De Nieuwe Audi RS7 Sportback 2019 Beoordeling

foto: whatcar.com

Audi RS 7 2019 prijs

Audi RS7 2019 Prijs begint ongeveer vanaf € 233,600,-


Audi RS7 Sportback 2019 Afmetingen en Gewicht

Aantal deuren.5
Aantal zitplaatsen.4
Lengte. 5012 mm
Breedte. 1911 mm
Hoogte.1419 mm
Gewicht. 1920 kg
Tankinhoud.75 Liter
Banden voor.275/35 R 20
Banden achter.275/35 R 20
Inhoud kofferruimte. 535 Liter

Overzicht

De Audi Sport Division realiseert zich hoe een pittige Audi te maken. Het elitaire deel van de Duitse producer heeft een gigantisch opmerkelijke reputatie en controleert een flexibel scala aan modellen in zijn portfolio, van de hete RS3 Saloon en RS3 Sportback tot de boeiende TT RS en voor zover mogelijk tot nu toe: de Audi RS7 Sportback 2019 .

Het is een vier sombere, vier plaatsen roadster met maximaal 605 pk beschikbaar voor zijn. Beschouw het als een uber clutch, een jong herenvoertuig voor je gezin, dat het winkelen zal slikken en een top van 189 km / u op de Autobahn.

Hoe dan ook, met een scheve spot op zowel gezond verstand als uitvoering, heeft de Audi RS7 sportback 2019 twee belangrijke functies. Het moet aangenaam zijn, voor de vele kilometers die waarschijnlijk met couverts achterin in de bestuurdersstoel zullen worden doorgevoerd, maar het zou ook moeten blijken te zijn als een boemerang voor de val van een correcte voet. Het moet de meerderheid bereiken, en dat is slechts het topje van de ijsberg, om zijn robuuste stickerprijs te legitimeren.

Bovendien is er ook geen tekort aan fenomenale top end tegenstanders. Zowel de Mercedes-AMG CLS 63 S Coupe als de BMW M6 Gran Coupe bieden genoeg Duitse kwaliteit om de Audi te laten trillen, terwijl iets hoger in de value stepping stoel de buitengewone Porsche Panamera Turbo ligt terwijl de Audi RS7 sportback 2019 uitzoekt hoe hij moet elk van hen ondermijnen en, in top-spec Performance schijn, is het sneller.

Hoe het ook zij, in het verleden werden snelle Audi’s regelmatig berispt voor een afwezigheid van door de bestuurder aangedreven energie.


Audi RS7 Sportback 2019 Testrit

foto: whatcar.com

De motor van de Audi RS7 sportback 2019 is zeker een van de meest gefundeerde focussen. De 4,0 liter V8 oliemotor met dubbele turbocharger heeft een koppel van 552 pk en 516 lb ft. Bepaal het Performance pakket en dat belandt op 605 pk en 553lb ft, en alsof je niet zozeer gespeculeerd had, biedt elke reeks getallen voldoende genadeloze rechtlijnige snelheden om je volledig terug te laten zitten in je stoel.

Vanaf een stop kan de RS7 Sportback 2019 Performance zichzelf opkrikken tot 62 mph in slechts 3,7 sec, waardoor de standaardmodellen met 0,2 seconden worden verbeterd en de rivalen BMW, Mercedes en Porsche verslaan. De twee varianten stralen een wonderbaarlijk diepe uitbarsting uit van de dampen, met de meegeleverde knallen en ontploffingen van de gamedampen van het Performance model.

Op dezelfde manier is het geweldig dat wanneer u zich nooit zult laten afleiden van het maken van een auditief prestatiecentrum van de motor en eenvoudigweg op de snelweg moet reizen, of rustig door de stad moet zweven, dat alleen ook zal doen.

De Audi RS7 sportback 2019 begeleidt een achttraps Tiptronic geprogrammeerde versnellingsbak, die net zo flexibel is als de motor. Diverse rijmodi Comfort, Auto, Dynamisch en Individueel veranderen de ophanging, gasrespons en versnellingshendels, maar in het geval dat u niet naar Comfort overschakelt, zijn de werkdagen van de auto soepel en soepel. Door over te schakelen naar Dynamisch, worden ze nog scherper, maar terugschakelen kan daardoor een beetje rukker worden. De meesten zullen vrolijk genoeg zijn om het in de auto te laten, maar peddelt achter het geleidingswiel om je fysiek door de tuigage te duwen.

Het is echter niet al het opbeurend nieuws in de divisie rijden. De ophanging verandert heel wat afhankelijk van de gekozen aandrijfmodus. In Dynamic wordt het gestold om body roll en hoekcomplimenten te regelen, maar de rit blijkt broos te zijn tot het punt dat het lastig is op alles behalve het meest vloeiende landingsterrein. In de Solace modus wordt het losgemaakt om tijdens cruisen steeds losser te worden, waardoor het schokkend soepel en aangenaam blijft voor zo’n levendig model.

Hoewel de uitvoering van de rechte lijn onweerlegbaar geweldig is, ga dan naar een hoek en je zult de belangrijkste spil vinden in de bescherming van de Audi RS7 sportback 2019 . De besturing is behoorlijk pittig en licht, maar biedt weinig waardevolle kritiek op wat de voorwielen doen. En in gedachten houdend dat de Audi RS7 sportback 2019 steenachtige afmetingen van de greep door de hoeken creëert en het quattro raamwerk met alles dat met wielaandrijving te maken heeft, massa’s zekerheid met zich meebrengt, is het desastreerder krachtig dan beslist spannend.


Audi RS 7 Sportback 2019 Interieur

foto: whatcar.com

Dit is het onderdeel waar een Audi veel erkenning verdient voor zijn binnenkant omdat hij ongelooflijk rijk is, vooroploopt en vol zit met nieuwe technologie. Hoe het ook zij, voor de RS7 Sportback 2019 is het een beetje buitengewoon. Dat is te danken aan het feit dat het, hoewel het rijk is, een rijpend model is met een update die praktisch in de bocht ligt, en het vergezelt Audi’s meest recente inside techno tovenarij niet.

Het formaat is tot nu toe nuttig en gebaseerd op het MMI-infotainmentraamwerk van Audi, maar dit is niet een van de ongelooflijke nieuwe MMI-variaties die zijn aangebracht op de A3, A4 en A5 modellen, bijvoorbeeld. Het is eerder een rijpend raamwerk dat geen oplossing biedt voor de indrukwekkende iDrive van de M6 of de componentrijke infotainment van de Panamera. In de Audi RS7 sportback 2019 kunnen de menu’s des te verwarrender zijn om naar te kijken, het scherm minder scherp en de voorbereiding langzamer dan die tegenstanders, maar het is niet meer spijtig dan het Comand raamwerk van de CLS.

foto: whatcar.com

Over het algemeen functioneert de rest van het dashboard op een bewonderenswaardige manier, met eenvoudige veranderingen die consequent en expansieve, duidelijke instrumenten verspreiden. Onverwachts kun je Audi’s schitterende 12.3 inch TFT scherm genaamd Virtual Cockpit niet krijgen, dat de instrumenten vervangt door geavanceerde weergave die meer gegevens bieden, maar een waardevolle head up showcase is standaard, die belangrijke gegevens, zoals snelheid en route, bevat richtlijnen, geschikt net onder uw zichtlijn.

De meervoudig elektrisch verstelbare stoelen bieden veel hulp en ontwikkeling om een ​​tevreden bestuurder te helpen, net als het elektrisch flexibele richtwiel met zijn enorme ontwikkelingsbereik. Eén probleem echter: het transmissiehok onderscheidt zich van een aanzienlijke hoeveelheid, die zich in de kamer begeeft die toegankelijk is om uw linkerbeen te laten rusten.

De waarneembaarheid aan de voorkant is over het algemeen uitstekend, maar niet alles dat de achterkant ondersteunt in het licht van de hellende daklijn. Gelukkig zijn allround stopsensoren standaard, terwijl een camera omdraaien discriminerend is.

Fit en afwerking is over het algemeen gebruikelijk Audi en in deze lijn buitengewoon, maar zelfs hier zouden we zeggen dat het niet echt zo geweldig is als Audi’s meest up-to-date modellen, maar toch nog steeds met zijn dokken in ieder geval.


Audi RS 7 Sportback 2019 Passagiers Ruimte

foto: whatcar.com

Van tevoren is er een behoorlijke hoeveelheid extra ruimte om te bewegen & een eerlijke hoofdruimte de laatste wordt enigszins krap voor iedereen 1,8 meter hoog. Er is echter veel schouderruimte.

Achteraan is de plaats waar de restitutie voor die slanke schuine daklijn komt, met nadrukkelijk beperkte hoofdruimte voor iedereen die lang is, ondanks het feit dat de ruimte om te ademen nog steeds liberaal is.

De 535 liter is groter dan zijn tegenstanders, en lang, maar over het algemeen oppervlakkig. Alles bij elkaar genomen, zal het omgaan met twee of drie enorme tassen, en het zijn van een lift-up back-end impliceert dat er geen beperkte opening is om ze te vernietigen. De achterstoelen kunnen worden neergehaald om de mogelijkheid te creëren tot een meest extreme 1390 liter, dus het past zich ook aan langere dingen aan.


Het bezitten van Audi RS 7 Sportback 2019 (kosten en betrouwbaarheid)

We gaan ons niet voorstellen dat de Audi RS7 sportback 2019 bescheiden is, maar de tegenstanders en de Audi zijn ook niet van plan om de BMW M6 Gran Coupe, Porsche Panamera Turbo en de Mercedes-Benz CLS C63 S te ondermijnen. Het is een behoorlijke stap omhoog in de kosten van de standaard Audi A7 echter, dus overweeg of al die krachtige uitvoering je echt zal helpen.

Specificatieniveaus zijn liberaal voor de Audi RS7 Sportback 2019, met het standaardmodel dat vierzonige atmosferische controle begeleidt, rondomlopende stopsensoren, een head-up showcase, 20 in composieten en een 7,0 in infotainmentraamwerk met sat-nav.

Ga naar de Performance-versie en je krijgt de motor revisies naast een game uitlaat, 21 in combinaties en enkele energieke inside twists om het te herkennen. Je betaalt zoveel voor het nieuwe ontwerp, en het standaardmodel is vanaf nu zo snel ontspruitend, dat we daar bij zouden blijven en het geld sparen voor enkele circuitdagen en de essentiële vervangingsbanden die je nodig hebt.

Onder de keuzeslijst is een kostbaar Dynamic Package Plus toegankelijk. Het breidt de snelheidsbegrenzer uit van 155 mph naar 189 mph, omvat onscherpte tegenover 20in klei remmen, verandert de luchtvering in stalen veren om extra body roll te verminderen, en geeft het een variabele geleide opstelling die sneller wordt naarmate je meer aan het stuur draait. Nogmaals, dit is eigenlijk te kostbaar om zelfs maar na te denken over het aanbevelen, behalve als je er gek genoeg op uit bent om wat rondetijd af te scheren.

Er zijn verschillende alternatieven die moeten worden overwogen, waaronder een zelfonderbrekend kader, bijgewerkte geluidsapparatuur en een amusementskader achterin.

In het licht van de brekende uitvoering ervan, zijn de bedrijfskosten doorgaans hoog. Kilometerstand en uitstroom van CO2 Uitstoot zijn slecht naast een grote, extravagante diesel, maar toch volledig in lijn met elk van zijn tegenstanders.

Zes airbags zijn standaard inclusief voorkant, voorkant en blinde airbags – en u kunt extra airbags voor de zij airbags toevoegen. Andere welzijnstoestellen, bijvoorbeeld veelzijdige reisbesturing, kwetsbare zijschermen en padhoudhulp komen als een onderdeel van wat Audi een Assistance Pack noemt.

Een standaardgarantie van drie jaar is niet bijzonder, maar je kunt betalen om dat uit te breiden zo lang als vijf jaar


denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your Rating:05

Thanks for submitting your comment!

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: