Nieuwe Peugeot 3008 2019 Beoordeling

Peugeot 3008 2019 prijzen

Access
Vanaf € 26.979 Incl. btw
STERKE PUNTEN
Manuele airconditioning
Elektrisch bediende en verwarmde buitenspiegels met LED-pinkers
Radio (4 luidsprekers + 2 tweeters). MP3-compatibel en Bluetooth-connectiviteit. met bediening aan het stuur en USB-poortje
In de hoogte verstelbare bestuurderszetel

Access

Vanaf € 26.979 Incl. btwSTERKE PUNTEN

  • Manuele airconditioning
  • Elektrisch bediende en verwarmde buitenspiegels met LED-pinkers
  • Radio (4 luidsprekers + 2 tweeters). MP3-compatibel en Bluetooth-connectiviteit. met bediening aan het stuur en USB-poortje
  • In de hoogte verstelbare bestuurderszetel

Active

Vanaf € 29.154 Incl. btwSTERKE PUNTEN

  • Automatische airconditioning met bizone temperatuurregeling
  • Cruise control en snelheidsbegrenzer
  • Hindernissendetector achteraan
  • Elektrisch bediende en verwarmde buitenspiegels met LED-pinkers

Allure

Vanaf € 30.783 Incl. btwSTERKE PUNTEN

  • Automatische airconditioning met bizone temperatuurregeling
  • Cruise control en snelheidsbegrenzer
  • Hindernissendetector voor- en achteraan
  • Elektrisch bediende. verwarmde en inklapbare buitenspiegels met LED-pinkers en verwelkomingslicht

Crossway

Vanaf € 31.946 Incl. btwSTERKE PUNTEN

  • Advanced Grip Control
  • Automatische airconditioning met bizone temperatuurregeling
  • Cruise control en snelheidsbegrenzer
  • Hindernissendetector voor- en achteraan

GT LINE.

Vanaf € 33.200 Incl. btwSTERKE PUNTEN

  • Full LED-lampen + Mistlampen vooraan met LED met cornering-functie
  • Pack Safety Plus
  • Automatische airconditioning met bizone temperatuurregeling
  • Hindernissendetector voor- en achteraan

GT

Vanaf € 38.641 Incl. btwSTERKE PUNTEN

  • Full LED-lampen + Mistlampen vooraan met LED met cornering-functie
  • Visiopark 1 + Hindernissendetector vooraan
  • Handenvrij openen en starten
  • Aluminium overlangse dakstangen

Peugeot 3008 2019 afmetingen

Lengte (mm) 4447
Breedte (mm) 1841
Hoogte (mm) 1624
Aantal deuren 5
Aantal zitplaatsen 5
Inhoud kofferruimte (liters) 520
Sleepvermogen geremd (kg)1300
Tankinhoud (liters)53
Banden voor225/55 R 18
Banden achter225/55 R 18
Gewicht (kg) 1505

Overzicht

Dit is Peugeot’s tweede tijdperk van familie-hybride. Dus met het voordeel dat hij het verleden kent, heeft Peugeot vastgesteld wat niet klopte met de eerste peugeat 3008 2019. Wat bovendien heeft gemaakt wat correct was. De opgewaardeerde gaat verder naar de nieuwste fase van de Groep, dus het is licht, solide en heeft eerder een grotere wielbasis in betere mate. Oké, extents – wat niet klopte met de vorige was zijn guppy uiterlijk, zwaar getroffen door de oude Franse MPV-fixatie. Peugeot begreep de verbeterde die nodig is om op een legitieme hybride SUV te lijken, ongeacht of het FWD is-als het ware. Bovendien heeft de organisatie ook gigantische verantwoordelijkheid ingebracht in een eersteklas nieuwe top binnen.

Ongeacht of u een fanaticus bent van hoe de Peugeot 3008 2019 eruit ziet of niet, één ding is zonder twijfel: het Franse bedrijf heeft zonder twijfel geprobeerd de SUV een opvallende verschijning te geven. Het maakt gebruik van het huidige patroon voor krachtige styling, hoewel zijn voorouder, een verleden What Car? Vehicle of the Year, zag er feller en steeds meer als een MPV.

Op dat moment is er de was binnenin. Gecombineerd en de nuttige dashboards van tegenstanders, bijvoorbeeld de Nissan Qashqai en Seat Ateca, is de peugeat 3008 2019 in toenemende mate hetzelfde als een voertuig met een idee voor een motorshow, met een ruime mix van materialen en een geavanceerd plan. Niet alleen zijn er veel rijke kunststoffen en in talloze modellen met LED-verlichting, maar er zijn ook eigenaardige contacten zoals textuurgewikkelde dashboardplaten en ‘pianotoetsenvangsten’. Hier en daar is het veel meer naar buiten toe te vangen dan de binnenkant van premium tegenstanders zoals de Audi Q5.

Het is duidelijk dat, afgezien van de visuele boosts, de Peugeot 3008 2019 handig, vormeloos om te rijden en geweldig om te rijden moet zijn om te overwinnen in deze ongelooflijk geconcentreerde klasse. Gelukkig heeft Peugeot u verzekerd van een reeks economische maar krachtige motoren. Echt, een kleine 1,2-liter petroleummotor kan wat weedy op papier lijken voor een familie SUV, maar de PureTech 130 is schokkend solide in de grotere Peugeot 5008, om nog te zwijgen van de 3008. Hardware levels zijn ook behoorlijk groot, ondanks het feit dat, zoals u zult ontdekken in onze audit, het loont om uw trim voorzichtig te kiezen.

Blijf op deze manier bij ons terwijl we je door het doolhof van motoren, dimensies en keuzes leiden die beschikbaar zijn op de 3008. In het geval dat je extravagant een peugeat 3008 2019 of een ander nieuw voertuig koopt


Peugeot 3008 2019 testrit

Topmotor is een 2.0-liter diesel. Het heeft een brede koppelband en is toch wat ruw. De enorme dealer zal het 1.6-dieselhandboek zijn, weinig CO2 hebben en foutloos klasse-agressief zijn. Er zijn twee benzines, een conventioneel energieke als saai klinkende 1.6, en een 130 pk sterke driecilinder 1.2 petroleum. Probeer de littl’un niet te verwerpen. Lichter dan de diesels, het is rustiger, levendiger tot rev en zoet, zo niet op welke manier dan ook snel.

In kronkels worden de leidraden aangenaam aangepast, het hele ding voelt zich gewillig zonder vervalsing van energie. De demping bewaakt de dingen zonder het lichaam ongemakkelijk te grijpen. Cruisen zal meer van belang zijn voor familie-kopers, en het volgt het rechte pad, ongeacht of het kleine regelwiel u in de veronderstelling van jumpiness heeft misleid. Ruw terrein is het gewoon FWD, maar toch geholpen door delicate bronnen en respectabele grondvrijheid.

Motor, 0-60 mph & versnellingsbak

In het geval dat u een aardoliemotor prefereert voor een diesel, onderzoek dan de 128bhp 1.2-liter (badged PureTech 130). Je zou denken dat zo’n klein motorblok zou strijden om de peugeat 3008 2019 te trekken, maar toch is het erg parmantig en verlangend naar rev.

Als je op zoek bent naar nog meer jabs, dan is er nog een dominantere 179bhp 1.6-liter olie PureTech 180. Het is een beetje duur, maar de uitvoering is solide, ondanks het feit dat je het harder moet werken dan dat je de grotere doet, navenant ongelooflijke motoren in tegenstanders, bijvoorbeeld de Skoda Karoq. De PureTech 130 is toegankelijk met de beslissing van een handgeschakelde zesversnellingsbak of een geprogrammeerde versnellingsbak, terwijl PureTech 180 als het ware als een geprogrammeerd programma toegankelijk is.

Twee diesels zijn toegankelijk. De 1,5-liter BlueHDi 130 begeleidt 129 pk en een beslissing van handmatige of geprogrammeerde versnellingsbakken. Het is een aanpasbare motor die waarschijnlijk niet bijzonder snel zal zijn, maar hij biedt solide snelheid en trekt het voertuig gemakkelijk, ondanks volledig gestapeld.

Er is ook een 2.0-liter diesel (badged BlueHDi 180). Met 178 pk is hij solide en heeft hij een redelijke economie. Het is ook verfijnd, maar over het algemeen duur in contrast met de rest van het bereik.

Vering & rijcomfort

Er is een enkele ophanging op de peugeat 3008 2019 , en al met al is het echt geweldig. De rit is niet precies zo delicaat als de Nissan Qashqai’s, maar neemt de rand van randen en ontwikkelingsvoegen weg die de stevigere Seat Ateca in het algemeen zal omverwerpen. Sla een bijzonder gruwelijke kuil op, maar ondanks alles schenkt het je een zware schok.

Vanwege deze delicate kwaliteit beweegt het lichaam rond een redelijk stuk over glooiende straten en het betrouwbare zwaaien kan jou en je reizigers rondstampen. In ieder geval is het iets waar je van weet, in tegenstelling tot geïrriteerd door.

Tegen show, inclusief grotere 19in-wielen, wordt de rit niet vernietigd, maar de Grip Control-bundel heeft effect. Dit gaat stijver elke afzonderlijke klimaatband die de 3008’s meer en meer angstig maakt.

Peugeot 3008 2019 front linksachter in bochten nemen

Omgaan met

‘Flawlessly enough yet not excellent’ is een goede optelsom van de 3008’s die zorg dragen voor het vermogen. Op de snelweg is de geleiding enigszins onduidelijk rond de rechte weg, en het kleine regelwiel voegt enige onderliggende angst toe aan de reactie van het voertuig, waaraan sommigen gewend raken. Anders biedt het een verstandig controlegewicht, waardoor de bestuurder zekerheid heeft wanneer u het voertuig door bochten schoonmaakt.

Ondanks de delicate ophanging van de peugeat 3008 2019 blijft het lichaam erg gedimensioneerd. Niettemin neigt de voorkant ertoe om af te remmen tijdens het remmen, terwijl de achterkant een korte tijd kan doorbuigen in de nasleep van het ervaren van pieken in de straat.

In de basis, het is veilig, begrijpt goed, en blijft tegelijkertijd licht en verstandig in de stad, als rijplezier de beste is, moet je de Seat Ateca proberen te kopen voordat je hem koopt.

Clamour en vibratie

Bij het bereiken van snelheden op de snelweg, zul je wat windgeruis zien dat straalt vanaf de toegangspiegels, en de banden kunnen ook de decibelniveaus over grove oppervlakken optellen. Geen van deze defecten is eigenlijk tiranniek, ondanks het feit dat de Qashqai een detecteerbaar kalmer voertuig is. De 1,2-liter aardolie is uitzonderlijk soepel en de 1,5-liter dieselmotor is ook niet ver achter. Hoewel de 2.0-liter diesels niet verschrikkelijk zijn, zijn ze de gruffest motoren in het assortiment.

Wat misschien steeds irritanter wordt, is de manier waarop de bedieningselementen aanvoelen. De remmen voelen aan bij het stop-start verkeer en de greepactiviteit is springer dan perfect. De versnellingspook heeft ook een aanzienlijke lange toss, en glijdt niet door de deur met een buitengewone nauwkeurigheid. Toch heeft de diesel op de een of andere manier een superieure bewegingsactiviteit dan de olie en de geprogrammeerde versnellingsbak – terwijl hij incidenteel omslachtig is als hij onophoudelijk trekt – verloopt soepel.


Peugeot 3008 Interieur

Vanwege de zachte veren en de goede keuze voor dempers, is dit een verfijnde SUV. Goed gevormde stoelen zorgen voor de bestuurder en stuurman. Achterin is de ruimte niet zo ongelooflijk – de discretionaire glazen dakkanten brengen de ruimte in, en behalve als de algemene bevolking vooraan hun stoelgestalte vergroot, kun je niet onder water komen.

Het uitgangspunt hierbij is het veranderde ontwerp van het dashboard en de besturing. De materialen zijn goed gemaakt en stijlvol, de staat van het dashboard en zorgen voor een nieuw en toch niet-vluchtig karakter. Het herbergt twee configureerbare schermen, een voor de instrumenten van de bestuurder en de andere voor navigatie en afleiding. Hun taak is soepel en consistent en hun illustraties zijn schoon. Alle aanpassingen hebben telefonisch reflecterend.

Rijpositie & dashboard

Alle varianten begeleiden een flexibele bestuurdersstoel en een aanpasbaar richtwiel. Deze zorgen voor voldoende fluctuatie om een ​​fatsoenlijke rijpositie te krijgen.

De dashboard-configuratie van de Peugeot I-Cockpit functioneert op bewonderenswaardige wijze in de peugeat 3008 2019 . In plaats van een glimlach op de instrumenten te nemen via het besturingswiel, zoals bij veel voertuigen, staan ​​de knoppen hoog op het dashboard met een klein richtwiel eronder. Bij sommige andere Peugeot-modellen kan het geleidingswiel de instrumenten hinderen, maar in de 3008 geeft dit niet de indruk dat het een probleem is.

De bestuurdersstoel is stabiel en alle stangen van de sectieniveaubekleding begeleiden elektrische lumbale modificatie. Aan weerszijden van u zijn grote armsteunen voorzien van welkome hulp.

Een groot deel van de bedieningselementen bevindt zich redelijk in de buurt, ondanks het feit dat u de touchscreen-menu’s moet gebruiken om de atmosfeercapaciteiten te verhogen, inclusief de temperatuurregelaars, en de vangcontrolehavens volledig worden afgedekt achter het besturingswiel.

Perceivability, stoppen van sensoren en camera’s

Zien uit de 3008 is, in de fundamentele, net zo eenvoudig voor wat het waard is in andere kleine SUV’s. De dikke windschermkolommen vormen een kwetsbare kant rond rotondes en een klein achterscherm helpt niet als je je omdraait. Desondanks zijn de mid-spec Allure trims upwards voorste en achterste stopsensors en een draaiende camera standaard gear.

Charm-modellen begeleiden bovendien een kwetsbaar kant-waarschuwingsraamwerk met auto’s die zich aan uw kant verbergen en zonsondergang-detectielampen en regenbui die ruitenwissers detecteren zijn standaard overal in het bereik.

U moet omhoog gaan naar GT Line-trim in het geval dat u overdreven prachtige LED-koplampen nodig hebt, of deze als een keuze Allure-modellen opnemen.

Peugeot 3008 2019 RHD-dashboard

Sat nav en infotainment

Elk van de peugeat 3008 2019 varianten krijgt DAB-radio, Bluetooth en een geavanceerde instrumentenshow, die u op verschillende manieren kunt regelen. Het toont een overvloed aan gegevens legitiem in uw gezichtsveld en de uitlezingen zijn duidelijk, maar ze zijn niet precies zo configureerbaar als Audi’s vergelijkbare virtuele cockpit, zoals te vinden in de Audi Q3.

Het principe 8.0in touchscreen bevindt zich hoog op het dashboard. Het scherm is van goede definitie en de gewone vangsten eronder – om te wisselen tussen de fundamentele capaciteiten – zijn allesbehalve moeilijk te gebruiken. Complexiteiten ontstaan ​​echter wanneer u de submenu’s gebruikt; een deel van de kleinere symbolen is onzeker om voortgang te maken en er is vaak een uitstel terwijl het raamwerk je aanwijzingen vormt.

Inderdaad, zelfs op sectieniveau actieve trim krijgt Apple CarPlay, Android Auto en Mirrorlink, zodat u via het touchscreen de satelliet van uw mobiele telefoon kunt gebruiken. Voor een volledig geïntegreerde satel-nav, met Tom Live-updates, moet je een dimensie naar Allure ophopen, die ook een SOS-capaciteit toevoegt om hulp te roepen bij crises. Opladen op afstand en een uitstekend geluidsraamwerk zijn een deel van de discretionaire aanvullende beslissingen die toegankelijk zijn.

Kwaliteit

Hoewel verschillende auto’s in de klasse op dezelfde manier zijn geconstrueerd als positief geconstrueerd, is er geen, afgezien van die met premium-identificaties en stickerprijzen die moeten worden gecoördineerd, gelijk aan de 3008 voor een hoger marktsegment.

Een groot deel van de oppervlakken zijn delicaat aan te raken, en degenen die dat niet doen, zijn over het algemeen slecht gehuld. Er is een gemengde mix van materialen die aangenaam werken om de gemoedstoestand te verbeteren, inclusief chromen functies rond het middencomfort en, afhankelijk van welke bekleding u kiest, een aantrekkelijke stof of hout verbergt over het dashboard en op de ingangen.

Rond de avond wordt de lodge gewassen in de ontwikkelde sprankeling van de algehele omgevingsverlichting, bij de kans dat je alles kiest, behalve de trim van het sectieniveau.


peugeot 3008 2019 Passagiers en opstartruimte

Ruimte van voor

Er is veel hoofd en extra ruimte om langere volwassenen te helpen, en de binnenkant is voldoende breed om een ​​aangename scheiding tussen u en uw reiziger aan de voorkant te creëren.

Capaciteit keuzes zijn bovendien recht daarboven met de beste klasse. Hoewel het dashboardkastje vrij klein is, onthult het openen van de focale armleuning een enorme sinkhole onder die ook wordt gekoeld om je geperste lunch koel te houden. Vlak voordat het twee glazen houders bevat, en er is een plaat voor uw draagbare voordat het apparaat overschakelt.

Je vindt ook enorme front-entry jerrycans met een pauze voor een flinke container water in elk, die binnen in de trim van de GT-lijn of meer zijn bedekt, om te voorkomen dat gratis dingen ratelen.

Ruimte van achter

Het discretionaire, allesomvattende glazen schuifdak (standaard op de bovenste GT Line Premium en GT-beugels) beperkt de achterhoofdskamer ernstig, dus blijf ervan weg bij de kans dat je normaal volwassenen met een beter dan verwacht postuur vervoert. Iets anders, zelfs degenen die langer zijn dan 1,8 meter, zouden heel prettig moeten zijn.

Ruimte om te ademen is verstandig, maar niet zo liberaal als in de Seat Ateca of VW Tiguan. Die twee zijn ook iets uitgebreider, en vervolgens des te meer bereidwillig wanneer drie volwassenen naast elkaar zitten. Degene die in de middelste stoel eindigt, zal echter veel voetruimte in de peugeat 3008 2019 ontdekken, vanwege de vlakke vloer.

Een achterste armleuning met de nodige glashouders, kaartzakken op de achterkant van de voorstoelen, en over het algemeen kleine ingangsbussen, helpen gezond verstand en troost.

Peugeot 3008 2019 achterstoelen

Ineenstorting van stoelen en aanpasbaarheid

Het inklappen van achterstoelen is standaard, maar deze zijn onderdeel 60/40 in tegenstelling tot de meer voordelige 40/20/40 cursus van actie die een paar tegenstanders kunnen bieden. Handige snelle ontlaadschakelaars naast de opening aan de achterkant maken het eenvoudig om de rugleuningen neer te leggen, en ze liggen volledig horizontaal als ze zijn neergehaald.

Helemaal niet zoals de VW Tiguan, de achterstoelen schuiven niet of leunen naar achteren, maar de stoel van de voorste reiziger kan het niveau laten stijgen. Hierdoor kunt u de volledige lengte van het voertuig gebruiken – van opstart tot dashboard – om te passen bij werkelijk lange lasten.

Opstartruimte

Hoewel de schoen niet echt de beste van de klas is, is het nog steeds voldoende opmerkelijk om een ​​wagen gemakkelijk te passen of twee of drie enorme tassen. Het is ook een bruikbare ruimte, zonder lelijke onderbrekingen.

Alle modellen begeleiden een aanpasbare bootvloer die je omhoog kunt brengen om er een andere ruimte onder te maken. Til het op en handige spring-gestapelde vangfocussen vergrendelen het open, waardoor je beide handen vrij hebt om dingen op te tillen. Er is geen onhandige stapelpoot of wagen in de allesomvattende vloer wanneer de achterstoelen zijn neergeklapt.

Een van brandstof voorziene achterkant, die u kunt openen met een veeg van de voet onder de achterhoede, is naar eigen goeddunken op het overgrote deel van het bereik en standaard op GT Line Premium en GT-trims.


Het bezitten van Peugeot 3008 2019

Veel mensen hebben diesels in deze klasse en de Peugeot heeft een fatsoenlijke beslissing. Maar in het geval dat u uw mijlen naar beneden houdt, laten we het belang van de benzine niet vergeten. Vink de kratten aan en de peugeat 3008 2019 heeft de volledige populaire bingomaat van de geavanceerde driver. Een deel van die dingen vermindert de beschermingspremie. Bovendien moet de extra showroom-intrige van de nieuwe 3008 ten opzichte van de oude restanten in stand houden. Een 4WD PHEV-variant komt over een jaar.

Kosten, beschermingsbijeenkomsten MPG & CO2 uitstoot

Dit is niet de minst dure SUV in de klas, maar het is alom voorbereid. Herverkoopbare estegames zijn geweldig, praktisch coördineren de Skoda Karoq en demonstreren veel meer dan de Nissan Qashqai.

De lage ontladingen van de olie Puretech 130 en de afwezigheid van een extra diesellading maken het minst duur voor de lading van het voertuig van de organisatie. Aan de andere kant, terwijl de diesel BlueHDi 130 een hogere kostenband heeft, neemt de betere economie daarvan af, des te slimmer is de beslissing voor bestuurders met een hoge kilometerstand die moeten betalen voor hun brandstof.

In het geval dat u in het geheim iets koopt, blijven we bij de PureTech 130. De efficiëntie is nog steeds uitstekend en de vervallen kosten zijn in wezen lager.

Gebruik onze True MPG-minicomputer en kijk wat uw voertuig echt met de gallon doet

Uitrusting, keuzes & extra items

Alle 3008’s begeleiden atmosfeercontrole met dubbele zone, achteruitrijssensoren en door de crisis geprogrammeerd stadsremmen. Ondanks dat Active Trim op sectieniveau geen sat-nav heeft, krijgt het Apple CarPlay, Android Auto en Mirrorlink, zodat u de satelliet van uw telefoon kunt gebruiken via het 8.0in-aanraakscherm. Touch-radio, Bluetooth en geavanceerde instrumentshows zijn bovendien standaard.

Klim naar onze selectie van de trims – Allure – en je krijgt bovendien extra kwetsbare kantcontrole, hulp bij het volgen van de baan, natuurlijk in de grond duwen van de basisbars en het observeren door de bestuurder, net als de satellietnavigatie binnen omringende verlichting, control-overlay-spiegels, voor- en achterslag sensoren , een achteruitkijkcamera en een instortende voorste reiziger situeren. GT Line, GT Line Premium en GT bevatten aanzienlijk meer extravaganties, maar zijn voor ons een beetje onredelijk duur.

Infotainment van Peugeot 3008 2019

Niet-aflatende kwaliteit

Het merk Peugeot deed het niet extreem goed in ons laatste overzicht van de betrouwbaarheid, waarmee het de 24e van de 31 producenten tot een goed einde bracht. Gelukkig presteerde de peugeat 3008 2019 veel beter, de volgende in zijn groep achter de Kia Sportage.

Vanaf de eerste inschrijving krijgt u een fabrieksgarantie van twee jaar, gevolgd door een garantie van één jaar en een AA-uitsplitsing.

Welzijn en veiligheid

Euro NCAP verleende de Peugeot 3008 2019 zijn meest opmerkelijke vijfsterrenscore bij zijn ongevalstests. Dat komt enigszins door de standaard zes airbags, en in het algemeen door de hoeveelheid dynamische welzijnshighlights. Deze bevatten een waarschuwing voor een kwetsbare kant, een snelheidslimiet en een alarm met geprogrammeerde regelingsaanpassing op de off chance dat je meeweegt uit je toegewezen pad van Allure trim omhoog.

Kritiek is dat alle modellen standaard geprogrammeerd remmen voor crisisstad remmen zijn, wat zou moeten voorkomen dat je de voorligger raakt die simpelweg op de remmen is gehavend. Elk model heeft ook een afstandsbediening en een startonderbreker.


Besluit

Beoordeling van de Peugeot 3008 2019: Peugeot 3008 zijn er twee. Nu minder van een MPV, meer een SUV. Eindelijk Peugeot


denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your Rating:05

Thanks for submitting your comment!

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: