Nieuwe Honda CR-V 2019 Beoordeling

Honda CR-V 2019 prijs

Hinda CR-V 2019 prijs begint vanaf € 30.990,- tot € 46.620,-

Benzine

Honda CR-V 1.5 2WD Comfort e € 30.990,-

  • Benzine
  • Manueel
  • 173 pk
  • 6.3 l / 100 km
  • CO2 : 143 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Honda CR-V 1.5 2WD Elegance € 33.720,-

  • Benzine
  • Manueel
  • 173 pk
  • 6.3 l / 100 km
  • CO2 : 143 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Honda CR-V 1.5 AWD CVT Elegance € 38.670,-

  • Benzine
  • Continue transm met manuele mode
  • 193 pk
  • 7.1 l / 100 km
  • CO2 : 162 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Honda CR-V 1.5 AWD CVT Executive € 45.780,-

  • Benzine
  • Continue transm met manuele mode
  • 193 pk
  • 7.1 l / 100 km
  • CO2 : 162 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Honda CR-V 1.5 AWD CVT Lifestyle € 42.170,-

  • Benzine
  • Continue transm met manuele mode
  • 193 pk
  • 7.1 l / 100 km
  • CO2 : 162 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Honda CR-V 1.5 AWD Elegance € 35.820,-

  • Benzine
  • Manueel
  • 173 pk
  • 6.6 l / 100 km
  • CO2 : 151 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Honda CR-V 1.5 AWD Executive € 42.930,-

  • Benzine
  • Manueel
  • 173 pk
  • 6.6 l / 100 km
  • CO2 : 151 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Honda CR-V 1.5 AWD Lifestyle € 39.320,-

  • Benzine
  • Manueel
  • 173 pk
  • 6.6 l / 100 km
  • CO2 : 151 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Hybride benzine

Honda CR-V 2.0 i-MMD 2WD CVT Comfort € 34.830,-

  • Hybride benzine
  • Automatisch
  • 184 pk
  • 0 l / 100 km
  • CO2 : 120 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Honda CR-V 2.0 i-MMD 2WD CVT Elegance € 37.310,-

  • Hybride benzine
  • Automatisch
  • 184 pk
  • 0 l / 100 km
  • CO2 : 120 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Honda CR-V 2.0 i-MMD 2WD CVT Lifestyle € 40.810,-

  • Hybride benzine
  • Automatisch
  • 184 pk
  • 0 l / 100 km
  • CO2 : 120 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Honda CR-V 2.0 i-MMD 4WD CVT Elegance € 39.510,-

  • Hybride benzine
  • Automatisch
  • 184 pk
  • 0 l / 100 km
  • CO2 : 126 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Honda CR-V 2.0 i-MMD 4WD CVT Executive €46.620,-

  • Hybride benzine
  • Automatisch
  • 184 pk
  • 0 l / 100 km
  • CO2 : 126 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Honda CR-V 2.0 i-MMD 4WD CVT Lifestyle € 43.010,-

  • Hybride benzine
  • Automatisch
  • 184 pk
  • 0 l / 100 km
  • CO2 : 126 g/km
  • 5 deuren
  • 5 zitplaatsen

Honda CR-V 2019 Afmetingen & Gewicht

Gewicht (kg)1498
Sleepvermogen geremd (kg)2000
Lengte (mm)4600
Breedte (mm)1855
Hoogte (mm)1689
Tankinhoud (liters)57
Banden voor235/55 R 19
Banden achter235/65 R 19
Inhoud kofferruimte (liters)561
Aantal deuren5
Aantal zitplaatsen5

Overzicht

Nog een hybride cum SUV. Omdat dat het ding is dat mensen tegenwoordig nodig hebben. Wat meer is, het lijkt erop dat degene die ze nodig hebben meer dan een ander de Honda CR-V 2019. Momenteel, op zijn vijfde leeftijd, verkoopt Honda een groot aantal van deze dingen consequent aan individuen die iets nodig hebben dat down to earth en betrouwbaar saai is iets om hun troep of paardenbox van een eind van de week te slepen, evenals hun jongeren over te brengen naar school, allemaal zonder hen enige motivatie te geven om hun buurtverkoper te bezoeken.

Neem een ​​kijkje op de website van Honda en aan het einde van de dingen die het bezit, vind je een articulatie: ‘Droommachines om je te laten grijnzen’. Als je denkt aan nog een superbike, een bonkend buitengewoon afneembare motor voor je soepele nieuwe speedboot of de fantastische Civic Type R heet te produceren, volledig.

In zijn vele jaren op speciaal is de CR-V veranderd in werelds best beoordeelde SUV waardoor het een gigantisch significant stuk Honda’s line up is. Een andere is vervolgens A Big Deal. Alleen het is niet nieuw. De CR-V van de vijfde eeuw is al anderhalf jaar zo speciaal in de Verenigde Staten, maar er wordt ons gezegd dat het regelen en opschorten van wijzigingen de Europese auto’s veel beter doet rijden. Eerlijk gezegd beweert Honda dat de nieuwe CR-V het “krachtigste voertuig in zijn groep” is, vanwege een stijver onderstel dat gebruik maakt van staal van hoge en ultra-hoge kwaliteit.

Het enorme, gespecialiseerde nieuws is dat Honda de nieuwe CR-V niet met een dieselmotor zal aanbieden. Een petroleum, niet module half en half komt precies een jaar op tijd, maar voor het moment is de belangrijkste motor toegankelijk een 1.5 liter viercilinderolie met turbocharger (eveneens te vinden in de Civic), gekoppeld aan een zes handgeschakelde of CVT transmissie en een voorwiel of onderhoudsarme vierwielaandrijving.

De CR-V is nooit het soort voertuig geweest dat ervoor zorgt dat ze rond de avond in je pad terechtkomen. In ieder geval, om redelijk te zijn, zou een aanzienlijk deel van zijn tegenstanders, die de Skoda Kodiaq, Volkswagen Tiguan (en Tiguan Allspace met zeven zitplaatsen), Peugeot 5008 en een halve tegenstander, de Toyota RAV4, niet bevatten.

Toch zijn dit in wezen gezinsauto’s, dus ruimte is belangrijk. Net als hoe je het gebruikt. We worden gebruikt om auto’s groter te maken met elke leeftijd, behalve dat de CR-V voor de vijfde leeftijd eenzelfde lengte heeft als de vorige. Het is fundamenteel in het licht van het feit dat Honda’s de wielbasis met 40 mm verlengde de wielen dichter bij de hoeken rijden en “bijdragen tot de meer solide positie van de SUV” dat je meer ruimte binnenin krijgt.

Wat hier belangrijk is, is niet de fantasie, maar de waarheid: is de CR-V een wijde of zelfs de beste grote SUV die je kunt kopen vanuit een rij en eigen gezichtspunt? Lees verder en we vertellen het je.

Second push reizigers krijgen 50 mm meer beenruimte, en uit de blauwe Honda is gebleken hoe te drukken in een willekeurige derde, tyke buurzuil met zitplaatsen die over elkaar liggen in de bagageruimte. Ergens anders binnen zijn we verzekerd van een grotere beschikbaarheid vanwege een vergelijkbaar infotainmentraamwerk dat u krijgt in de Civic en een uitgebreider gebruik van materialen van hogere kwaliteit.

Vanaf dat moment kunt u ontdekken wat voor soort SUV deals toegankelijk zijn door een mijlpaal te kiezen voor onze pagina Nieuwe auto’s kopen, waar u de beste regelingen zult vinden voor vrijwel elk nieuw voertuig dat toegankelijk is.


Honda CR-V 2019 Testrit

Honda realiseert zich hoe je een goed verzorgde auto moet maken. De gebruikelijke Civic is heel handig voor wat blijkbaar een saaie, familie hatchback is. Als Type R is het een van de absoluut beste, redelijk gewaardeerde voertuigen die er vandaag speciaal zijn.

De CR-V is geen Type R, duidelijk, maar hij rijdt erg goed voor wat hij is een grote, overweldigende SUV met zeven plaatsen die het belangrijkst vindt op gezond verstand in plaats van op en neer plezier. Het leukste is de rit, die wordt ondersteund door op water aangedreven bussen. Veroorzaakt de Oostenrijkse straten waarop we inspecteerden het waren echt soepel, maar de CR-V reed wat weinig littekens, bezaaid stukjes landingsplaats die we konden ontdekken met trots en nuchterheid. Het rolt niet te veel (ondanks dat het rijgedrag 35 mm hoger is, blijft het zwaartepunt ongewijzigd) en is de regie dynamisch en goed gewogen niet erg twirlicht als hij ziek is in die legendarische, illusoire dinganalisten verlangen naar ‘voelen’. Hoe het ook zij, het is een gezins SUV, dus wie geeft er echt om? De CR-V brengt een gevormde, gecontroleerde en zekere rit over die je niet lastig valt in de meest schaarse stijl, waarbij je weinig respect hebt voor het feit of je voorwiel of vierwielaandrijving kiest, en dat is wat er bij deze afwerking van de markt gebeurt .

Wat je echter lastig valt, is de CVT versnellingsbak. Japanse voertuigproducenten houden van deze dingen. Dat doen we niet. Hoe het ook zij, zoals CVT’s gaan, Honda’s is allesbehalve verschrikkelijk. We kiezen nu zelfs de handgeschakelde zesversnellingsbak in zo’n geval dat Honda één ding superieur aan praktisch een andere standaard voertuigfabrikant voltooit, het zijn handmatige versnellingsbakken maar we zullen geen oordeel over je vellen in het geval dat je voor kiest de auto. De zeven ‘nagemaakte’ tandwielen maken het fakkelen van toeren niet helemaal ongedaan als je je op het gas waagt, maar ze helpen wel, en de elastische bandimpact die je vaak krijgt met CVT’s is niet zo’n gearticuleerde dankbaarheid voor slimme cartografie.

Een onbedoeld resultaat hiervan is dat auto’s echt iets krachtiger zijn dan de handleidingen (190bhp en 179lb ft spelen 171bhp en 162lb ft), maar praktisch gezien voelen beide voertuigen zich even snel. Of aan de andere kant moeten we zeggen gematigd. Een CR-V met handaandrijving aan de voorzijde voltooit 0-60 mph in 9,3 seconden en blijft rennen tot 131 mph. Een vierwielaangedreven auto voltooit tien seconden en 124 mph. De handmatige transmissie is toegankelijk met zowel voorwiel als vierwielaandrijving, terwijl de CVT als het ware AWD is.

Honda CR-V 2019 Motor & versnellingsbak

De 1,5 liter geeft zich af 171bhp wanneer gesnapt naar de handgeschakelde zesversnellingsbak of 190bhp wanneer aangegeven met de CVT geprogrammeerd. De laatste variatie heeft meer koppel dat nuttig is gebleken in het geval dat u van plan bent om het alternatief met zeven posities te gebruiken.

Heel lang geleden was de CR-V toegankelijk met de typische groep aardolie en dieselmotoren, maar de omstandigheden zijn anders. Diesel is verdwenen, waardoor er een 1,5 liter motorolie met turbocompressor of een 181 pk crossover raamwerk overblijft dat aansluit op een 2,0 liter oliemotor en een elektrische motor.

Bij toeval dat u genoegen neemt met de geprogrammeerde CVT, naast het feit dat u vierwielaandrijving krijgt, maar bovendien nog meer koppel en meer kracht. Er is niet precies genoeg om de tegenstander diesels te coördineren, maar het maakt de CR-V progressief aandrijfbaar en afwikkelend, ondanks het feit dat het marginaal langzamer is op papier.

In handmatige structuur met voorwielaandrijving neemt de 1.5 de enorme CR-V van 0-62 mph in 9.3sec, of 9.8sec in de off chance dat je om vierwielaandrijving vraagt. Het voelt voldoende levendig en zal je verstandig goed voorttrekken, zelfs in het vierde en vijfde apparaat, in het geval dat je de toeren boven de 2000 toeren houdt. Het behoudt logisch de structuursnelheid tussen 3000 tpm en de limiter, en coördineert in het algemeen het tempo van een Skoda Kodiaq uitgerust met een vergelijkbare gemeten oliemotor, maar er zijn veel snellere tegenstanders beschikbaar. Het verdient de aandacht dat diesel rivalen zich op hellingen mogelijk wat rustiger voelen wanneer ze krachtig worden geladen.

Het halve ras heeft aanzienlijk meer koppel dan de petroleum en past zich beter aan wanneer het intensief wordt geladen. Het model met twee wielen is de snelste in de CR-Vrun en haalt een snelheid van 0-62 mph in 8,8 seconden (9,2 seconden op de vorm met vierwielaandrijving) en is onze voorkeursmotor voor de CR-V. Er is een bevredigende uitvoering om hem op kruissnelheid te laten cruisen, en is soepel en functioneert op bewonderenswaardige wijze met de CVT versnellingsbak.

Vergeet echter niet dat de Toyota RAV4 Hybrid meer jab biedt. Probeer niet te verwachten dat het CR-V halfbloed in het bijzonder sleept: terwijl de handmatige CR-V een geremde aanhangwagen van maximaal 2000 kg kan trekken, kan de kruising gewoon toezicht houden op 750 kg. Om dat in de juiste stand te plaatsen, kan de RAV4 Hybrid met vierwielaandrijving tot 1650 kg trekken en mag hij niet vechten met een flinke trein.

Honda CR-V 2019 Vering en rijcomfort

Het coördineert niet precies het comfortabele comfort dat een Citroën C5 Aircross biedt, maar als een voordeel voelt de CR-V zich beter beschermd door golvingen en is hij minder geneigd om reizigers die geneigd zijn tot episodes van bewegingsstoornissen ongemak te berokkenen.

In het geval dat u hoopt te reizen in troost, is de CR-V een goede beslissing. De ophanging is aan de delicate kant en is gemakkelijk op de meeste oppervlakken: hij negeert zelfs de meest afgrijselijke afgronden zonder een ongeluk door de carrosserie te sturen, belemmert de loop en voelt veel rustiger aan dan stijvere tegenstanders, bijvoorbeeld , de Mazda CX 5, op een lange weg venture.

Omgaan met

Deze klasse heeft ‘enorm’ in de titel een beschrijvend woord dat meestal niet verbonden is met behendige dingen. Hoewel SUV’s echter niet zozeer overweg kunnen met net zo weinig rijdende voertuigen, zijn er wel wat schoon om te gaan met bijdragen rond, met name de Mazda CX 5, maar ook de 5008 en Tiguan.

Het is voldoende geaard zodat je niet constant het risico loopt de straat te verlaten, terwijl de extra greep uit de modellen met vierwielaandrijving een extra stukje vertrouwen geeft in de schoencondities. De regie, hoewel aanvankelijk langzamer vanaf een begin dan de sportievere CX 5’s, heeft een niet al te slecht gewicht.

De CR-V zit echter niet in die organisatie. Het is niet zo wallowy als een Citroën C5 Aircross, maar waar een CX 5 evenzo verlangend is om in beurten te duiken, heeft de CR-V’s prominente slanke lichaamsbouw hoe beduidend minder scherp hij is. De halve en halve vorm is zelfs minder geschikt voor snelle veranderingen in de hechting, in het licht van het feit dat het extra gewicht van de batterijen dergelijke lichaamsontwikkelingen samenvoegt.

Honda CR-V 2019 Opschudding en vibratie

Het extra vermogen en koppel dat u krijgt in het geprogrammeerde model helpt om een ​​typische kwaliteit van CVT versnellingsbakken te voorkomen: die irritante neiging voor de motortoerentallen om zinloos op te stijgen. In de CR-V trekt de motor zelden attentheid over zichzelf zo intens. Kalmer is nog steeds de cross breedaanpassing, die kan blijven draaien voor tijdframes in onvervalste elektrische modus met de motor uitgezet en uitgeschakeld. Niettegenstaande, aangezien het elektrisch net bereik minder dan drie mijl is, is de rust van de motorautomaat kort, met de rust gehinderd door die onbetwistbare elektrische motor jankend terwijl hij weer op snelheid komt.

Rev de 1,5 liter petroleummotor hard en het klinkt als een pooch waarop zijn staart is betreden; het blaft als een spelvoertuig maar is tegelijkertijd zeurend en grof op specifieke focussen in de rev run. Minder rumoerig gedreven echter, het rumoer regelt.

Vanzelfsprekend kun je de toerenger nog effectiever besturen met de handgeschakelde versnellingsbak, hoewel het ondanks het feit dat de activiteit precies is, nergens last van heeft en behoorlijk aanvoelt. Het greeppedaal heeft echter een mooie normale ontwikkeling en de remmen op alle modellen zijn solide en dynamisch.


Honda CR-V 2019 Interieur

Het is hier enorm. De meer uitgebreide baan, langere wielbasis en geëtste voorstoelen geven veel beenruimte in de tweede van de drie lijnen van de CR-V, en met het argument dat de achterste toegangen tot ongeveer 90 graden open gaan om dingen / minder belangrijke personen in en uit te doen. wees eenvoudig als.

De boot zelf is enorm. Reusachtig. De loadbay is 1,860 mm lang en classificeert elk van de stoelen ingestort, wat een totaal geeft van 1.756 liter aan bruikbaar volume in auto’s met vijf zitplaatsen. De capaciteit is ook voldoende in de reizigerslodge het comfort aan de binnenkant kan worden ontworpen door middel van drie modi en kan een pc of tas slikken wanneer erom wordt gevraagd, en Honda heeft de luidsprekers omhoog geschoven zodat elk van de vier toegangsbakken kan worden verplaatst, groter dan voorheen .

Het dashboard ziet er natuurlijk uit voor iedereen die in een andere Civic heeft gezeten. Opbeurend nieuws is dat de kwaliteit van het materiaal uitgebreid op de voorgrond staat alles voelt geruststellend sterk. Zoals, voor zover, een Honda zou moeten. De voorstoelen zijn aangenaam en samen met de hellingswijziging voor het wielgemiddelde moeten de meeste normaal gevormde bestuurders vrijwel zeker worden gesetteld. Het vreselijke nieuws is dat het plan / ontwerp van de bedieningselementen enigszins … oud aanvoelt. Dit is in de regel de fout van de Peugeot 5008 en zijn space age ‘I Cockpit’ van binnen de CR-V’s zien er enigszins duidelijk uit in verband. De houten afwerking is uitermate slecht en de apparaten van de CVT schakelen wankel.

De discretionaire derde kolom eet ondanks het ingeklapte niveau in de bagageruimte (561 liter speelt 472, met de derde lijn opgeborgen en de voorkant twee opgezet), en is eigenlijk geschikt voor kleine kinderen. Toegang is hier niet zo eenvoudig als het ergens anders in de klas is. Ondanks het feit dat de 60/40 gesplitste tweede regel 150 mm naar voren kan schuiven, is teruggaan nog een werk met twee tabs de tweede trekking vereist een inspanningstaak die onzeker is om te marshalen vanaf het punt waarop je moet kom eraan. Vereist twee handen …

Honda CR-V 2019 Dashboard & Rijpositie

De CR-V heeft een vergelijkbaar dashboardformaat en geavanceerde instrumenten als de Honda Civic. De gecomputeriseerde instrumenten kunnen echter niet naar uw smaak worden ontworpen, vergelijkbaar met die van de C5 Aircross of 5008. Je moet het voertuig stoppen en de hulp van een persoon van Mensa inroepen voordat je probeert de getoonde gegevens te veranderen. We rijden verschillende auto’s consequent, maar hebben een overmaat aan energie geïnvesteerd, alleen maar om de CR-V’s te resetten. uit de pc.

Vrijwel geen enkele persoon zal enig gemopperd hebben over de basis: de pedalen, het zitje en het richtwiel zijn over het algemeen zeer goed afgesteld. Er is een behoorlijke reikwijdte van verandering in het richtende segment qua lengte en reikwijdte, en de bestuurdersstoel biedt handmatige gestalte en elektrische lumbale wijziging. De schakelaar voor het aanpassen van het rugleuningpunt is echter irriterend; het verlaat je met een bepaald aantal posities, waarvan geen enkele ooit door alle accounts perfect is. Elektrisch verplaatsbare stoelen zijn toegankelijk om dit te repareren, maar je zult moeten uitkijken naar de duurste EX trim om ze te krijgen.

Op dat moment is er de rest van het formaat, bijvoorbeeld de vangsten van het richtwiel, waarvan sommigen de reisbesturing bewerken. Je mag een ‘aan / uit’ vangst verwachten, toch? Niet in de CR-V. Goedheid, hier komt de test door uit te vinden dat de kleine vangst genaamd ‘Primair’ degene is die het raamwerk aanzet. Alles bij elkaar genomen, zou het duidelijk zijn.

Honda CR-V 2019 Perceivability, stoppen van sensoren & camera’s

De voorruitkolommen van de CR-V zijn abnormaal dun voor een substantiële SUV, en waarneembaarheid in bochten is vreugdevol ongehinderd. De diepe voorste zijruiten en de aanzienlijke ingang weerspiegelen bovendien het eenvoudig om de zijkanten te zien. Op dat moment, in het geval dat u uw nek verlengt om achter u te kijken, laat de afnemende achterruit nog voldoende glas vrij voor een helderder zicht tijdens het keren dan dat u in veel van zijn tegenstanders zult ontdekken.

Het achterste raam zelf is echter erg klein, dus je zult de sensoren aan de voor en achterkant stoppen en de camera schakelen als je op SE modellen of meer springt. Briljante LED koplampen zijn ondertussen standaard in het hele assortiment.

Honda CR-V 2019 Sat nav en infotainment

We moeten hier geen vuisten maken: het infotainment framework van de CR-V is gelijkwaardig aan dat van de minder dure Civic en het is arm. Door de richtlijnen van de uitgebreide SUV klasse, die voertuigen met prachtige kaders benadrukt, bijvoorbeeld BMW’s iDrive en Audi’s MMI, is het nog minder gefocust.

Al met al, wat is het probleem? Inderdaad, het touchscreen van 7.0in kan met voordeel op het dashboard worden geplaatst, maar het is teleurstellend laag in doelen. Nog meer te betreuren, de menu’s zijn in de war en het scherm is regelmatig lomp om te reageren. Apple CarPlay en Android Auto mobiele telefoon reflecteren zijn standaard van onze gesuggereerde SE trim, dus je kunt daardoor Honda’s eigen werkkader omzeilen en het touchscreen gebruiken om je telefoon te bedienen.

Honda CR-V 2019 Kwaliteit

Gecombineerde en verouderde leeftijden van de CR-V, de binnenkant van het huidige model kreeg een aanzienlijke verhoging van de materiaalkwaliteit. Er zijn delicate touch kunststoffen en een koeienhuid impact op de bovenste regionen, genaaide kalfsleer op de ingang versieringen, fonkelen donkere planken en glinsterende functies die een chique lucht maken.

Het voelt stevig aan in het primaire, maar zelfs op die manier zijn er plaatsen geef de voorportier een stevige kracht en buigt het in je greep waar het niet precies op een standaard is met de stevigste en pluche van zijn tegenstanders. De Mazda CX 5 bonst het voor zes met betrekking tot de binnenvorm.

Alles bij elkaar genomen, geeft het enorme aantal gebruikte materialen, waaronder de nep houten gevel op bepaalde vormen, het gevoel dat de schoonheidsspecialist niet kan stoppen met stylen. Wedstrijden van VW Group waarin Volkswagen Tiguan is opgenomen en zelfs de minder dure Skoda Kodiaq hebben steeds meer ferme en boeiende plannen.


Honda CR-V 2019 passagiers ruimte

Honda CR-V 2019 Ruimte voor

We hebben hier een paar grieven. Verbreed de voorstoelen meteen terug en alleen een grootse ziel zal strijden met extra ruimte om te bewegen, en er is een hele berg hoofdruimte. Inderdaad, zelfs modellen uitgerust met het allesomvattende open dak zullen u niet in gevaar brengen om haargel op de onderkant van het glas te verspreiden. Door correlatie, plaats een Peugeot 5008 met een allesomvattend dak en de hoofdruimte wordt enorm verhandeld.

De binnenkant is ook behoorlijk breed, met een respectabele gemeten focusarmsteun bij bestuurder en reiziger. Daaronder is een enorme cubby met een verschuifbare plaat; dit biedt verschillende capaciteitskeuzes, inclusief voldoende ruimte voor een pc als je de plaat uit de pauze gooit.

Op het nadeel, zijn de ingangscontainers enigszins dun en het handschoenenkastje is niet enorm.

Honda CR-V 2019 Ruimte achter

Als we uitsluitend de CR-V met vijf plaatsen zouden onderzoeken, zou dit een vijfsterrengebied zijn. Het belangrijkst is dat de wijd openende ingangen en lage richels ongelooflijke toegang bieden, en het is enorm van binnen met hoofd en ruimte om te ademen om het absolute beste in de klas en enorm veel voetruimte onder de voorstoelen te coördineren.

Dit is echter op hetzelfde moment. Vraag om een ​​model met 7 plaatsen en u krijgt schuivende, achterover leunende stoelen een onderdeel dat we normaal verwelkomen, vooral omdat de vijfzitter een vaste achterbank heeft. Niettemin verhoogt de component van de CR-V de tweede kolom met stoelen in die mate, dat grotere inwoners zullen strijden om een ​​hoofdruimte. Het is in aanzienlijk kortere levering voor de centrumreiziger, waarvan de situate nog meer wordt verhoogd

Met betrekking tot de twee uitklapbare stoelen in de derde kolom zijn ze bescheiden en gewoon echt geschikt voor kleine kinderen en korte reizen. Je kunt vrijwel volwassenen passen in de achterste stoelen van een 5008, maar de Kia Sorento is het beste voertuig in deze klasse voor het geval je een echt open zevenzitter nodig hebt.

Het is ook handig voor drie over de achterbank, vanwege de brede binnenkant en een irrelevante focale doorgang die de middenreiziger geen last geeft om te rijden.

Ineenstorting van stoelen en aanpasbaarheid

Voor de kans dat je de voorste reiziger nodig hebt, plaats je de hoogte of lendenwissel, moet je omhoog gaan naar de SR trim, en geen CR-V biedt een overlappende voorstoel om je de ruimte te geven om superlange dingen te stapelen het dashboard aan de rand van het achtereind zoals de peugeot 5008.

De achterstoelen splitsen 60/40, in tegenstelling tot de meer waardevolle 40/20/40 cursus van actie die je krijgt in een 5008 of Volkswagen Tiguan Allspace, en glijdende, achterover leunende stoelen zijn alleen toegankelijk met zeven sitemodellen.

Honda CR-V 2019 Opstartruimte

Het zal met gemak enorme wagens verplicht maken of, zoals we hebben ontdekt, tot negen draagbare tassen: een soortgelijk aantal als een Citroën C5 Aircross. Je krijgt ook een opstapvloer met variabele laars, waardoor je een extreem lange laars hebt in de meest minimale stand. Gebruik de bovenste instelling om een ​​ondercompartiment te maken terwijl u de vloer vlak langs de opening aan de achterkant draagt, om het eenvoudiger te maken om in overweldigende dingen te glijden. Wanneer u de achterbank neerklapt (met behulp van de handige handgrepen aan de zijkanten van de laars) verlaten ze een podium in de vloer; het verhogen van de bagageruimte verdrijft dit bovendien om een ​​volledig uitgestrekt lastgebied te verlaten.

Zeven vertolkingen zijn minder scherp gearrangeerd. Honda heeft in feite de twee achterste stoelen op de bagageruimte gestraald in plaats van ze legitiem in te richten zoals de meeste tegenstanders doen. Dit houdt in dat de bootmaat aanzienlijk wordt verminderd en dat de vloer wordt gewaagd, zelfs voordat u de middelste stoelen overlapt. De nu kleine aanpasbare vloer kan omhoog worden gebracht om deze te verdrijven, maar er blijft nog steeds een gat tussen de rand van de vloer en de stoelen achter dat voldoende groot is om de poot van uw hond in te laten glijden.

Nogmaals, dit is afhankelijk van het feit of je het vijf of zeven sitemodel hebt. Vijfzitters hebben een mooie, zo niet class driving, boot neem een ​​kijkje bij de Sorento op de off kans dat je een echte gigantische lastoplader nodig hebt in elk geval, met 561 liter, is het agressief met een Tiguan Allspace of Skoda Kodiaq.


Het bezitten van Honda CR-V 2019

Een goed onderbouwd vermoeden zet het nieuwe voertuig tussen de vijf tot 10% duurder uit dan het actieve model, dat gezien de extra technische en kwaliteitsverbeteringen voldoende redelijk is.

Welzijn? De nieuwe CR-V is nog niet uitgeprobeerd, maar Honda verwacht de volledige vijf sterren wanneer Euro NCAP uiteindelijk er een van krijgt. De meer inflexibele opschorting was bedoeld om de vitaliteit van de crash gelijkmatiger dan voorheen te verspreiden, waardoor de bevoegdheden die aan de huurders werden uitgewisseld, afnamen. Normaal gesproken zijn er ook tal van airbags.

Ecomentalisten moeten voor de helft en half zitten, wat verwacht wordt midden 2019. Voorlopig is de meest conservatieve opstelling van CR-V een voorwielaangedreven voertuig met de handgeschakelde zesversnellingsbak u neemt een gander bij gegarandeerde 44,8 mpg en 143 g / km CO2. Betreffende de auto 39.8 mpg en 162g / km, echter dat is met AWD. Je uitkomsten kunnen verschuiven, enzovoort …

Wat meer is, natuurlijk, alle dynamische en inactieve welzijnskaders die bedoeld zijn om te voorkomen dat je in elk geval een ongeluk krijgt. De ‘Honda Sensing suite met innovaties wordt standaard op alle CR-V’s gemonteerd het bevat frameworks die de bestuurder kunnen waarschuwen voor een denkbare impact en, indien van toepassing, de remmen, het volgen / houden van het pad en de veelzijdige reisbesturing. Je kunt ook kwetsbare kant en kruisverkeercontrole krijgen.

Honda CR-V 2019 kosten, beschermings, MPG & CO2 uitstoot

Honda verkopers staan ​​niet bekend om het geven van eindeloos gigantische limieten aan de CR-V en het ziet er behoorlijk extravagant uit in de organisatie van zijn Mazda CX 5 en Citroën C5 Aircross rivalen. Beter nieuws komt voort uit solide rendementscijfers, met name voor de Hybrid, ondanks het feit dat de RAV4 Hybrid naar verwachting zijn aanzien schokkend beter zal aanzien.

De CR-V Hybrid is het meest praktische model in de reeks, maar volgens officiële cijfers zal zelfs dit niet de meest recente Toyota RAV4 hybride coördineren, en de lagere CO2 uitstroom van de RAV4 verbetert het veel voor organisaties met voertuigklanten. Als je een chauffeur bent die veel kilometers maakt, moet je de dieselkeuzes verkennen.

Autoritatief gaat het 1,5 liter CVT geprogrammeerde model over een WLTP gecombineerd efficiëntiecijfer van eenvoudig 32,5 mpg, dat we met een cijfer van 33 mpg in onze eigen tests ondersteunden. Dat is niets bijzonders als je je bedenkt dat zelfs de grotere motor met de Mazda CX 5 2.0 165 auto’s 36,3 mpg overzag in onze test en de baanbrekende Citroën C5 Aircross 1.6 180 EAT8 37.1 mpg.

Gebruik onze True MPG cijfer cruncher en kijk wat uw voertuig echt met de gallon doet

Honda CR-V 2019 hardware & extra items

De CR-V verlenging opent met S trim, die gepaard gaat met een niet al te slechte maateenheid, waaronder 17 in een rij ritbesturing, naast alle welzijnshighlights en waarneembaarheidshulp die we officieel hebben veiliggesteld.

We schrijven voor dat u meer uitgeeft aan SE trim, waaronder Apple CarPlay en Android Auto, die, zoals we hebben vermeld, dienen om de slechte infotainment programmering van Honda te verlichten. Je krijgt bovendien controle over de atmosfeer met dubbele zone en 18 componenten.

Gaan voor de duurdere SR bevat meer beveiligingseenheid naast de kalfslederen stoelen, terwijl de EX met het hoogste punt 19 inch combinatie wielen, keyless passage en een gecontroleerde achterkant markeert. Deze revisies werpen je echt op de waardenlijst, dus blijf bij SE.

Honda CR-V 2019 Betrouwbaarheid

De huidige CR-V is onredelijk nieuw voor ons om onwrikbare kwaliteitsinformatie te vergaren. Kwaliteitsonderzoek zonder weerga. Dat is niet erg en het is een goed idee voor de CR-V, maar toch, Toyota, dat de RAV4 produceert, is als derde geëindigd.

Honda CR-V 2019 welzijn en veiligheid

Honda is ervan overtuigd dat het de nieuwe CR-V rondom heeft ontworpen om een ​​vijfsterren Euro NCAP welzijnsclassificatie te behalen. We zullen je vragen of dat de situatie is wanneer het crash geprobeerd is.

Geprogrammeerd remmen op crises, waarschuwingsaanwijzingen voor het nemen van paden, bevestiging van verkeersborden en hulp bij het volgen van wegen zijn over het algemeen de standaard op de Honda CR-V. Verderop in het bereik, zorgt SR ervoor dat je je blindspot controleert en dat je cross traffic voorzichtig teruggaat om je te waarschuwen dat je in de richting van voertuigen moet gaan als je je omdraait.

Besluit

Honda heeft iets voltooid om dankbaar voor te zijn. De CR-V is niet zonder imperfectie, maar het zal een fatsoenlijke gezinsauto maken wanneer het de basis in het VK raakt. Het is uitgebreid, aangenaam, verstandig om te rijden en omdat het een Honda is, zou het gemakkelijk de acht oorspronkelijke eigenaars moeten overleven. Wat meer is, hun kinderen. Het heeft geen beweerde claims geen rijmodi en wij beschouwen het daarvoor. Het infotainment raamwerk is off the tempo, het alternatief met zeven locaties maakt bootruimte ongevoelig en kan moeilijk toegankelijk zijn, en het is ietwat saai,Honda zegt dat zijn grootste rivaal de Tiguan is maar we zijn tegen dit idee. De Skoda Kodiaq blijft onze beslissing in dit fragment, maar het valt niet te ontkennen dat de CR-V een grote vooruitgang is ten opzichte van wat eerder ging, en een capabele tegenstander is van elke schijn van de Kodiaq, Land Rover Discovery Sport, de nieuwe Hyundai Santa Fe.


denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your Rating:05

Thanks for submitting your comment!

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: