nieuwe Tesla Model S 2019 Beoordeling

De toekomst van Tesla is geweldig. De Model S is op speed


Kostprijs van Tesla Model S 2019.

Begin prijs van Tesla Model S 2019 is € 82.400,- t.e.m € 110.900,-

ModelPRIJSE
Standard Range.€ 82.400,-
Long Range.€ 92.000,-
Performance.€ 100.700,-
Performance Ludicrous.€ 110.900,-

Afmetingen en Gewicht van Tesla Model S 2019

AFMETINGEN & Gewicht
TESLA MODEL S
Lengte.4979 mm
Breedte.1964 mm
Breedte met spiegels.2187 mm
Hoogte.1445 mm
Wielbasis.2972 mm
Bodemvrijheid.NA
Koffer vooraan.150 Liter
Koffer achteraan.812 Liter
Koffer achteraan Achterbank neergeklapt.1795 Liter
Leeggewicht.2205 (Long Range) kg
2240 (Performance) kg
Max. gewicht aanhangwagen. n.v.t.

Oplaadtijd van Tesla Model S 2019

Charger
Stopcontact 
1-fase
10A / 2,3kW
(10%-100%)
30u0040u00
Wallbox
1-fase
16A / 3,7kW
(10%-100%)
20u0027u00
Wallbox
1-fase
32A / 7,4kW
(10%-100%)
10u0013u30
Type 2 
3-fase
16A / 11kW
(10%-100%)
7u3010u00
Type 2 
3-fase
32A / 22kW
(10%-100%)
5u00
Beperkt tot 16,6 kW
6u45
Beperkt tot 16,6 kW
Tesla
Supercharger V2
DC 145 kW
(10%-80%)
30 min40 min
Tesla
Supercharger V3
DC 200 kW
(10%-80%)
20 min30 min

Prestaties van Tesla Model S 2019

MS STAND RANGE.MS
LONG 
RANGE.
MS
PERF.
Batterijcapaciteit (kWh).75100100
Batterijcapaciteit (kWh).
Bruikbaar.
729494
Aandrijving.AWDAWDAWD
Rijbereik (km).
450610590
Rijbereik (km) EGEAR-range.340450425
0-100 km/u (s).4,23,83,2*
Topsnelheid (km/u).250250250
Vermogen (kW).245311NA
Koppel (Nm).525660NA
Verbruik (kWh/100km)
EGEAR-verbruik.
212122
CO2-uitstoot (g/km)000
Luchtweerstand (Cd).0,240,240,24

Overzicht

Tesla’s eerste massa reclame voor volledig elektrisch voertuig werd voortgestuwd zou je accepteren. In EV jaren is dat in feite uitzonderlijk lang geleden. Vooruitgang in batterijinnovatie, enzovoort, betekent dat EV’s ver van dat punt zijn uitgekomen, maar op de een of andere manier doet de Tesla Model S 2019 het nog steeds. Het voelt nog steeds fris aan om mee te rijden en mee te leven.

Deze cantina met vier ingangen en vijf locaties is het voertuig dat de in Californië gevestigde organisatie van Elon Musk opzette als een motor om mee samen te werken, een organisatie wiens items het recht hebben om in de buurt te blijven van elke schijn van BMW, Mercedes Benz en Audi .

Tesla Model S 2019 kan een echt gewone omtrek hebben maar wat eronder schuilgaat, is er ver van verwijderd.

De aandrijflijn leeft in een soort skateboard, met het lichaam erop geschoten. Hierdoor blijft het zwaartepunt prettig en laag (accupakketten zijn overweldigende oude dingen, en de Model S heeft een veel grotere dan de meeste andere standaard EV’s), wat helpt zorgen voor en impliceert dat er heel veel extra ruimte in de lodge is .

Uitvoering is … overvloedig. Een snel onderzoek ontrafelt een groot aantal opnames van deze dingen die Lamborghinis, Ferraris, McLarens, Porsches, enz. Ver van het licht slaan. De snelste Model S, de P100D, beweert 0-62 mph in minder dan 2,5 seconden, en zelfs de langzamere, goedkopere 75D doet hetzelfde in 4,2 seconden.

Het is verslavend snel, ongeacht de specificaties, en dat is vreselijk nieuws voor bereik, dat Tesla op 304 mijl zet voor de 75D, 393 mijlen voor de 100D en 381 mijl voor de leider P100D. Dat is echter in de oude NEDC cyclus en dus enigszins onmogelijk.

Als algemene regel geldt dat de 75D gedurende meer dan 200 mijl op een solitaire lading moet blijven rijden. Bovendien biedt de eigenaar van een Tesla, als hij de kans krijgt dat hij bijna leegraakt, toegang tot een systeem van snelladers, ‘Superchargers’ genaamd, dat je in enkele minuten, niet in uren, kan opladen. Er zijn meer dan 10.000 stations over de hele wereld.

Voor de kans dat je dacht dat elektrische voertuigen allemaal ecologische toewijding en geen plezier hadden, zal de Tesla Model S 2019 je snel beïnvloeden om opnieuw na te denken. Elk klein ding erover is bedoeld om van te genieten.


Testrit in een Tesla Model S 2019

Als een elektrisch voertuig is de Model S verbazingwekkend rustig in onderzoek, zelfs met de beste limousines.

De stoelen zijn aangenaam en sterk, en de rit soepel genoeg op de standaard gestalte beweegbare luchtvering, waardoor de Tesla Model S 2019 geweldig over lange scheidingen. Het is ook geweldig in de buurt een beetje training en je zult de belemmering gebruiken wanneer je gas geeft (dat vitaliteit terughaalt naar de batterijen) opheft voor een groot deel van je remmen. Bekijk gewoon de grootte dit is een Amerikaans voertuig dat alles in aanmerking neemt, dus het voelt extreem breed op bepaalde stadsstraten.

Natiepaden zijn ook enigszins krap. Zoek in ieder geval brede en de Model S onthult zichzelf als een slechte koe. Omdat ze het gewicht laag hebben gehouden, blijft het vrij vlak. Er is geen vibe aan de regie, maar het is precies en voldoende levendig om de S een volledig lenig gevoel te geven, vooral gezien de maat van het ding.

Tesla Model S 2019 geeft een redelijk aangename benadering van reizen. Bij standaard luchtvering is de rit geweldig, als je maar de enorme 21 inch wielen ontwijkt. Alleen sjofele stedelijke straten zullen het in het algemeen verstoren, en na alles wat gezegd en gedaan is, blijft het op de goede kant van het aangename. Ook zorgt het voor zaken op snelwegen, waardoor het een prima langeafstandskruiser is.

Wanneer u de snelweg oprijdt, kunt u het Enhanced Autopilot framework van Tesla gebruiken (accepteren dat u dit hebt aangegeven). Dit houdt niet alleen een vooraf ingestelde snelheid in en houdt de Model S op een beschermde afstand van de voorligger, maar behandelt ook de besturing ondanks het verplaatsen naar een andere rijstrook wanneer daarom wordt gevraagd, wanneer het een beschut gat detecteert in de deadlock van de spits. .

Het is schokkend krachtig in het maken van lange avonturen minder vermoeiend en is zonder enige twijfel het beste semi zelfbesturende rijframe dat momenteel beschikbaar is. Ondanks alles wat je nodig hebt om je handen op de afweging te houden, kan Enhanced Autopilot echter op dezelfde manier als bij elk van deze frameworks plotseling de controle teruggeven.

De Tesla Model S 2019 kan zelfs heel goed omgaan met een voertuig dat zo enorm en substantieel is, met bescheiden lichaamsbewegingen, veel houvast uit zijn frame met vierwielaandrijving. Dus, degenen die op zoek zijn naar een echt zwaaiende verbazingwekkende bezoekende auto zullen ontdekken dat de Panamera veel meer opmerkelijke lenigheid heeft, met een steeds preciezer, gevoeliger geleiding en een superieur aangepast onderstel. In de klasse van elektrische voertuigen echter, voldoet het Model S onmerkbaar meer aan het sneller rijden dan aan het hogere en minder handige.


Hardware voor automatische besturing


Het Interieur van Tesla Model S 2019

Er zijn niet echt schakelaars in Yesla Model S 2019. je krijgt een enorm touchscreen van 17.0 in schakeringen met scherpe illustraties van topkwaliteit en online bijbehorende administraties.

Hij regelt alles, van sfeerregeling en geluid, via de route en de hands zonder telefoon, tot zaken als de koplampen en het schuifdak. ongeacht de omvang van het scherm, is de interface zo schoongemaakt en eenvoudig te verkennen dat het niet meer afleidend beweegt dan de kaders van concurrenten. Bepaalde hoogtepunten kunnen worden bediend met pallen op het geleidewiel of via stemrichtingen.

De problemen van Tesla met de kwaliteit van de productie zijn goed aangesloten maar de 75D die we vanaf het einde van de proef probeerden, voelde sterk aan, dichterbij de € 80K wagen dan Tesla’s die we eerder hebben gereden. Soepele koeienhuid, voldoende plastic, afgewerkt houtwerk op het dashboard en een Alcantara hoofdevenement deze dingen zijn niet zonder imperfectie, maar over het algemeen voelen ze zich tegenwoordig als premium dingen. Op dezelfde manier als auto’s die zoveel kosten. Alles bij elkaar genomen, hoe meer je uitgeeft, hoe meer ze vechten. Voor € 110k voor de P100D voelt de TeslaModel S 2019 uit zijn diepgang. Je kunt daar een andere Bentley voor krijgen.

De zitpositie is enigszins groot en de stoelen zelf zijn voldoende aangenaam. De hoofdsteunen zijn van het niet verwijderbare assortiment, zodat ze je zicht donkerder maken van de achtergrondweergave.

De schoen is voldoende groot zodat je twee achterwaarts gerichte kinderzitjes kunt maken (voor € 3k), waardoor de S wordt omgezet in een zevenzitter en er is een handige cubby onder de vloer voor het opbergen van de laadkabels. De ‘frunk’ (voor ‘kofferbak’), zoals Tesla het noemt, is niet monsterlijk, maar dat het daar helemaal een kleine beloning is voor door aardolie of diesel bestuurde tegenstanders. Er zijn geen containers voor de toegang, maar er is een klein rek onder het aanraakscherm en een paar diepe houders / bekerhouders om te herstellen.

Voorwaartse waarneembaarheid is ongelooflijk, maar het zicht naar achteren is zeer beperkt vanwege het dunne scherm aan de achterkant en de dikke vensterzuilen. Alles bij elkaar genomen, krijgt u standaard sensoren voor het voor en achteruitrijden en een achteruitkijkcamera. Het is een schande dat, ongeacht de meerderheid van de camera’s rondom het voertuig die worden gebruikt voor het Enhanced Autopilot framework, Tesla geen 360 graden vertrekkende camera biedt, zelfs als een keuze. De Model S heeft echter een uitzonderlijk vochtige binnenkant vanwege een allesomvattend dak dat overstroomt met normaal licht. U kunt dit ook bijwerken naar een open schuifdak.

Is kwaliteit vergelijkbaar met de dimensie van zijn beste concurrenten? Alles bij elkaar genomen, voelt het binnenin de materialen vrij arm en minder soepel aan dan je op een voertuig in deze kostensectie mag verwachten, met name regio’s, bijvoorbeeld de middensteun. In het geval dat u afkomstig bent van een Porsche of BMW, kunt u zich een beetje opgelicht voelen. De I-Pace heeft een plusher binnenin, maar de Tesla heeft nog steeds een passend vooruitstrevende look.


Passagiers ruimte.

Een opmerkelijk voordeel van een elektrische aandrijflijn is de mate waarin de ruimte wordt gegeven. Vijf lange volwassenen zullen vrijwel zeker effectief in de Tesla Model S 2019 terechtkomen, vanwege zijn liberale been, hoofd en ademruimte. Bovendien is de vloer helemaal vlak en loopt er geen heuvel door het midden, waardoor het eenvoudig is om in en uit de achterkant te komen en veel voetruimte te geven aan de middelste rugleuning.

Omdat er geen grote petroleummotor op zit, krijg je capaciteit onder de voorhoed, als aanvulling op de enorme standaardlaars aan de achterkant. De achterste laars is gemaakt door middel van een breed openende, geventileerde hatchback achtereind en is net zo ruim als die van sommige domeinvoertuigen; het overschaduwt de bagageruimte van een Panamera en I-Tempo.

Er is zelfs een flinke put onder de bagageruimte voor extra voorraadopslag, of u kunt dat vullen met de discretionaire twee achterwaarts gerichte uitvouwbare kinderzitjes, waardoor de Tesla Model S 2019 in een zevenzitter verandert.


Het bezitten van Tesla Model S 2019

Inderdaad, zelfs 75D’s komen goed geladen, dus er zijn niet veel alternatieven om te bladeren. De naar achteren gerichte jonge zitplaatsen zijn erg duur ongeveer € 3k, en zijn ook voor kinderen. Als je toevallig jonge mensen of zelfs volwassenen moet vervoeren, of denkt dat je ze vaak nodig hebt, moet je naar de Model X gaan.

De technische driver van Tesla helpt tech, genaamd ‘Upgraded Autopilot’, ongeveer € 4k. Maar aangezien alle Model S’s zijn uitgerust met de basisuitrusting (zoals talloze camera’s / sensoren), kunt u bij de kans dat u uw perspectief wijzigt, het initiëren nadat u het heeft vervoerd. ‘Full Self Driving’ is nog eens € 3k het bevat meer camera’s / sensoren voorbereid voor wanneer Tesla het activeert, blijkbaar door middel van een over the air update.

In plaats van naar een verkoper of administratie te gaan om je auto te laten opfrissen, pusht Tesla updates naar zijn auto’s over het net alsof het een gigantische mobiele telefoon met wielen is. Deze updates bevatten nieuwe hoogtepunten, verbeteren bestaande en verbeteren bugs. Hypothese is hoe dan ook oud je Model S, het heeft betrouwbaar alle meest recente hoogtepunten, gaf je het een kans om te vernieuwen gegeven (je hoeft niet in of ergens in de buurt van het voertuig te zijn). Dit is scherp en we vinden het vooral ongetwijfeld leuk.

Niet dat Tesla gewone verkopers heeft, zoals je misschien al geraden hebt. U koopt rechtstreeks van de organisatie, niet via een verkoper, en de ‘winkels’ waar u dit zou doen, zijn over het algemeen te vinden in grote winkelcentra, niet in moderne moderne huizen. Of je kunt het opnieuw kopen op het internet, in het licht van het feit dat duidelijk.

Het opladen is betrouwbaar een probleem met EV’s. De Model S kan ongeveer vijf mijlen voor elk oplaaduur van een familie met drie stokstekkers trekken. Deze wordt verhoogd naar ongeveer 20 mijl voor elk laaduur van een 7kW wallbox, wat betekent dat als je een EV aanschaft, we je voorschrijven dat je deze bij je thuis past. Ze zijn minder dan € 300,- alles in aanmerking genomen.

De grote aantrekkingskracht met Tesla is dat je toegang krijgt tot de Supercharger organisatie ze zijn fantastisch snel en nuttig, omdat ze zijn geïntroduceerd op de meeste Belgische wegenbeheerders. U kunt ook gebruik maken van hun ‘Goal Chargers’ laders van Tesla in herbergen, sportcentra, …

veiligheid

De Tesla Model S 2019 is vanaf het begin ontworpen met het oog op veiligheid en is de meest sensationele sedan op de weg. Met ongeëvenaarde prestaties die worden geleverd door Tesla’s unieke elektrische aandrijflijn, accelereert de Tesla Model S 2019 van 0 naar 100 km/u in slechts 2,6 seconden. Met de Autopilot functies van de Model S wordt rijden op de snelweg niet alleen veiliger, maar ook stressvrij.


Besluit

Het valt niet te ontkennen dat Tesla Model S 2019 een meedogenloos opmerkelijke prestatie is en van een organisatie waarvan het krediet in het verleden een op Lotus Elise gebaseerde roadster was. Een bruikbare maatstaf voor bereik, eerlijke afhandeling en veel technische vragen, de Tesla Model S 2019 heeft de standaardfabrikanten beïnvloed om rechtop te zitten en om de best te zijn.


denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your Rating:05

Thanks for submitting your comment!

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: