
Max. gewicht (kg)
1332
Hoogst toegelaten gewicht (kg)
1760
Sleepvermogen geremd (kg)
1200
Sleepvermogen ongeremd (kg)
600

Hyundai i30 2019 Afmetingen

Lengte (mm) 4340

Breedte (mm) 1795

Hoogte (mm) 1455

Wielbasis (mm) 2650


Overzicht

Wat zeggen praktisch vanille, uitstekende Hyundai i30 eigenlijk? Het juiste antwoord is dat elk van de drie bekend staat als beschutte, onschuldige maar saaie beslissingen. In elk geval is dat het ding dat we in het algemeen hebben verwacht sinds de oorspronkelijke i30 in 2007 werd gemarkeerd.

Hoe dan ook, de tijden zijn aan het veranderen en er is op dit moment een derde tijdperk van Hyundai’s hatchback, klaar om de Ford Focus en opel Astracommandostructuur uit te dagen. Er zijn veranderingen onder de huid aangebracht om de rij kennis te verkwikken en er is ook een smaakvolle nieuwe look.

Daar is de keuze voor een hatchback (we dekken dat hier), een fastback en een legaat, naast dat er bovendien een energieke i30N heet naar voren komt die opvallend geweldig leuk om te rijden is.

Alle i30s bieden OK een stimulans voor contant geld en begeleiden een vijfjarige, grenzeloze kilometerwaarborg. Koppel dat aan grote dimensies van standaard hardware, en de i30 lijkt zeker een redelijke beslissing te blijven. Het onderzoek is, zou het meer kunnen aanbieden?

Lees verder in onze volledige audit en we onthullen welke motoren en trims goed voorspellen. Als u ervoor kiest een i30 aan te schaffen, moet u er ook voor zorgen dat u naar onze meest recente regelingen kijkt om te ontdekken hoeveel u zou missen zonder omslachtig rijden en handelen.


Hyundai i30 2019 testrit

Hyundai garandeert ‘een dynamische en aangename rij kennis met veel comfort’, maar laat ons ook weten dat de nieuwe i30 100.000 mijl aan verbeteringswerk op de Nürburgring heeft voltooid. Dat is een groot deel van de euro aan ‘Ringpassen’.

In alle werkelijkheid is dit net zo verfijnd en gemakkelijk te besturen als een voertuig als dit. Hoewel de besturing is afgestemd om sneller te zijn dan in de actieve i30, is dit niet een voertuig dat opgewonden rondzwalkt, en de ‘Ring kilometers’ betekent niet dat hij stevig op de grond staat of standvastig is over stoten. Het is een voertuig dat gemakkelijk voor het autorijden zorgt, ongeacht hoe snel of hoe de straat wordt getest.

In het geval dat je op zoek bent naar een verborgen betekenis en redenering die enigszins duister applaus is, zou je op dat moment gelijk hebben. De i30 is ook enigszins charmeloos om te rijden, en je bent af en toe gedwongen om onder zijn gladde oppervlak te graven. Wanneer je dat doet, ontdek je een voertuig met veel houvast, maar weinig prijzen.

Dat is in ieder geval prima. Als je op de markt bent voor iets heel amusants om te rijden, koop dan een Ford Focus of Mazda 3. Als je iets nodig hebt dat uitzonderlijk verfijnd is, kan de i30 over alle nodige kwaliteiten beschikken. Elk van de drie motoren is verbazingwekkend rustig tijdens een snelwegrit.

Onze neiging is de 1.0, de aandrijflijn die het dichtst bij een grijns komt te zitten. De 1.4 olie is echter soepeler, en waarschijnlijk een superieure inzet als je kans hebt dat je hoge mijlen spreidt. We zouden wegblijven van de diesel, die overweldigd voelt door de grootte van de i30. Zijn gretigheid is eveneens volledig geëgaliseerd door de geprogrammeerde versnellingsbak, die soepelheid organiseert over het naar beneden schoppen van een paar tuigage, niettegenstaande wanneer u op het gas slaat. Een 11 seconden 0-62 mph tijd lijkt enigszins idealistisch. Hyundai zegt dat diesels goed zijn voor 66% van de i30 deals in Belgie we zeggen dat je echt 70mpg kilometers nodig zult hebben om deze keer op diesel te gaan zitten.

In elk geval is op dat moment onze DAADWERKELIJKE neiging de i30 N. Afwijzing ‘charmeloos’ en ‘gemakkelijk’; hier is een geschikte Premier League heet tevoorschijn kom je te grissen bij het nekvel en met een plat uit de drukte. Het is niet de snelste hete incubatie gemarkeerd, noch de grootste. Hoe het ook zij, dat is ongelofelijk: het brengt de punten van opsluiting lager en maakt een voertuig van 271 pk ongetwijfeld meer te besturen op de minimal Britse straten dan je je zou durven voorstellen. Voorbij een twijfelachtige twijfel dat Hyundai’s eerste legitieme hete incubatie geschikt is in de toplaag. Het gevoel van plezier is van dag tot dag divers voor het onfeilbare voertuig waar het van afhangt.

Vering en rijcomfort

Een soepele rit is een van de meest charmante eigenschappen van de Hyundai i30. De ophanging spatten gemakkelijk aan, en aanzienlijk hogere specificaties met grotere combinatiewielen bieden veel troost voor degenen die er klaar voor zijn. Harde straten laten de i30 meer dan een Skoda Octavia kronkelen, maar nooit genoeg om je echt ongemakkelijk te maken.

Een soepele rit is een van de meest charmante eigenschappen van de Hyundai i30. De ophanging spatten gemakkelijk aan, en aanzienlijk hogere specificaties met grotere combinatiewielen bieden veel troost voor degenen die er klaar voor zijn. Harde straten laten de i30 meer dan een Skoda Octavia kronkelen, maar nooit genoeg om je echt ongemakkelijk te maken.

Het nadeel is dat de i30 meer floers voelt dan een deel van zijn sportievere tegenstanders, ondanks het feit dat dat een kleine kostenpost is en dat dit niet voor veel potentiële eigenaars zorgt.

Omgaan met Hyundai i30 2019

Bijna verfijnde ophanging legt de nadruk op troost, waardoor meer lichaamsbeïnvloeding mogelijk is dan in auto’s, bijvoorbeeld de Ford Focus. Dus, de Hyundai i30 voelt niet zo scherp of reageert, en je voelt zijn gewicht wat meer bewegen op bochtige straten.

Bijna verfijnde ophanging legt de nadruk op troost, waardoor meer lichaamsbeïnvloeding mogelijk is dan in auto’s, bijvoorbeeld de Ford Focus. Dus, de Hyundai i30 voelt niet zo scherp of reageert, en je voelt zijn gewicht wat meer bewegen op bochtige straten.

Het is in elk geval ver verwijderd van omslachtig, en begrijpt en verwerkt zich perfect, ongeacht of de leiding je nooit echt bij de activiteit betrekt. Beschouw het maar als een huisdierenhoer die niet kan worden geprobeerd een bal te achtervolgen, maar die je met je kinderen zou vertrouwen.

Clamour en vibratie

De i30 is een redelijk rustig voertuig, maar toch is hij niet zo verfijnd als de Audi A3 of Volkswagen Golf. In feite zijn beide auto’s steeds duurder in aanschaf.

De motoren zijn voor het grootste deel gecultiveerd: de 1,4 liter turbo-petroleummotor is bijzonder soepel, niettegenstaande wanneer hij wordt neergeknikt, terwijl de dieselmotor ook helemaal niet ongemakkelijk is. De 1.0 petroleum stuurt de meeste trillingen terug door de bedieningselementen, maar het is op geen enkele manier, vorm of vorm vreselijk.

Welke aanpassing u ook kiest, de versnellingshendel en de echte bedieningselementen werken gemakkelijk (zo niet bijzonder zeker bij gelegenheid) en zorgen ervoor dat de i30 zich bescheiden gemakkelijk laat rijden. De 1.4 is toegankelijk met een geprogrammeerde dubbele grip die gemakkelijk beweegt, maar de motor toch harder aandrijft dan nu en dan fundamenteel is.


Hyundai i30 2019 Interieur

Hyundai is geweldig in ergonomie en het dashboard van de i30 is uitgespreid met de objectiviteit die doordringt in het hele voertuig. Daarom is het bovendien enigszins duidelijk. Een deel van de materialen zit een paar sporten onder het aanbod van VW, maar het voelt overal aan elkaar geschroefd en het is echt een aangename plek om te zitten. Hoewel de motoren vrijwel onbegrijpelijk zijn tijdens een reis van 70 mijl per uur, is er een vleugje wind en straatruzie, maar het is een van de beste voertuigen in de klas om dergelijke commotie onder controle te houden.

Rijpositie en dashboard

De bestuurdersstoel van de i30 is een heerlijke plek om te zitten. De stoel zelf is aangenaam en de pedalen zijn goed geplaatst, terwijl elektrisch flexibele lendensteun standaard is op alles behalve S-trim op passage niveau. Volledig elektrische stoelwissel is standaard op Premium trim of meer.

Het dashboard van de i30 is ook verfrissend standaard; elke vangst is voldoende groot om aanvankelijk te raken en alle bedieningselementen worden uiteraard gecontroleerd. De meerderheid van hen bevindt zich ook hoog voor de meegeleverde bruikbaarheid.

sensoren en camera’s

Het kleine scherm op de achterkant van de i30 en de over het algemeen dikke kolommen aan de achterkant betekenen dat de waargenomen waarneming van de beer niet bijzonder opmerkelijk is. Het uitzicht aan de voorkant is sterk verbeterd, waardoor het eenvoudig is om een ​​oordeel te vellen over rotondes en T-kruispunten.

Elektrisch verwarmde en beweegbare portierspiegels zijn standaard op alle modellen, evenals geprogrammeerde koplampen en ruitenwissers. Back stop sensoren en een draaiende camera zijn standaard op alles behalve de minst dure trim, terwijl de beste twee trimmen (Premium en Premium SE) eveneens sensoren voor het stoppen van de voorkant hebben.

Een verwarmde voorruit is bovendien standaard op de twee hoofdstrips, net als LED koplampen met een scherp, hoog werk dat de pijler van nature dompelt wanneer het verkeer dichterbij komt.

Sat nav en infotainment

Ga voor S-trim op passage niveau en u krijgt een redelijk essentieel infotainmentraamwerk, ondanks het feit dat Bluetooth, een DAB radio en een USB bijlage voor het opladen van uw telefoon in elk geval standaard zijn.

SE-modellen gaan gepaard met een touchscreen van 5.0 inch met schaduw, dat gemakkelijk te gebruiken is maar niet bijzonder opwindend. Dat is de reden waarom we voorstellen om iets extra te betalen voor SE Nav trim; je krijgt een 8.0in shading touchscreen dat een stuk aangenamer is om een ​​kijkje te nemen, veel eenvoudiger te gebruiken en standaard Apple CarPlay en Android Auto mobiele telefoon begeleidt. Je krijgt bovendien een inherent sat nav.

Het equivalente 8.0in aanraakscherm is ook wat u krijgt als u besluit Premium of Premium SE-trim te bereiken.

Kwaliteit

De binnenkant van de Hyundai i30 2019 is minimalistisch gestileerd, maar is door en door met hoogwaardige materialen gewerkt. Sectieniveau modellen laten een deel van de flitsende trim over die standaard hoger in het bereik ligt, maar er is geen indicatie van centenknijpen in de lodge.

Echt, de Hyundai i30 2019 is niet zo smaakvol van binnen als een Audi A3 (of zelfs een Skoda Octavia wat dat betreft), maar het is meer chique dan een opel Astra of een Fiat Tipo.


Hyundai i30 2019 passagiers ruimte

Ruimte van achter

Liberale gebieden impliceert dat de Hyundai i30 2019 aan de voorkant open is; je moet lang zijn om je ingeknipt te voelen en er is voldoende ruimte voor lange benen en enorme voeten in de voetenruimtes.

Er zit bovendien veel capaciteit aan de voorkant van de Hyundai i30 2019, vanwege de substantiële, diepgaande entreebevestigingen, een gedekte cubby tussen de stoelen (op alles behalve sectieniveaumodellen) en zelfs een paar bekerhouders.

Ruimte van achter

Er is voldoende vrije ruimte voor twee of drie 6 footers en toch is de ademruimte strakker dan bij bepaalde tegenstanders, waaronder de VW Golf en de enorme Skoda Octavia.

De achterbank zelf is rondom gevormd en aangenaam, terwijl een bijna vlakke vloer (er is een klein zwaartepunt) het leven voor een persoon op de middelste stoel steeds aangenamer maakt dan in talloze tegenstanders. De capaciteit van de rug is beperkt, met kleine toegangsbusjes op de twee toegangspoorten, ondanks het feit dat de toegang tot de achterstoelen grote dankbaarheid is voor de niet al te slechte opening van de toegangswegen.

storting van stoelen en aanpasbaarheid

De Hyundai i30 2019 heeft standaard 60/40 opklapbare rugleuningruggen, maar dat is de mate van zijn verzameling de achterstoelen schuiven niet of doen wat anders scherp is. Er is een doorlopend stapelluik op alles behalve doorgangsniveau S-modellen voor lange dingen, bijvoorbeeld ski’s.

Het is allesbehalve moeilijk om de achterbank te laten overlappen als je meer ruimte nodig hebt, ondanks het feit dat ze niet helemaal parallel aan de vloer liggen, behalve als je eerst de stoelbasis omhoog klapt.

In de tussentijd is de voorste reiziger die de hoogtewijziging instelt standaard op alles behalve S-trim op passage niveau, hoewel de ontwikkeling van de elektrische stoel alleen toegankelijk is voor de bestuurder.

Opstartruimte

De laars heeft een gevoelige lage lip en biedt 395 liter laadruimte; dat is iets meer dan een VW Golf of een Seat Leon. Het is alles behalve een tegenhanger voor klasse monsters, bijvoorbeeld de Skoda Octavia, echter.

Met de achterstoelen ingestort niveau (en de stoelvoeten ingestort voorschotten), dat volume verhoogt tot een even grote 1301 liter. Nogmaals, dat is groter dan een Golf die nog wordt overschaduwd door een Octavia.


Het Bezitten van Hyundai i30 2019 (kosten & betrouwbaarheid)

De Hyundai i30 2019 zou hier zijn stempel moeten drukken, met een vijf jaar durende, grenzeloze kilometerwaarborg geen onzekerheid een opmerkelijke remise voor kopers die op zoek zijn naar iets onderscheidends. De zevenjarige garantie van Just Kia kan een grotere aantrekkingskracht hebben. Aanzienlijk omvat de vijfjarige garantie van de i30 N ook het trackgebruik; we proberen een ander voertuig te noemen waarvan de garantie niet ongeldig is voor problemen veroorzaakt na 30 opeenvolgende ronden van Cadwell Park.

De lopende kosten zouden ook aangenaam en laag moeten zijn, maar slechts een handmatig voorbereide diesel zakt naar 99g / km en kosteloos straatgeld. De verschillende aandrijflijnen worden heel dichtbij, de persoonlijkheid en onze voorkeursinstelling de handleiding 1.0 olie straalt 115 g / km uit en plaatst deze in kostenband C met een BIK snelheid van 20 procent.

Je krijgt bovendien vijf jaar hulp langs de weg met een i30, terwijl de kaarten op de navigatiekaart lang plezier hebben, een aanbod dat Hyundai-figuren je kunnen besparen tot € 1.000. Welk aantal personen hun kaarten echt bijwerken, houdt in dat we vinden dat dit met een lichte hoeveelheid zout moet worden genomen, maar het is nog steeds een behoorlijke beweging.

De bagageruimte van de Hyundai i30 2019 395 liter met de secundaire lounges opgesteld, 1.301 liter als ze worden neergezet is bij uitstek meer dan een Focus, Golf of Astra, maar niet echt topniveau. Je zult meer ontdekken in bijvoorbeeld een Peugeot 308. Hoe dan ook, de Hyundai i30 2019 biedt een ski die wordt voortgebracht …

Kosten, beschermingsbijeenkomsten, MPG en CO2

De meest recente i30 is niet zo bescheiden als de modellen voor de eerste en tweede generatie de waarheid wordt verteld, het wordt over het algemeen geëvalueerd op een standaard met tegenstanders, bijvoorbeeld de Skoda Octavia. Alles bij elkaar genomen, zijn echt gemiddelde limieten toegankelijk (bekijk onze meest recente afspraken om het bedrag dat u moet betalen te zien).

Een uitgebreid stuk van de intrige van de Hyundai i30 2019 ligt in de 5 jaar durende, grenzeloze kilometerwaarborg, die maar weinig tegenstanders kunnen coördineren. De bezitsbundel omvat eveneens vijf jaar verdeling en vijf jaar gratis ‘registratie’ per jaar. Bundels met vaste waarde aanpassing voor 3 of 5jaar spreken bovendien tot grote achting.

Resale rendementen zijn geen big deal, en PCR account koopjes zijn ook niet, dus verwacht hogere maandelijkse vergoedingen dan op een Skoda Octavia.

De motoren van de Hyundai i30 2019 zijn voor het grootste deel even weinig, maar de benzine is niet bijzonder effectief. Efficiëntie en CO2 uitstoot emanaties voor de 1.4 turbo vallen veel schuw van tegenstanders proportionele eenheden, bijvoorbeeld. De 1.0 liter aardolie is beter, maar de 1.6 diesel is waarschijnlijk de meest solide optie in het geval dat je elk jaar meer dan 15.000 mijlen haalt.

Uitrusting, alternatieven en extra items

Standaard uitrusting is voldoende verbazingwekkend. Sectieniveau S-modellen begeleiden combinatie 15 componenten, led dagrijlichten, een multifunctionele geleidehouten ramen rondom.

Next-level SE-trim omvat 16-inch samengestelde wielen, mistlampen voor, achteruitrijssensoren met een schakelcamera en een kalfsleren geleidingswiel. Niettegenstaande, onze voorkeursversiering is SE Nav, die een ingebouwde sat nav bevat en de schermgrootte op 8.0in brengt, net als Apple CarPlay en Android Auto. We zien geen reden om meer geld te besteden dan dit.

Voorbij dat Premium bekleding 17-inch samengestelde wielen, sfeercontrole, een elektronische rem stoppen en vervalste kalfsleer, verwarmde voorstoelen. Range-finishing Premium SE-bekleding rondt alles af met een allesomvattend schuifdak, certificeerbare koeienhuidstoelen en een verwarmd geleidingswiel, maar is toch te duur om er maar aan te denken om ze aan te bevelen.

Betrouwbaarheid

De vijf jaar durende, onbegrensde kilometerwaarborg is een van de belangrijkste verkoopfocussen van de Hyundai i30 2019, dus in het geval dat er iets mis gaat te midden van die tijd, zult u waarschijnlijk worden beveiligd. Hulp langs de kant van de weg is eveneens inbegrepen, terwijl de carrosserie is beveiligd door een garantie van 12 jaar tegen puncturing.

In ons laatste onderzoek naar betrouwbaarheid voltooide Hyundai als merk een opmerkelijke zevende (ons van 32 producenten), achter Toyota en Honda nog voor Skoda, Ford en opel. In elk geval was de huidige i30 2019 geen onderdeel van het overzicht het was buitengewoon nieuw.

Welzijn en veiligheid

Elke i30 begeleidt zes airbags, controle van het gewicht van de banden, geprogrammeerd remmen door crises en pad houden hulp dat is een verbazingwekkende hoeveelheid welzijnsapparatuur. Wanneer u bij Premium trim aankomt, biedt de innovatie de mogelijkheid om blinde vlekken te observeren en achteruit te kruisen, waarvan de laatste u waarschuwt voor het passeren van voertuigen wanneer u de straat opschakelt.

Dit uitgebreide overzicht van de standaardeenheid hielp de Hyundai i30 2019 5 sterren (van de vijf) bereiken in zijn Euro NCAP welzijnstest, waardoor hij op een standaard met de Volkswagen Golf kwam. In elk geval werden de meeste tegenstanders, waaronder de Golf en Skoda Octavia, behoorlijk lang uitgeprobeerd onder een meer gevestigde en minder strenge rangschikking van criteria.


denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your Rating:05

Thanks for submitting your comment!

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: