Nieuwe Toyota corolla 2019 Beoordeling

De Corolla is terug en ziet er beter uit dan iemand misschien had verwacht, maar tegelijkertijd is er weinig plezier aan de hand

2019 Toyota corolla prijs?

Opbeurend nieuws: de nieuwe Corolla is iets minder duur dan de huidige Auris, maar met vergelijkende motoren en zonder limieten. Voor de Auris 1.2 T (de belangrijkste hybride en brandstofmotor die op de Corolla wordt aangeboden) moet bijvoorbeeld € 23.390 worden betaald voor de Comfortcompleet (eerste dimensie) terwijl het Japanse merk voor de Corolla € 22.450 vereist voor het sectieniveau rendition, wat niet de uitzonderlijk unieke naam ‘Corolla‘ is. We merken op dat de Corolla meer ruimte aan boord biedt dan de Auris en bovendien beter scoort op het gebied van beveiliging, bijvoorbeeld omdat het profiteert van het nieuwe tijdperk Safety Sense dat meer bekwame rijhulpkaders bevat.

  • 1.2 T Corolla (85 kW/116 pk, 7 fpk, 128 g/km): €22.450
  • 1.2 T Dynamic (85 kW/116 pk, 7 fpk, 121 g/km): €24.980
  • 1.8 Hybrid Corolla (90 kW/122 pk, 10 fpk, 76 g/km): €25.530
  • 1.8 Hybrid Dynamic (90 kW/122 pk, 10 fpk, 76 g/km): €27.380
  • 1.8 Hybrid Style (90 kW/122 pk, 10 fpk, 83 g/km): €30.620
  • 1.8 Hybrid Premium (90 kW/122 pk, 10 fpk, 83 g/km): €32.350
  • 2.0 Hybrid Style (132 kW/180 pk, 11 fpk, 89 g/km): €32.640
  • 2.0 Hybrid Premium (132 kW/180 pk, 11 fpk, 89 g/km): €34.380

Toyota corolla hybride kost dus rond de € 3000 meer (voor de “kleine” met 122 pk) dan de 1,2 T die bovendien wordt vermeden van een geprogrammeerde – het is gewoon toegankelijk met een handgeschakelde versnellingsbak. De kosten van de Touring Sports break-variant blijven volledig verstandig, € 930 moet worden opgenomen voor een vergelijkbare voltooiing.

2019 Toyota corolla opties

Wat de alternatieven betreft, blijft de Corolla echt beperkt wat betreft de beslissing, aangezien de uitrusting constant verbonden is met de kenmerkende hardwareniveaus. De redenering verandert niet, maar realiseert zich dat de kosten voor de keuzes niet toenemen. Geassocieerde route kost nog steeds € 850 en metaalverf kost € 540. Alleen al de kosten van het Business-pakket zijn iets hoger (€ 1190). Dat omvat licht- en stortbui-sensoren en keyless-doorgang, maar daarnaast ook voor- en achterslagsensoren en op afstand opladen voor mobiele telefoons, wat er eerder niet was.

Overzicht

Genadig, het is eenzaam de hitidentificatie in de hele voertuigindustrie. De Corolla omringt 50 miljoen deals over de 12 generaties, maar meer mensen zullen merken dat je sinds 2006 geen mogelijkheid meer hebt om er een in Belgie te kunnen krijgen, toen het verdrongen werd door de Auris. Na twee generaties van niet-uiterlijk zou het verschijnen Corolla wordt steeds meer vertrouwd, en de identificatie is terug.

Hij werd tijdens de 53-jarige levensduur ook ogenschijnlijk de aantrekkelijkste nadruk op het voertuig. Het hangt af van een spic-en-span-fase, te midden van de vooruitgang waarmee Toyota geweldige looks neerzette en niet al te slecht omging. Aan de ene kant lijkt de vorige te zijn genageld, maar het is belangrijk dat het extravagante tweekleurige arceringplan alleen maar discretionair is op het gebied van topspecities.

Het podium wordt gegeven aan de C-HR-hybride, die ongeveer net zo nuttig is om alle dingen die hybriden aandrijven, te stimuleren, maar de Corolla is van plan om er een stapje verder mee te gaan met een snellere besturing, een verder ontwikkelde back-suspension en een lagere focus op zwaartekracht. Om zeker te zijn, de hoofdarchitect van het voertuig is zich er terdege van bewust dat een paar mensen denken dat ‘Corolla‘ slechts een equivalent woord is voor ‘vermoeiend’, maar dat de nieuwe looks en het verzorgen ervan dat op zijn kop kunnen zetten.

Met betrekking tot de huidige atmosfeer zijn er geen diesels. Eerder is er een 114 pk sterke 1.2-liter olieturbomotor die de motor van het doorgangsniveau aandrijft, met twee crossovers erboven, de nieuwe rationaliteit van Toyota om zowel eco- als uitvoering eenzijdige varianten aan te bieden.

Daarom is er een 120 pk sterke 1,8-liter en 178 pk sterke 2.0-liter, beide afgebeeld als ‘zichzelf opladende helft en helften’. Anders bekend omdat u ze niet kunt verbinden. Toyota denkt dat je de capaciteit hebt om een ​​fatsoenlijk stuk van je aandrijving elektrisch af te maken, gewoon, echter.

De 1.8 aanpassing consolideert een 10.9sec 0-62 mph tijd met 100g / km CO2-emanaties en 66mpg op de nieuwe, strengere WLTP-tests. De 2.0 gevallen 0-62 mph in 7.9 seconden in de buurt 106 g / km en 60mpg redelijke cijfers. Het biedt ook paddleshifted schakelingen door middel van het regelen van wiel paddles, maar gezien de twee auto’s gebruik maken van een CVT-transmissie, zijn dit met succes opnieuw gemaakte riggings.

Er zijn drie carrosserievarianten om overheen te kijken; de hatchback is 40 mm langer dan de Auris die hij vervangt, elke millimeter in de wielbasis om hem ruimer te maken. Je kunt ook een huis hebben – onhandig de Touring Sports genoemd – en een cantina, die net wordt aangeboden met de 1,8 halve en halve aandrijflijn. Zoals alle hatchback-afgeleide four-entryways, ziet het er nogal vreemd uit en zal het waarschijnlijk een specialiteitsbeslissing in Belgie zijn.

Niet het minst omdat het hier niet wordt gefabriceerd, terwijl zowel het naar voren brengen als naar huis worden gemaakt in Burnaston, Derbyshire. In het geval dat je de Belgische voertuigindustrie op dat moment een beetje een duwtje moet geven, vergelijkbaar met de eveneens Japanse Jap / Belgische-combinatie Honda Civic en Nissan Qashqai, kun je je energie volhouden en een van deze krijgen. Hoe het ook zij, zou het een goed idee voor u zijn?

2019 Toyota corolla testrit

Hoe is de Auto opweg?

Toyota mag dit als een stuk sportiever dan de Auris pitchen, maar het wordt niet ineens getransformeerd in de legende van een onmogelijke coureur. De Corolla handelt schoon genoeg af, maar het is niet je beschietingen met input of je smeken om het te nemen bij het nekvel, niet in het minst met het oog op hoe been koelen zijn aandrijflijn voelt.

De lager geplaatste, 1.8-liter vertolking is somber en maakt, wanneer hij wreed wordt gedreven, in een fractie van een seconde opvallende opschudding voor een persoon die op een gegeven moment een buitengewoon extravagante 4.30 uur oude Uber-thuis tegenkomt. Je kunt de chips die borstvoeding krijgen in je schoot bijna ruiken, ontsnapte aan het uitzicht van de bestuurder. Het is niet in de minste mate pittig wanneer het wordt ingedrukt en doet het klaar in de Eco-modus en wordt zo gemakkelijk en stil gereden als zou kunnen.

De 2.0 is vrij snappier en sneller, niet het minst omdat je hem verder kunt schoppen met de roeispanen. Hoe het ook zij, 7,9 seconden tot 62 km / u lijkt in werkelijkheid praktisch idealistisch te zijn en het is geen hete incubatie in camouflage – nogmaals, je moet het gemakkelijk rijden om het over het algemeen bevredigend te voelen.

Logeren in de ontladen vrije EV-modus vereist voorzichtig gebruik van snelheid en gas in zowel de 1.8 als 2.0, en behalve als je in de Eco-modus bent en opzettelijk betrouwbaar rijdt, ben je gebonden aan het herschikken tussen krachtbronnen dan als het ware elektrisch blijven. . In ieder geval is dat prima, in het licht van het feit dat bij licht gasgebruik de motor rustig is en er geen fysiek of auditief gevoel is dat hij al het hele gebruik jojoeit.

Om zeker te zijn, vecht de verleiding om het gas te ver te duwen en het is schokkend rustig en onverstoorbaar. Koppel dat aan zijn opgevulde rit en de Corolla positioneert zich effectief tussen de comfortabelste en losmakende hatchbacks op speciaal. De tweede die je energetisch probeert en rijdt, de CVT kreunt in het leven en breekt de stilte, en er is ongetwijfeld geen vervulling in het lastig vallen ervan. Die roeispanen (en de valse riggings die ze gebruiken) dupliceren niet de gesplitste wijzigingen van een ongelofelijk geprogrammeerde versie, dus zijn ze in het algemeen niet de moeite waard om mee te spelen.

Er kan wel een echt charmant frame onder vallen, maar totdat we een 1,2-liter met een handgeschakelde versnellingsbak rijden (of, met de vingers gekruist, een hete Gazoo-race voortbrengen) zullen we niet weten; de halve en halve aandrijflijn smoort in wezen je opwinding, wat misschien niets onverwachts is wanneer de grotere limietaanpassing meer dan 100 kg toevoegt aan het 1,240 kg leeggewicht van de basisolie.

In tegenstelling tot Pitch dit als een energieke voertuig, zou Toyota liever schreeuwen over hoe babying het zeer goed kan zijn, zelfs op gedrongen 18-inch wielen van de bovenste spec. Een ongewone zaak als een groot deel van de rest van het voertuig adverteren zichzelf bindt in tangles met kunstmatige levendigheid.

2019 Toyota corolla Interieur

Net als Honda beweerde met zijn meest recente Civic, Toyota zegt dat de Corolla momenteel een 25 mm lagere zitpositie begeleidt voor een sportievere uitstraling. Over het algemeen val je niet in je stoel zoals in die Civic, en tuur je tot op zekere hoogte over het richtwiel. De stoelen zijn bijna klaar voor de spellenemmers en zijn sterk op alle juiste plekken.

Er is veel ruimte op voorhand, maar minder aan de achterkant, waar zelfs degenen onder de zes voet hun benen een beetje inpakken. Extravagante zitplaatsen zijn op voorhand ook geen plek voor rugreizigersvoeten eronder. De cantina en legaat hebben langere wielbases en meer ruimte, persoonlijkheid.

Er is nog een TFT-instrumentenshow en op alles behalve de minst dure Corollas, schatten 7 inch en met verschillende verschillende modi om door te bladeren, terwijl alle modellen een 8-inch focaal aanraakscherm krijgen. Je kunt ook fysiek flink werken met fysieke vangsten. Hoera.

Posher-trims krijgen een head-up showcase, die is gepland met helderheid en heeft het alternatief om nav-, media- of drive-modus-informatie weer te geven. In het geval dat de meerderheid van dit klinkt voortgestuwd, let er dan op dat je je Apple- of Android-telefoon nog niet op elk scherm kunt weergeven, met het Corolla’s eigen mediaframe niet bijzonder instinctief om te gebruiken. CarPlay en Android Auto zullen komen, Toyota is gewoon niet zeker wanneer. Oh Oh.

In het geval dat je de snappier 2.0 halfras kiest en je wat bagage moet inleveren; de 1.2 en 1.8 hebben een bootlimiet van 361 liter, de 2.0 contracteert dit tot 313. Het lijkt misschien een beetje ongeluk op papier (of in feite een scherm), maar de boot lijkt afschuwelijk ondiep. Over de kans dat u normaal gesproken enorme lasten overbrengt, zorgt u ervoor dat u uw hoofd in de kofferbak steekt om te ervaren wat er met alles aan de hand is voordat u de grotere limiet voor de helft en de helft aanvraagt.

Het bezitten van Toyota corolla 2019

Lopende uitgaven en betrouwbaarheid

Alle modellen krijgen standaard een volledige reeks welzijnskaders en het is behoorlijk grondig. Dus er is (volledige adem) een kader voor ongevallenverlichting dat ergens in het bereik van 6 mph en 112 mph werkt, een veelzijdig reisbesturingsraamwerk dat het voertuig kan stoppen in de impasse van de spits, persoon te voet en identificatie van fietsers, pad houdt hulp die helpt sturen het voertuig door hoeken net zoals in rechte lijnen en bevestiging van straatnaambord.

Alles behalve de basisversiering krijgt een 7-inch TFT-instrumentshow en satellietnavigatie; revisie van sectieniveau Icon (en zijn € 21.300 beginfase) naar Icon Tech kost € 1050 (of ongeveer € 10 per maand) en brengt bovendien stopssensoren en zelfbeheersende parkhulp, terwijl alleen de topspecificaties van Excel 18 inch wielen, kalfsleer krijgen situeert, het enorme geluidssysteem en het krijgen van tweekleurig schaduwplan.

Hoewel je waarschijnlijk geen Corolla gaat kopen om troepen te trekken, is het belangrijk dat de twee mengsels veel treklimieten overgeven; de 1.2 zal 1.3 ton trekken, de 1.8 en 2.0 gewoon 750kg.

Goedheid, en je hebt de kleinste wielen nodig voor het geval je de meeste productiviteit nodig hebt. De 16-inch amalgaamstandaard op de laatste twee trimdimensies zal de CO2- en brandstofbenutting met vijf tot 10% verminderen. Lage CO2-uitstoot, zelfs bij lage zakelijke tarieven, en meer dan drie jaar zou een Corolla 1.8 halfras u ongeveer € 1500 moeten besparen, in tegenstelling tot een normaal olie- of dieselincubraat.

2019 Toyota corolla afmetingen

2019 Toyota corrolla motoren

2019 Toyota corolla buitenkant

2019 toyota corolla veiligheid

Besluit

Laatste beschouwingen en keuze van de auto

Energiek ziet eruit als jurk van de molen, netheid en waarde van Toyota

De Corolla ziet er opvallender uit dan ooit in de recente geschiedenis, en toont aan dat Toyota echt op weg is om zijn voertuigen minder vermoeiend te maken (door zijn eigen bevestiging). De looks alleen al kunnen een paar mensen van kanshebbers verleiden, net als de door Belgische geconstrueerde status.

Wat ze zullen ontdekken, is een voertuig dat krachtig eenzijdig is in de richting van halve en halve aandrijflijnen – niet precies een verkochte kwartaal zal 1,2 benzine zijn – en dus berekend op afstand van scherpe bestuurders, ongeacht hoe levendig de toonhoogte. Integendeel, de Corolla is ongeveer net zo vredig en stil als hatchbacks krijgen, in zoverre dat je de ruwe CVT-transmissie niet overdreven hard werkt.

de kosten die iets voor zakelijke klanten apart zetten – is het gebied dat het te voorschijn komt uit de vele, talrijk begaafde tegenstanders. Sinds zover als tech, gezond verstand en oprecht geluk, mist het het merkteken over de beste klasse.

denieuwsteautos.be

Alles over auto's op een site. Kom meer te weten over u toekomstige auto voor dat u het koopt!. Deze blog vertelt u als over de nieuwste auto merken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your Rating:05

Thanks for submitting your comment!

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: